Цифрлық дәуірдегі тарих сабағының ерекшеліктері
Автор: Абдижамиева Ақырыс
Сүлейменқызы,
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе-1 ауылы,
№4 жалпы білім беретін мектептің тарих пәні
мұғалімі
Кіріспе
Қазіргі таңда білім беру жүйесі қарқынды дамып келе жатқан цифрлық дәуірдің талаптарына бейімделіп отыр. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар оқу процесін жаңаша ұйымдастыруға мүмкіндік беріп, оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға жол ашты. Тарих сабағы да бұл үрдістен тыс қалған жоқ. Цифрлық дәуірдегі тарих пәні – тек деректер мен оқиғаларды жаттау емес, тарихи деректермен өз бетінше жұмыс істей алатын, сыни тұрғыда ойлайтын, зерттеу дағдысы қалыптасқан тұлғаны тәрбиелеу құралына айналуда.
Негізгі бөлім
Тарих сабағының басты ерекшелігі – өткенді зерделеу арқылы болашаққа бағдар беру. Бұл бағытта цифрлық технологиялар мұғалім мен оқушы арасындағы байланысты жандандырып, оқыту сапасын арттыруда.
1. Цифрлық платформаларды пайдалану:
Қазіргі таңда мұғалімдер ClassTime, Kahoot, Wayground, Quizizz, Joyteka сияқты платформаларды жиі қолдануда. Бұл құралдар сабақтағы бағалау мен кері байланысты жедел әрі нақты жүргізуге мүмкіндік береді. Мысалы, ClassTime платформасында тарихи оқиғаларды уақыт шкаласына орналастыру, деректермен жұмыс істеу сияқты тапсырмалар оқушылардың логикалық және зерттеушілік қабілетін дамытады.
2. Интерактивті карталар мен инфографикалар:
Тарихи деректерді көрнекі түрде ұсыну оқушылардың материалды жақсы қабылдауына ықпал етеді. Google Earth, LearningApps, Canva сияқты ресурстар арқылы оқушылар белгілі бір тарихи оқиғаның географиялық кеңістіктегі орнын, себеп-салдар байланысын анықтап, өз қорытындысын шығара алады.
3. Зерттеушілік және жобалық тапсырмалар:
Цифрлық дәуірдегі оқушы тек ақпаратты қабылдаушы емес, оны талдап, өз ойын ұсынушы тұлға. Мұғалім оқушыларға дереккөздермен жұмыс істеу, тарихи құжаттарды салыстыру, шағын зерттеу жобасын жасау сияқты тапсырмалар бере отырып, оларды XXI ғасыр дағдыларына бейімдейді.
4. Қашықтан және аралас оқыту тәжірибесі:
Пандемия кезеңі тарих пәнін оқытуда жаңа тәсілдер енгізуге түрткі болды. Google Classroom, Zoom, Telegram арналары арқылы ұйымдастырылған онлайн сабақтар мұғалімнің цифрлық құзыреттілігін арттырып, оқушылардың дербес оқу дағдысын қалыптастырды.
Қорытынды
Цифрлық дәуірдегі тарих сабағы – заманауи білім берудің жаңа бетбұрысы. Мұғалімнің басты міндеті – технологияны мақсатқа сай пайдаланып, оқушының тарихи ойлауын, зерттеу қабілетін және азаматтық көзқарасын дамыту. Цифрлық құрал – мұғалімді алмастыратын емес, оның кәсіби мүмкіндігін кеңейтетін көмекші құрал.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Қазақстан Республикасы «Білім туралы»
заңы.
2. “Цифрлық Қазақстан” мемлекеттік бағдарламасы, 2018 ж.
3. ClassTime, Kahoot, Quizizz ресми платформаларының
нұсқаулықтары.
4. Педагогикалық тәжірибелер жинағы – “Ұстаз тілегі” сайты
материалдары.
Аннотация (түйіндеме)
Бұл мақалада тарих пәнін оқытудың цифрлық дәуірдегі ерекшеліктері қарастырылады. Автор заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың тарихи танымын арттыру жолдарын ұсынады. ClassTime, Kahoot, Wayground, Quizizz сияқты цифрлық платформалардың сабақ үдерісіндегі тиімділігі мен олардың оқушылардың зерттеу дағдысы мен сыни ойлау қабілетін дамытудағы рөлі талданған. Мақалада қашықтан оқыту тәжірибесінен алынған нақты мысалдар келтіріліп, тарих сабағын жаңаша ұйымдастырудың жолдары сипатталады.
Түйінді сөздер: цифрлық білім беру, тарих сабағы, зерттеу дағдысы, цифрлық технология, инновациялық әдіс.
Автор туралы қысқаша мәлімет
Абдижамиева Ақырыс Сүлейменқызы – Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе-1 ауылындағы №4 жалпы білім беретін мектептің тарих пәні мұғалімі. 22 жылдық еңбек өтілі бар, “педагог-модератор” санатының иегері. Сабақ барысында цифрлық платформаларды тиімді қолданып, оқушылардың зерттеу және тарихи ойлау қабілетін дамытуға бағытталған тәжірибелік жұмыстар жүргізеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Цифрлық дәуірдегі тарих сабағының ерекшеліктері
Цифрлық дәуірдегі тарих сабағының ерекшеліктері
Цифрлық дәуірдегі тарих сабағының ерекшеліктері
Автор: Абдижамиева Ақырыс
Сүлейменқызы,
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе-1 ауылы,
№4 жалпы білім беретін мектептің тарих пәні
мұғалімі
Кіріспе
Қазіргі таңда білім беру жүйесі қарқынды дамып келе жатқан цифрлық дәуірдің талаптарына бейімделіп отыр. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар оқу процесін жаңаша ұйымдастыруға мүмкіндік беріп, оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға жол ашты. Тарих сабағы да бұл үрдістен тыс қалған жоқ. Цифрлық дәуірдегі тарих пәні – тек деректер мен оқиғаларды жаттау емес, тарихи деректермен өз бетінше жұмыс істей алатын, сыни тұрғыда ойлайтын, зерттеу дағдысы қалыптасқан тұлғаны тәрбиелеу құралына айналуда.
Негізгі бөлім
Тарих сабағының басты ерекшелігі – өткенді зерделеу арқылы болашаққа бағдар беру. Бұл бағытта цифрлық технологиялар мұғалім мен оқушы арасындағы байланысты жандандырып, оқыту сапасын арттыруда.
1. Цифрлық платформаларды пайдалану:
Қазіргі таңда мұғалімдер ClassTime, Kahoot, Wayground, Quizizz, Joyteka сияқты платформаларды жиі қолдануда. Бұл құралдар сабақтағы бағалау мен кері байланысты жедел әрі нақты жүргізуге мүмкіндік береді. Мысалы, ClassTime платформасында тарихи оқиғаларды уақыт шкаласына орналастыру, деректермен жұмыс істеу сияқты тапсырмалар оқушылардың логикалық және зерттеушілік қабілетін дамытады.
2. Интерактивті карталар мен инфографикалар:
Тарихи деректерді көрнекі түрде ұсыну оқушылардың материалды жақсы қабылдауына ықпал етеді. Google Earth, LearningApps, Canva сияқты ресурстар арқылы оқушылар белгілі бір тарихи оқиғаның географиялық кеңістіктегі орнын, себеп-салдар байланысын анықтап, өз қорытындысын шығара алады.
3. Зерттеушілік және жобалық тапсырмалар:
Цифрлық дәуірдегі оқушы тек ақпаратты қабылдаушы емес, оны талдап, өз ойын ұсынушы тұлға. Мұғалім оқушыларға дереккөздермен жұмыс істеу, тарихи құжаттарды салыстыру, шағын зерттеу жобасын жасау сияқты тапсырмалар бере отырып, оларды XXI ғасыр дағдыларына бейімдейді.
4. Қашықтан және аралас оқыту тәжірибесі:
Пандемия кезеңі тарих пәнін оқытуда жаңа тәсілдер енгізуге түрткі болды. Google Classroom, Zoom, Telegram арналары арқылы ұйымдастырылған онлайн сабақтар мұғалімнің цифрлық құзыреттілігін арттырып, оқушылардың дербес оқу дағдысын қалыптастырды.
Қорытынды
Цифрлық дәуірдегі тарих сабағы – заманауи білім берудің жаңа бетбұрысы. Мұғалімнің басты міндеті – технологияны мақсатқа сай пайдаланып, оқушының тарихи ойлауын, зерттеу қабілетін және азаматтық көзқарасын дамыту. Цифрлық құрал – мұғалімді алмастыратын емес, оның кәсіби мүмкіндігін кеңейтетін көмекші құрал.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Қазақстан Республикасы «Білім туралы»
заңы.
2. “Цифрлық Қазақстан” мемлекеттік бағдарламасы, 2018 ж.
3. ClassTime, Kahoot, Quizizz ресми платформаларының
нұсқаулықтары.
4. Педагогикалық тәжірибелер жинағы – “Ұстаз тілегі” сайты
материалдары.
Аннотация (түйіндеме)
Бұл мақалада тарих пәнін оқытудың цифрлық дәуірдегі ерекшеліктері қарастырылады. Автор заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың тарихи танымын арттыру жолдарын ұсынады. ClassTime, Kahoot, Wayground, Quizizz сияқты цифрлық платформалардың сабақ үдерісіндегі тиімділігі мен олардың оқушылардың зерттеу дағдысы мен сыни ойлау қабілетін дамытудағы рөлі талданған. Мақалада қашықтан оқыту тәжірибесінен алынған нақты мысалдар келтіріліп, тарих сабағын жаңаша ұйымдастырудың жолдары сипатталады.
Түйінді сөздер: цифрлық білім беру, тарих сабағы, зерттеу дағдысы, цифрлық технология, инновациялық әдіс.
Автор туралы қысқаша мәлімет
Абдижамиева Ақырыс Сүлейменқызы – Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе-1 ауылындағы №4 жалпы білім беретін мектептің тарих пәні мұғалімі. 22 жылдық еңбек өтілі бар, “педагог-модератор” санатының иегері. Сабақ барысында цифрлық платформаларды тиімді қолданып, оқушылардың зерттеу және тарихи ойлау қабілетін дамытуға бағытталған тәжірибелік жұмыстар жүргізеді.
шағым қалдыра аласыз













