Материалдар / Cан есімді қайталау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Cан есімді қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары 6 сынып бойынша сан есімдерді қайталаған кезде қолданылатын сабақ түрі.Оқушылар алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмыс ұйымдастырып,сұрақтарға нақты жауап беру,дәптермен жұмыс жасау үшін керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
584
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Ж. Болғанбаев атындағы Самар орта мектеп-лицейі» КММ

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Кусаинова Саягуль Тлеугазиновна

«Үздік сабақ жоспары байқауына»


Сынып: 6 сынып

Сабақтың тақырыбы: Сан есімді қайталау

Мақсаттары: Сан есім бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.

Күтілетін нәтиже : Сұрақтарға нақты жауап береді, дәптермен жұмыс жасайды; жеңіл және ауыр сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы дамиды;Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Тірек сызбаларды түсіндіреді.

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер: Миға шабуыл, дорбадағы фасоль, ассоцация, Венн диогаммасы, жарық жұлдыз.


Сабақ кезеңдері

Уақыт


Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті


Білім


Қызығушылық

тарын ояту

2мин

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату



Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау арқылы оқушыларды диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру

Оқушыларды 1,2,3,4 сандары бойынша топтастыру

АКТ

Тыныштық сәті

3 минут

5 Т ережесі Тыныштық

Тәртіп

Талап

Татулық

Тазалық

Тыныштық сәтін өткізу

Тыныштанады, ойын жинақтайды.

Ойша нұрды кімді бөлендім


Түсіну

5 мин

Өткен тақырыпты меңгертуде «Дорбадағы фасоль» әдісін қолдану

Сабақта қолданылатын әдіс оқушыларды сыни ойлауына ықпал етеді. Мұнда әр бала, өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады. Ол дегеніміз – бала бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, өз ойын дәлелдеуші, ұйымдастырушы рөлін атқарады. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері сабақ үстіндегі проблемалық сұрақтарды шешу кезінде, бір сұраққа бірнеше нұсқада жауап берумен және ситуациялық жағдайлардан жол тауып шығу әрекеттерінен байқалады.


Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталау

Топпен жұмыс жасау

ЖТ

ЖЕ

Қолдану

7 мин

«Сан есімді қайталау» тақырыбын ашу мақсатында «Жұптық әңгіме» әдісін пайдаланду бойынша тақырыпты қайталату , тапсырмалар қолдану

Бұл әдіс арқылы оқушы мен оқушы арасында «Жақын арадағы даму аймағы» (ЖАДА)(Выготский) қалыптасты. Себебі: әр жұп түсінбеген немесе қиындық тудырған сұрақтарын бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап іздеді, талқылады, жаңа тақырыпты бірі-біріне түсіндіреді

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады

СТО

Талдау

10 мин

Әр топқа тапсырмар таратылады семантикалық карта


Дарынды оқушы «Қазақтың киелі сандары» деген тақырыпта ғылыми жобасын қорғайды

Семантикалық картаберудегі мақсатым оқушыларға тапсырманы сұрақ күйінде беріп, сұрақтың жауабын өз білімдеріне сүйене отырып жеке, жұппен, топпен талқылап, келесі топпен ақылдасып, бір- бірлерінің пікірлерін тыңдап тапсырманы өздігінен орындап шығу

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды

Әр топ есептің шығарту жолдарын бір біріне үйретеді, көрсетеді


Жинақтау

15 мин

Жаттығу орындау

Әр топ тапсырма орындаумен жарысады кітаптан


І топ сан есім бойынша топтастыру

ІІ топ Есептік сан есім мен реттік сан есімге Венн диограмма

ІІІ топ Жинақтық сан есім мен болжалдық сан есімге Венн диограмма


І V – Бөлшектік сан есім мен топтау сан есімге Венн диограмма


Үйге тапсырма жаттығу сан есім бойынша мақал-мәтел дайындау, ережелерді пысықтау

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, орындаған тапсырмасын сол қағазға жазып бір бібіріне көрсетіп бағалатады тақырыпты сол арқылы жинақтайды

Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа және есептерге жауап береді


Бағалау

2 мин

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін өзі топпен бағалайды


Рефлексия

2 мин

Стикерлерді толтыру


Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!