Кіріспе
|
Сабақты сәлемдесуден
бастаңыз.
Қазіргі әлемде цифрлық
қауіпсіздіктің маңыздылығын қысқаша талқылап тақырыпты
ашыңыз.
Оқушылардан әлеуметтік желіде
қандай да бір қауіп-қатерге кезіккенін
сұраңыз.
|
Пікір
алмасады.
|
Құндылықтарға байланысты кері
байланыс беру.

|
Тақта және
маркерлер
|
Негізгі
бөлім
|
Презентация арқылы оқушыларға төмендегі
сұрақтар бойынша
түсіндіріңіз.
Цифрлық қауіпсіздік дегеніміз
не?
1. Цифрлық қауіпсіздікті және оның
өзектілігі.
2. Интернеттегі жалпы қауіптерді (мысалы,
кибербуллинг, фишинг, жеке басын ұрлау)
талқылаңыз.
Интернетте қауіпсіз
болу стратегиялары:
1. Күшті құпия сөздерді пайдаланыңыз және
оларды үнемі өзгертіп
отырыңыз.
2. Жеке ақпаратты бөлісуден сақ
болыңыз.
3. Күдікті әрекеттерді тану және
хабарлау.
4. Әлеуметтік желідегі құпиялылық
параметрлерін түсініңіз.
Топтық
жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға
бөлу.
Әр топқа әлеуметтік желідегі тәуекелді
қамтитын сценариймен қамтамасыз етіңіз (мысалы, күдікті ватсап
номері арқылы алаяқатарға тап болу, кибербуллингке тап
болу).
Топтардан сценарийді талқылауды және
тәуекелді жою жоспарын жасауды
сұраңыз.
Әр топ өз сценарийі мен шешімін сыныпқа
ұсынады
|
Ой қозғайды, пікір
алмасады
Оқушылар негізгі
стратегияларды көрсететін цифрлық қауіпсіздік постерін жасауға және
оны құрдастарымен бөліседі.
|
Құндылықтарға байланысты кері
байланыс беру.

|
Презентацияға арналған
проектор мен экран
https://www.youtube.com/watch?v=hJometBbJ44&pp=ygUv0LjQvdGC0LXRgNC90LXRgtGC0LXQs9GWINKb0LDRg9GW0L_RgdGW0LfQtNGW0Lo%3D
Негізгі ойлар мен жаттығулар
жазылған үлестірмелі материалдар
https://www.youtube.com/watch?v=Y4e-PmDO3F8&pp=ygUv0LjQvdGC0LXRgNC90LXRgtGC0LXQs9GWINKb0LDRg9GW0L_RgdGW0LfQtNGW0Lo%3D
|
Қорытынды
|
Қорытынды және
бағалау:
Сабақта талқыланған негізгі
ойларды қорытындылаңыз.
Цифрлық қауіпсіздікке қатысты
белсенді болудың маңыздылығын атап өтіңіз.
Оқушыларға талқыланған
стратегияларды қорытындылайтын үлестірмелі материалдар
беріңіз.
|
Оқушылар рефлексия
жазады..
|
Тақырып пен талқыланған
құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс
беріңіз.
|
|