Цифрлық дәуірдегі тарих сабағының ерекшеліктері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Цифрлық дәуірдегі тарих сабағының ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл мақалада цифрлық дәуір жағдайында тарих сабағын тиімді ұйымдастырудың ерекшеліктері баяндалады. Автор заманауи цифрлық платформаларды (ClassTime, Kahoot, Wayground, Quizizz т.б.) пайдалану арқылы оқушылардың тарихи ойлау, зерттеу және шығармашылық қабілеттерін арттырудың жолдарын көрсетеді. Материалда нақты тәжірибеден алынған мысалдар мен әдістемелік ұсыныстар берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Цифрлық дәуірдегі тарих сабағының ерекшеліктері

Автор: Абдижамиева Ақырыс Сүлейменқызы,
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе-1 ауылы,
№4 жалпы білім беретін мектептің тарих пәні мұғалімі

Кіріспе

Қазіргі таңда білім беру жүйесі қарқынды дамып келе жатқан цифрлық дәуірдің талаптарына бейімделіп отыр. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар оқу процесін жаңаша ұйымдастыруға мүмкіндік беріп, оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға жол ашты. Тарих сабағы да бұл үрдістен тыс қалған жоқ. Цифрлық дәуірдегі тарих пәні – тек деректер мен оқиғаларды жаттау емес, тарихи деректермен өз бетінше жұмыс істей алатын, сыни тұрғыда ойлайтын, зерттеу дағдысы қалыптасқан тұлғаны тәрбиелеу құралына айналуда.

Негізгі бөлім

Тарих сабағының басты ерекшелігі – өткенді зерделеу арқылы болашаққа бағдар беру. Бұл бағытта цифрлық технологиялар мұғалім мен оқушы арасындағы байланысты жандандырып, оқыту сапасын арттыруда.

1. Цифрлық платформаларды пайдалану:

Қазіргі таңда мұғалімдер ClassTime, Kahoot, Wayground, Quizizz, Joyteka сияқты платформаларды жиі қолдануда. Бұл құралдар сабақтағы бағалау мен кері байланысты жедел әрі нақты жүргізуге мүмкіндік береді. Мысалы, ClassTime платформасында тарихи оқиғаларды уақыт шкаласына орналастыру, деректермен жұмыс істеу сияқты тапсырмалар оқушылардың логикалық және зерттеушілік қабілетін дамытады.

2. Интерактивті карталар мен инфографикалар:

Тарихи деректерді көрнекі түрде ұсыну оқушылардың материалды жақсы қабылдауына ықпал етеді. Google Earth, LearningApps, Canva сияқты ресурстар арқылы оқушылар белгілі бір тарихи оқиғаның географиялық кеңістіктегі орнын, себеп-салдар байланысын анықтап, өз қорытындысын шығара алады.

3. Зерттеушілік және жобалық тапсырмалар:

Цифрлық дәуірдегі оқушы тек ақпаратты қабылдаушы емес, оны талдап, өз ойын ұсынушы тұлға. Мұғалім оқушыларға дереккөздермен жұмыс істеу, тарихи құжаттарды салыстыру, шағын зерттеу жобасын жасау сияқты тапсырмалар бере отырып, оларды XXI ғасыр дағдыларына бейімдейді.

4. Қашықтан және аралас оқыту тәжірибесі:

Пандемия кезеңі тарих пәнін оқытуда жаңа тәсілдер енгізуге түрткі болды. Google Classroom, Zoom, Telegram арналары арқылы ұйымдастырылған онлайн сабақтар мұғалімнің цифрлық құзыреттілігін арттырып, оқушылардың дербес оқу дағдысын қалыптастырды.

Қорытынды

Цифрлық дәуірдегі тарих сабағы – заманауи білім берудің жаңа бетбұрысы. Мұғалімнің басты міндеті – технологияны мақсатқа сай пайдаланып, оқушының тарихи ойлауын, зерттеу қабілетін және азаматтық көзқарасын дамыту. Цифрлық құрал – мұғалімді алмастыратын емес, оның кәсіби мүмкіндігін кеңейтетін көмекші құрал.

Пайдаланылған әдебиеттер

1. Қазақстан Республикасы «Білім туралы» заңы.
2. “Цифрлық Қазақстан” мемлекеттік бағдарламасы, 2018 ж.
3. ClassTime, Kahoot, Quizizz ресми платформаларының нұсқаулықтары.
4. Педагогикалық тәжірибелер жинағы – “Ұстаз тілегі” сайты материалдары.



Аннотация (түйіндеме)

Бұл мақалада тарих пәнін оқытудың цифрлық дәуірдегі ерекшеліктері қарастырылады. Автор заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың тарихи танымын арттыру жолдарын ұсынады. ClassTime, Kahoot, Wayground, Quizizz сияқты цифрлық платформалардың сабақ үдерісіндегі тиімділігі мен олардың оқушылардың зерттеу дағдысы мен сыни ойлау қабілетін дамытудағы рөлі талданған. Мақалада қашықтан оқыту тәжірибесінен алынған нақты мысалдар келтіріліп, тарих сабағын жаңаша ұйымдастырудың жолдары сипатталады.

Түйінді сөздер: цифрлық білім беру, тарих сабағы, зерттеу дағдысы, цифрлық технология, инновациялық әдіс.

Автор туралы қысқаша мәлімет

Абдижамиева Ақырыс Сүлейменқызы – Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе-1 ауылындағы №4 жалпы білім беретін мектептің тарих пәні мұғалімі. 22 жылдық еңбек өтілі бар, “педагог-модератор” санатының иегері. Сабақ барысында цифрлық платформаларды тиімді қолданып, оқушылардың зерттеу және тарихи ойлау қабілетін дамытуға бағытталған тәжірибелік жұмыстар жүргізеді.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2025
31
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі