|
Тәрбие сағаты |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» |
|
|
Күні |
|
|
|
Класс жетекші: |
2 сынып |
|
|
Класс: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 7-САБАҚ 2- сыныптар:«Супермаркетте өнімдерді таңдау ережелері» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға цифрлық әлем туралы ақпарат беру; Цифрлық әлемді қауіпсіз қолдануға үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Сабақтың мақсаты: өнім сапасына және тұтыну мәдениетіне белсенді танымдық қызығушылықты қалыптастыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға толеранттылық туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу. |
|
|
Апта дәйек сөзі |
Отанды сүю – отбасынан басталады! |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Психологиялық тренинг жүргізеді Дүниедегі құбылыстың мәнін де, |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
І. Бұл
әлемде интернетке кірмейтін адам мыңның бірінде ғана шығар. Бүкіл
дүние жүзіндегі адамдардың 90%-ға жуығы интернетке кіреді. Яғни
интернеттің маңызы зор. Интернетсіз адам өмірін елестету өте қиын.
Күн өткен сайын адамдар интернетке тәуелді болып барады. Адамзат
баласы кем дегенде күніне 1 сағатын Интернетте өткізетіні
белгілі.
|
1970 жылдары Internet (желілер
желісі) – желілерді біріктіру термині пайда болды |
|
|
Сабақтың ортасы 26 мин. |
Қазақ телеком ұсынған тариф – Megaline. 2006 жылдан бастап қолданылады. Жылдамдығы: 128 – 256 Кбит/с "Компьютердің пайдасы мен зияны" (пікір - талас) ойыны
Мұғалім:Енді компьютерлік ойындарға келсек, олардың
қаншалықты зиянды екенін айта кетейік. Интернеттегі онлайн ойындары
атыс-шабыс, тағы басқа қантөгу, жауыздық тақырыбында болады. Осы
ойындарды бала ойнаса, оның психологиясына жаман әсер береді. Ұдайы
ойнаған баланың миында ойынның мазмұны, әдіс-тәсілдері еніп, жаман
қылық, тіпті қылмысқа да баратын болады. Қалалы жерде ақша табу
үшін компьютерлік ойындарды жарнамалап, оқушы балаларды өздеріне
тарта бастап, жаман қылықтарға бағыттайды. Интернет ойындарынан
басқа да өзіміздің ұлттық ойындарымыз бар, соны неге ойнамасқа?
Асық ойнау, күрес, қол күресі, волейбол, футбол сияқты көп ойындар
бар. Біз бөлмеде тығылып компьютерлік ойынды ойнағанша, далада таза
ауа жұтып, көпшілікпен көңіл көтеріп, денемізді шынықтырып, сау
болғанымызға не жетсін. |
1-оқушы:
«Интернет керек, ол біздің
өмірімізге қажет» Интернеттің пайдасы өте зор. Алдымен интернетке
анықтама берейік. Интернет бүкіл ғаламдық тор. Ол бүкіл әлемдегі
миллиондаған компьютерлік желілерді бір-бірімен байланыстыратын
орасан зор компьютерлік желі. |
интерактивті тақта, тақырыпқа байланысты дидактикалық материалдар, мультимедиа құралдары. |
|
Қауіпсіздік 10 мин |
№ 7 САБАҚ. «СУПЕРМАРКЕТТЕ ӨНІМДЕРДІ ТАҢДАУ ЕРЕЖЕЛЕРІ» Сабақ барысы 1. Ұйымдастыру кезеңі Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин). 2. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы Балалардың диалогі тыңдалады. 3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Адам дүниеге келген сәттен бастап тұтынушыға айналады. Өмірі мен қызметіне, жұмысы мен оқуына, күнделікті өмірі мен демалысына қажетті тауарлар мен қызметтерді сатып алу арқылы әрбір адам тұтынушыға айналады. 6 жастан асқан балалар шағын тұрмыстық операцияларды өз бетінше жүзеге асыруға, мысалы, балмұздақ, шырын, тоқаш, мектеп асханасында түскі асқа төлеуге немесе киноға билет сатып алуға құқылы. Заң сатушыны, өндірушіні және орындаушыны сатып алушыны толық және сенімді ақпаратпен қамтамасыз етуге міндеттейді. 4. Бастапқы білімді игеружәне түсінгенін тексеру Педагог: Ендеше біз зерттеу нәтижелерін күтеміз. Топ өкілдері өнімдер туралы білгендерін ортаға салады. Денсаулыққа пайдалы өнімдер жасыл жәшікке, өмірі мен денсаулығына қауіпті – қызыл жәшікке салынады. Педагог шағын зерттеу нәтижелерін тыңдап, оларға түсініктеме береді. Салауатты және қауіпсіз өнімдерді таңдау ережелерін құрастыру. «Адасқан сөздер» ойыны Балалар, адасқан сөздерден денсаулыққа пайдалы және қауіпсіз өнімдерді таңдау ережелерін құрастыруды ұсынамын. 1. (азық-түлік сатып алғанда оның жарамдылық мерзіміне назар аударыңыз). 2. (өнімдердің құрамынмұқият қараңыз). 3. (әртүрлі ақпарат көздерінен өнімнің құрамдас бөліктерінің қауіпті екенін тексеріңіз). 5. Қорытынды Рефлексия. «Салауатты өмір салты» - Бүгін қандай қорытынды жасаймыз? (Сіз әртүрлі және қауіпсіз тағамдарды жеуіңіз керек және оны дұрыс таңдау ережелерін білуіңіз керек!). Пайдалы өнімдері бар карточкалар «СӨС» жазбасының айналасындағы тақтаға бекітіледі, балалар сабақта жаңа және пайдалы нәрселерді білгендерін айтады. |
1-оқушы: Қауіпті өнімдер бар ма? 2-оқушы: Ешқандай тағамның зияны жоқ деп ойлаймын. Өйткені, ол дүкенде сатылады! Мен үшін бәрі пайдалы, мен дәмдінің бәрін жеймін! Маған әдемі қаптамадағы кез келген тағам ұнайды және оның зияны жоқ деп ойлаймын. 3-оқушы: Менің ойымша,зиянды тағамдар бар. 4-оқушы: Кейбір тағамдық қоспалар адам денсаулығына қауіпті деп естідім. Сондықтан мен дүкендерде өнімдерді өте мұқият таңдаймын. Өйткені, менің денсаулығым мен үшін өте құнды және мен оны тәуекелге салғым келмейді. Балалар, мына оқушылардың қандай қызықты және көзқарастары мүлде басқа екенін көріп тұрсыңдар. Айтыңдаршы, сауатты тұтынушы деген нені білдіреді? Бүгін біз супермаркетте тағам таңдау ережелері туралы айтатын боламыз. |
Пайдалы сілеме: https://youtu.be/Zm_XMz91Nj8?si=-5BOpyehY9 iRgTeQ |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 |
Қорытынды: Қорыта келе, Интернетті
меңгеруіміз керек деп, таңертеннен кешке дейін заман техникасымен
шұғылдана бергеніміздің адамзат өміріне тигізетін өзіндік пайдасы
мен зияны баршылық екеніне көзіміз жетті. Әрқашан әр нәрсенің
жақсысын үйреніп, жаманнан жиреніп, пайдасын көріп біліп, ал
зиянынан сақтанайық демекпін. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 7-САБАҚ 2- сыныптар:«Супермаркетте өнімдерді таңдау ережелері»
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 7-САБАҚ 2- сыныптар:«Супермаркетте өнімдерді таңдау ережелері»
|
Тәрбие сағаты |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» |
|
|
Күні |
|
|
|
Класс жетекші: |
2 сынып |
|
|
Класс: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 7-САБАҚ 2- сыныптар:«Супермаркетте өнімдерді таңдау ережелері» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға цифрлық әлем туралы ақпарат беру; Цифрлық әлемді қауіпсіз қолдануға үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Сабақтың мақсаты: өнім сапасына және тұтыну мәдениетіне белсенді танымдық қызығушылықты қалыптастыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға толеранттылық туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу. |
|
|
Апта дәйек сөзі |
Отанды сүю – отбасынан басталады! |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Психологиялық тренинг жүргізеді Дүниедегі құбылыстың мәнін де, |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
І. Бұл
әлемде интернетке кірмейтін адам мыңның бірінде ғана шығар. Бүкіл
дүние жүзіндегі адамдардың 90%-ға жуығы интернетке кіреді. Яғни
интернеттің маңызы зор. Интернетсіз адам өмірін елестету өте қиын.
Күн өткен сайын адамдар интернетке тәуелді болып барады. Адамзат
баласы кем дегенде күніне 1 сағатын Интернетте өткізетіні
белгілі.
|
1970 жылдары Internet (желілер
желісі) – желілерді біріктіру термині пайда болды |
|
|
Сабақтың ортасы 26 мин. |
Қазақ телеком ұсынған тариф – Megaline. 2006 жылдан бастап қолданылады. Жылдамдығы: 128 – 256 Кбит/с "Компьютердің пайдасы мен зияны" (пікір - талас) ойыны
Мұғалім:Енді компьютерлік ойындарға келсек, олардың
қаншалықты зиянды екенін айта кетейік. Интернеттегі онлайн ойындары
атыс-шабыс, тағы басқа қантөгу, жауыздық тақырыбында болады. Осы
ойындарды бала ойнаса, оның психологиясына жаман әсер береді. Ұдайы
ойнаған баланың миында ойынның мазмұны, әдіс-тәсілдері еніп, жаман
қылық, тіпті қылмысқа да баратын болады. Қалалы жерде ақша табу
үшін компьютерлік ойындарды жарнамалап, оқушы балаларды өздеріне
тарта бастап, жаман қылықтарға бағыттайды. Интернет ойындарынан
басқа да өзіміздің ұлттық ойындарымыз бар, соны неге ойнамасқа?
Асық ойнау, күрес, қол күресі, волейбол, футбол сияқты көп ойындар
бар. Біз бөлмеде тығылып компьютерлік ойынды ойнағанша, далада таза
ауа жұтып, көпшілікпен көңіл көтеріп, денемізді шынықтырып, сау
болғанымызға не жетсін. |
1-оқушы:
«Интернет керек, ол біздің
өмірімізге қажет» Интернеттің пайдасы өте зор. Алдымен интернетке
анықтама берейік. Интернет бүкіл ғаламдық тор. Ол бүкіл әлемдегі
миллиондаған компьютерлік желілерді бір-бірімен байланыстыратын
орасан зор компьютерлік желі. |
интерактивті тақта, тақырыпқа байланысты дидактикалық материалдар, мультимедиа құралдары. |
|
Қауіпсіздік 10 мин |
№ 7 САБАҚ. «СУПЕРМАРКЕТТЕ ӨНІМДЕРДІ ТАҢДАУ ЕРЕЖЕЛЕРІ» Сабақ барысы 1. Ұйымдастыру кезеңі Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин). 2. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы Балалардың диалогі тыңдалады. 3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Адам дүниеге келген сәттен бастап тұтынушыға айналады. Өмірі мен қызметіне, жұмысы мен оқуына, күнделікті өмірі мен демалысына қажетті тауарлар мен қызметтерді сатып алу арқылы әрбір адам тұтынушыға айналады. 6 жастан асқан балалар шағын тұрмыстық операцияларды өз бетінше жүзеге асыруға, мысалы, балмұздақ, шырын, тоқаш, мектеп асханасында түскі асқа төлеуге немесе киноға билет сатып алуға құқылы. Заң сатушыны, өндірушіні және орындаушыны сатып алушыны толық және сенімді ақпаратпен қамтамасыз етуге міндеттейді. 4. Бастапқы білімді игеружәне түсінгенін тексеру Педагог: Ендеше біз зерттеу нәтижелерін күтеміз. Топ өкілдері өнімдер туралы білгендерін ортаға салады. Денсаулыққа пайдалы өнімдер жасыл жәшікке, өмірі мен денсаулығына қауіпті – қызыл жәшікке салынады. Педагог шағын зерттеу нәтижелерін тыңдап, оларға түсініктеме береді. Салауатты және қауіпсіз өнімдерді таңдау ережелерін құрастыру. «Адасқан сөздер» ойыны Балалар, адасқан сөздерден денсаулыққа пайдалы және қауіпсіз өнімдерді таңдау ережелерін құрастыруды ұсынамын. 1. (азық-түлік сатып алғанда оның жарамдылық мерзіміне назар аударыңыз). 2. (өнімдердің құрамынмұқият қараңыз). 3. (әртүрлі ақпарат көздерінен өнімнің құрамдас бөліктерінің қауіпті екенін тексеріңіз). 5. Қорытынды Рефлексия. «Салауатты өмір салты» - Бүгін қандай қорытынды жасаймыз? (Сіз әртүрлі және қауіпсіз тағамдарды жеуіңіз керек және оны дұрыс таңдау ережелерін білуіңіз керек!). Пайдалы өнімдері бар карточкалар «СӨС» жазбасының айналасындағы тақтаға бекітіледі, балалар сабақта жаңа және пайдалы нәрселерді білгендерін айтады. |
1-оқушы: Қауіпті өнімдер бар ма? 2-оқушы: Ешқандай тағамның зияны жоқ деп ойлаймын. Өйткені, ол дүкенде сатылады! Мен үшін бәрі пайдалы, мен дәмдінің бәрін жеймін! Маған әдемі қаптамадағы кез келген тағам ұнайды және оның зияны жоқ деп ойлаймын. 3-оқушы: Менің ойымша,зиянды тағамдар бар. 4-оқушы: Кейбір тағамдық қоспалар адам денсаулығына қауіпті деп естідім. Сондықтан мен дүкендерде өнімдерді өте мұқият таңдаймын. Өйткені, менің денсаулығым мен үшін өте құнды және мен оны тәуекелге салғым келмейді. Балалар, мына оқушылардың қандай қызықты және көзқарастары мүлде басқа екенін көріп тұрсыңдар. Айтыңдаршы, сауатты тұтынушы деген нені білдіреді? Бүгін біз супермаркетте тағам таңдау ережелері туралы айтатын боламыз. |
Пайдалы сілеме: https://youtu.be/Zm_XMz91Nj8?si=-5BOpyehY9 iRgTeQ |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 |
Қорытынды: Қорыта келе, Интернетті
меңгеруіміз керек деп, таңертеннен кешке дейін заман техникасымен
шұғылдана бергеніміздің адамзат өміріне тигізетін өзіндік пайдасы
мен зияны баршылық екеніне көзіміз жетті. Әрқашан әр нәрсенің
жақсысын үйреніп, жаманнан жиреніп, пайдасын көріп біліп, ал
зиянынан сақтанайық демекпін. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
|
шағым қалдыра аласыз


















