(сабақтың тақырыбы) Цифрлық әлемде қауіпсіз қоғам
|
Апта дәйексөзі: |
Жасампаздық бәрімізге өнеге |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
04.11.2024 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Цифрлық әлемде қауіпсіз қоғам |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға адалдық, еңбексүйгіштік және еңбек арқылы жетістікке жету жолдарын түсіндіру. Адалдық пен еңбектің маңыздылығын ұғындыру арқылы оқушыларды жауапкершілікке, еңбекті қадірлеуге тәрбиелеу. Қоғамға адал қызмет ету, өз еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарау, еңбекқорлық қасиеттерін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Бейтаныс адамның шақыртуынан қалай бас тартуға болады? |
|
|
Мақсаты |
салауатты өмір салтының пайдасы туралы және денсаулықты күтуді үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушыларды шеңберге отырғызып, сабақтың тақырыбын таныстыру. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында "Игі істер шеңбері" атты ойын ойнату. Әр оқушы өз бойындағы жақсы қасиеттерді айтып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
Сұрақ-жауап Оқушыларға сұрақтар қою: Қауіпсіз қоғам дегенді қалай ойлайсыңдар? Қауіпсіз сезіну үшін қандай қадамдар қажет? Адам өз қауіпсіздігі үшін не істеу керек? |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Әр оқушы өз түсінігі бойынша қауіпсіздік туралы ойын айтады. Қоғамдағы қауіпсіздік туралы мысалдары көрсетілетін бейнеролик көрсету. |
Топтық жұмыс Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар беру: Интернет арқылы жетістікке жеткен адамдар туралы баяндау. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Әр топ өз жұмыстарын таныстырады.оқушылар адам өміріне өзгерістер әкелген ватсап,телеграмм,инстаграмм туралы постер қорғайды. оқушыларға осы желілердің адам өміріндегі, жұмысындағы маңыздылығын көрсету.
Оқушыларға "Сенің аккаунтың қандай және оны қалай қауіпсіз етуге болады?" деген сұраққа жауап беру ұсынылады. Сабақ соңында оқушыларға Қауіпсіз болу үшін не істеу керек?" деген сұрақ төңірегінде қорытынды жасап, түйін сөз айту. Қорытынды
ой-пікір: |
|
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
Кіріспе (2 минуты) Негізгі бөлім (6 минут) Зерттеу жұмысын өткізу. Сынып топтарға бөлінеді. Зерттеу жұмыстары жүргізіледі. Әр топта әлеуметтік желілер жайлы зерттеу жұмысын жүргізген оқушылар өздерінің зерттеу жұмыстарымен бөліседі. топ: топ: топ: топ: Цифрлық әлемде қауіпсіз болуы үшін интернетті дұрыс қолдана білу аса маңызды!!! Қорытынды (2 минут) Сабақты қорытындылау Дербескомпьютерге не зиян екенін есте сақтау керек және таныс емес сайттарға немесе боттарға кіріп керек емес. Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=u3PvSbPiNvo&list=PLA5eCSY2FeoQLLoc S- https://youtu.be/u3PvSbPiNvo?si=05cNMvRk0llXl68w № 20 САБАҚ. «БЕЙТАНЫС АДАМНЫҢ ШАҚЫРУЫНАН ҚАЛАЙ Бас тартуға болады? |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Цифрлық әлемде қауіпсіз қоғам
Цифрлық әлемде қауіпсіз қоғам
(сабақтың тақырыбы) Цифрлық әлемде қауіпсіз қоғам
|
Апта дәйексөзі: |
Жасампаздық бәрімізге өнеге |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
04.11.2024 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Цифрлық әлемде қауіпсіз қоғам |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға адалдық, еңбексүйгіштік және еңбек арқылы жетістікке жету жолдарын түсіндіру. Адалдық пен еңбектің маңыздылығын ұғындыру арқылы оқушыларды жауапкершілікке, еңбекті қадірлеуге тәрбиелеу. Қоғамға адал қызмет ету, өз еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарау, еңбекқорлық қасиеттерін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Бейтаныс адамның шақыртуынан қалай бас тартуға болады? |
|
|
Мақсаты |
салауатты өмір салтының пайдасы туралы және денсаулықты күтуді үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушыларды шеңберге отырғызып, сабақтың тақырыбын таныстыру. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында "Игі істер шеңбері" атты ойын ойнату. Әр оқушы өз бойындағы жақсы қасиеттерді айтып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
Сұрақ-жауап Оқушыларға сұрақтар қою: Қауіпсіз қоғам дегенді қалай ойлайсыңдар? Қауіпсіз сезіну үшін қандай қадамдар қажет? Адам өз қауіпсіздігі үшін не істеу керек? |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Әр оқушы өз түсінігі бойынша қауіпсіздік туралы ойын айтады. Қоғамдағы қауіпсіздік туралы мысалдары көрсетілетін бейнеролик көрсету. |
Топтық жұмыс Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар беру: Интернет арқылы жетістікке жеткен адамдар туралы баяндау. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Әр топ өз жұмыстарын таныстырады.оқушылар адам өміріне өзгерістер әкелген ватсап,телеграмм,инстаграмм туралы постер қорғайды. оқушыларға осы желілердің адам өміріндегі, жұмысындағы маңыздылығын көрсету.
Оқушыларға "Сенің аккаунтың қандай және оны қалай қауіпсіз етуге болады?" деген сұраққа жауап беру ұсынылады. Сабақ соңында оқушыларға Қауіпсіз болу үшін не істеу керек?" деген сұрақ төңірегінде қорытынды жасап, түйін сөз айту. Қорытынды
ой-пікір: |
|
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
Кіріспе (2 минуты) Негізгі бөлім (6 минут) Зерттеу жұмысын өткізу. Сынып топтарға бөлінеді. Зерттеу жұмыстары жүргізіледі. Әр топта әлеуметтік желілер жайлы зерттеу жұмысын жүргізген оқушылар өздерінің зерттеу жұмыстарымен бөліседі. топ: топ: топ: топ: Цифрлық әлемде қауіпсіз болуы үшін интернетті дұрыс қолдана білу аса маңызды!!! Қорытынды (2 минут) Сабақты қорытындылау Дербескомпьютерге не зиян екенін есте сақтау керек және таныс емес сайттарға немесе боттарға кіріп керек емес. Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=u3PvSbPiNvo&list=PLA5eCSY2FeoQLLoc S- https://youtu.be/u3PvSbPiNvo?si=05cNMvRk0llXl68w № 20 САБАҚ. «БЕЙТАНЫС АДАМНЫҢ ШАҚЫРУЫНАН ҚАЛАЙ Бас тартуға болады? |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













