|
Бөлім |
Қолданбалы шығармашылық бірлестік |
|||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Кулпеисова Жулдыз |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Үйірме атауы: |
Дизайн |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Цифрлық дәуірдегі тігін бұйымдарын құрастыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Цифрлық технологиялардың тігін бұйымдарын құрастыруда жаңа құралдар мен әдістерді түсіндіру. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
5 минут |
Сабақтың басы |
Амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа қажетті құралдарды дайындау. Оқушыларға заманауи тігін өндірісінің ерекшеліктерін көрсету және оны болашақта қолдану мүмкіндіктерін талқылау. |
Амандасады Сабаққа дайындықтарын бастайды |
|
||
|
15 минут |
Сабақтың ортасы |
Цифрлық дәуірде тігін бұйымдарын құрастыру жаңа технологияларды қолданумен ерекшеленеді. Бұл процестерге мыналар жатады: 1. 3D-моделдеу: Тігін бұйымдарының виртуалды үлгілерін жасау. 2. CAD (Computer-Aided Design): Компьютерлік жобалау бағдарламалары арқылы үлгілерді дайындау. 3. Цифрлық тігуші машиналар: Автоматтандырылған жабдықтарды қолдану. 4. Шығару технологиялары: 3D-принтинг немесе лазерлік кесу. 5. Деректер анализі: Нарық трендтерін зерттеу үшін Big Data. Бұл инновациялар тігін өнеркәсібін тиімдірек, жылдам және креативті етеді. Цифрлық тігін бұйымдарының ерекшеліктері мен артықшылықтары: 1. Персонализация: Цифрлық технологиялардың арқасында заказ берушілер өздерінің жеке талғамдарына сәйкес киім үлгілерін таңдап, индивидуал тарту жасай алады. 2. Жылдамдық: Ұзақ уақытқа созылатын дәстүрлі тігін әдістерімен салыстырғанда, цифрлық технологияларды қолдану дайын бұйымдардың өндіріс мерзімін едәуір қысқартады. 3. Дизайнның икемділігі: CAD және 3D-моделдеу бағдарламалары арқылы дизайнерлер тез арада жаңа үлгілердің концепциясын жасап, өзгерістер енгізе алады. 4. Экономикалық тиімділік: Тапсырысты автоматтандыру, модельдерді виртуалды түрде жасау және материалдардың тиімді пайдалану арқасында шығындарды азайтуға болады. 5. Тұрақтылық: Цифрлық әдістер күнделікті материалдарды азайтып, қалдықтарды бақылауға мүмкіндік береді, сол арқылы экологиялық таза өндірісті қолдайды. 6. Деректермен жұмыс: Тұтынушылардың сатып алу тәртібіне негізделген деректерді жинау және талдау арқылы нарықтық сұранысты болжауға болады. 7. Технологиялық интеграция: Цифрлық тігін шеберханалары 3D-принтерлер, лазерлік кескіштер және автоматтандырылған тігуші машиналармен толықтыру арқылы күрделі процестерді оңайлатуға мүмкіндік береді. 8. Креативтілік пен инновация: Цифрлық әлем жаңа сән тенденцияларын жылдам енгізуге мүмкіндік береді, дизайнерлер эксперимент жасауды оңайлатады. Бұл ерекшеліктер цифрлық тігін бұйымдарын дәстүрлі әдістерден айырып, оларды заманауи сән индустриясының маңызды құрамдас бөлігі етеді. Жағымды психологиялық ахуал орнату. «Қоржынға салынған сұрақтарға жауап беру» әдісі өзін қандай көйлекке теңейтинін айту. |
Оқушылар тыңдайды. Сергіту сәтінде арнайы жаттығуды орындайды. |
|
Слайд, видео, интернет |
|
|
15 минут |
Сабақтың соңы |
Оқушыларға «Сіздер болашақта цифрлық құралдарды пайдаланып, қандай тігін бұйымдарын жасар едіңіздер?» Оқушыларға CAD немесе CLO 3D бағдарламасында өздерінің қалауы бойынша қарапайым киім үлгісін жасауға тапсырма беру. |
Оқушыларға өз ойларын ортаға салуға мүмкіндік беру. |
|
|
|
|
5 минут |
Қорытынды |
Цифрлық дәуірдегі тігін бұйымдарын құрастыру процестері өндіріс тиімділігін арттырып, шығармашылық мүмкіндіктерді кеңейтеді. Бұл технологиялар киім өнеркәсібінде жаңа стандарттарды қалыптастырады, жеке тапсырыстар мен өнім сапасын жақсартады. |
Оқушы сабақ бойынша алған мәліметтерін қорытады. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Цифрлық дәуірінде тігін бұйымдарын құрастыру
Цифрлық дәуірінде тігін бұйымдарын құрастыру
|
Бөлім |
Қолданбалы шығармашылық бірлестік |
|||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Кулпеисова Жулдыз |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Үйірме атауы: |
Дизайн |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Цифрлық дәуірдегі тігін бұйымдарын құрастыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Цифрлық технологиялардың тігін бұйымдарын құрастыруда жаңа құралдар мен әдістерді түсіндіру. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
5 минут |
Сабақтың басы |
Амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа қажетті құралдарды дайындау. Оқушыларға заманауи тігін өндірісінің ерекшеліктерін көрсету және оны болашақта қолдану мүмкіндіктерін талқылау. |
Амандасады Сабаққа дайындықтарын бастайды |
|
||
|
15 минут |
Сабақтың ортасы |
Цифрлық дәуірде тігін бұйымдарын құрастыру жаңа технологияларды қолданумен ерекшеленеді. Бұл процестерге мыналар жатады: 1. 3D-моделдеу: Тігін бұйымдарының виртуалды үлгілерін жасау. 2. CAD (Computer-Aided Design): Компьютерлік жобалау бағдарламалары арқылы үлгілерді дайындау. 3. Цифрлық тігуші машиналар: Автоматтандырылған жабдықтарды қолдану. 4. Шығару технологиялары: 3D-принтинг немесе лазерлік кесу. 5. Деректер анализі: Нарық трендтерін зерттеу үшін Big Data. Бұл инновациялар тігін өнеркәсібін тиімдірек, жылдам және креативті етеді. Цифрлық тігін бұйымдарының ерекшеліктері мен артықшылықтары: 1. Персонализация: Цифрлық технологиялардың арқасында заказ берушілер өздерінің жеке талғамдарына сәйкес киім үлгілерін таңдап, индивидуал тарту жасай алады. 2. Жылдамдық: Ұзақ уақытқа созылатын дәстүрлі тігін әдістерімен салыстырғанда, цифрлық технологияларды қолдану дайын бұйымдардың өндіріс мерзімін едәуір қысқартады. 3. Дизайнның икемділігі: CAD және 3D-моделдеу бағдарламалары арқылы дизайнерлер тез арада жаңа үлгілердің концепциясын жасап, өзгерістер енгізе алады. 4. Экономикалық тиімділік: Тапсырысты автоматтандыру, модельдерді виртуалды түрде жасау және материалдардың тиімді пайдалану арқасында шығындарды азайтуға болады. 5. Тұрақтылық: Цифрлық әдістер күнделікті материалдарды азайтып, қалдықтарды бақылауға мүмкіндік береді, сол арқылы экологиялық таза өндірісті қолдайды. 6. Деректермен жұмыс: Тұтынушылардың сатып алу тәртібіне негізделген деректерді жинау және талдау арқылы нарықтық сұранысты болжауға болады. 7. Технологиялық интеграция: Цифрлық тігін шеберханалары 3D-принтерлер, лазерлік кескіштер және автоматтандырылған тігуші машиналармен толықтыру арқылы күрделі процестерді оңайлатуға мүмкіндік береді. 8. Креативтілік пен инновация: Цифрлық әлем жаңа сән тенденцияларын жылдам енгізуге мүмкіндік береді, дизайнерлер эксперимент жасауды оңайлатады. Бұл ерекшеліктер цифрлық тігін бұйымдарын дәстүрлі әдістерден айырып, оларды заманауи сән индустриясының маңызды құрамдас бөлігі етеді. Жағымды психологиялық ахуал орнату. «Қоржынға салынған сұрақтарға жауап беру» әдісі өзін қандай көйлекке теңейтинін айту. |
Оқушылар тыңдайды. Сергіту сәтінде арнайы жаттығуды орындайды. |
|
Слайд, видео, интернет |
|
|
15 минут |
Сабақтың соңы |
Оқушыларға «Сіздер болашақта цифрлық құралдарды пайдаланып, қандай тігін бұйымдарын жасар едіңіздер?» Оқушыларға CAD немесе CLO 3D бағдарламасында өздерінің қалауы бойынша қарапайым киім үлгісін жасауға тапсырма беру. |
Оқушыларға өз ойларын ортаға салуға мүмкіндік беру. |
|
|
|
|
5 минут |
Қорытынды |
Цифрлық дәуірдегі тігін бұйымдарын құрастыру процестері өндіріс тиімділігін арттырып, шығармашылық мүмкіндіктерді кеңейтеді. Бұл технологиялар киім өнеркәсібінде жаңа стандарттарды қалыптастырады, жеке тапсырыстар мен өнім сапасын жақсартады. |
Оқушы сабақ бойынша алған мәліметтерін қорытады. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













