Сабақтың басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Психологиялық тренинг
жүргізеді

Дүниедегі құбылыстың мәнін де,
Интернеттің, жаңалықтың бәрін де
Мүмкін емес информатикасыз түсіну,
Компьютер дүние кілті бүгін де,-демекеші, заман талабына сай әрбір
адам компьютер мен интернеттің қыр сырын білгенге не
жетсін.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
Психологиялық ахуал жасайды
|
Бағалау
Балалар сұраққа жауап
береді, пікір алмасады.
Бағыттау
сұрақтары
|
Көңілді
атмосфера
Слайд
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
10
|
І. Бұл әлемде интернетке
кірмейтін адам мыңның бірінде ғана шығар. Бүкіл дүние жүзіндегі
адамдардың 90%-ға жуығы интернетке кіреді. Яғни интернеттің маңызы
зор. Интернетсіз адам өмірін елестету өте қиын. Күн өткен сайын
адамдар интернетке тәуелді болып барады. Адамзат баласы кем дегенде
күніне 1 сағатын Интернетте өткізетіні белгілі.
Өзара байланыстырылған миллиондаған компьютерден құралған біртұтас
ақпараттық кеңістікті Интернет деп атайды. Интернет –
ағылшынша Internet – желі аралық байланыс дегенді
білдіреді.

|
Интернет ұғымы ХХ ғасырдың
аяғында пайда болса да, жүрдек пойыздың жылдамдығын еске салатындай
жедел қарқынмен кең қанат жайып келеді. Әйгілі Ер Төстік
ертегісінде Төстік жыл санап емес, ай санап, күн санап өсіпті
дейтін жері болатын. Сол Ер Төстіктің ер жетуі сияқты дамып отырған
бір сала болса, ол – бүкілғаламдық желі – Интернет деп санар
едім.
Бұл күнде Интернетті тұрақты пайдаланушылар саны бүкіл әлем бойынша
1, 5 млрд адамнан асыпты. Бұл – жер шарын мекендейтін халықтың
төрттен бір бөлігі ғаламтор игілігін өз кәдесіне жаратуда деген
сөз.
1970 жылдары Internet
(желілер желісі) – желілерді біріктіру термині пайда болды
Негізінде Интернеттің нағыз Интернетке айналуы 1982 ж. Желілердің
физикалық негізі болып табылатын TCP/IP протоколы (хаттамасы)
бекітілген соң ғана жүзеге асырылды.
2001 ж. деректерге сүйенсек, желілер географиясы дүниедегі 230 елді
қамтиды екен.
1993 - 1996 жылдар аралығында жыл сайын Интернетке қосылушылар саны
3 есе өсіп отырды. 1997 ж. бастап бұл
көрсеткіш жыл сайын – 1,5 есеге өсіп
келеді
|
ҚБ «Мадақтау
сэндвичі»
|
|
Сабақтың ортасы
13 мин.
|
Қазақ телеком ұсынған тариф – Megaline. 2006
жылдан бастап қолданылады. Жылдамдығы: 128 – 256
Кбит/с
"Компьютердің пайдасы мен зияны" (пікір - талас)
ойыны
Мұғалім:Енді компьютерлік
ойындарға келсек, олардың қаншалықты зиянды екенін айта кетейік.
Интернеттегі онлайн ойындары атыс-шабыс, тағы басқа қантөгу,
жауыздық тақырыбында болады. Осы ойындарды бала ойнаса, оның
психологиясына жаман әсер береді. Ұдайы ойнаған баланың миында
ойынның мазмұны, әдіс-тәсілдері еніп, жаман қылық, тіпті қылмысқа
да баратын болады. Қалалы жерде ақша табу үшін компьютерлік
ойындарды жарнамалап, оқушы балаларды өздеріне тарта бастап, жаман
қылықтарға бағыттайды. Интернет ойындарынан басқа да өзіміздің
ұлттық ойындарымыз бар, соны неге ойнамасқа? Асық ойнау, күрес, қол
күресі, волейбол, футбол сияқты көп ойындар бар. Біз бөлмеде
тығылып компьютерлік ойынды ойнағанша, далада таза ауа жұтып,
көпшілікпен көңіл көтеріп, денемізді шынықтырып, сау болғанымызға
не жетсін.
Оқушыларға тақырықа
байланысты ойларын тыңдау.
|
1-оқушы:
«Интернет керек, ол біздің
өмірімізге қажет» Интернеттің пайдасы өте зор. Алдымен интернетке
анықтама берейік. Интернет бүкіл ғаламдық тор. Ол бүкіл әлемдегі
миллиондаған компьютерлік желілерді бір-бірімен байланыстыратын
орасан зор компьютерлік желі.
Оны түрлі сала ғалымдары пайдалана бастады. Бұл күнде Интернетті
тұрақты пайдаланушылар саны бүкіл әлем бойынша 1,5 млрд адамнан
асыпты. Бұл - жер шарын мекендейтін халықтың төрттен бір бөлігі
ғаламтор игілігін өз кәдесіне жаратуда деген сөз.
2-оқушы: Ал, әр күнін компьютер алдында өткізу денсаулыққа зиян
екенін білесіздер ме? Ол адам ағзасына қауіп төндірумен қатар,
сананы улаумен шектесетіні белгілі. Компьютер алдында ұзақ отырса
адамның көзі, жотасы ауырады және қимыл-қозғалысына, адам
психологиясына да әсер етеді. Сезімдік нерв жүйесі ауруларына
шалдығады.
Интернетке жүгініп,үйреніп кеткен бала, яғни интернет арқылы хат
алысып, сөйлесу-баланың айналасындағы адамдармен бетпе-бет
сөйлесуіне де әсер етеді, сөйлеу мәдениетінен айырылады.
Компьютерден бөлінетін ультра-күлгін сәулесі көзге кері әсер етеді.
Ал одан сорақысы- ұлттық, адами қасиеттерге нұқсан келтіретін
материалдардың интернет бетінен орын алуы. Қазірде шығарма, эссе
жаза алмайтын оқушылар бар. Бұның бәрі көп уақытын кітап оқумен
емес, интернетке кіріп түрлі ойындар ойнап, уақытын тиімсіз
өткізудің зардабы.
3-оқушы:
Интернеттің жеке-дара қожайыны жоқ. Оны ешкім бір жерден басқара да
алмайды. Интернетте көптеген пайдалы да қажетті ақпараттарды табуға
болады
1. Алысты жақындату
2. Қоғамға (адамға) байланысты мүмкіншіліктерді арттыру.
3. Сана-сезімді жоғарылату.
4. Ізденіс талпынысқа қашықтықтан оқу бағдарламаларына сұранысты
арттыру.....
4-оқушы: Интернетке кіру үшін компьютерде отыру керек. Компьютерде
отыру денсаулыққа зиян. Алдымен денсаулықты сақтауымыз керек . Ол
үшін алдымен әр бала компьтерде жұмыс жасап отырғанда техника
қауіпсіздік ережесін сақтау керек. Ережелер талапқа сай орындалса
денсаулыққа зиян тимейді. Көзге жаттығулар жасалады, әр 20-25 минут
сайын, көзбен компьютердің ара қашықтығы 60-70 см болу керек. Жұмыс
кезінде ақ халат кисек, ультра...
5-оқушы:Интернетті дұрыс мақсатқа пайдалансаң, ісің де оңынан
болады, Интернетті қажетіне қарай, шамамен пайдалана білу
мәдениетін қалыптастыру да көп ойланатын
дүние.
|
ҚБ «Өзін-өзі
бағалау»
|
интерактивті тақта, тақырыпқа байланысты дидактикалық
материалдар, мультимедиа құралдары.
|
Қауіпсіздік 10
мин
|
«Білім алушылардың көшеде және жолдарда
жүрудың негізгі ережелерімен
таныстыру» 1. Тек жаяу жүргіншілерге арналған
жолмен ғана жүріңіз! 2. Көшені ескерту немесе «жаяу
жүргіншілер өтпелі» деген арнай белгі тұрған жермен ғана қиып
өтіңіз. Ал ондай белгілер жоқ болса, жүргіншілерге арналған жол
бойымен қиылысқан жерден кесіп
өтіңіз. 3. Көшеден өтетін кезде – солға, ал
ортасына келгенде оң жаққа
қараңыз! 4. Көлік қозғалысы реттелетін көшелерде
және жолдарда, жүріс бөлігін тек бағдаршамның жасыл белгісі
жанғанда немесе қозғалысты реттеуші жүруге рұқсат берген кезде ғана
кесіп өтіңіз. 5. Жақын келе жатқан көліктің алдын
кесіп өтпеңіз!
|
Оқушылар көшеде жүру тәртібімен
танысады.
Жалғасы:
6. Жолдың торабы немесе өтетін жер
көрінбеген жағдайда, көшені жолдың шетінен оң жаққа қарай қиып
өтуге және екі бағыт та анық көрінетін жермен кесіп өтуге
болады.
7. Жолдан өтіп үлгермеген жаяу
жүргіншілер қарама-қарсы бағыттағы көлік ағынын бөлетін сызықта
тоқтап тұруы керек. Көшеден өтуді тек қозғалыс қауіпсіздігіне көз
жеткізген жағдайда және бағдаршамның жасыл белгісі жанғанда ғана
жалғастыра
аласыз.
8. Аялдамада тұрған автобусты немесе
троллейбусты тек өтуге рұқсат етілген орындарда ғана айналып
өтіңіз, бірақ сонда да сақ болыңыз. Мұндай көлік құралын алдынан
немесе артынан айналып өту
қауіпті.
9. Жолдың бойында ойын ойнамаңыз және
көшеде конькимен, шаңғымен және шанамен
сырғанамаңыз.
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=PICFK4DlNcs
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Қорытынды:
Қорыта келе, Интернетті
меңгеруіміз керек деп, таңертеннен кешке дейін заман техникасымен
шұғылдана бергеніміздің адамзат өміріне тигізетін өзіндік пайдасы
мен зияны баршылық екеніне көзіміз жетті. Әрқашан әр нәрсенің
жақсысын үйреніп, жаманнан жиреніп, пайдасын көріп біліп, ал
зиянынан сақтанайық демекпін.
Асыл тастан, өнер жастан – демекші,–қазіргі техника қарқынды
дамыған заманда, дені сау білімді ұрпақ интернетті дұрыс
пайдаланып, Қазақстанға өз үлесін қосады деп
сенемін!
|
«Еркін микрофон» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
ҚБ «Өзін-өзі
бағалау»
|


|