Сабақтың
басталуы
5
минут
10 минут
|
1.Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу,
қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен
таныстыру;
2.Ойтүрткі
Шын хакім, сөзің
асыл – баға жет пес,
Бір сөзің мың жыл
жүрсе, дәмі кетпес.
Қарадан хакім болған
сендей жанның
Әлемнің құлағынан
әні кетпес!
Ай, жыл өтер, дү ние
көшін тартар,
Өлтіріп талай жанды, жүгін
артар.
Көз ашып, жұртың ояу болған
сайын,
Хакім ата, тыныш
бол, қадірің артар.
Мағжан
Жұмабаев
1.
«Хакім» деп кімді
айтады?
2.Бұл өлең кімге
арналған? Авторы кім?
3.Топқа
бөлу
Абайдың шығармаларының
аттары жазылған парақшалар арқылы топқа бөліну. Абайдың өлеңдері
бойынша
1-топ: «Өлең»
тобы
Абайдың қара сөздері
бойынша
2-топ: «Ғақлия»
тобы
Абайдың поэмалары
бойынша
3-топ: «Дастан»
тобы
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айқындайды.
Әр топ Абайдың
шығармалары жайында білетін ақпараттарын топтастырып, постер арқылы
қорғайды.
|
Ауызша мадақтау
арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша!
Керемет!
|
Оқулық
11-сынып
|
Сабақтың
ортасы
7
минут
7
минут
7
минут
|
1-тапсырма
F
(дерек
тер)
|
I
(идея)
|
L
(туында
ған
сұрақ
тар, мәселе
)
|
A (жоспарлы
әрекет)
|
Абай өміріне қатысты қысқаша
деректер жазыңыз
|
Абай
шығарма
лары туралы деректер
білу арқылы қандай ой
түйдің?
|
Бүгінгі
тақырып
қа қатысты қандай
қандай сұрағың бар?
|
Бүгінгі сабақта Абай
шығарма
сына қатысты не
білгілерің келеді?
|
2-тапсырма
Өлеңнің
жанрлық ерекшеліктерін көрсетіңіз және шығармадан мысалдар келтіре
отырып дәлелдеңіз.
Жанрлық ерекшеліктер
|
Мысалдар
|
Құрылымы
|
|
Мақсаты
|
|
Тілдік ерекшеліктері
|
|
|
FILA
кестесін толтырып, бүгінгі сабақта не білгісі келетінін
жоспарлайды.
Өлеңнің
жанрлық ерекшеліктерін көрсетеді және шығармадан мысалдар келтіре
отырып дәлелдейді
Өлеңді
берілген кесте бойынша композициялық
ерекшеліктерін талдайды.
|
Дескриптор4б
- мәтіннің құрылымдық
ерекшелігін анықтайды;
-мәтіннің
жазылу мақсатын идеясымен байланыстыра отырып
талдайды;
-тілдік
ерекшелігіне талдау жүргізеді;
-мәтіннен
мысал келтіреді.
Дескриптор4б
-стилін
анықтайды;
-жанрын
анықтайды.
-идеясын
көрсетеді;
-тілдік ерекшелігін
көрсетеді
|
Оқулық.
«Қазақ әдебиеті»
11-сынып
|
Сабақтың
аяқталуы
6
минут
|
1.Бүгінгі
күні «Адамзат ардағы, адамзат ақыны, адамзат ақылгөйі» атанған
Абайды тағы қандай сөзбен сипаттар едің? Қандай өлең дерін жатқа
білесің?
2. «Абай
лебі, Абай үні, Абай тынысы – заман тынысы, халық үні» деген
М.Әуезовтің пікірінде заманға байланысты қандай тұжырым
бар?
|
|
Дескриптор2б
Сұраққа жауап
береді
|
|