Сабақ кезеңдері | Уақыт
| Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім
Қызығушылықтарын ояту | 2мин | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
| Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау арқылы оқушыларды диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру | Оқушыларды 1,2,3,4 сандары бойынша топтастыру | АКТ |
Тыныштық сәті | 3 минут | 5 Т ережесі Тыныштық Тәртіп ТалапТатулықТазалық | Тыныштық сәтін өткізу | Тыныштанады, ойын жинақтайды. Ойша нұрды кімді бөлендім |
|
Түсіну | 5 мин | Өткен тақырыпты меңгертуде «Дорбадағы фасоль» әдісін қолдану | Сабақта қолданылатын әдіс оқушыларды сыни ойлауына ықпал етеді. Мұнда әр бала, өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады. Ол дегеніміз – бала бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, өз ойын дәлелдеуші, ұйымдастырушы рөлін атқарады. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері сабақ үстіндегі проблемалық сұрақтарды шешу кезінде, бір сұраққа бірнеше нұсқада жауап берумен және ситуациялық жағдайлардан жол тауып шығу әрекеттерінен байқалады.
| Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталауТоппен жұмыс жасау | ЖТЖЕ |
Қолдану | 7 мин | «Сан есімді қайталау» тақырыбын ашу мақсатында «Жұптық әңгіме» әдісін пайдаланду бойынша тақырыпты қайталату , тапсырмалар қолдану | Бұл әдіс арқылы оқушы мен оқушы арасында «Жақын арадағы даму аймағы» (ЖАДА)(Выготский) қалыптасты. Себебі: әр жұп түсінбеген немесе қиындық тудырған сұрақтарын бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап іздеді, талқылады, жаңа тақырыпты бірі-біріне түсіндіреді | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады | СТО |
Талдау | 10 мин | Әр топқа тапсырмар таратылады семантикалық карта
Дарынды оқушы «Қазақтың киелі сандары» деген тақырыпта ғылыми жобасын қорғайды | Семантикалық картаберудегі мақсатым оқушыларға тапсырманы сұрақ күйінде беріп, сұрақтың жауабын өз білімдеріне сүйене отырып жеке, жұппен, топпен талқылап, келесі топпен ақылдасып, бір- бірлерінің пікірлерін тыңдап тапсырманы өздігінен орындап шығу | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайдыӘр топ есептің шығарту жолдарын бір біріне үйретеді, көрсетеді |
|
Жинақтау | 15 мин | Жаттығу орындауӘр топ тапсырма орындаумен жарысады кітаптан
І топ сан есім бойынша топтастыруІІ топ Есептік сан есім мен реттік сан есімге Венн диограммаІІІ топ Жинақтық сан есім мен болжалдық сан есімге Венн диограмма
І V – Бөлшектік сан есім мен топтау сан есімге Венн диограмма
Үйге тапсырма жаттығу сан есім бойынша мақал-мәтел дайындау, ережелерді пысықтау | Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, орындаған тапсырмасын сол қағазға жазып бір бібіріне көрсетіп бағалатады тақырыпты сол арқылы жинақтайды | Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа және есептерге жауап береді |
|
Бағалау | 2 мин | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпен бағалайды |
|
Рефлексия | 2 мин | Стикерлерді толтыру
| Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
|