Материалдар / Cәлем! Сенің атың кім?

Cәлем! Сенің атың кім?

Материал туралы қысқаша түсінік
Cәлем! Сенің атың кім?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
389
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыСәлем!Сенің атың кім
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.1.2 сабақ барысында сөйлесу арқылы дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыру 1.2.9.1 Сұраққа дұрыс жауап беріп, жолдасының атын дұрыс сұрай білуге үйрету.
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыптыңі мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікТүйе-верблюд
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутБала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қоюБлалар сендер отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?Суретке қарап әңгіме жүргізу





Шаттық шебері



















Сабақтың ортасы8 минут



Оқулықтағы суреттермен жұмыс. Сол бойынша сұрақтар қою. Сөйлету.1 Балалар, ребустың шешуі – «Қазақ тілі сабағында». - Ал, бізде қазір қандай сабақ? - Қазақ тілі сабағы. - Қазақ тілі нешінші сабақ? - Қазақ тілі 2-сабақ. - Біздің топта неше оқушы оқиды? - Біздің топта 13 оқушы оқиды. - Біздің топта неше ұл бар? - Біздің топта 8 ұл топ бар. - Біздің топта неше қыз бар? - Біздің топта 5 қыз бар. - Сабақта біз қандай жұмыстар атқарамыз? - Біз мәтін оқимыз, аударамыз, жаттығу жазамыз.Сәлем, сенің атың кім? - Сәлем, менің атым – Нұржан. Сенің атың кім? - Менің атым – Айжан. - Айжан сен нешінші сыныпта оқисың? - Мен төртінші сыныпта оқимын. - Сенің сүйікті пәндерің бар ма? - Иә, маған математика, қазақ тілі пәндері ұнайды. - Қазақ тілі сабағында не істейсіңдер? - Қазақ тілі сабағында мәтін аударамыз, оқимыз, қызықты тапсырмалар орындаймыз. (Оқушыларға сөз беріледі. Оқушылар ойы.) - Сонымен, балалар, біз қандай жұмыстар атқардық? - Біз сөйлестік, диалог тыңдадық.Тапсырма (сөйлеп үйрен)

1. Сәлем!2. Сәлем, менің атым - ... .3. Сенің атың кім? 4.Менің атым - ... . 1 тапсырма (жаңа дыбыс және оның әріпімен таныс)«Әә» әріпі.


Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті1 минутТарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Сергіту сәтіне арналған жинақ
Аяқталуы16 минут

Қызықты тапсырма8 минут


Топтарға шығармашылық тапсырма:Диалог І топ - Қандай сабақ басталды? - ________________________ - Мұғалім не істеді? - ________________________ - Тақтаға кім шықты? - ________________________ - Диана не істеді? - ________________________ - Біз не істедік? - _______________________

Диалог ІІ топ - Қандай _______ басталды? - Қазақ тілі сабағы басталды. - Кім сұрақтар _________ ? - Мұғалім сұрақтар қойды. - Кім __________ шықты? - Арман мен Жалғас тақтаға шықты. - ________ не істеді? - Диана мәтін оқып, аударды. - Біз қандай тапсырмалаp-? - Біз қызықты тапсырмалар орындадық. -

Диалог ІІІ топ - Не соғылды? - ________соғылды. - Қандай ______ басталды? - __________ басталды. - Кім __________ қойды? - ______________ қойды. - Диана нені ___________ ? - Диана мәтін __________ . - Біз не __________ ? - Біз _________ жаздық.



(Белсенді балаларға смайлдар беру) - Балалар, құрылған диалогтар мен мәт






Оқулық, дәптерлер.
Сабақтың соңы2 минут

РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

Бас бармақтар
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ