Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу.
Мұғалім тақырыпты ашу
мақсатында «Суреттер сөйлейді»
әдісін пайдаланады, интернеттің адам
өміріндегі рөлі туралы қысқаша баяндама жасайды. Сабақтың мақсаты
мен маңыздылығын түсіндіреді.

«Интернеттің пайдасы мен
зияны» тақырыбында оқушылармен пікірталас
ұйымдастыру.
|
Мұғаліммен амандасады,
суреттерге назар аударып, тақырыпты анықтайды. Тақырып бойынша
пікір алмасады.
|
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
ІІ. Топтық
жұмыс
✅ 1-тапсырма: «Қауіпсіз
интернет ережелері»
Оқушыларға мынадай қауіпсіздік ережелерімен
таныстыру:
-
Жеке ақпаратты (аты-жөніңіз,
мекенжайыңыз, телефон нөміріңіз) ешқашан бөтен адамдарға
жарияламау.
-
Бейтаныс адамдар жіберген
сілтемелерге өтпеу, белгісіз файлдарды
жүктемеу.
-
Құпиясөздерді құпия сақтау
және күрделі етіп орнату.
-
Әлеуметтік желілерде тек шынайы достармен
байланысу.
-
Кибербуллингке (онлайн қорқыту, мазалау) тап
болған жағдайда, ата-ана немесе мұғалімге
хабарлау.
2-тапсырма: «Ойлан, тап!» (Сұрақ-жауап
ойыны)
Оқушыларға интернет қауіпсіздігіне байланысты сұрақтар
қойылады.
Мысалы:
-
Интернеттегі қауіпті сайттарды қалай анықтауға
болады?
-
Егер сізге бейтаныс адам хабарласып, жеке
деректеріңізді сұраса, не істеу керек?
-
Құпиясөз қандай болуы керек?
-
Интернеттегі алаяқтықтың ең кең тараған түрі
қалай аталады?
-
Құпия сөздер қанша символдан кем болмауы
керек?
-
Интернеттегі зиянды бағдарламаларды қалай
атаймыз?
✅ 3-тапсырма: «Қауіпсіздік белгілерін
тап»
Оқушыларға интернеттегі қауіпсіздік белгілері (құлып белгісі,
HTTPS, фишинг-сайттардан қорғану тәсілдері) туралы мәлімет беріледі
және олар осы белгілерді суреттерден табады.

Дескрипторлар:
-
Топпен бірлесіп жұмыс
жасауы.
-
«Қауіпсіз интернет»
ережелерімен танысады
-
Сұрақтарға жауап
береді.
-
Қауіпсіздің белгілерін
анықтайды.
«Жеке қауіпсіздік»
сабағы
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ: ОҒАН СӨЗСІЗ
СЕНУ КЕРЕК ПЕ?
https://youtu.be/8tkzto0PgdQ?si=-kISje3ihBfApmBt
ІІІ. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру
тапсырмасы)
Оқушыларға әртүрлі онлайн
жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін
анықтап, сәйкесінше белгілейді.
Мысалдар:
✅
Досыңмен тексерілген қосымша
арқылы видео қоңырау шалу. ❌
Белгісіз адамнан келген
сілтемені басу. ✅
Жеке пароліңді ешкіммен
бөліспеу. ❌
Интернеттегі викторина ойнап,
жеке мәліметтерді енгізу.
|
Оқушылар қауіпсіздік
ережелерімен танысады, сұрақтарға жауап
береді.
Фишинг
8
немесе одан көп
Вирус
Жеке қауіпсіздік сабағымен
танысады
|
Суреттер,
сұрақтар
Бейнеролик
|
Сабақтың
соңы
10
минут
|
Оқушылардан бүгінгі сабақтан
алған негізгі ойларын сұрау.
«Мен қауіпсіз интернетті қалай
пайдаланамын?» тақырыбында 1-2 оқушының пікірін
тыңдау.
«Қауіпсіз интернет» үндеуін
жасау (әр оқушы өз ұсынысын айтып, ортақ қорытынды
шығару).
Кері
байланыс.
“Хабарлама” әдісі арқылы
оқушылардан кері байланыс алу

|
Оқушылар бүгінгі сынып
сағатына байланысты кері байланысын қағаз бетіне өз ойларын
жазады.
|
Стикерлер
|