Cәлем – сөздің атасы.Эмоционалды сөздер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Cәлем – сөздің атасы.Эмоционалды сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

І бөлім. Мәдениет: Тіл және қарым-қатынас

Мерзімі 13.09.2017ж Сабақ№5

Сабақтың тақырыбы: Cәлем – сөздің атасы.Эмоционалды сөздер

Мектеп «Ә.Жангелдин атындағы №27 жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мұғалім А.Абдраймова








Сынып: 5 қазақ тілі

Қатысқандар- Қатыспағандар-

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.Т/А2. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (жарнама) көтерілген мәселені түсіндіру.

5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтінге сүйеніп диалог құрай алады, амандасудың түрлеріне талдау жасайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тыңдалым мәтінінен ілгерінді, кейінді ықпал түрлерін таба алады (5-тапсырма)

Кейбір оқушылар орындай алады:

Этикеттік сөздердің айтылу сипатына талдау жасайды, ілгерінді, кейінді ықпалды ажырата алады.

Бағалау критерийлері

  • Амандасу түрлерінің қолданылу жағдайын ажыратады және сұхбаттанасу мәдениеті артады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Айтылым, жазылым тапсырмаларын сауатты орындай алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Ассалаумағалейкүм, Уағалайкүмассалам!

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Ат-көлік аман ба? Ауыл-аймағың аман-есен бе? Жайлы жатып, жақсы тұрдыңыз ба?

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Неліктен ерлер қол беріп амандасады?

-Не себепті үлкен мен кіші арасында амандасу әдебі сақталады?

-Не үшін сәлемдескенде мал-жанды бірге сұрайды?

Ишара: жест, ым-ишара, қол сигналдары

Құндылықтарға баулу

Ұлттық құндылықтар

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Әр ұлттың амандасуы туралы ақпараттар жинау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс

тар

Басы 5минут

Қызығушы

лықты ояту

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті


Есім-акроним








Ойашар

-Бір-біріңмен түсте сабаққа келгенде қалай амандасасыңдар?

-қандай тақырыпта сұхбаттасқан ұнайды?

Адамның сезімін, көңіл күйдің түрлі иірімдерін білдіретін сөздерді қалай атайды, білесіңдер ме?

Әр оқушы өз есімінің бастапқы әрпіне байланысты сын есім айтып өздерін таныстырады. Мысалы, данышпан Дарынмын, Сүйкімді Сабинамын, зерделі Замирамын, келбетті Кененмін, мейірімді Мадиярмын т.б


Сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын айтады.






Эмоционалды сөздер дейді.


Ортасы

30минут












2-тапсырма, 15-бет

Амандасудың түрлерін қандай жағдайда қолдануға болатындығын рөлге кіріп көрсетіңдер.

3-тапсырма, 15-бет

Берілген сөздерді қатыстырып диалог құраңдар.

4-тапсырма, 15-бет

Тыңдалым мәтінінен ілгерінді, кейінді ықпалды тауып, «Қос жазба» күнделікке жазыңдар.


«Рөлдік ойын» әдісі

5-тапсырма, 15-бет


6-тапсырма, 16-бет

Мәтінді талда, өз ойларыңды кестеге түсір.


А) ерлер арасындағы амандасу

Ә) әйелдер арасындағы амандасу

Б) қыздар мен ұлдардың амандасуы

В) үлкен мен кішінің арасындағы амандасу әдебі

Сөздерді қатыстырып диалог құрайды.



Ілгерінді ықпал

Кейінді ықпал







Мәтінді оқып, екі бөлікке бөліп, топ құрайды. Этикеттік сөздерді рөлге кіріп орындайды.

*

-

+

?






Оқулық

15-бет

Соңы

5 минут



Үйге тапсырма



Кері байланыс




8-тапсырма, 16-бет

Мен бүгін .............алдым

Мен үшін....................құнды болды

Мен мынадан......................... қиналдым.

Қоштасу сөздерін белгілі бір жағдайда қолданылатынын дәлелдейтін сөйлемдер құрайды.

кесте

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ- мен байланыс

Бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қою арқылы кедергілердің алдын аламын.

Сабақтың өн бойында комментарий арқылы, «Үш шапалақ» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.

«Күн сәулесін төгеді»

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?


Бүгін оқушылар не үйренді?


Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?


Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)


Уақытты қалай пайдаландым?


Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты)

1:



2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді

(оқыту мен оқуға қатысты)

1:


2:









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2018
1247
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі