Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы

    М.Маметова атындағы орта мектеп

    Пәні:

    Әліппе

    Бөлім:

    Әліппе кезеңі

    Педагогтің аты-жөні:

    А.Қуанышпекова

    Күні:

    19.12.2022

    Сынып:

    1 сынып.


    Сабақтың тақырыбы:

    Цц дыбысы және әрпі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау;

    1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

    1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

    Сабақтың мақсаты

    Цц дыбысы мен әрпін таныстыру, үйрету, меңгерту

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут







    Өткенді пысықтау

    5 минут






    Сабақ

    тың ортасы

    20 минут




















































    Сергіту сәті

    2 минут










    Сабақты қорыту

    6минут













    Қосымша тапсырма

    2минут










    Кері байланыс

    5 минут




    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Қош келдің балақай!» Балаларды қарсы алу. Сәлемдесу. Сабақты бастау.







    Өткенді пысықтау

    «Ыстық табан» әдісі
    Актёр монтёр дирижёр

    «Дөңгелете оқыту» әдісі

    Оқылым

    «Монтёр» мәтінін оқы



    Тақырыпты ашу

    Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

    ФС тапсырмасы

    1.Сурет бойынша әңгіме құрау.

    2.Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.

    3.Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

    4.Өтілетін жаңа дыбысы бар «цирк» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

    5.Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

    6.«Ц» дыбысының айтылу ерекшелігімен таныстыру.

    7.«Ц» дыбысының таңбасы – оның әрпімен таныстыру.

    8.Жіптен «ц» әрпін жасау.



    Жаңа тақырып

    Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

    Оқылым.

    1.Оқулықтың 90-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге түсініп оқуы.

    2.»Ц» дыбысының сөздің басында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

    3. Мәтін мазмұнына байланысты «Саған цирк неге ұнайды?» сұрағына жауап беру.





    Жазылым

    1.Оқулықтағы «Ц» әрпінің таңбалануына назар аудару.

    2.«Ц» әрпін тақтаға жазып көрсету.

    3.«Ц» әрпін ауада жазып көрсету.

    4.Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.


    Тақтамен жұмыс.


    Мына сөздерді буынға бөліп жаз

    Цирк, цех, це-мент, мо-то-цикл.






    «Өз орнын тап» ойыны






    Саралау тапсырмасы

    1-деңгей:

    Дыбыстық сызбада жасырынған сөзді ребусты шешу арқылы тап.

    Ко н ц е р т


    2-деңгей:

    «Ц» дыбысы сөздің қай жерінде келетінін анықта. Дыбыстық талдау жаса.


    3-деңгей:

    Концерт сөзімен сөйлем құра.








    «Кім жылдам?» ойыны

    Берілген сөздерді кім бірінші табады.



    Кері байланыс








    «Мен саған, сен маған!»



    Амандасады. Өз орындарына отырады







    Өткенді пысықтайды






    Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды:

    «Циркте өте көңілді. Онда сайқымазақ, жануарлар,

    акробаттар өнер көрсетеді. Цирктің шатыры циркульмен сызғандай дөп- дөңгелек».



    Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.







    Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмалар

    ды орындайды









    топпен жұмыс жасайды


















    Саралау тапсырмала

    рын орындайды














    Қосымша жұмыс орындайды










    Кері байланыс жасайды







    Дескриптор:

    Ёё дыбысы мен әрпін біледі, қолданады

    Сөздерді тұтас, толық оқи алды




    Дескриптор:

    Өтілетін жаңа дыбысы бар

    «цирк» сөзіне дыбыстық талдау жасады

    «Ц»дыбысының айтылу ерекшелігімен танысты

    Жіптен «ц» әрпінің сұлбасын жасады.






    Дескриптор:

    2.Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқыды.

    3.Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқыды.




    Дескриптор:

    Сызықтарды бастырып жазу арқылы «ц» әрпінің бас және кіші әрпін жазды.

    Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазды.

    Каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазды




    Тамаша!

    Дескриптор:

    1-деңгейдегі оқушылар сызбада жасырынған сөзді табады: концерт.

    2-деңгейдегі оқушылар «ц» дыбысына

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қуанышпекова Аселя Қайратқызы
    01 Ақпан 2023
    268
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Цц дыбысы және әрпі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Цц дыбысы және әрпі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Цц дыбысы және әрпі
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы

    М.Маметова атындағы орта мектеп

    Пәні:

    Әліппе

    Бөлім:

    Әліппе кезеңі

    Педагогтің аты-жөні:

    А.Қуанышпекова

    Күні:

    19.12.2022

    Сынып:

    1 сынып.


    Сабақтың тақырыбы:

    Цц дыбысы және әрпі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау;

    1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

    1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

    Сабақтың мақсаты

    Цц дыбысы мен әрпін таныстыру, үйрету, меңгерту

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут







    Өткенді пысықтау

    5 минут






    Сабақ

    тың ортасы

    20 минут




















































    Сергіту сәті

    2 минут










    Сабақты қорыту

    6минут













    Қосымша тапсырма

    2минут










    Кері байланыс

    5 минут




    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Қош келдің балақай!» Балаларды қарсы алу. Сәлемдесу. Сабақты бастау.







    Өткенді пысықтау

    «Ыстық табан» әдісі
    Актёр монтёр дирижёр

    «Дөңгелете оқыту» әдісі

    Оқылым

    «Монтёр» мәтінін оқы



    Тақырыпты ашу

    Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

    ФС тапсырмасы

    1.Сурет бойынша әңгіме құрау.

    2.Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.

    3.Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

    4.Өтілетін жаңа дыбысы бар «цирк» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

    5.Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

    6.«Ц» дыбысының айтылу ерекшелігімен таныстыру.

    7.«Ц» дыбысының таңбасы – оның әрпімен таныстыру.

    8.Жіптен «ц» әрпін жасау.



    Жаңа тақырып

    Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

    Оқылым.

    1.Оқулықтың 90-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге түсініп оқуы.

    2.»Ц» дыбысының сөздің басында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

    3. Мәтін мазмұнына байланысты «Саған цирк неге ұнайды?» сұрағына жауап беру.





    Жазылым

    1.Оқулықтағы «Ц» әрпінің таңбалануына назар аудару.

    2.«Ц» әрпін тақтаға жазып көрсету.

    3.«Ц» әрпін ауада жазып көрсету.

    4.Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.


    Тақтамен жұмыс.


    Мына сөздерді буынға бөліп жаз

    Цирк, цех, це-мент, мо-то-цикл.






    «Өз орнын тап» ойыны






    Саралау тапсырмасы

    1-деңгей:

    Дыбыстық сызбада жасырынған сөзді ребусты шешу арқылы тап.

    Ко н ц е р т


    2-деңгей:

    «Ц» дыбысы сөздің қай жерінде келетінін анықта. Дыбыстық талдау жаса.


    3-деңгей:

    Концерт сөзімен сөйлем құра.








    «Кім жылдам?» ойыны

    Берілген сөздерді кім бірінші табады.



    Кері байланыс








    «Мен саған, сен маған!»



    Амандасады. Өз орындарына отырады







    Өткенді пысықтайды






    Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды:

    «Циркте өте көңілді. Онда сайқымазақ, жануарлар,

    акробаттар өнер көрсетеді. Цирктің шатыры циркульмен сызғандай дөп- дөңгелек».



    Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.







    Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмалар

    ды орындайды









    топпен жұмыс жасайды


















    Саралау тапсырмала

    рын орындайды














    Қосымша жұмыс орындайды










    Кері байланыс жасайды







    Дескриптор:

    Ёё дыбысы мен әрпін біледі, қолданады

    Сөздерді тұтас, толық оқи алды




    Дескриптор:

    Өтілетін жаңа дыбысы бар

    «цирк» сөзіне дыбыстық талдау жасады

    «Ц»дыбысының айтылу ерекшелігімен танысты

    Жіптен «ц» әрпінің сұлбасын жасады.






    Дескриптор:

    2.Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқыды.

    3.Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқыды.




    Дескриптор:

    Сызықтарды бастырып жазу арқылы «ц» әрпінің бас және кіші әрпін жазды.

    Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазды.

    Каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазды




    Тамаша!

    Дескриптор:

    1-деңгейдегі оқушылар сызбада жасырынған сөзді табады: концерт.

    2-деңгейдегі оқушылар «ц» дыбысына

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Презентация 2 сынып
    01.02.2023
    268
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қуанышпекова Аселя Қайратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации