Theme: Chocolate fever
Date: 8.04.15
Grade: 3,4
Сабақтан тыс іс - шараның мақсаты:
Ел ертеңі саналы да, білімді ұрпақтың қалыптасуына тілдің әсері мол. Ағылшын тілі үйірме сабақтарынан алған білімдерін қолдана отырып өз тілін, тарихын қастерлеуге, өзге тілді білуге, үйренуге деген талпынысын арттыру. Жеке тұлғаны тәрбиелеуде тіл үйренудің заман қажеттілігінен туындағаны анық. Осы орайда сабақтан тыс жұмыстардың тіл үйренуде алатын орны ерекше.
1 жүргізуші: Good morning dear pupils, teachers and guests! Welcome to our intellectual show «Chocolate fever»! We are glad to see you and we hope that you` ll enjoy today ` s game.
2 жүргізуші: Қайырлы күн құрметті қонақтар, ұстаздар және оқушылар! «Тәттіге құмарлық» атты интеллектуалды ойынымызға қош келдіңіздер!
Біз сіздерге бүгінгі ойыннан жақсы әсер алуларыңызға тілектеспіз!
1 жүргізуші: Language is the main type of means of communication. There are nearly 3000 languages in the world. English and Russian are the languages of an international communication, they are the languages of Pushkin, Shakespeare, Lermontov, Byron, Esenin, Burns whom we love and respect for their poems, sonnets and novels.
2 жүргізуші: Иә, осыншама тілдердің ортасында біздің ана тіліміз – қазақ тілі сөйлеушісінің саны жағынан алғашқы 70 тілдің қатарынан орын алатын, Достастық елдері бойынша - бесінші, өз республикамызда бірінші орын алатын тіл.
1 жүргізуші: With the help of the knowledge of foreign languages we can communicate with each other, through the Internet or get necessary information from it. And with the help of Russian and Kazakh we can develop our skills in oral speech and reading and bringing up as patriots of our Motherland.
- Well, we begin our game and let ` s meet our participants.
2 жүргізуші: Ал қазір бүгінгі ойынға қатысатын 2 топты қарсы алайық
1 топ – Supergirls 2 топ - Superboys
2 жүргізуші: Бүгінгі ойынның бағдарламасымен таныстырып өтсек. Ойын 5 кезеңнен тұрады, әр кезеңде екі ойыннан ойналады. әр ойында жеңген топқа тәттілер сыйланады, жинаған шоколад санына байланысты жеңімпаз топ анықталады.
I кезең: «Сөздер әлемінде» - «The island of words»
«Тізбек» - « The chain»
II кезең: «Сандар мұхиты» - «The ocean of numerals»
«Сөздерді табайық» - « Let` s guess the words»
III кезең: «Капитандар сайысы» - «The captain` s competition»
«Полиглот» - «Polyglot»
IV кезең: «Жаңылтпашқа кім жүйрік?» - «Who is the best in saying these tongue twisters» (көрермендер ойыны)
«Жұмбақ шешіп көрейік...» - «Let ` s guess the riddles!»
V кезең: « Time out» (топтардың өнер көрсетуі)
1 жүргізуші: Let ` s start our first stage. In this stage each team must form words from one long word.
2 жүргізуші: Бұл ойында сайысқа қатысушы екі топ берілген әріп тіркестерінен неғұрлым көбірек сөз құраулары тиіс. Ендеше бастайық. 1 минут уақыт беріледі.
A C K N O W L E D G M E N T
(man, cat, knowledge, tent, leg, men, cow;)
2 жүргізуші: Ойынның қорытындысын жасайық. 1 бөлім қорытындысы бойынша көп, дұрыс сөз құраған топқа тәттілер беріледі.
1 жүргізуші: The second game calls «The chain». We give you a word from what you must begin the chain.
2 жүргізуші: «Тізбек» деп аталатын бұл ойында әр топ өздеріне берілген сөздің соңғы әріпінен жаңа сөз құраулары қажет.
Stamp – paper - rose – east – tail – letter etc.
Sweet –
Book -
2 жүргізуші: Ойынның жеңімпаздарын анықтап көрейік.
1 жүргізуші: The next stage «The ocean of numbers». You must match the figures with the words.
2 жүргізуші: Келесі ойын «Сандар мұхиты деп аталады», мұнда сандар мен олардың жазылуын дұрыс сәйкестендіру керек.
40 sixty four 45 twenty one
80 twenty 90 thirty
1000 thirty three 50 forty five
70 eighty 21 sixty
20 forty 100 fifty
33 seventy 30 one hundred
64 a thousand 60 ninety
2 жүргізуші: Кезеңнің келесі ойыны «Сөздерді табайық» деп аталады. Мұнда сандарды сөзбен жаза отырып, жаңа сөз құраулары керек. Іске сәт!
10 nis 10t of 10
Some 1 st 1 h1y
1 жүргізуші: The next stage calls «The captains` competition».
2 жүргізуші: Бұл сайыста капитандар берілген ағылшын алфавитін рет - ретімен жазулары керек.
A S J D K V
R Y O B X G
Q Z H C P U
E M T N F I
L W
1 жүргізуші: Now let` s begin the game «Polyglot».
2 жүргізуші: «Полиглот» сайысында 6 мақал ішінен жазылмаған сөзді тауып, орыс, ағылшын тілдеріне аударады.
1. Ағайын – алтау,... - біреу. (ана – мама – mother)
2.... оттан да ыстық. (Отан – Родина – Motherland)
3.... білім бұлағы. (кітап – книга – book)
4.... тас жарады, ( тіл – язык – language)
тас жармаса бас жарады.
5. Жігітке... өнер де аз. (жеті – семь – seven)
6.... шәкірт озар. (ұстаз – учитель – teacher)
1 жүргізуші: Dear our guests! Next game is with you. It calls «Who is the best in saying these tongue twisters?»
2 жүргізуші: Көрермендер келесі ойын өздеріңізге арналған. Берілген жаңылтпаштарды кім жылдам оқып береді екен?
- How much wood would a wood chuck chuck, if a wood chuck could chuck wood?
- She saw shy sheep.
- He that hatches, matches, hatches, catches.
(Белсенділік танытқан көрермендерге шоколадтар таратылып беріледі)
1 жүргізуші: «Let ` s guess the riddles!» calls the next game.
2 жүргізуші: «Жұмбақ шешіп көрейік...» деп аталады келесі ойын. 2 топқа екі- екіден жұмбақ беріледі. Қай топ жылдам әрі дұрыс шешсе ұпай сол топтың еншісінде.
1. What is red or green, round and sometimes sweet and sometimes sour?
an orange.
an apple.?
an onion.
2. What is the only vegetable that will make you cry?
a tomato
an onion ?
an orang
3. What fruit is always sour?
an orange
a lemon ?
an apple
4. Which do you use at Halloween?
cabbages
pumpkins ?
tomatoes
1 жүргізуші: And now it ` s time to enjoy with «Time out».
2 жүргізуші: «Time out» деп аталады соңғы кезең. Бұл кезеңде әр топ өз өнерлерін көрсетеді.
Ойын соңында 2 топтың жинаған тәттілерінің санына байланысты жеңімпаз топ анықталып, сыйлықпен марапатталады.Оқытушының қорытынды сөзінен кейін ойынға қатысушы 2 топ:
We can read, we can write.
We can speak English, too.
We love learning English!
And what about you?
- деген өлең жолдарымен аяқтайды.
1 жүргізуші: So, thank you for the game. We wish you Health, we wish you joy!
Good bye!
2 жүргізуші: Береке мен бірліктің аспанындай,
Ұстаз деген ұлы ой асқарындай.
Сол ұстаздың тілі ғой құнды болған,
Сайратқан қосып міне бастарыңды.
Бұл тілім, баба тілім, батыр тілім,
Сайратқан бұлбұл құстай балғын тілім.
Әрқашан қуаныш пен шаттық берсін,
Мойындатқан әлемді алғыр тілім. Ойынға қатысып, тамашалағандарыңызға үлкен рахмет! Сіздер ойыннан жақсы әсер алды деген ойдамыз. Сау болыңыздар
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Chocolate fever
Chocolate fever
Theme: Chocolate fever
Date: 8.04.15
Grade: 3,4
Сабақтан тыс іс - шараның мақсаты:
Ел ертеңі саналы да, білімді ұрпақтың қалыптасуына тілдің әсері мол. Ағылшын тілі үйірме сабақтарынан алған білімдерін қолдана отырып өз тілін, тарихын қастерлеуге, өзге тілді білуге, үйренуге деген талпынысын арттыру. Жеке тұлғаны тәрбиелеуде тіл үйренудің заман қажеттілігінен туындағаны анық. Осы орайда сабақтан тыс жұмыстардың тіл үйренуде алатын орны ерекше.
1 жүргізуші: Good morning dear pupils, teachers and guests! Welcome to our intellectual show «Chocolate fever»! We are glad to see you and we hope that you` ll enjoy today ` s game.
2 жүргізуші: Қайырлы күн құрметті қонақтар, ұстаздар және оқушылар! «Тәттіге құмарлық» атты интеллектуалды ойынымызға қош келдіңіздер!
Біз сіздерге бүгінгі ойыннан жақсы әсер алуларыңызға тілектеспіз!
1 жүргізуші: Language is the main type of means of communication. There are nearly 3000 languages in the world. English and Russian are the languages of an international communication, they are the languages of Pushkin, Shakespeare, Lermontov, Byron, Esenin, Burns whom we love and respect for their poems, sonnets and novels.
2 жүргізуші: Иә, осыншама тілдердің ортасында біздің ана тіліміз – қазақ тілі сөйлеушісінің саны жағынан алғашқы 70 тілдің қатарынан орын алатын, Достастық елдері бойынша - бесінші, өз республикамызда бірінші орын алатын тіл.
1 жүргізуші: With the help of the knowledge of foreign languages we can communicate with each other, through the Internet or get necessary information from it. And with the help of Russian and Kazakh we can develop our skills in oral speech and reading and bringing up as patriots of our Motherland.
- Well, we begin our game and let ` s meet our participants.
2 жүргізуші: Ал қазір бүгінгі ойынға қатысатын 2 топты қарсы алайық
1 топ – Supergirls 2 топ - Superboys
2 жүргізуші: Бүгінгі ойынның бағдарламасымен таныстырып өтсек. Ойын 5 кезеңнен тұрады, әр кезеңде екі ойыннан ойналады. әр ойында жеңген топқа тәттілер сыйланады, жинаған шоколад санына байланысты жеңімпаз топ анықталады.
I кезең: «Сөздер әлемінде» - «The island of words»
«Тізбек» - « The chain»
II кезең: «Сандар мұхиты» - «The ocean of numerals»
«Сөздерді табайық» - « Let` s guess the words»
III кезең: «Капитандар сайысы» - «The captain` s competition»
«Полиглот» - «Polyglot»
IV кезең: «Жаңылтпашқа кім жүйрік?» - «Who is the best in saying these tongue twisters» (көрермендер ойыны)
«Жұмбақ шешіп көрейік...» - «Let ` s guess the riddles!»
V кезең: « Time out» (топтардың өнер көрсетуі)
1 жүргізуші: Let ` s start our first stage. In this stage each team must form words from one long word.
2 жүргізуші: Бұл ойында сайысқа қатысушы екі топ берілген әріп тіркестерінен неғұрлым көбірек сөз құраулары тиіс. Ендеше бастайық. 1 минут уақыт беріледі.
A C K N O W L E D G M E N T
(man, cat, knowledge, tent, leg, men, cow;)
2 жүргізуші: Ойынның қорытындысын жасайық. 1 бөлім қорытындысы бойынша көп, дұрыс сөз құраған топқа тәттілер беріледі.
1 жүргізуші: The second game calls «The chain». We give you a word from what you must begin the chain.
2 жүргізуші: «Тізбек» деп аталатын бұл ойында әр топ өздеріне берілген сөздің соңғы әріпінен жаңа сөз құраулары қажет.
Stamp – paper - rose – east – tail – letter etc.
Sweet –
Book -
2 жүргізуші: Ойынның жеңімпаздарын анықтап көрейік.
1 жүргізуші: The next stage «The ocean of numbers». You must match the figures with the words.
2 жүргізуші: Келесі ойын «Сандар мұхиты деп аталады», мұнда сандар мен олардың жазылуын дұрыс сәйкестендіру керек.
40 sixty four 45 twenty one
80 twenty 90 thirty
1000 thirty three 50 forty five
70 eighty 21 sixty
20 forty 100 fifty
33 seventy 30 one hundred
64 a thousand 60 ninety
2 жүргізуші: Кезеңнің келесі ойыны «Сөздерді табайық» деп аталады. Мұнда сандарды сөзбен жаза отырып, жаңа сөз құраулары керек. Іске сәт!
10 nis 10t of 10
Some 1 st 1 h1y
1 жүргізуші: The next stage calls «The captains` competition».
2 жүргізуші: Бұл сайыста капитандар берілген ағылшын алфавитін рет - ретімен жазулары керек.
A S J D K V
R Y O B X G
Q Z H C P U
E M T N F I
L W
1 жүргізуші: Now let` s begin the game «Polyglot».
2 жүргізуші: «Полиглот» сайысында 6 мақал ішінен жазылмаған сөзді тауып, орыс, ағылшын тілдеріне аударады.
1. Ағайын – алтау,... - біреу. (ана – мама – mother)
2.... оттан да ыстық. (Отан – Родина – Motherland)
3.... білім бұлағы. (кітап – книга – book)
4.... тас жарады, ( тіл – язык – language)
тас жармаса бас жарады.
5. Жігітке... өнер де аз. (жеті – семь – seven)
6.... шәкірт озар. (ұстаз – учитель – teacher)
1 жүргізуші: Dear our guests! Next game is with you. It calls «Who is the best in saying these tongue twisters?»
2 жүргізуші: Көрермендер келесі ойын өздеріңізге арналған. Берілген жаңылтпаштарды кім жылдам оқып береді екен?
- How much wood would a wood chuck chuck, if a wood chuck could chuck wood?
- She saw shy sheep.
- He that hatches, matches, hatches, catches.
(Белсенділік танытқан көрермендерге шоколадтар таратылып беріледі)
1 жүргізуші: «Let ` s guess the riddles!» calls the next game.
2 жүргізуші: «Жұмбақ шешіп көрейік...» деп аталады келесі ойын. 2 топқа екі- екіден жұмбақ беріледі. Қай топ жылдам әрі дұрыс шешсе ұпай сол топтың еншісінде.
1. What is red or green, round and sometimes sweet and sometimes sour?
an orange.
an apple.?
an onion.
2. What is the only vegetable that will make you cry?
a tomato
an onion ?
an orang
3. What fruit is always sour?
an orange
a lemon ?
an apple
4. Which do you use at Halloween?
cabbages
pumpkins ?
tomatoes
1 жүргізуші: And now it ` s time to enjoy with «Time out».
2 жүргізуші: «Time out» деп аталады соңғы кезең. Бұл кезеңде әр топ өз өнерлерін көрсетеді.
Ойын соңында 2 топтың жинаған тәттілерінің санына байланысты жеңімпаз топ анықталып, сыйлықпен марапатталады.Оқытушының қорытынды сөзінен кейін ойынға қатысушы 2 топ:
We can read, we can write.
We can speak English, too.
We love learning English!
And what about you?
- деген өлең жолдарымен аяқтайды.
1 жүргізуші: So, thank you for the game. We wish you Health, we wish you joy!
Good bye!
2 жүргізуші: Береке мен бірліктің аспанындай,
Ұстаз деген ұлы ой асқарындай.
Сол ұстаздың тілі ғой құнды болған,
Сайратқан қосып міне бастарыңды.
Бұл тілім, баба тілім, батыр тілім,
Сайратқан бұлбұл құстай балғын тілім.
Әрқашан қуаныш пен шаттық берсін,
Мойындатқан әлемді алғыр тілім. Ойынға қатысып, тамашалағандарыңызға үлкен рахмет! Сіздер ойыннан жақсы әсер алды деген ойдамыз. Сау болыңыздар
шағым қалдыра аласыз













