Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
І бөлім Қалың елім, қазағым |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
|
|
|
Күні: |
25.09.2024ж |
|
|
Сынып: 10А
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Сегізаяқ» өлеңінің ерекшеліктері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдай алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы 5 минут 10 минут |
1.Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; 2.Ойтүрткі Шын хакім, сөзің асыл – баға жет пес, Бір сөзің мың жыл жүрсе, дәмі кетпес. Қарадан хакім болған сендей жанның Әлемнің құлағынан әні кетпес! Ай, жыл өтер, дү ние көшін тартар, Өлтіріп талай жанды, жүгін артар. Көз ашып, жұртың ояу болған сайын, Хакім ата, тыныш бол, қадірің артар. Мағжан Жұмабаев 1. «Хакім» деп кімді айтады? 2.Бұл өлең кімге арналған? Авторы кім? 3.Топқа бөлу Абайдың шығармаларының аттары жазылған парақшалар арқылы топқа бөліну. Абайдың өлеңдері бойынша 1-топ: «Өлең» тобы Абайдың қара сөздері бойынша 2-топ: «Ғақлия» тобы Абайдың поэмалары бойынша 3-топ: «Дастан» тобы |
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айқындайды. Әр топ Абайдың шығармалары жайында білетін ақпараттарын топтастырып, постер арқылы қорғайды. |
Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша! Керемет!
|
Оқулық 11-сынып |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 7 минут 7 минут 7
минут |
1-тапсырма
2-тапсырма Өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін көрсетіңіз және шығармадан мысалдар келтіре отырып дәлелдеңіз.
|
FILA кестесін толтырып, бүгінгі сабақта не білгісі келетінін жоспарлайды. Өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін көрсетеді және шығармадан мысалдар келтіре отырып дәлелдейді
Өлеңді берілген кесте бойынша композициялық ерекшеліктерін талдайды. |
Дескриптор4б - мәтіннің құрылымдық ерекшелігін анықтайды; -мәтіннің жазылу мақсатын идеясымен байланыстыра отырып талдайды; -тілдік ерекшелігіне талдау жүргізеді; -мәтіннен мысал келтіреді. Дескриптор4б -стилін анықтайды; -жанрын анықтайды. -идеясын көрсетеді; -тілдік ерекшелігін көрсетеді |
Оқулық. «Қазақ әдебиеті» 11-сынып
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың аяқталуы 6 минут |
1.Бүгінгі күні «Адамзат ардағы, адамзат ақыны, адамзат ақылгөйі» атанған Абайды тағы қандай сөзбен сипаттар едің? Қандай өлең дерін жатқа білесің? 2. «Абай лебі, Абай үні, Абай тынысы – заман тынысы, халық үні» деген М.Әуезовтің пікірінде заманға байланысты қандай тұжырым бар? |
|
Дескриптор2б Сұраққа жауап береді |
|
||||||||||||||||
|
3 минут |
«Бір минуттық рефлексия» әдісі 1.Осы сабақтағы мен үшін ең маңызды ақпарат_________________________ 2.Әлі де маған мына жайттар түсініксіз_____________________ 3.Бүгінгі сабақтан түйгенім________________________ Үйге тапсырма: түйінде тапсырмасы |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Cегізаяқ өлеңінің ерекшелігі 10 сынып
Cегізаяқ өлеңінің ерекшелігі 10 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
І бөлім Қалың елім, қазағым |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
|
|
|
Күні: |
25.09.2024ж |
|
|
Сынып: 10А
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Сегізаяқ» өлеңінің ерекшеліктері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдай алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы 5 минут 10 минут |
1.Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; 2.Ойтүрткі Шын хакім, сөзің асыл – баға жет пес, Бір сөзің мың жыл жүрсе, дәмі кетпес. Қарадан хакім болған сендей жанның Әлемнің құлағынан әні кетпес! Ай, жыл өтер, дү ние көшін тартар, Өлтіріп талай жанды, жүгін артар. Көз ашып, жұртың ояу болған сайын, Хакім ата, тыныш бол, қадірің артар. Мағжан Жұмабаев 1. «Хакім» деп кімді айтады? 2.Бұл өлең кімге арналған? Авторы кім? 3.Топқа бөлу Абайдың шығармаларының аттары жазылған парақшалар арқылы топқа бөліну. Абайдың өлеңдері бойынша 1-топ: «Өлең» тобы Абайдың қара сөздері бойынша 2-топ: «Ғақлия» тобы Абайдың поэмалары бойынша 3-топ: «Дастан» тобы |
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айқындайды. Әр топ Абайдың шығармалары жайында білетін ақпараттарын топтастырып, постер арқылы қорғайды. |
Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша! Керемет!
|
Оқулық 11-сынып |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 7 минут 7 минут 7
минут |
1-тапсырма
2-тапсырма Өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін көрсетіңіз және шығармадан мысалдар келтіре отырып дәлелдеңіз.
|
FILA кестесін толтырып, бүгінгі сабақта не білгісі келетінін жоспарлайды. Өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін көрсетеді және шығармадан мысалдар келтіре отырып дәлелдейді
Өлеңді берілген кесте бойынша композициялық ерекшеліктерін талдайды. |
Дескриптор4б - мәтіннің құрылымдық ерекшелігін анықтайды; -мәтіннің жазылу мақсатын идеясымен байланыстыра отырып талдайды; -тілдік ерекшелігіне талдау жүргізеді; -мәтіннен мысал келтіреді. Дескриптор4б -стилін анықтайды; -жанрын анықтайды. -идеясын көрсетеді; -тілдік ерекшелігін көрсетеді |
Оқулық. «Қазақ әдебиеті» 11-сынып
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың аяқталуы 6 минут |
1.Бүгінгі күні «Адамзат ардағы, адамзат ақыны, адамзат ақылгөйі» атанған Абайды тағы қандай сөзбен сипаттар едің? Қандай өлең дерін жатқа білесің? 2. «Абай лебі, Абай үні, Абай тынысы – заман тынысы, халық үні» деген М.Әуезовтің пікірінде заманға байланысты қандай тұжырым бар? |
|
Дескриптор2б Сұраққа жауап береді |
|
||||||||||||||||
|
3 минут |
«Бір минуттық рефлексия» әдісі 1.Осы сабақтағы мен үшін ең маңызды ақпарат_________________________ 2.Әлі де маған мына жайттар түсініксіз_____________________ 3.Бүгінгі сабақтан түйгенім________________________ Үйге тапсырма: түйінде тапсырмасы |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













