Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру сәті
Оқушылармен амандасу,
түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Үйге тапсырмасын
тексеру: №1128;
№1130;№1132
«Жұптас» әдісі бойынша екеу ара
дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын
тексереді.
Ұ:«Қайталау сұрақтары»
тапсырмасы «Координаталық жазықтық» тақырыбы бойынша негізгі
түсініктерді еске түсіруге
қөмектеседі.
Сұрақтары:
1. Екі
координаталық түзу координаталық ... ты құрайды
(жазықтық)
2. Координаталық
түзу - бұлкоординаталық …
(ось)
3. Екі
координаталық түзуқиылысқанда қандай бұрыш пайда болады?
(тік)
4. Жазықтықта
нүктені аңықтайтын сандар жұбы қалай аталады?
(координата)
5. Нүктенін
бірінші координатасы қалай аталады?
(абсцисса)
6. Нүктенін
екінші координатасы қалай аталады?
(ордината)
-
|
а)
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы
орындайды.
ә) Білім алушылар сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын
тексереді.
Оқушылар тез жауап беріп өткен білімді еске
түсіреді.
Жұптық
жұмыс.
«Координаталар
бойынша саламыз».
Оқушыларды
жұптарға біріктіріңіз. Әр оқушы координата жүйесінде берілген
координаталары бойынша нүктелерді белгілейді және оларды
сызықтармен тізбектеп
қосады.
«Балық»
суреті
(3;3), (0;3),
(-2;2), (-5;2), (-7;4), (-8;3), (-7;1), (-8;-1), (-7;-2), (-5;0),
(-1;-2), (0;-4), (2;-4), (3;-2), (5;-2), (7;0), (5;2), (3;3),
(2;4), (-3;4), (-4;2), (5;0)
«Үй»
суреті
(-4;2), (0;4),
(4;2), (0;2), (-4;-4), (4;-4), (0;-4), (-3;1), (-1;1), (-1;-1),
(-3;-1), (1;-4), (1;-1), (3;-1), (3;-4), (0,5;2,5), (-0,5;2,5),
(-0,5;3,5), (0,5;3,5), (2;3), (2;4), (3;4),
(3;2,5)
Ай:
(-4;4),(-7;2),(-11;3),(-12;5),(-12;7),(-11;9),
(-7;10),(-4;8),(-7;9),(-9;8),(-10;6),(-9;4),(-7;3)
Жұлдыздар:
(-2;3),(1;3),(4;3),(7;3),(10;3),(1;6),
(4;6),(7;6),(10;6),(4;9),(7;9),(10;9)
|
Рахмет айту
бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
kundelik.kz
қима
қағаздар
|
Негізгі бөлім
10 минут
|
Жаңа білімді қалыптастыру
Симметрия –
грек сөзінен алынған, ол "өлшемдес", "бірдей өлшемділік" деген
ұғымды білдіреді.
Нүктеге қатысты
симметрия центрлік
симметрия деп аталады. Ал нүктенің
өзін симметрия
центрі деп атайды. Егер
симметрия центріне қатысты симметриялы нүктелер фигураның өзінде
жатса, ол фигура центрлік симметриялы
фигура деп
аталады.
Қасиеті. Бір
нүктеге қатысты симметриялы фигуралар тең.
Егер O нүктесіне қатысты
симметриялы нүктелер фигураның өзінде жатса, ол фигура центрлік
симметриялы фигура болады. Шеңбердің симметрия ортасы шеңбердің
центрі, ал параллелограмның симметриялық центрі диагональдарының
қиылысу нүктесі болады. Түзудің де симметриялық центрі болады,
бірақ шеңбер мен параллелограмға қарағанда олар шексіз көп. Оның
әрбір нүктесі симметриялық центр бола
алады.
Түзуге қатысты
симметрия осьтік
симметрия деп аталады. Түзудің
өзін симметрия осі деп атайды. Егер түзу фигураны симметриялы екі
бөлікке бөлсе, онда мұндай фигура
осьтік симметриялы
фигура деп аталады. Түзу сол
фигураның симметриялы осі деп
аталады.
Қасиеті. Симметриялы фигуралар өзара тең болады.
Мысалы, бұрыш – осьтік симметриялы фигура. Жазыңқы емес бұрыштың
бір симметрия осі бар және ол бұрыштың биссектрисасы орналасқан
түзу болады.
|
Білім алушылар ережелерді
тыңдайды.
Есептерді
шығарады.
Математикалық тілде
сөйлейді.
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады
№1. а түзуі MK кесіндісінің ортасын
белгілі бір тік емес бұрыш жасап
қияды. а түзуіне
қатысты M мен K
нүктелері симметриялы бола
ма?
№2.

|
Бір-бірін бағалау (+/-)
«Жарайсың!»
деп
ынталандыру
|
Оқулық,
дәптер, қима қағаздар
|