Материалдар / Cан есімді қайталау

Cан есімді қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары 6 сынып бойынша сан есімдерді қайталаған кезде қолданылатын сабақ түрі.Оқушылар алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмыс ұйымдастырып,сұрақтарға нақты жауап беру,дәптермен жұмыс жасау үшін керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
567
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Ж. Болғанбаев атындағы Самар орта мектеп-лицейі» КММҚазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Кусаинова Саягуль Тлеугазиновна«Үздік сабақ жоспары байқауына»

Сынып: 6 сынып Сабақтың тақырыбы: Сан есімді қайталауМақсаттары: Сан есім бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.Күтілетін нәтиже : Сұрақтарға нақты жауап береді, дәптермен жұмыс жасайды; жеңіл және ауыр сұрақтарды қойып үйренеді;Оқушының сыни ойлауы дамиды;Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды; Тірек сызбаларды түсіндіреді.Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтарыӘдіс тәсілдер: Миға шабуыл, дорбадағы фасоль, ассоцация, Венн диогаммасы, жарық жұлдыз.

Сабақ кезеңдеріУақыт

ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті

Білім

Қызығушылықтарын ояту
2минБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату



Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау арқылы оқушыларды диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беруОқушыларды 1,2,3,4 сандары бойынша топтастыруАКТ
Тыныштық сәті 3 минут5 Т ережесі Тыныштық Тәртіп ТалапТатулықТазалықТыныштық сәтін өткізу Тыныштанады, ойын жинақтайды. Ойша нұрды кімді бөлендім

Түсіну5 мин Өткен тақырыпты меңгертуде «Дорбадағы фасоль» әдісін қолдану Сабақта қолданылатын әдіс оқушыларды сыни ойлауына ықпал етеді. Мұнда әр бала, өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады. Ол дегеніміз – бала бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, өз ойын дәлелдеуші, ұйымдастырушы рөлін атқарады. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері сабақ үстіндегі проблемалық сұрақтарды шешу кезінде, бір сұраққа бірнеше нұсқада жауап берумен және ситуациялық жағдайлардан жол тауып шығу әрекеттерінен байқалады.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталауТоппен жұмыс жасауЖТЖЕ
Қолдану7 мин«Сан есімді қайталау» тақырыбын ашу мақсатында «Жұптық әңгіме» әдісін пайдаланду бойынша тақырыпты қайталату , тапсырмалар қолдануБұл әдіс арқылы оқушы мен оқушы арасында «Жақын арадағы даму аймағы» (ЖАДА)(Выготский) қалыптасты. Себебі: әр жұп түсінбеген немесе қиындық тудырған сұрақтарын бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап іздеді, талқылады, жаңа тақырыпты бірі-біріне түсіндіредіОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға саладыСТО
Талдау10 минӘр топқа тапсырмар таратылады семантикалық карта

Дарынды оқушы «Қазақтың киелі сандары» деген тақырыпта ғылыми жобасын қорғайды
Семантикалық картаберудегі мақсатым оқушыларға тапсырманы сұрақ күйінде беріп, сұрақтың жауабын өз білімдеріне сүйене отырып жеке, жұппен, топпен талқылап, келесі топпен ақылдасып, бір- бірлерінің пікірлерін тыңдап тапсырманы өздігінен орындап шығуБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайдыӘр топ есептің шығарту жолдарын бір біріне үйретеді, көрсетеді

Жинақтау15 минЖаттығу орындауӘр топ тапсырма орындаумен жарысады кітаптан

І топ сан есім бойынша топтастыруІІ топ Есептік сан есім мен реттік сан есімге Венн диограммаІІІ топ Жинақтық сан есім мен болжалдық сан есімге Венн диограмма

І V – Бөлшектік сан есім мен топтау сан есімге Венн диограмма

Үйге тапсырма жаттығу сан есім бойынша мақал-мәтел дайындау, ережелерді пысықтау
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, орындаған тапсырмасын сол қағазға жазып бір бібіріне көрсетіп бағалатады тақырыпты сол арқылы жинақтайды Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа және есептерге жауап береді

Бағалау2 минӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпен бағалайды

Рефлексия 2 минСтикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ