Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспарлар

    1-сабақ. Денсаулығымызды сақтаймыз



    Бөлімі

    I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»)

    Педагогтің аты-жөні


    Күні


    Сыныбы

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Денсаулығымызды сақтаймыз

    Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты

    2.1.3.1 цифрлық құрылғылар мен интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелеріне сүйену;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы үшін:

    Өзінің, отбасының бақытты сəттерін суретке түсіру үшін пайдаланатын құрылғыларын атайды.

    Оқушылардың көбі үшін:

    Құрылғыларды дұрыс пайдаланбаудың қандай қаупі бар екендігі туралы өз ойларын ортаға салады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Цифрлық құрылғылар мен интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелерін ескереді.

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің іс-əрекеті

    Оқушының іс- əрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    (Ұ)

    Ұйымдастыру кезеңі

    (1-7 мин.)

    І. Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру.

    (МК, Ұ). Топтастыру.

    Оқушылар сурет таңдау арқылы 3 топқа бірігеді. Топтың суреттері: ноутбук, планшет, ұялы телефон. Ой сергіту.

    «Ана тілің – арың бұл» əнін хормен айту.

    (МК, Ұ). «Мидың суреті» əдісі.

    Əр балаға мидың суреті таратылады. Мидың ішіне сабақтың өн бойында үйренгендерін, жасағандарын жазып отырады.

    (МК, Ұ) Ой

    қозғау. «Миға шабуыл» əдісі

    «Жедел сұрақтар жаңбыры» əдісі Мұғалім оқушыларға жылдам сұрақтар қояды. Қажет болған жағдайда интерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі.

    • Өзіңнің,

    отбасыңның бақытты сəттерін суретке түсіру

    үшін қандай құрылғы пайдаланасың?

    • (1-сурет)

    • Компьютерге ұқсайтын басқа қандай құрылғыларды білесің? (2-сурет)

    • Құрылғыларды дұрыс пайдаланбаудан

    қандай қауіп бар? (3-сурет)

    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

    «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

    Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!

    Саралау. Оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан- жақты əрі нақты көмек қажет болады. Жетекші сұрақтар қою

    арқылы диалог

    жəне қолдау көрсетумен сараланады.

    Жаңа сабаққа дайындық

    ІI. Жаңа сабаққа кіріспе.

    (МК. Ұ) «Бір ғана секунд» əдісі.

    Интерактивті тақтадан ноутбук, планшет, ұялы телефонның суреттері көрсетіледі. Мұғалім оқулықтан «Жаңа білім» бөліміндегі мəтіннің əр жерінен оқиды, ал оқушылар мəтінге мұқият зер салып, шапшаңдықпен жалғастырады. Осылай жаңа сабақтың ақпаратымен танысады.

    Сабақтың ортасы (31 мин.)


    (МК. Д). «Түртіп алу» əдісі.

    Оқушылар мəтінді оқу барысында


    Интерактивті тақта



    кездескен жаңа сөздерді жұмыс

    дəптерлеріне жазып алады.




    (МК. Д)

    1-тапсырма. Жоғарыда айтылған құрылғылардан басқа тағы қандай цифрлық құрылғыларды білесің? Оларды сипаттап бер.

    Саралау. Оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты əрі нақты көмек қажет болады. Жетекші сұрақтар қою арқылы диалог жəне қолдау көрсетумен сараланады.

    Дескриптор

    • Өздеріне белгілі күнделікті өмірде көріп, естіп жүрген құрылғыларды атайды.

    • Атаған

    құрылғыларын сипаттайды.

    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

    «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

    Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!

    Интерактивті тақта


    (Т) 2-тапсырма.

    «Пікір картасы» əдісі.

    Цифрлық құрылғыларды пайдаланудың ортақ ережесін құрастырыңдар.

    Олардың пайдасы мен зияны жайлы əңгімелеңдер.

    Дескриптор

    • Топта тапсырмамен танысып, өзара талқылайды.

    • Цифрлық құрылғыларды пайдаланудың ортақ ережесін құрастырады.

    • Олардың пайдасы мен зияны жайлы айтады.

    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

    «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

    Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!

    Интерактивті тақта


    (Ж) 3-тапсырма.

    «Ойлан, жұптас, бөліс» əдісі Балалардың іс- əрекетін талдап, баға беріңдер (4-сурет).

    Дескриптор

    • Жұптасып 4-суреттегі

    балалардың іс- əрекетін талқылайды.

    • Суреттегі балалардың іс- əрекетіне баға береді.

    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

    «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

    Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!

    Интерактивті тақта

    Мақсаты: Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы кейін өз идеяларын ортаға салады.

    Тиімділігі: Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) жақсарады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.

    Саралау: Тапсырма барлық оқушыға ұсынылады, бірақ əртүрлі нəтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушы мен қабілеті жоғары оқушылар жұптасады. Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі, идеяларын ортаға салады.

    Сабақтың соңы (7 мин.)


    Сабақты бекіту. Рефлексия

    Ой толғаныс. Рефлексия. (Ж) «Еркін

    микрофон» əдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған əсерін, нені оқып зерделегенін, нені үйренгенін айтады.

    • Бүгінгі тақырып не туралы болды?

    • Бүгінгі тақырыпта не ұнамады?

    • Бүгінгі тақырып несімен ұнады?

    • Мені қызықтырғаны

    ...

    • Сабақта қандай сезімде болдың?

    • Тақырыпқа не қосар едің?

    • Тақырыптан қандай

    үлгі алдың?

    ҚБ: Бағалау үшін

    «Мидың суреті» əдісі бойынша сабақтың басында мұғалім таратқан қағазда кімде қанша түсінік жазылғанына қарайды. Ең көп түсініктемелер жазған оқушылар сабақтағы белсенді оқушылар қатарына қосылады.

    Жұмыс дəптері




    – Менің қолымнан

    келеді ...



    Саралау. Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай

    тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулығын жəне қауіпсіздік ережелерін сақтау.

    «Диалог жəне қолдау көрсету»,

    «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нəтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып əзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөзі» əдісі

    Денсаулықты сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы, сабақ беру туралы не айтасыз? 1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жəрдемдесер еді? Оқыту туралы, сабақ беру туралы не айтасыз? 1:

    2:

    Мен сабақ кезінде сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аударуым қажет?

    1:

    2:


    1. сабақ. Ақпарат іздеу



    Бөлімі

    I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»)

    Педагогтің аты-жөні

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абди-Мырза-Сайт Балауса
    26 Сәуір 2024
    787
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Цифрлық сауаттылық 2 сынып ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Цифрлық сауаттылық 2 сынып ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Цифрлық сауаттылық 2 сынып ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспарлар

    1-сабақ. Денсаулығымызды сақтаймыз



    Бөлімі

    I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»)

    Педагогтің аты-жөні


    Күні


    Сыныбы

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Денсаулығымызды сақтаймыз

    Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты

    2.1.3.1 цифрлық құрылғылар мен интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелеріне сүйену;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы үшін:

    Өзінің, отбасының бақытты сəттерін суретке түсіру үшін пайдаланатын құрылғыларын атайды.

    Оқушылардың көбі үшін:

    Құрылғыларды дұрыс пайдаланбаудың қандай қаупі бар екендігі туралы өз ойларын ортаға салады.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Цифрлық құрылғылар мен интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік ережелерін ескереді.

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің іс-əрекеті

    Оқушының іс- əрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    (Ұ)

    Ұйымдастыру кезеңі

    (1-7 мин.)

    І. Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру.

    (МК, Ұ). Топтастыру.

    Оқушылар сурет таңдау арқылы 3 топқа бірігеді. Топтың суреттері: ноутбук, планшет, ұялы телефон. Ой сергіту.

    «Ана тілің – арың бұл» əнін хормен айту.

    (МК, Ұ). «Мидың суреті» əдісі.

    Əр балаға мидың суреті таратылады. Мидың ішіне сабақтың өн бойында үйренгендерін, жасағандарын жазып отырады.

    (МК, Ұ) Ой

    қозғау. «Миға шабуыл» əдісі

    «Жедел сұрақтар жаңбыры» əдісі Мұғалім оқушыларға жылдам сұрақтар қояды. Қажет болған жағдайда интерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі.

    • Өзіңнің,

    отбасыңның бақытты сəттерін суретке түсіру

    үшін қандай құрылғы пайдаланасың?

    • (1-сурет)

    • Компьютерге ұқсайтын басқа қандай құрылғыларды білесің? (2-сурет)

    • Құрылғыларды дұрыс пайдаланбаудан

    қандай қауіп бар? (3-сурет)

    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

    «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

    Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!

    Саралау. Оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан- жақты əрі нақты көмек қажет болады. Жетекші сұрақтар қою

    арқылы диалог

    жəне қолдау көрсетумен сараланады.

    Жаңа сабаққа дайындық

    ІI. Жаңа сабаққа кіріспе.

    (МК. Ұ) «Бір ғана секунд» əдісі.

    Интерактивті тақтадан ноутбук, планшет, ұялы телефонның суреттері көрсетіледі. Мұғалім оқулықтан «Жаңа білім» бөліміндегі мəтіннің əр жерінен оқиды, ал оқушылар мəтінге мұқият зер салып, шапшаңдықпен жалғастырады. Осылай жаңа сабақтың ақпаратымен танысады.

    Сабақтың ортасы (31 мин.)


    (МК. Д). «Түртіп алу» əдісі.

    Оқушылар мəтінді оқу барысында


    Интерактивті тақта



    кездескен жаңа сөздерді жұмыс

    дəптерлеріне жазып алады.




    (МК. Д)

    1-тапсырма. Жоғарыда айтылған құрылғылардан басқа тағы қандай цифрлық құрылғыларды білесің? Оларды сипаттап бер.

    Саралау. Оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты əрі нақты көмек қажет болады. Жетекші сұрақтар қою арқылы диалог жəне қолдау көрсетумен сараланады.

    Дескриптор

    • Өздеріне белгілі күнделікті өмірде көріп, естіп жүрген құрылғыларды атайды.

    • Атаған

    құрылғыларын сипаттайды.

    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

    «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

    Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!

    Интерактивті тақта


    (Т) 2-тапсырма.

    «Пікір картасы» əдісі.

    Цифрлық құрылғыларды пайдаланудың ортақ ережесін құрастырыңдар.

    Олардың пайдасы мен зияны жайлы əңгімелеңдер.

    Дескриптор

    • Топта тапсырмамен танысып, өзара талқылайды.

    • Цифрлық құрылғыларды пайдаланудың ортақ ережесін құрастырады.

    • Олардың пайдасы мен зияны жайлы айтады.

    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

    «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

    Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!

    Интерактивті тақта


    (Ж) 3-тапсырма.

    «Ойлан, жұптас, бөліс» əдісі Балалардың іс- əрекетін талдап, баға беріңдер (4-сурет).

    Дескриптор

    • Жұптасып 4-суреттегі

    балалардың іс- əрекетін талқылайды.

    • Суреттегі балалардың іс- əрекетіне баға береді.

    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды

    «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды.

    Жарайсың! Жақсы!

    Талпын!

    Интерактивті тақта

    Мақсаты: Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы кейін өз идеяларын ортаға салады.

    Тиімділігі: Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) жақсарады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.

    Саралау: Тапсырма барлық оқушыға ұсынылады, бірақ əртүрлі нəтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушы мен қабілеті жоғары оқушылар жұптасады. Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі, идеяларын ортаға салады.

    Сабақтың соңы (7 мин.)


    Сабақты бекіту. Рефлексия

    Ой толғаныс. Рефлексия. (Ж) «Еркін

    микрофон» əдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған əсерін, нені оқып зерделегенін, нені үйренгенін айтады.

    • Бүгінгі тақырып не туралы болды?

    • Бүгінгі тақырыпта не ұнамады?

    • Бүгінгі тақырып несімен ұнады?

    • Мені қызықтырғаны

    ...

    • Сабақта қандай сезімде болдың?

    • Тақырыпқа не қосар едің?

    • Тақырыптан қандай

    үлгі алдың?

    ҚБ: Бағалау үшін

    «Мидың суреті» əдісі бойынша сабақтың басында мұғалім таратқан қағазда кімде қанша түсінік жазылғанына қарайды. Ең көп түсініктемелер жазған оқушылар сабақтағы белсенді оқушылар қатарына қосылады.

    Жұмыс дəптері




    – Менің қолымнан

    келеді ...



    Саралау. Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай

    тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулығын жəне қауіпсіздік ережелерін сақтау.

    «Диалог жəне қолдау көрсету»,

    «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нəтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып əзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөзі» əдісі

    Денсаулықты сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы, сабақ беру туралы не айтасыз? 1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жəрдемдесер еді? Оқыту туралы, сабақ беру туралы не айтасыз? 1:

    2:

    Мен сабақ кезінде сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аударуым қажет?

    1:

    2:


    1. сабақ. Ақпарат іздеу



    Бөлімі

    I бөлім. Компьютерлер мен программалар (ортақ тақырып: «Өзім туралы»)

    Педагогтің аты-жөні

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
    26.04.2024
    787
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абди-Мырза-Сайт Балауса
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации