|
Тәрбие сағаты |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» |
|
|
Күні |
14.10.2024 ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Утемуратова Агила |
|
|
Сынып : 6 А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 7-САБАҚ |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға цифрлық әлем туралы ақпарат беру; Цифрлық әлемді қауіпсіз қолдануға үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
оқушыларға су айдындарындағы қауіпсіздік ережелері туралы түсінік қалыптастыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға толеранттылық туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу. |
|
|
Апта дәйек сөзі |
Отанды сүю – отбасынан басталады! |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Психологиялық тренинг жүргізеді
Дүниедегі құбылыстың мәнін де, |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. Психологиялық ахуал жасайды |
Бағалау Балалар сұраққа жауап береді, пікір алмасады.
Бағыттау сұрақтары
|
Көңілді атмосфера
Слайд |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
І. Бұл әлемде интернетке
кірмейтін адам мыңның бірінде ғана шығар. Бүкіл дүние жүзіндегі
адамдардың 90%-ға жуығы интернетке кіреді. Яғни интернеттің маңызы
зор. Интернетсіз адам өмірін елестету өте қиын. Күн өткен сайын
адамдар интернетке тәуелді болып барады. Адамзат баласы кем дегенде
күніне 1 сағатын Интернетте өткізетіні белгілі.
|
Интернет ұғымы ХХ ғасырдың
аяғында пайда болса да, жүрдек пойыздың жылдамдығын еске салатындай
жедел қарқынмен кең қанат жайып келеді. Әйгілі Ер Төстік
ертегісінде Төстік жыл санап емес, ай санап, күн санап өсіпті
дейтін жері болатын. Сол Ер Төстіктің ер жетуі сияқты дамып отырған
бір сала болса, ол – бүкілғаламдық желі – Интернет деп санар
едім.
1970 жылдары Internet
(желілер желісі) – желілерді біріктіру термині пайда болды |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
|
|
Сабақтың ортасы 13 мин. |
Қазақ телеком ұсынған тариф – Megaline. 2006 жылдан бастап қолданылады. Жылдамдығы: 128 – 256 Кбит/с "Компьютердің пайдасы мен зияны" (пікір - талас) ойыны
Мұғалім:Енді компьютерлік
ойындарға келсек, олардың қаншалықты зиянды екенін айта кетейік.
Интернеттегі онлайн ойындары атыс-шабыс, тағы басқа қантөгу,
жауыздық тақырыбында болады. Осы ойындарды бала ойнаса, оның
психологиясына жаман әсер береді. Ұдайы ойнаған баланың миында
ойынның мазмұны, әдіс-тәсілдері еніп, жаман қылық, тіпті қылмысқа
да баратын болады. Қалалы жерде ақша табу үшін компьютерлік
ойындарды жарнамалап, оқушы балаларды өздеріне тарта бастап, жаман
қылықтарға бағыттайды. Интернет ойындарынан басқа да өзіміздің
ұлттық ойындарымыз бар, соны неге ойнамасқа? Асық ойнау, күрес, қол
күресі, волейбол, футбол сияқты көп ойындар бар. Біз бөлмеде
тығылып компьютерлік ойынды ойнағанша, далада таза ауа жұтып,
көпшілікпен көңіл көтеріп, денемізді шынықтырып, сау болғанымызға
не жетсін.
Оқушыларға тақырықа байланысты ойларын тыңдау. |
1-оқушы:
«Интернет керек, ол біздің
өмірімізге қажет» Интернеттің пайдасы өте зор. Алдымен интернетке
анықтама берейік. Интернет бүкіл ғаламдық тор. Ол бүкіл әлемдегі
миллиондаған компьютерлік желілерді бір-бірімен байланыстыратын
орасан зор компьютерлік желі. |
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
интерактивті тақта, тақырыпқа байланысты дидактикалық материалдар, мультимедиа құралдары. |
|
2 |
Ой толғау. ТЖ. Мен интернетсіз күнді қалай өткіземін |
Әр топ интернетсіз өз күн тәртібін құрады. |
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
|
|
Қауіпсіздік 10 мин |
«Білім алушылардың көшеде және жолдарда
жүрудың негізгі ережелерімен
таныстыру» |
Оқушылар көшеде жүру тәртібімен танысады. Жалғасы:
6. Жолдың торабы немесе өтетін жер
көрінбеген жағдайда, көшені жолдың шетінен оң жаққа қарай қиып
өтуге және екі бағыт та анық көрінетін жермен кесіп өтуге
болады. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=PICFK4DlNcs |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5
|
Қорытынды: Қорыта келе, Интернетті
меңгеруіміз керек деп, таңертеннен кешке дейін заман техникасымен
шұғылдана бергеніміздің адамзат өміріне тигізетін өзіндік пайдасы
мен зияны баршылық екеніне көзіміз жетті. Әрқашан әр нәрсенің
жақсысын үйреніп, жаманнан жиреніп, пайдасын көріп біліп, ал
зиянынан сақтанайық демекпін. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам»
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам»
|
Тәрбие сағаты |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» |
|
|
Күні |
14.10.2024 ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Утемуратова Агила |
|
|
Сынып : 6 А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 7-САБАҚ |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға цифрлық әлем туралы ақпарат беру; Цифрлық әлемді қауіпсіз қолдануға үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
оқушыларға су айдындарындағы қауіпсіздік ережелері туралы түсінік қалыптастыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға толеранттылық туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу. |
|
|
Апта дәйек сөзі |
Отанды сүю – отбасынан басталады! |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Психологиялық тренинг жүргізеді
Дүниедегі құбылыстың мәнін де, |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. Психологиялық ахуал жасайды |
Бағалау Балалар сұраққа жауап береді, пікір алмасады.
Бағыттау сұрақтары
|
Көңілді атмосфера
Слайд |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
І. Бұл әлемде интернетке
кірмейтін адам мыңның бірінде ғана шығар. Бүкіл дүние жүзіндегі
адамдардың 90%-ға жуығы интернетке кіреді. Яғни интернеттің маңызы
зор. Интернетсіз адам өмірін елестету өте қиын. Күн өткен сайын
адамдар интернетке тәуелді болып барады. Адамзат баласы кем дегенде
күніне 1 сағатын Интернетте өткізетіні белгілі.
|
Интернет ұғымы ХХ ғасырдың
аяғында пайда болса да, жүрдек пойыздың жылдамдығын еске салатындай
жедел қарқынмен кең қанат жайып келеді. Әйгілі Ер Төстік
ертегісінде Төстік жыл санап емес, ай санап, күн санап өсіпті
дейтін жері болатын. Сол Ер Төстіктің ер жетуі сияқты дамып отырған
бір сала болса, ол – бүкілғаламдық желі – Интернет деп санар
едім.
1970 жылдары Internet
(желілер желісі) – желілерді біріктіру термині пайда болды |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
|
|
Сабақтың ортасы 13 мин. |
Қазақ телеком ұсынған тариф – Megaline. 2006 жылдан бастап қолданылады. Жылдамдығы: 128 – 256 Кбит/с "Компьютердің пайдасы мен зияны" (пікір - талас) ойыны
Мұғалім:Енді компьютерлік
ойындарға келсек, олардың қаншалықты зиянды екенін айта кетейік.
Интернеттегі онлайн ойындары атыс-шабыс, тағы басқа қантөгу,
жауыздық тақырыбында болады. Осы ойындарды бала ойнаса, оның
психологиясына жаман әсер береді. Ұдайы ойнаған баланың миында
ойынның мазмұны, әдіс-тәсілдері еніп, жаман қылық, тіпті қылмысқа
да баратын болады. Қалалы жерде ақша табу үшін компьютерлік
ойындарды жарнамалап, оқушы балаларды өздеріне тарта бастап, жаман
қылықтарға бағыттайды. Интернет ойындарынан басқа да өзіміздің
ұлттық ойындарымыз бар, соны неге ойнамасқа? Асық ойнау, күрес, қол
күресі, волейбол, футбол сияқты көп ойындар бар. Біз бөлмеде
тығылып компьютерлік ойынды ойнағанша, далада таза ауа жұтып,
көпшілікпен көңіл көтеріп, денемізді шынықтырып, сау болғанымызға
не жетсін.
Оқушыларға тақырықа байланысты ойларын тыңдау. |
1-оқушы:
«Интернет керек, ол біздің
өмірімізге қажет» Интернеттің пайдасы өте зор. Алдымен интернетке
анықтама берейік. Интернет бүкіл ғаламдық тор. Ол бүкіл әлемдегі
миллиондаған компьютерлік желілерді бір-бірімен байланыстыратын
орасан зор компьютерлік желі. |
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
интерактивті тақта, тақырыпқа байланысты дидактикалық материалдар, мультимедиа құралдары. |
|
2 |
Ой толғау. ТЖ. Мен интернетсіз күнді қалай өткіземін |
Әр топ интернетсіз өз күн тәртібін құрады. |
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
|
|
Қауіпсіздік 10 мин |
«Білім алушылардың көшеде және жолдарда
жүрудың негізгі ережелерімен
таныстыру» |
Оқушылар көшеде жүру тәртібімен танысады. Жалғасы:
6. Жолдың торабы немесе өтетін жер
көрінбеген жағдайда, көшені жолдың шетінен оң жаққа қарай қиып
өтуге және екі бағыт та анық көрінетін жермен кесіп өтуге
болады. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=PICFK4DlNcs |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5
|
Қорытынды: Қорыта келе, Интернетті
меңгеруіміз керек деп, таңертеннен кешке дейін заман техникасымен
шұғылдана бергеніміздің адамзат өміріне тигізетін өзіндік пайдасы
мен зияны баршылық екеніне көзіміз жетті. Әрқашан әр нәрсенің
жақсысын үйреніп, жаманнан жиреніп, пайдасын көріп біліп, ал
зиянынан сақтанайық демекпін. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
|
шағым қалдыра аласыз

















