Бөлімі
|
VI бөлім. Роботтехника:
«Билейтін робот» жобасы (ортақ тақырыптар: «Қоршаған орта»,
«Саяхат»)
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
Жұмәділлә
Н.М.
|
Күні
|
29.04.2024ж
|
Сыныбы
|
2 «Г»
Қатысушылар саны: Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
«Билейтін робот»
жасау
|
Оқу бағдарламасына сəйкес оқу
мақсаты
|
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушы: Билейтін роботты жинауды
үйренеді.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтің іс-əрекеті
|
Оқушының
іс-əрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
(1-7 мин.)
|
Сəлемдесу,
оқушыларды түгендеу.
І. Қызығушылықты
ояту.
«Өзіңізге
тілегенді басқаларға тілеңіз» ойыны
Əр оқушыға 10-15 сек уақыт
аралығының ішінде өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу
тапсырылады. Содан кейін қатысушылар жұпқа бірігіп, бір-бірінің
қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптасына айту керек. Мұғалім
де бұл іске қатысады. Тілектерді бір-біріне топ ішінде де айтуға
болады. /Бұл ойын оқушыларға психологиялық жағымды көңіл күй
сыйлайды/.
|
Топтастыру
|
Топтастыру. «Достармен кездесу
уақыты» əдісі
Оқушыларға карточка
беріледі. Карточкада адам суретінің жарты бөлігі және кездесу
уақыты берілген. Сол суреттің екінші бөлігін іздеп, жұбын тауып,
кездесу уақыттарына қарай топтарға
бірігеді.
І топ: сағат 9 ІІ топ: сағат
12
|
(МК,
Ұ)
Ой қозғау. «Миға шабуыл»
əдісі
|
Өткен сабақ пен жаңа
сабақты ұштастыру мақсатында оқушыларға сұрақтар
қойылады.
–Қай тақырыпта жоба
жұмысын орындағың келеді?
–Құратын жобаң қандай
қадамдардан тұрады?
–Жобаны компьютерде рəсімдеу
үшін нені білуіміз керек?
|
Өткен тақырыпқа
байланысты сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар ұжымдық үлгіде
жалпылама жауап береді. Егер сұраққа дұрыс жауап берілмесе, мұғалім
өзі бағыттап, дұрыс жауабын табуға
көмектеседі.
|
Мұғалім белсенділік танытқан
оқушыларды «Басбармақ» əдісі бойынша
бағалайды.
|
Оқулық,
Цифрлық
құрылғы
Компьютер,
|
Жаңа сабаққа
дайындық
|
Жаңа сабаққа
дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысы
жүргізледі.
Қандай да болмасын бір ақпарат
(мəлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе
ауызша түрде ортаға салады. Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою
мен проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін
жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамауы
қадағаланады, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысы
жүргізіледі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық
талқылау жасағаннан кейін сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жəне
бағалау критерийлерімен
танысады.
|
Сергіту
сәті
|
Дыбыс ұлғайтқыш колонканы
пайдалана отырып әуенге қосылып, ән шырқап, қозғалыс жасап бой
сергітеді.
|
LED экран
Колонка
|
Сабақтың
ортасы
(31 мин.)
|
ІІ. Мағынаны ашу
(білімді өзектендіру үшін). Оқулықпен жұмыс істеу. «Мəтінмен жұмыс»
əдісі Тапсырмалар:
•
мəтінді бірнеше
бөліктерге бөлу;
•
əр бөлікке атау
беру;
•
əр бөліктің негізгі
ойын білдіретін сөйлемдерді
анықтау;
•
негізгі ұғымдарды
сипаттайтын сөз, сөз тіркесі, сөйлемдерді
табу;
•
мəтіндегі барлық
негізгі ұғымдарды кезегімен атап
беру;
•
мəтіндегі оқуға орын
алған жерлерді атау;
• мəтінді аяқтаудың нұсқасын
ұсыну.
|
Тапсырманы
орындайды.
Сұраққа жауап
береді.
Суреттерге қарап топта
талқылайды.
|
Оқушылар бірін-бірі
«Басбармақ» əдісі бойынша
бағалайды.
|
Оқулық,
Компьютер
Led экран
|
|
(Ж) 1- тапсырма –Роботты қандай
музыкаға билеткілерің келеді?
–Робот билейтін музыканы
таңдаңдар.
–Не үшін сол музыканы
таңдадыңдар?
– Себебін
түсіндіріңдер.
|
Дескриптор • Роботты қандай
музыкаға билеткілері келетінін таңдап, айтады.
• Не үшін сол музыканы таңдағанын
түсіндіреді.
|
Оқушылар бірін-бірі
«Басбармақ» əдісі бойынша
бағалайды.
|
Компьютер
оқулық
|
|
(Ж) 2-
тапсырма.
–Таңдаған музыкаларың
бойынша робот биін қалай көз алдыларыңа келтіресіңдер?
(5-сурет).
–Оқулықтағы өздерің таңдаған
робот биінің алгоритмін құрастырып, қағазға
салыңдар.
|
Дескриптор •Өздері таңдаған
робот биінің алгоритмін құрастырып, қағазға
салады.
|
Оқушылар бірін-бірі
«Басбармақ» əдісі бойынша
бағалайды.
|
|
|
(Ө) 3-
тапсырма.
Адамның биі мен роботтың
биінің арасында қандай айырмашылық
бар?
|
Дескриптор
•
Сұраққа жартылай жауап
береді.
• Сұраққа толық жауап
береді
|
Оқушылар бірін-бірі
«Басбармақ» əдісі бойынша
бағалайды
|
|
Сабақтың соңы (7 мин.)
Сабақты бекіту. Рефлексия
|
ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия
(Ө) «Стикер» əдісі Стикерлерді оқу үдерісін талдау үшін
қолданылады. Оқушылар топпен, жұппен немесе жеке жұмыс кезінде
төмендегі сұрақтарға жауап бере
алады:
•
Мен нені
үйрендім?
•
Маған не қиын болып
көрінді?
•
Не күрделі
болды?
•
Мен енді нені
үйренгім келеді?
Мақсаты: оқушы алған
білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды; жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды
|
Мұғалім белсенділік танытқан
оқушыларды «Басбармақ» əдісі бойынша
бағалайды
|