Циклограмма

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Циклограмма

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепалды даярлық сыныбына сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

Мектеп директорының

Оқу-ісі жөніндегі орынбасары

________

Мектепалды даярлық сыныбындағы балалардың өмірін және тәрбиесін ұйымдастырудың циклогаммасы

Бір аптаға 14-18. 2019 жыл

Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»

Күн тәртібі

Уақы ты

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма



Балаларды

қабылдау.

Таң ертеңгі гимнастика (5мин)

11:40

12:00



Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Отан, туған ел,Елбасы, рәміздер туралыәңгімелесу, жағымды қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға әртурлі ойындар ұйымдастыру.



Жаттығулар кешені



Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар



Ойындар

Ұйымдастыр

ылған оқу

қызметіне

(ҰОҚ)

дайындық

11:50

12:00

Жүрейікші жараса Табиғатым тамаша Көз тоймайды қараса Табиғатты аялап

Сәлем саған жер-ана! Сәлем саған нұрлы күн! Аман-есен болайық Бейбітшілік қалайық

Ақылы бар баласың Айтқан тілді аласың Намысты болып өссең сен Нағыз адам боласың

Адал жақсы ниетпен Бар адамға бақ тілеп, Жарып шыққан жүректі Сөздің бәрі ақ тілек.

Біз ұқыпты баламыз, Айтқан тілді аламыз Ойыншықтарды жинаймыз Үлкендерді сыйлаймыз.




Мектепке

дейінгі ұйым кестесі бойынша

ұйымдастыр-ылған оқу

қызметі

12:00

14:45

1.Сауат ашу

Қысқы орманға саяхат.

Й дыбысы мен әріпі.

ҰОҚ-ның мақсаты;

Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту.

Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару. Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне

төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

Сұраққа толық жауап бере отырып, Й əрпімен танысады. Й дыбысы нан келетін сөздерді айтады, сөздерді буын ға бөліп, дыбыстық

талодау жасайды.

1-тапсырма

Суретте не болып жатыр деп ойлайсың дар? Суреттегі саяхатқа шыққан балалардың іс-əрекеті туралы əңгіме леседі. Педагог сөйлем дерді дауыс ым-ишарасын келтіріп оқиды. Балалар тиісті белгілерін қояды.

Орман қандай тамаша!

Орманға кіммен бардың? Мен орманнан тиінді көрдім.

Балалар педагогтің сөйлемдерін қайталап айтады. Ым-ишиармен келтіреді. Сөйлемдерден Й дыбысы естілетін сөздерді атайды, буынға бөледі.

Қандай, қайың.

Й – үнді дауыссыз дыбыс. Айтқанда кедергіге ұшырап қысқа айтылады. Көк текшемен белгілейміз.

Й дыбысынан басталатын қазақта сөз жоғын педагог

балаларға ескертеді.

Мысал келтіреді. Айша, айна, қалай?, қайсы?

Айша деген қыздың атын қайталайды.

Айша сөзін буынға бөліп сызбасын жазады. Дауыссыз

дыбыстарды көк, дауысты дыбыстарды қызыл түспен

белгілейді.

2-тапсырма. Суреттегі заттарды атайды, оларға ортақ атау (киім) береді, й дыбысы кездесетін сөздерді

дауыстап айтып, оларға дыбыстық талдау жасатады.

Мысалы: ма-ла-қай – үш буын, й дыбысы сөздің соңында тұр.

Й дыбысы – үнді дауыссыз дыбыс.

3-тапсырма

Сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды.

Й мен И орнын анықтайды.

Тиін, инелік, қайың.

Й дыбысының дауысты дыбыстан кейін ғана

жазылатынын ескертеді.

4-тапсырма

Й əрпімен танысамыз Й əрпін боя. Педагог тақтаға Й əрпінің бейнесін іліп қояды.

И əрпінің Й əрпінен айырмашылығын түсіндіреді.

Балалар Й əрпін ауада жазып көрсетеді.

Сергіту сəті.

Педагогпен бірге балалар өлең жолдарын қимылмен қайталайды.

Қояным тұршы,

Бетіңді жушы,

Айнаға қарашы,

Шашыңды тарашы.

Й əрпінің баспа түрін жазу жолына жазады


2.ҚМҰҚ

Көліктер. Фигуралар мен заттардың пішінін атаймын.

ҰОҚ-ның мақсаты

Геометриялық фигуралар (шеңбер, сопақ, үшбұрыш,

шаршы, тік төртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр)

ажыратып, дұрыс атау. Ынталандыру.

Педагог балаларды олар ойнайтын жəне жаңа əрі пайдалы

білім алатын ҰОҚ туралы əңгімеге тартады.

Өзектендіру.

Өткен ҰОҚ-де біз геометриялық фигуралармен

таныстық.

«Жамауды таңда» дидактикалық ойыны.

Педагог бұл ойынды жиынтық полотноның немесе кеспе-

материалдың көмегімен ұйымдастырады.

«Жамаулардың» пішіні мен түсі қандай болу керек?

Педагог киімдер бейнеленген суреттерді таңдап олардын

белгілі бір пішіндегі фигураны қиып алады. Балалар

жақындап, киімді жөндейді. Педагог фигуралардың модельдерін көрсетеді

(жиынтық полотноны немесе үлестірмелі материалдарды

пайдаланады).

Педагог фигураларға қарауды ұсынады.

Сендер олардың қайсысын білесіңдер?

Қайсысы сендерге таныс емес?

Бұл фигуралардың айырмашылығы бар ма?

Бүгін біз көлемді денелерді зерттейміз, олардың

кейбіреуінің атауымен танысамыз.

Жаңалық ашу.

Педагог

1-тапсырмадағы суретке қарауды ұсынады.

Жүк тасымалдайтын көлік қалай аталады?

Қандай жаңа геометриялық фигураларды көріп

тұрсыңдар? Олар геометриялық денелер деп аталады.

Мұндай денелер текше, шар, цилиндр деп аталады.

Педагог геометриялық денелер туралы тақпақтар оқиды.

Əртүрлі көлік түрлерін бейнелеген кезде қандай

пішіндегі жəне қандай түсті денелер пайдаланылды?

Өздерің қандай құрылыстар тұрғыза аласыңдар?

(фигуралардың модельдерімен тəжірибелік жұмыс –

мұндай мүмкіндік болған кезде). Егер тəжірибелік

жұмысты ұйымдастыруға мүмкіндік болмаса, жиынтық

полотномен жұмыс.


Мүсіндеу

Аязата қонаққа келді

ҰОҚ-ның мақсаты;

Бұйымды тұғырға орнату техникасын пайдалану, бір тұғырға бірнеше бұйымды орналастыру. Өткір және кескіш құралдармен жұмыс барысында қауіпсіздік техникасын және еңбек гигиенасын сақтау. жұмыс істеуге қолайлы жағдай жасайды.

Жаңа жыл тақырыбына әзірленген иллюстра цияларды қарап шығу. Балалар қорытынды

жасайды: жаңажылдық мерекенің басты қонағы – Аяз ата мен шырша.

Пікір: Аязата алыста тұрады және жыл сайын шанаға үш ат жегіп, балаларды құттықтауға асығып жетеді.

Мүсінші Ермек жаңажылдық жұмбақ жасырады.

Балалар жаңа жыл туралы жұмбақтардың шешуін табады, өздерінің жауаптарын түсіндіреді.

Тәрбиеленушілер ҰОҚ не туралы айтылатынын

болжап, зерттеудің тақырыбы мен мақса тын айқындайды.

Зерттеу минуты.

Аязата мен шыршаны мұқият зерттейді. Аязатаның қандай бөліктерден тұратынын, қалпағының пішінін,

сақалын, тонының түсін анықтайды. Мүсіндеу алгоритмін балалармен бірге

талқылау.

1. Ермексазды бірдей үш бөлікке бөліп, домалақтаймыз.

3. Домалақтанған шардан аққаланы жасау тәсілімен Аяз атаны құрастырамыз.

4. Кішкентай шұжықшалардан, қолын жасаймыз.

Баскиімін конус тәріздес етіп жасап кигіземіз.

5. Ақ түсті ермексаздан ұзындығы әртүрлі бірнеше ширатпа жасап, оны тонның белбеуіне, етегіне жиектеп көмкереміз, баскиімі мен сақал-мұртын жасаймыз.

6. Қара түсті ермексаздан кішігірім екі шар домалақтап

аламыз. Бұл – оның көздері. Мұрнын қызыл түсті ермексаздан жасаймыз.

7. Аязатаның дорбасын ермексаздың кез келген түсінен жасауға болады.

8. Шыршаны конус пішінде жасаймыз. Бұтақтарын

жасау үшін шеттерін қайшымен қиямыз. Шығармашылық минуты.

«Бізге Аязата мен шырша қонаққа келді» деген тақырыпта композиция құрастыр ыңдар, Аязата туралы білетін әндеріңді орындаңдар


4.Жаратылыстану

Жансыз табиғаттың пайдасы қандай?

ҰОҚ-ның мақсаты;

Күнделікті өмірдегі жансыз табиғат денелері мен заттарының қолданылу аясын атау. Табиғаттың не екенін еске түсірейікші (Табиғат – жансыз және

жанды денелерден тұратын бізді қоршаған әлем).

Ал жансыз және жанды табиғат дегеніміз не?

(Жанды табиғат – өсіп-өнетін, көбейетін табиғаттың бір бөлшегі.

Жансыз табиғат – өсіп-өнбейтін, көбеймейтін, бірақ тіршілік иелеріне

елеулі пайдалы денелер мен заттарды айтамыз).

Бүгін біз сендермен жансыз табиғаттың пайдасы туралы түсінік алатын боламыз. Балалар, сонымен жансыз табиғаттың пайдасына тоқтала кетейік.

Жансыз табиғатты адамдар күнделікті өмірде пайдаланады. Мысалы,

тас, құм, топырақ сияқты жансыз заттарын үй құрылысына қажет етеді.

Ал, су мен ауасыз адам, тіпті бүкіл тіршілік иелері өмір сүре алмайды.

1-тәжірибе:Топырақтан не жасауға болады?

Балаларға топырақтың иленгіш, жансыз дене екенін түсіндіруарқылы

сазбалшықтан илеу, жұмсарту арқылы белгілі бір пішіндерді бейнелету (ыдыс, қуыршақ, жануарлар т.б.) Нәтижесінде топырақ иленгіш, жансыз дене екенін анықтау.

Тәжірибе – бұл табиғат құбылыстары мен заттарды танып-білудің әдіс- тәсілдері.

Қалыптастырушы бағалау: көңіл күй пікірлері.

«Байқағыштық» деген жаңа ұғым бойынша жұмыс.Жансыз табиғат денелеріне серуен кезінде табиғат аясында бақылау жасату.

1-бақылау:

Құмның ұсақ, сусымалы зат екенін, адамдардың құмды не үшін пайдаланатынын бақылату.

2-бақылау: Тастан не жасауға болады?

Тастан жасалған үйлердің құрылысына және тас қамалдарға бақылау жасау. Қорытынды сұрақтар:

Топырақтың пайдасы қандай? Адамдар тастан не жасайды? Құм не үшін қажет? Суды неге жансыз табиғатқа жатқызамыз? Осы сұрақтарға жауап

іздеу:

нысандардың, құбылыстардың ерекшеліктерінің барлығын байқау

ептілігі;

елеусіз заттардың өзін байқау шеберлігі. Арнайы аспаптарды қолдана білу іскерлігі;

сұрақтарды қоя білуі;

бақылау қорытындылары бойынша өз ойларын жеткізе білуі;

бақылаулар бойынша қорытындылар жасай білуі.

ҚОРЫТЫНДЫ: Жансыз табиғаттың адам үшін, бүкіл тіршілік иелері

үшін пайдасы зор.

Бақылау нәтижелері бойынша бірлескен қорытынды шығарылады:

Жанды табиғат пен жансыз табиғат бір-бірімен тығыз байланысты.

Жанды табиғат сияқты жансыз табиғаттың маңызы зор.

Әліппе-дәптер бойынша тапсырмаларды орындайды.




3.Музыка.

Астанаға саяхат. ҰОҚ-ның мақсаты;

Қарқынды (жылдам, баяу), динамиканы (қатты, ақырын), регистрді  (жоғары – құс, орташа – қоян, төмен – аю) анықтау. Қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеумен аспапта, есту қабілетіне сүйеніп ән салу. Таныс би элементтері мен қимылдары негізінде, би қимылдарынойдан шығарып орындау. Балалар:Елордамыз Астана туралы білгендерін әңгімелейді.Астана туралы тақпақ өлеңдер айтады.

Терминдер мен сөз

тіркестері:

Әуеннің динамикасы,

жоғарғы регистр, Бәйтерек, елорда. Пікір

алмасу сұрақтары:

Әуеннің ырғағы

әртүрлі болады.

Неліктен деп ойлайсың Дыбыс қандай болады? шулы және музыкалық Әннің әуеніне қандай

би қимылын ойлап

табар едің? Қарапайым әуендердің ырғағын ұрмалы аспап

тармен ойнайды. Танысәндерді сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз

жеке және бірге еркін, таза орындайалады.

Мимикалық жаттығу: «Көңілді және мұңды». Көңілді немесемұңды

әуен ойналғанда сәйкес карточканы көрсетіп,

 мимикамен көңіл күйін білдіреді. Музыка тыңдау:

«Гүл жайнаған Астана» (муз. мен сөзі Г.

Жотаева).Ән көңілді, жайдары орындалады. Қарқыны мен динамикасы туралы тоқталыпөтуАстананың қандай көрікті жерлерін білесің?–Астананы неліктен жас қала дейді? Әннің мәтіні туралы әңгімелеу.Елордам менің Астанам, Осында жаңа бастама. Сәулетті жаңа үйлер  көп,көрікті сондай жас  қала! (Н. Қалқа)

 Дауыс жаттығуы:

 «Әуе шары».Дұрыс

 тыныс алу ережесін

сақтау үшін қолданылады.Терең

тыныс алу, үрлеп, «шарды үлкейту».

Ән айту: «Астанам – бас қалам» (муз. Ә.Қонысбеков, сөзі Ұ. Қонысбекова).Ұлы

 Қазақ ордасы –Бәйтерегім Астанам!

Болашаққа ЕлбасыБәрімізді бастаған! (Д. Қиқымов)Өлеңді мәнерлеп оқып,балалардың қызығушылықтарын ояту.– Әннен қандай әсер алдың? Неліктен ән салтанатты, екпінді

 орындалады?






1. Русский язык

Дружи с гаджетами.

Цели обучения

Данного ОУД;

Произносить и различать звуки в словах и фразах.

Использовать в речи новые слова по лексическим темам.

Находить информацию в картинках, иллюстрациях и соотносить их.

Использовать в речи слова, обозначающие предметы.

Использовать слова, обозначающие действия предметов.

Задание № 1. Что такое гаджеты? Послушай и запом-

ни. Педагог обращает внимание на картинки гаджетов и предлагает детям вместе с вопросиком помочь Бала-

пану запомнить, что гаджет – техническое устройство, наделенное множеством функций, гаджет упрощает

жизнедеятельность человеку.

Задание № 2. Д/И «Как я дружу с умными ве-

щами?».

планшет – играю, рисую, общаюсь с друзьями, учу

буквы и цифры;

ноутбук – смотрю мультфильмы, слушаю музыку;

смартфон – играю, общаюсь с друзьями, фотографирую;

видео-очки – смотрю 3D, 5D фильмы и т.д. Задание № 3. Послушай разговор друзей. Расска-

жи о своем гаджете Например:

Привет, Серик!

У тебя есть гаджет?

Для чего он?

Привет, Берик!

У меня есть планшет.

Я на нем играю, смотрю мультфильмы, общаюсь.


Д/И «Полезно – вредно».

Подумай, расскажи о пользе и вреде гаджетов.

Педагог предлагает хлопнуть, если услышат о пользе гаджета, топнуть, если услышат о вреде.

Полезно:

можно выучить буквы, цифры,

смотреть развивающие мультики, читать книги и т.д.,

возможность учить иностранный язык.

Вредно.

ухудшается зрение,

не умеем дружить,

становимся ленивыми,

тратим много времени на компьютерные игры. Задание № 4. Помоги мальчику найти планшет.

Назови предметы, которые он встретил по пути. Выдели и назови первый и последний звук в этих словах.


2.Аппликация

Басқұрды безендіреміз

ҰОҚ-ның мақсаты;

Қазақстан халықтарының сәндік-қолданбалы өнерінің желісімен, өрнектерді симметриялы,ырғақпенпішіндер мен ою элементтерін кезектестіре отырып, жапсырудағы өрнек

элементтерінің кеңістіктік қатынасын есепке ала отырып, геометриялықпішіндер, өсімдік элементтері негізінде өрнектерден жапсырулар құрастыру. Табиғи және қолдан жасал ғандардан, екіге, қатпарлап бүктелген қағаздардан түрлі

симметриялық пішіндерді қию.

Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы білім. Қойдың қос мүйізіне негізделген «төртайшық» оюын жасау тәжірибесі – қосмүйіз. «Қосмүйіз» оюының түр түрін жасау тәжірибесі: жиек оюлары, қосмүйізді шиыршықтар, геометриялық оюлар. Тәрбиеленушілер суретке қарайды. Басқұр – бұл қазақтың киіз үйін бекіту мен жабдықтауға арналған

салтанатты әрі сәндік жолақтар. Басқұрды геометриялық және өсімдік оюлы өрнекпен

әшекейлейді.

Педагог балалардың қандай материалмен жұмыс істейтіні жөнінде ойлануды ұсынады. (Қағазбен) Қандай құралдармен? (Қайшы, желімге арналған жаққыш,

қарындаш). Болжалды композицияға назар аударады: жолақтар

қандай болады, қандай ою-өрнекқолданылады? Ұнаған ою-өрнек үлгілерін таңдауды ұсынады.

орындау технологиясы.

Фон түсін таңдайды. Қию тәсілдерін анықтайды. Фон

әзірлемесіне жай қарындашпен басқұр жолағының суретін салады, қиып альбомға жапсырады. Өз бетінше қиып алып, оюөрнектің дайын үлгіқалыбын

алады. Қағазды белгілі тәсілдермен: екіге немесе қатпарлап

бүктейді. Ою-өрнектің бүгу сызығы бойымен ою-өрнектің үлгі қалыбын қойып, жай қарындашпен сызып алады. Педагог тәрбиеленушілердің назарын заттың шеткі

сызықтарына аударады. Шеткі сызықты қию оңай болу үшін оң жақтан солға қарай қияды. Сосын белгілер бойымен ою-өрнекті қиып алады да жазады.

Педагог балалардың дәл қиюын және бөлшектерді

бүлдірмеуін қадағалайды. Қию сызығының анық,

бұдырсыз болуын қадағалау қажет. Қиған кезде қағазды ойып алмауға тырысу қажет.

Жолаққа ою-өрнектің барлық бөлшектерін орналастырады. Орналастырудың ең жақсысын таңдайды.

Жапсырудың барлық бөлшектерін матаға ретімен жапсырады.

Желімді бейненің ортасынан бейненің бұрышы мен шетіне қарай біркелкі етіп ұқыпты жағу керек. Бұл үшін жаққышты, саусақты, сорғышты қолдануға болады.

Екі шетін саусақпен ұстап, қағаз бөлшектің бетін аударады.

.

3.Сауат ашу

Ғарышқа сапар.

Ғ дыбысы мен әріпі.

ҰОҚ-ның мақсаты;

Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту.

Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі

сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу. Педагог балаларға қазақтың алғашқы ғарышкері Тоқтар Əубəкіров, Талғат Мұсабаев жəне Айдын

Айымбетовтың суреттерін көрсетіп əңгімелейді.

1-тапсырма

Тоқтар Əубəкіров суретін қайталап балаларға көрсетеді. Сурет бойынша балалар өз ойларын айтады.

Педагог сұрақ қояды.

Ғарышқа кім ұшып барады? Сұраққа жауап бере отырып, балалар əңгімелеседі.

2-тапсырма

Сөзге дыбыстық талдау жасайды. Ғ дыбысы сөздің қай жерінде тұр?

Ғарыш суретіне қарап, не көргендерін айтады.

Ғарыш, ғарышкер сөздерін буынға бөліп, дыбыстық талдау. жасайды. Ғ дыбысымен танысады. Сөздің бірінші буынында алдында естілетін дыбыс Ғ дыбысы екенін табады.

Ғ – ұяң дауыссыз дыбыс. Ғ дыбысының артикулияциясымен

таныстырады.

Ұшатын, ұшпайтын қасиеттеріне қарап, заттарды бір-бірімен

қосады. Сөздерге дыбыстық талдау жасайды. Шағала, ағаш, таға, шаңғы, торғай, қарға, қырғауыл

сөздерін буынға бөліп, оларды қатыстырып, сөйлем құрайды.

Сөздердегі Ғ дыбысы естілген буынды табады.

Педагог тақтадағы Ғ əрпінің бейнесімен таныстырып шалғының суретіменсалыстырады. Балалар Ғ əрпінің

бейнесімен таныс болады. Ғ əрпінен басталатын сөз ойлап айтады. Буынға бөледі.

Ж. Əбдірашовтың ғ əрпі туралы өлеңін оқып, ғ əрпінің шалғыға ұқсайтынын айтады, суреттен көрсетеді.

5-тапсырма

Ғ əрпінің бейнесін пішініне қарап отырып, домино тастарынан жасайды. Ғ əрпінің баспа түрін жазады


5.Дене шынықтыру.

Жайлаудағы ойындар

ҰОҚ-ның мақсаты;

Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, тепе-теңдікті сақтай отырып өзгермелі жағдайларда секірулер.

Дене қуаты қасиеттер ін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түрлерін дегі\ ептілік, тепе-теңдік, үйлесімділік, күш, жылдамдық пен реакция. Командалық ойындар рөлдері мен тәсілдерін қолдану. Түрлі спорттық ҰОҚ-ға қажетті ресурс тарды анықтау және оларды техника қауіпсіздігін ескере отырып қолдану.

Бірде-бір жаттығу бір жеріңді ауыртып, жайсыздық туғызбауы тиіс. Тез және күрт қимылдаудан, мойын және бел омыртқаның

бұралуынан, бұлшық еттер мен арқаға қатты күш түсуінен сақтану керек. Доппен жерде жатып жаттығу жасағанда демді іште

ұстамау керек, жаттығу баяу орындалады.Ішпен және арқамен жатып доппен жаттығу орындағанда бас пен

омыртқа бір тік сызық бойында болуы тиіс.

1. Б.қ.: Фитболда ішпен жатып домалату (денемен толқынды қозғалыс, буындарды созу).

2. Буынды созу, бастапқы қалып: арқамен допта жатып

майыстыру, арқамен допты домалату, допта жатқан қалыптан отырған қалыпқа көшу.

3. Б.қ.: ішпен жатып доп ұстап жүру.

4. Б.қ.: ішпен допқа жатып, қолды кезекпен жоғары көтеру, аяқты еденге тіреу, иілу – демді ішке тарту,

бастапқы қалыпқа көшіп демді сыртқа шығару.

5. Б.қ.: арқамен жатып, отыру және алға еңкею.

6. Б.қ.: допта жанымен жату, доптан сырғып кетпей, қолды бастан жоғарыкезекпенкөтеру.

7. Допты аяқпен қысып алу, тербету, айналды ру, бастапқы қалып: жерде жотамен жатқан күйде аяқпен допты көтеру.

Жаттығу 5-6 рет қайталанады.

Жарыс түрінде тапсырма орындау

Нұсқау – секіру

кезінде денені тік ұстау, бар екпінмен қарғу және жерге

тізені сәл бүгіп, жеңіл түсу. Залдың қарсы бетіне биіктігі 60 см кедергі заттардан

өту. Орындау тәсілі – кеудемен және қолмен затқа тірелу, оның қасында бұрылу, қолмен ұстап тұрып заттан алдымен бір аяғын, содан кейін екінші аяғын өткізеді;

заттың келесі жағына аяқтарын кезек қойып, оған бетпе-бет қарап тұрады да денені тіктеп жазып, қозғалысты

жалғастырады.

Тепе-теңдік – 4 метр қашықтыққа алға жылжи отырып бір аяқпен секіріп бару, екінші аяқпен іші толтырылған допты алға домалату.

Балалардың табанмен толық тұрмай, табанның алдыңғы

бөлігіне сүйене отырып қарғуын назар аударылады.








2.ҚМҰҚ

Көліктер. Фигуралар мен заттардың пішінін атаймын.

ҰОҚ-ның мақсаты

Геометриялық фигуралар (шеңбер, сопақ, үшбұрыш,

шаршы, тік төртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр)

ажыратып, дұрыс атау. Ынталандыру.

Педагог балаларды олар ойнайтын жəне жаңа əрі пайдалы

білім алатын ҰОҚ туралы əңгімеге тартады.

Өзектендіру.

Өткен ҰОҚ-де біз геометриялық фигуралармен

таныстық.

«Жамауды таңда» дидактикалық ойыны.

Педагог бұл ойынды жиынтық полотноның немесе кеспе-

материалдың көмегімен ұйымдастырады.

«Жамаулардың» пішіні мен түсі қандай болу керек?

Педагог киімдер бейнеленген суреттерді таңдап олардын

белгілі бір пішіндегі фигураны қиып алады. Балалар

жақындап, киімді жөндейді. Педагог фигуралардың модельдерін көрсетеді

(жиынтық полотноны немесе үлестірмелі материалдарды

пайдаланады).

Педагог фигураларға қарауды ұсынады.

Сендер олардың қайсысын білесіңдер?

Қайсысы сендерге таныс емес?

Бұл фигуралардың айырмашылығы бар ма?

Бүгін біз көлемді денелерді зерттейміз, олардың

кейбіреуінің атауымен танысамыз.

Жаңалық ашу.

Педагог

1-тапсырмадағы суретке қарауды ұсынады.

Жүк тасымалдайтын көлік қалай аталады?

Қандай жаңа геометриялық фигураларды көріп

тұрсыңдар? Олар геометриялық денелер деп аталады.

Мұндай денелер текше, шар, цилиндр деп аталады.

Педагог геометриялық денелер туралы тақпақтар оқиды.

Əртүрлі көлік түрлерін бейнелеген кезде қандай

пішіндегі жəне қандай түсті денелер пайдаланылды?

Өздерің қандай құрылыстар тұрғыза аласыңдар?

(фигуралардың модельдерімен тəжірибелік жұмыс –

мұндай мүмкіндік болған кезде). Егер тəжірибелік

жұмысты ұйымдастыруға мүмкіндік болмаса, жиынтық

полотномен жұмыс.










1.Русский язык

Моя одежда

Цели обучения

данного ОУД; Произносить и различать звуки в словах и фразах.

Находить информацию в картинках, иллюстрациях и соотносить их.

Ориентироваться на странице прописи, различать рабочую строку и межстрочное пространство, рисовать узоры. Использовать слова, обозначающие один и много предметов.

Использовать слова, обозначающие признаки (по цвету, форме, вели-

чине) предметов. Организационный момент.

Игра с имитацией движений.

«Помощники»

Дружно помогаем маме, (наклонившись, двигают руками влево, вправо.) Мы белье полощем сами.

Раз, два, три, четыре.

Потянулись, наклонились,

Хорошо мы потрудились. (Вытирают руки.) Мимические упражнения «Покажи, пожалуйста,

как мама…».

У дивилась чистоте.

О горчилось, что одежда разбросана.

Нахмурилась, что платье испачкалось.

О брадовалась, что обувь стоит на полочке.

Задание №1. Какую одежду носят дети? Послушай и повтори.

Имитация движений при надевании предметов одежды.

Дети называют, что они «надевали». Введение обобщающего понятия «одежда».

Чистоговорки.

Ша-ша-ша – твоя шуба хороша!

Цу-цу-цу– юбка тебе к лицу!

То-то-то – я иду в пальто.

Щи-щи-щи – осенью нужны плащи. Послушай. О чем эти стихотворения?

О какой одежде идет речь?

Я сам себя в пальто одел.

И рукавом свой нос задел.

Решил пальто я наказать.

И без пальто пошел гулять.

Шуба курточки теплей,

И зимой уютно в ней,

В воротник упрятать нос

Может даже Дед Мороз.

Дыхательное упражнение «Варежки».

Греем ладошки – произносим на выдохе звук [х].

Задание №2. Послушай и расскажи, во что ты одет.

Педагог предлагает послушать диалог Серика и Асель.

Рассказать, во что одеты сами дети.

Игровое упражнение

«Один – много».

Юбка – юбки; платье – платья;куртка – куртки.


2.Сурет салу

Аққала бізге қонаққа келді.

ҰОҚ-ның мақсаты;

Суреттегі бейненің көңіл күйін беру үшін қағаз реңі мен түс

үйлесімділігін таңдау. Негізгі геометриялық пішіндердің көмегіменқарапайым заттар мен олардың бөлшектерін, сондай-ақ біртұтас сюжеттік желісі бар сурет салу. Сурет сюжетіне, композициясына, өлшеміне, түсіне қарай

қажетті көркем материал мен құралдарды таңдау. Педагог жаңажылдық ертеңгілікті, шырша

қонақтарын еске түсіруді ұсынады. Балалардан

әсерлерімен бөлісуді сұрайды.

Аққаланың келуі.

Аққала қандай көлікпен келді деп ойлайсыңдар? Аққала неге көңілсіз деп ойлайсыңдар?

Бүгін біз Аққаланы көңілдендіретін боламыз. Оған

достарын салып береміз. Ол үшін бізге геометриялық

пішіндер көмектеседі. Аққаланы қандай тәсілмен

салуға болады деп ойлайсыңдар? Сергіту сәті

Өлең жолдарын қимылмен көрсетеді.

Әппақ,әппақ, жапалақтап,

Қар жауып тұр далада.

Әппақ дала, барлық бала,

Қуанып жүр далада.

Қауіпсіз жұмыс жасау техникасы

Педагог оқу құралдарының партада орналасу

ережелерін еске салады. Балалардан қылқаламды

қолда қалай дұрыс ұстау керектігін көрсетуді сұрайды.

Қылқаламмен, бояулармен жұмыс істеу барысындағы қауіпсіздік ережелерін еске салады.

Балаларға «жеке гигиена» ұғымын түсіндіреді.

Тәрбиеленушілерді жұмыс орнын тазалықта ұстау

қажеттілігіне ынталандырады. Әліппе-альбомдағы екі нұсқаны қарауды ұсынады, өздеріңе қызықты болып көрінгенін таңдап, жұмысқа кірісіңдер. Суреттеріңдегі ұсақ бөлшектерді (көз,

түйме, аққаланың басындағы шелек әшекейлері)

мақта таяқшаларды қолданып, толықтыра аласыңдар.




4.Көркем әдебиет

Сәруар

ҰОҚ-ның мақсаты;

Шағын мәтіндер, ертегілердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру. Тыңдалған материалды иллюстарция бойынша оқиға жүйесін сақтап

баяндау.Иллюстрациялар бойынша сұрақ құрастыру және оларға жауап беру

Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту

(ұнайды, неліктен ұнамайды).

Педагог С. Оспановтың «Сәруәр» ертегісін ұсынады.

Ертегіні айтып береді.

Талқылау.

Сәруәр қайда ұшпақ болады?

Не үшін аюға барады?

Аю неге келіспеді?

Түлкі келісті ме?

Қоян неге қорықты?

Айға ұшуға күшік пен мысық неге келісті?

Сәруәрдың нағыз достарын ата.

Қорытынды жасай отырып балалардың былай түсіндіруіне жетелеу Бұл ертегіде аңдар тамақтары үшін өмір сүретінін, ал мысық пен күшік Сәруәрдің нағыз достары екенін көрсетті. Сәруәрдің айға ұшқысы келетін тілегінің орындалуы на көмектесті. – Айға ұшқыларың келе ме?

Айға ұшу үшін қандай болу керек.

Айға немен ұшады?

Ертегінің мазмұнын сурет бойынша оқиға жүйесін сақтап баяндау.

(5-6 бала айтады.) Бір бала ертегінің басын бастайды. Екінші бала

ертегіні жалғастырады. Сергіту сәті:

Достар бірге жүреміз,

Бірге ойнаймыз, күлеміз,

Бірге балық аулаймыз,

Міне біздер қандаймыз!

Әрқашанда тілектес

Досыңа көмектес.

1. Жұмбақтардың шешуін тап.

2. Сәруәрдің Айға бірге ұшқан достары ның суретін салу.

Ертегідегі кездесетін аңдардың сүйікті асын атап беріңдер.


1. Сөйлеуді дамыту.

Бағдаршам- көшедегі көмекшім.

ҰОҚ-ның мақсаты;

Сөздер мен фразалар дағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау

Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау

Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу. Балаларға көздерін жұмып, көз алдына

қаламыздың үлкен көшелерін елестетуін сұрайды. Көліктердің шуылы, дабыл, бип-бап деген дыбыстар естіледі.

Кім нені елестетті?

Педагог балаларды тыңдап, қорытынды жасайды. Қала көшелер інде мәшине көп, қарба ласып жатқан тірлік.

Қалай ойлайсыңдар, бізге апатты жағдайға

ұшырамай, жолдан дұрыс өтуімізге кім көмектеседі?

Біз жол жүру ережелерін сақтап, жолда мұқият болуға, көшені кесіп өтерде бағдаршам белгісіне

қарауға тиіспіз.

Егер жол жүру ережелерін сақтамасақ, не болуы мүмкін? 1-тапсырма. Суретті қарап, әңгімені тыңдау ды ұсынады.Әсем інісі Асанды қолынан жетелеп алып келе жатты. Асан ерке әрі айтқанды тыңдамайтын тентек бала болатын. Көшенің қиылысына жақындай бергенде

әпкесінің қолын сілкіп тастап, көшеге қарай жүгірді. Ал бағдаршам да қызыл жанып тұр еді. Жүгіріп шыққан

балақайды көріп, көшедегі көліктер әбігерге түсті ...

(Мереке Құлкенов)

Асан дұрыс істеді ме?

Одан әрі не болды деп ойлайсың?

Әңгімені жалғастыр.

Жол жүру ережелерін құруды ұсынады.

Ережелерді берге талқылау.

Сергіту жаттығуы: «Бағдаршам» ойыны.

Педагог балаларға бағдаршамның үш түсін көрсету арқылы қимылқозғалыстар жасатады. Педагог қызыл түсті көрсеткен де, балалар тоқтайды.

Сары түсті көрсеткен де, қол шапалақтап, билейді. Жасыл жанғанда, әрі-бері жүреді.

2-тапсырма. Әр суреттегі бағдаршам ның қажетті түсін боя.

Педагог өлең оқып береді.

Сақта көше тәртібін,

Бағдаршамның ал тілін.

Біліп алдым мен де:

Жасыл жанса, демде

Алға кетем ілезде.

Сары жанса, сабыр

Сақтай тұрам әзір.

Жанса қызыл шоқтай,

Қаламын кілт тоқтай.



2.Музыка.

Астанаға саяхат. ҰОҚ-ның мақсаты;

Қарқынды (жылдам, баяу), динамиканы (қатты, ақырын), регистрді  (жоғары – құс, орташа – қоян, төмен – аю) анықтау. Қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеумен аспапта, есту қабілетіне сүйеніп ән салу. Таныс би элементтері мен қимылдары негізінде, би қимылдарынойдан шығарып орындау. Балалар:Елордамыз Астана туралы білгендерін әңгімелейді.Астана туралы тақпақ өлеңдер айтады.

Терминдер мен сөз

тіркестері:

Әуеннің динамикасы,

жоғарғы регистр, Бәйтерек, елорда. Пікір

алмасу сұрақтары:

Әуеннің ырғағы

әртүрлі болады.

Неліктен деп ойлайсың Дыбыс қандай болады? шулы және музыкалық Әннің әуеніне қандай

би қимылын ойлап

табар едің? Қарапайым әуендердің ырғағын ұрмалы аспап

тармен ойнайды. Танысәндерді сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз

жеке және бірге еркін, таза орындайалады.

Мимикалық жаттығу: «Көңілді және мұңды». Көңілді немесемұңды

әуен ойналғанда сәйкес карточканы көрсетіп,

 мимикамен көңіл күйін білдіреді. Музыка тыңдау:

«Гүл жайнаған Астана» (муз. мен сөзі Г.

Жотаева).Ән көңілді, жайдары орындалады. Қарқыны мен динамикасы туралы тоқталыпөтуАстананың қандай көрікті жерлерін білесің?–Астананы неліктен жас қала дейді? Әннің мәтіні туралы әңгімелеу.Елордам менің Астанам, Осында жаңа бастама. Сәулетті жаңа үйлер  көп,көрікті сондай жас  қала! (Н. Қалқа)

 Дауыс жаттығуы:

 «Әуе шары».Дұрыс

 тыныс алу ережесін

сақтау үшін қолданылады.Терең

тыныс алу, үрлеп, «шарды үлкейту».

Ән айту: «Астанам – бас қалам» (муз. Ә.Қонысбеков, сөзі Ұ. Қонысбекова).Ұлы

 Қазақ ордасы –Бәйтерегім Астанам!

Болашаққа ЕлбасыБәрімізді бастаған! (Д. Қиқымов)Өлеңді мәнерлеп оқып,балалардың қызығушылықтарын ояту.– Әннен қандай әсер алдың? Неліктен ән салтанатты, екпінді

 орындалады?


3.ҚМҰҚ

Серуенге атпен шығамыз. Фигуралар мен заттардың пішінін білемін.

ҰОҚ-ның мақсаты

Геометриялық фигуралар (шеңбер, сопақ, үшбұрыш,

шаршы, тіктөрт бұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр)

ажыратып, дұрыс атау.Фигураларды (шаршы, тіктөрт бұрыш) екі қасиеті бойынша жіктеу. Педагог көліктің əр алуан түрлерімен саяхат жасауға

болатыны туралы əңгімеге тартады. Осы ҰОҚ-де

кейіпкерлеріміз атпен саяхатқа аттанады.

Өзектендіру.

Тапсырмаларға кіріспес бұрын «Не неге ұқсайды?» ойыны

өткізіледі. Педагог суреттерді көрсетеді, балалар тиісті

пішімдегі фигураларды атайды немесе карточкалардан

көрсетеді. Бүгін біз түрлі фигураларды тауып, салыстырып

жаттығамыз.

«Дəл осындай карточканы тап» дидактикалық ойыны.

Балалардың алдында карточкалар жиынтықтары (3-5 дана) жатыр, оларда 3-4 түрлі геометриялық фигуралар

бейнеленген. Педагог өз карточкасын көрсетеді (немесе

фигуралар мен олардың түстерін өз карточкасында атайды, атап көрсетеді). Балалар дəл осындай карточканы тауып,

оны көтеруі керек.

Өздік жұмыс.

Əліппе-дəптердегі

1-тапсырма. Тапсырманы

орындамас бұрын балалар күтілетін бағытқа түсінік береді.

Бұдан əрі – тексеру бойынша өздік жұмыс жүргізіледі.

«Сиқырлы дорба» ойыны. Өткен сабақта танысқан

көлемді жəне тегіс фигуралар мөлдір емес дорбаға немесе

қорапқа жасырылады. Балалар қолмен ұстап, нені алғанын

анықтауы тиіс.

Қандай фигураны ұстағанын табу үшін қандай сезімдерді

бастан кешкендерін сипаттауға болады.



4.Өзін-өзі тану


5. Дене шынықтыру

Қыстаудағы ойындар.

ҰОҚ-ның мақсаты;

Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, тепе-теңдікті сақтай отырып, өз-

гермелі жағдайларда секірулер.Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, жылдамдық пен реакция.Кеңістікті, уақытты бағдарлау, орындық/бөрене арқылы жоғары және

төмен жүру барысында және берілген қалыпта тепе-теңдікті сақтау ептілігін дамыту. Ойындағы шығарма шылық қабілеттерді дамыту (ойынның түрлі нұсқаларын ойлап табу, қимылдарды құрастыру).

Залдың ортасына арқан тасталып, зал екіге бөлінеді. Әр топ өз алаңына барып тұрады. «Жүгір!» деген белгі бойынша балалар шашырай өз алаңында жүгіріп жүреді, олар ырғи секіріп, өз-өзін

айнала секіреді (қозғалыстың түрлі тәсілдерін қолданады). «Ауыс!»

деген белгі берілгенде, топтар орын алмастырады. Қарсы бетке толық құраммен бірінші жеткен топ жеңеді. Б.қ. – аяқты алшақтата иық деңгейінде қою, оң қолды аздап

бүгіп, алға созу. Сол қолды оң қолдың шынтағына қойып біртіндеп

басып, оң қолдың шынтақ тұсын іш жағынан сол иыққа жақындату.

10–15 секунд орындалады.

Б.қ. – аяқты алшақтата иық деңгейіне қою. Қолды артқа айқастырып

жоғары бұралаңдатып көтеру. Білек тұсынан имеген жөн. 10–15 се-

кунд орындалады.

Б.қ. – аяқты иық деңгейіне қою, қолды жоғары созу, оң қолды білек желке тұсына келетіндей етіп шынтақтан бүгу; сол қолмен оң

қолдың шынтағынан ұстап оны солға тарту, екінші қолға да соны

қайталау.

Бағытты өзгерте отырып баяу қарқынмен жүгіру (3–5 минут).

Тынысты қалпына келтіру.

Күшті дамытуға арналған жаттығулар. Қолмен 5 метр

арақашықтықты жүру (бір бала екінші баланың аяғын көтеріп

ұстайды, екінші бала қолымен жүреді). Арқан бойымен жанымен қосымша адымдай жүру.

Өкше арқан үстінде, аяқтың ұшы еденде; аяқтың ұшы арқанда –

өкше еденде, өкшеден аяқтың ұшына ауысу. Нұсқау – өкшеден

аяқтың ұшына ауысқанда табанды арқан табан ортасына келетіндей

етіп қояды. Жаттығу барысында тепе-теңдік сақтап, денені тік ұстауға

және карточкадағы бейнені тиісті қозғалыс тәсілін орындау-

мен сәйкестендіруге назар аударылады.

Айналып тұрған арқан астынан жүгіріп өту

Қауіпсіздік техникасы – әрбір бала үшін айналу қарқынын таңдау,

арадағы тиісті қашықтықты сақтау.

«Арқаннан секіру» қимыл ойыны

Балалар шеңбер құрып тұрады. Ойын бастаушы ортаға шығып арқанды басынан бірде ақырын, бірде жылдам айналдыра отырып,

балалардың аяғына тигізуге тырысады. Балалар аяқ тұсына келген арқаннан секіреді.


Серуенге атпен шығамыз. Фигуралар мен заттардың пішінін білемін.

ҰОҚ-ның мақсаты

Геометриялық фигуралар (шеңбер, сопақ, үшбұрыш,

шаршы, тіктөрт бұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр)

ажыратып, дұрыс атау.Фигураларды (шаршы, тіктөрт бұрыш) екі қасиеті бойынша жіктеу. Педагог көліктің əр алуан түрлерімен саяхат жасауға

болатыны туралы əңгімеге тартады. Осы ҰОҚ-де

кейіпкерлеріміз атпен саяхатқа аттанады.

Өзектендіру.

Тапсырмаларға кіріспес бұрын «Не неге ұқсайды?» ойыны

өткізіледі. Педагог суреттерді көрсетеді, балалар тиісті

пішімдегі фигураларды атайды немесе карточкалардан

көрсетеді. Бүгін біз түрлі фигураларды тауып, салыстырып

жаттығамыз.

«Дəл осындай карточканы тап» дидактикалық ойыны.

Балалардың алдында карточкалар жиынтықтары (3-5 дана) жатыр, оларда 3-4 түрлі геометриялық фигуралар

бейнеленген. Педагог өз карточкасын көрсетеді (немесе

фигуралар мен олардың түстерін өз карточкасында атайды, атап көрсетеді). Балалар дəл осындай карточканы тауып,

оны көтеруі керек.

Өздік жұмыс.

Əліппе-дəптердегі

1-тапсырма. Тапсырманы

орындамас бұрын балалар күтілетін бағытқа түсінік береді.

Бұдан əрі – тексеру бойынша өздік жұмыс жүргізіледі.

«Сиқырлы дорба» ойыны. Өткен сабақта танысқан

көлемді жəне тегіс фигуралар мөлдір емес дорбаға немесе

қорапқа жасырылады. Балалар қолмен ұстап, нені алғанын

анықтауы тиіс.

Қандай фигураны ұстағанын табу үшін қандай сезімдерді

бастан кешкендерін сипаттауға болады.


2.Аппликация

Басқұрды безендіреміз

ҰОҚ-ның мақсаты;

Қазақстан халықтарының сәндік-қолданбалы өнерінің желісімен, өрнектерді симметриялы,ырғақпенпішіндер мен ою элементтерін кезектестіре отырып, жапсырудағы өрнек

элементтерінің кеңістіктік қатынасын есепке ала отырып, геометриялықпішіндер, өсімдік элементтері негізінде өрнектерден жапсырулар құрастыру. Табиғи және қолдан жасал ғандардан, екіге, қатпарлап бүктелген қағаздардан түрлі

симметриялық пішіндерді қию.

Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы білім. Қойдың қос мүйізіне негізделген «төртайшық» оюын жасау тәжірибесі – қосмүйіз. «Қосмүйіз» оюының түр түрін жасау тәжірибесі: жиек оюлары, қосмүйізді шиыршықтар, геометриялық оюлар. Тәрбиеленушілер суретке қарайды. Басқұр – бұл қазақтың киіз үйін бекіту мен жабдықтауға арналған

салтанатты әрі сәндік жолақтар. Басқұрды геометриялық және өсімдік оюлы өрнекпен

әшекейлейді.

Педагог балалардың қандай материалмен жұмыс істейтіні жөнінде ойлануды ұсынады. (Қағазбен) Қандай құралдармен? (Қайшы, желімге арналған жаққыш,

қарындаш). Болжалды композицияға назар аударады: жолақтар

қандай болады, қандай ою-өрнекқолданылады? Ұнаған ою-өрнек үлгілерін таңдауды ұсынады.

орындау технологиясы.

Фон түсін таңдайды. Қию тәсілдерін анықтайды. Фон

әзірлемесіне жай қарындашпен басқұр жолағының суретін салады, қиып альбомға жапсырады. Өз бетінше қиып алып, оюөрнектің дайын үлгіқалыбын

алады. Қағазды белгілі тәсілдермен: екіге немесе қатпарлап

бүктейді. Ою-өрнектің бүгу сызығы бойымен ою-өрнектің үлгі қалыбын қойып, жай қарындашпен сызып алады. Педагог тәрбиеленушілердің назарын заттың шеткі

сызықтарына аударады. Шеткі сызықты қию оңай болу үшін оң жақтан солға қарай қияды. Сосын белгілер бойымен ою-өрнекті қиып алады да жазады.

Педагог балалардың дәл қиюын және бөлшектерді

бүлдірмеуін қадағалайды. Қию сызығының анық,

бұдырсыз болуын қадағалау қажет. Қиған кезде қағазды ойып алмауға тырысу қажет.

Жолаққа ою-өрнектің барлық бөлшектерін орналастырады. Орналастырудың ең жақсысын таңдайды.

Жапсырудың барлық бөлшектерін матаға ретімен жапсырады.

Желімді бейненің ортасынан бейненің бұрышы мен шетіне қарай біркелкі етіп ұқыпты жағу керек. Бұл үшін жаққышты, саусақты, сорғышты қолдануға болады.

Екі шетін саусақпен ұстап, қағаз бөлшектің бетін аударады.

.

3.Қоршаған орта мен танысу.

Мен тұратын қала (ауыл)

ҰОҚ-ның мақсаты;

Өз өңірінде бағдарлану тәсілдерін және өз үйінің (тұрғылықты мекенжайын) мекенжайын атау. Балалардың қала туралы, мекенжайы туралы білімдерін толықтыру.

Сурет бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап беру.

Балалардың тұратын

қала (ауылдарының).

дұрыс атап беру.

Қазақстан картасын ұсынады. Біздің Еліміздің картасына қараңдаршы. Жеріміз өте үлкен. Біздің туған-туысқандарымыз еліміздің әртүрлі

жерлерінде тұрады. Сол туысқандардың қай қалада, қай ауылдарда тұратынын айтып беріңдерші? Олар бір-бірінің өміртіршіліктері туралы қалай біледі? Туған жер, Отан деген – адамның туып-өскен жері.Біздің Отанымыз – Қазақстан. Қазақстанда дүниеге келіп, осында өсіп жатырсыңдар. Отан – отбасынан,

туған қала, ауылынан басталады. Отаным деп

Қазақстан елін, туған өлкем деп туып-өскен жерін –Ақсуды (әркім өзінің туған жерін, мысалы, Жетісуды

немесе басқа да жерлерді) айта алады. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туы –

ортасында шұғылалы күн, оның астында қалықтап ұшқан қыран бейнеленген тік бұрышты көгілдір түсті

мата. Тудың сабының тұсында тік жолақ түрінде ұлттық өрнек нақышталған. Күн, оның шұғыласы, қыран және ұлттық өрнек бейнесі алтын түстес.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы

дөңгелек нысанды және көгілдір түс аясындағы шаңырақ түрінде бейнеленген, шаңырақты айнала күн

сәулесіндей тарап уықтар шаншылған. Шаңырақтың

оң жағы мен сол жағында аңыздардағы қанатты. пырақтар бейнесі орналастырыл ған. Жоғарғы бөлігінде – бес бұрышты көлемді жұлдыз, ал төменгі

бөлігінде «Қазақстан» деген жазу бар. Жұлдыздың, шаңырақ тың, уықтардың, аңыздардағы қанатты

пырақтардың бейнесі, сондай-ақ «Қазақстан» деген жазу – алтын түстес.

Астана қаласындағы

Бәйтерек – архитектуралық құрылыс кешені, сәулет

өнерінің бірегей туындысы. Елорданың ең көрнекті ғимарат тарының бірі. Сұрақтарға жауап беру.– Сен қай

республикада тұрасың?

Сен қай қалада (ауылда) тұрасың?

Өздерің тұрған қалаларың (ауылдарың) қалай аталады?

Өздерің қаланың (ауылдың) қай жерінде

тұрасыңдар?

Сен тұратын көше қалай аталады?

Қандай үйде тұрасыңдар?

Нешінші үйде тұрасың?


5. Дене шынықтыру

Қыстаудағы ойындар.

ҰОҚ-ның мақсаты;

Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, тепе-теңдікті сақтай отырып, өз-

гермелі жағдайларда секірулер.Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, жылдамдық пен реакция.Кеңістікті, уақытты бағдарлау, орындық/бөрене арқылы жоғары және

төмен жүру барысында және берілген қалыпта тепе-теңдікті сақтау ептілігін дамыту. Ойындағы шығарма шылық қабілеттерді дамыту (ойынның түрлі нұсқаларын ойлап табу, қимылдарды құрастыру).

Залдың ортасына арқан тасталып, зал екіге бөлінеді. Әр топ өз алаңына барып тұрады. «Жүгір!» деген белгі бойынша балалар шашырай өз алаңында жүгіріп жүреді, олар ырғи секіріп, өз-өзін

айнала секіреді (қозғалыстың түрлі тәсілдерін қолданады). «Ауыс!»

деген белгі берілгенде, топтар орын алмастырады. Қарсы бетке толық құраммен бірінші жеткен топ жеңеді. Б.қ. – аяқты алшақтата иық деңгейінде қою, оң қолды аздап

бүгіп, алға созу. Сол қолды оң қолдың шынтағына қойып біртіндеп

басып, оң қолдың шынтақ тұсын іш жағынан сол иыққа жақындату.

10–15 секунд орындалады.

Б.қ. – аяқты алшақтата иық деңгейіне қою. Қолды артқа айқастырып

жоғары бұралаңдатып көтеру. Білек тұсынан имеген жөн. 10–15 се-

кунд орындалады.

Б.қ. – аяқты иық деңгейіне қою, қолды жоғары созу, оң қолды білек желке тұсына келетіндей етіп шынтақтан бүгу; сол қолмен оң

қолдың шынтағынан ұстап оны солға тарту, екінші қолға да соны

қайталау.

Бағытты өзгерте отырып баяу қарқынмен жүгіру (3–5 минут).

Тынысты қалпына келтіру.

Күшті дамытуға арналған жаттығулар. Қолмен 5 метр

арақашықтықты жүру (бір бала екінші баланың аяғын көтеріп

ұстайды, екінші бала қолымен жүреді). Арқан бойымен жанымен қосымша адымдай жүру.

Өкше арқан үстінде, аяқтың ұшы еденде; аяқтың ұшы арқанда –

өкше еденде, өкшеден аяқтың ұшына ауысу. Нұсқау – өкшеден

аяқтың ұшына ауысқанда табанды арқан табан ортасына келетіндей

етіп қояды. Жаттығу барысында тепе-теңдік сақтап, денені тік ұстауға

және карточкадағы бейнені тиісті қозғалыс тәсілін орындау-

мен сәйкестендіруге назар аударылады.

Айналып тұрған арқан астынан жүгіріп өту

Қауіпсіздік техникасы – әрбір бала үшін айналу қарқынын таңдау,

арадағы тиісті қашықтықты сақтау.

«Арқаннан секіру» қимыл ойыны

Балалар шеңбер құрып тұрады. Ойын бастаушы ортаға шығып арқанды басынан бірде ақырын, бірде жылдам айналдыра отырып,

балалардың аяғына тигізуге тырысады. Балалар аяқ тұсына келген арқаннан секіреді.

1.Ағылшын


3.Қоршаған орта мен танысу.

Мен тұратын қала (ауыл)

ҰОҚ-ның мақсаты;

Өз өңірінде бағдарлану тәсілдерін және өз үйінің (тұрғылықты мекенжайын) мекенжайын атау. Балалардың қала туралы, мекенжайы туралы білімдерін толықтыру.

Сурет бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап беру.

Балалардың тұратын

қала (ауылдарының).

дұрыс атап беру.

Қазақстан картасын ұсынады. Біздің Еліміздің картасына қараңдаршы. Жеріміз өте үлкен. Біздің туған-туысқандарымыз еліміздің әртүрлі

жерлерінде тұрады. Сол туысқандардың қай қалада, қай ауылдарда тұратынын айтып беріңдерші? Олар бір-бірінің өміртіршіліктері туралы қалай біледі? Туған жер, Отан деген – адамның туып-өскен жері.Біздің Отанымыз – Қазақстан. Қазақстанда дүниеге келіп, осында өсіп жатырсыңдар. Отан – отбасынан,

туған қала, ауылынан басталады. Отаным деп

Қазақстан елін, туған өлкем деп туып-өскен жерін –Ақсуды (әркім өзінің туған жерін, мысалы, Жетісуды

немесе басқа да жерлерді) айта алады. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туы –

ортасында шұғылалы күн, оның астында қалықтап ұшқан қыран бейнеленген тік бұрышты көгілдір түсті

мата. Тудың сабының тұсында тік жолақ түрінде ұлттық өрнек нақышталған. Күн, оның шұғыласы, қыран және ұлттық өрнек бейнесі алтын түстес.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы

дөңгелек нысанды және көгілдір түс аясындағы шаңырақ түрінде бейнеленген, шаңырақты айнала күн

сәулесіндей тарап уықтар шаншылған. Шаңырақтың

оң жағы мен сол жағында аңыздардағы қанатты. пырақтар бейнесі орналастырыл ған. Жоғарғы бөлігінде – бес бұрышты көлемді жұлдыз, ал төменгі

бөлігінде «Қазақстан» деген жазу бар. Жұлдыздың, шаңырақ тың, уықтардың, аңыздардағы қанатты

пырақтардың бейнесі, сондай-ақ «Қазақстан» деген жазу – алтын түстес.

Астана қаласындағы

Бәйтерек – архитектуралық құрылыс кешені, сәулет

өнерінің бірегей туындысы. Елорданың ең көрнекті ғимарат тарының бірі. Сұрақтарға жауап беру.– Сен қай

республикада тұрасың?

Сен қай қалада (ауылда) тұрасың?

Өздерің тұрған қалаларың (ауылдарың) қалай аталады?

Өздерің қаланың (ауылдың) қай жерінде

тұрасыңдар?

Сен тұратын көше қалай аталады?

Қандай үйде тұрасыңдар?

Нешінші үйде

тұрасың?



3.Музыка

Астанаға саяхат. ҰОҚ-ның мақсаты;

Қарқынды (жылдам, баяу), динамиканы (қатты, ақырын), регистрді  (жоғары – құс,орташа – қоян, төмен – аю) анықтау. Қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеумен аспапта, есту қабілетіне сүйеніп ән салу. Таныс би элементтері мен қимылдары негізінде, би қимылдарынойдан шығарып орындау. Балалар:Елордамыз Астана туралы білгендерін әңгімелейді.Астана туралы тақпақ өлеңдер айтады.

Терминдер мен сөз

тіркестері:

Әуеннің динамикасы, жоғарғы регистр, Бәйтерек, елорда.

Пікір алмасу сұрақтары:

 Әуеннің ырғағы

әртүрлі болады.

Неліктен деп ойлайсың Дыбыс қандай болады? шулы және музыкалық Әннің әуеніне қандай

би қимылын ойлап

табар едің? Қарапайым әуендердің ырғағын ұрмалы аспап

тармен ойнайды. Танысәндерді сүйемелдеумен және сүйемел

деусіз

жеке және бірге

 еркін, таза орындайалады.

Мимикалық

 жаттығу:

 «Көңілді және мұңды». Көңілді немесе мұңды

әуен ойналғанда

сәйкес карточканы

 көрсетіп,

 мимикамен көңіл күйін білдіреді. Музыка тыңдау:

 «Гүл жайнаған Астана» (муз. мен сөзі Г. Жотаева)

Ән көңілді, жайдары орындалады.Қарқыны мен динамикасы туралы тоқталыпөту.– Астананың қандай көрікті жерлерін білесің?– Астананы неліктен жас қала дейді? Әннің мәтіні туралы әңгімелеу.Елордам менің Астанам, Осында жаңа бастама. Сәулетті жаңа үйлер  көп, Көрікті сондай жас

 қала! (Н. Қалқа)

 Дауыс жаттығуы:

 «Әуе шары».Дұрыс

 тыныс алу ережесін

сақтау үшін қолданылады.Терең

тыныс алу, үрлеп, «шарды үлкейту».

Ән айту: «Астанам – бас қалам» (муз. Ә.Қонысбеков, сөзі Ұ. Қонысбекова).Ұлы Қазақ ордасы –Бәйтерегім Астанам!

Болашаққа ЕлбасыБәрімізді бастаған! (Д. Қиқымов)Өлеңді мәнерлеп оқып,балалардың қызығушылықтарын ояту.– Әннен қандай әсер алдың? Неліктен ән салтанатты, екпінді орындалады?



4.Дене шынықтыру

Ғарышқа саяхат

ҰОҚ-ның оқыту

мақсаты

Бір орында тұрып және қозғалыс барысында сапқа тұру түрлерін, мәнерлі сап түзу жүру түрлерін орындау.Секірудің алуан түрлерін орындау, тепетеңдік ті сақтай отырып өзгер мелі жағдай ларда секірулер. Өрмелеу, өрмелеп шығу, астымен еңбектеу, еңбектеп өту түрлерін орындау.

Кеңістікті, уақытты бағдарлай алу, орындық /бөрене арқылы жоғары

және төмен жүру барысында және берілген қалыпта тепе-теңдікті сақтауептілігін дамыту. Алуан түрлі ойын түрлерінде әртүрлі дене жаттығуларын орындау барысында басқа қатысушыларға такти калық көмек көрсету.

Күн жүйесіне қандай ғаламшарлар кіреді? Ғаламшарлардың қандай ерекшіктерін білесіңдер? Галактикада қандай ғаламшарлардың атауы жоқ? Бүкіл сынып болып тапсырма орындау кезінде арақашық тықты өздігінен қалай бақылауға болады? Біздің ғарыш кеңістігі үлгісіндегі қимыл-қозғалыстар қалай өзгерді? «Зымырандар мен» бір ғаламшардан екінші ғаламшарға жету (көздерін жұмып, бес баладан қатар сапқа тұрып, залда шеңбер бойымен түрлі бағытта жүру). Тапсырма орындаған кезде кеңіс тік пен ресурстарды бөлу, жарақатты болдырмау үшін сақтық шараларын қабылдау ескертіледі Балалар бастаушының соңынан қатарға тұра ды. Педагогтің белгісі бойынша көздерін жұмады. Ойын бастаушылар педагог нұсқаған жерге барып тұрады да, жалау көтереді. Балалар өз командирін тез тауып зымыраннан орын алуға тырысады.

«Секіргіштер»

Бұл ғаламшар дағылар секіріп жүреді. Заттар арқылы қос аяқтап секіру. Секірген кезде аяқ-қолдың қимылын үйлестіре отырып қос аяқтап бар екіпінмен қарғуға назараудару.

«Түрлі түсті ғаламшар»

Бұл ғаламшариктің тұрғындары түрлі түсті доптарды өте жақсы көреді. Бір қолымен жерге доп соғу. Нұсқау – допты саусақтарды жая отырып алақанмен қағып алу және допты аяқтың тұсынан еденге соғып, жеңіл қимылмен лақтыру.

«Өрмелегіштер ғаламшары» – бұл ғаламшариктің тұрғын дары тек төрттағандап еңбектеп жүреді.

Шынтақ пен тізеге сүйене отырып төрттағандап еңбек-

теп заттар арқылы өту. Нұсқау – аяқ пен қолдыңжұмысын

келістіру, қозғалыс бағытын сақтау.




Серуен

.

13-35

.

Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу.Серуенге ойын материялдарын таңдау,серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.

Картотека№7


риялдарын таңдау серуенде балаларды әрекет

Серуеннен оралу

13-45

Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті.





Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі.

14:00

2.В/б Логика Бір сөзбен атау.

Мақсаты;Балаларға

Әрекетті сөзбен айтуға үйрету, етістік тұлғалы сөздерді дұрыс қолдану, шығармашылық қиялын, тапқырлығын дамыту.

3. Әдеп

Әдет деген немене?

Мақсаты;Балаларды

жақын адамдарының,

құрдастарының, кейіп-

керлерінің жағдайларына

эмоционалдық қарым-

қатынас жасауға

ынталандыру.

3. В/б Дамыту ойындары

Көкөністер

Мақсаты;Баланың сөздік қорын байыту зейінін дамыту,өзара келісімге келуге тәрбиелеу.



4.В/б Ертегілер елі

«Қызыл телпек»

Мақсаты;Балаларға көркем туындысын түсіндіре отырып шығарманың көркем мәтінін түсіндіру.










Балалардың үйге қайтуы

14-45

15-00

Ата-аналармен қарым-қатынас. «Бала тілі бал» Әңгіме

Балалар отбасында өздері не істей алатындары жайлы әңгімелесу.

Ата-аналарға балаларды себепсіз сабақтан қалдырмауын ескерту

Балалардың оқу қызметін үйде қадағалау.

Балалардың тазалығына көңіл бөлу



















Көптілділік: өзен – река – river

көл – озеро – lake, теңіз – море – sea

Мақалдың мағынасын түсініп ал.

Судың да сұрауы бар.

Бұлаққа бұлақ қосылса, «егізбіз» дейді.

Көлге көл қосылса, «теңізбіз» дейді.





Жаңылтпашты жаңылмай айтайық:

Бұл балық,

Ақ балық.

Ақ балық,

Қылтаны көп балық

Мақалдың мағынасын түсініп ал Судың да сұрауы бар.

Бұлаққа бұлақ қосылса, «егізбіз» дейді.

Көлге көл қосылса, «теңізбіз» дейді.

аққала – снеговик – snowman.

Өзен суын жаңбыр тасытады, Мына сұлу əлемде

Адам өмір сүреді.

Үлкен менен кішіге,

Күн сəулесін төгеді

Бір, екі, үш, төрт, бес (бір-бірлеп саусақтарын бүгеді),

Біз серуенге шығамыз (сұқ және ортаңғы саусақтарымен үстел

үстімен «жүреді),

Аққала соғамыз (екі алақанымен қар «домалақтайды»),

Құстарға нан үгіп береміз (барлық саусақтарымен нан «үгеді»),

Сырғанақ тебеміз (сұқ саусағын алақанмен сырғанатады),

Қарға аунаймыз (алақандарын үстел үстіне кезек-кезек аударып-

төңкереді),

Қар-қар болып үйге қайтамыз. (алақандарын қаққылайды).

Көптілділік:лес – орман– forest.

Мақалды қайталау

«Жақсымын деп мақтанба,

Халық айтпай!

Батырмын деп мақтанба,Жеңіп қайтпай



















Мақал

Бұлаққа бұлақ қосылса, «егізбіз» дейді.

Көлге көл қосылса, «теңізбіз» дейді


«Жақсымын деп мақтанба,

Халық айтпай!

Батырмын деп мақтанба,

Жеңіп қайтпай»

Мақал

Бұлаққа бұлақ қосылса, «егізбіз» дейді.

Көлге көл қосылса, «теңізбіз» дейді


«Жақсымын деп мақтанба,

Халық айтпай!

Батырмын деп мақтанба,

Жеңіп қайтпай»

Мақал

Бұлаққа бұлақ қосылса, «егізбіз» дейді.

Көлге көл қосылса, «теңізбіз» дейді


«Жақсымын деп мақтанба,

Халық айтпай!

Батырмын деп мақтанба,

Жеңіп қайтпай»

Мақал

Бұлаққа бұлақ қосылса, «егізбіз» дейді.

Көлге көл қосылса, «теңізбіз» дейді


«Жақсымын деп мақтанба,

Халық айтпай!

Батырмын деп мақтанба,

Жеңіп қайтпай»

Мақал

Бұлаққа бұлақ қосылса, «егізбіз» дейді.

Көлге көл қосылса, «теңізбіз» дейді


«Жақсымын деп мақтанба,

Халық айтпай!

Батырмын деп мақтанба,

Жеңіп қайтпай»

Мақал

Бұлаққа бұлақ қосылса, «егізбіз» дейді.

Көлге көл қосылса, «теңізбіз» дейді


«Жақсымын деп мақтанба,

Халық айтпай!

Батырмын деп мақтанба,

Жеңіп қайтпай»

Мақал

Бұлаққа бұлақ қосылса, «егізбіз» дейді.

Көлге көл қосылса, «теңізбіз» дейді


«Жақсымын деп мақтанба,

Халық айтпай!

Батырмын деп мақтанба,

Жеңіп қайтпай


Ұ




ҰЛ Ұ-ЛАН Ұ-ЛУ ҰЛ-АР БҰ-ТАҚ БҰЛ-БҰЛ БҰ-ЛАҚ ҚҰР-АҚ ҚҰС ҚҰС-ТАР ҚҰР-АН НҰР ҰШ-АҚ ҚҰ-ЛЫН ҚҰ-ЛАҚ ҰШ-ҚЫШ СҰР ҚҰР-ЫҚ СҰР-АҚ ҰС-ТА ЖҰ-МА

ЖҰМ-ЫС ЖҰМ-БАҚ ҰР-ПАҚ ЖҰРТ ҚҰРТ



ҰЛ Ұ-ЛАН Ұ-ЛУ ҰЛ-АР БҰ-ТАҚ БҰЛ-БҰЛ БҰ-ЛАҚ ҚҰР-АҚ ҚҰС ҚҰС-ТАР ҚҰР-АН НҰР ҰШ-АҚ ҚҰ-ЛЫН ҚҰ-ЛАҚ ҰШ-ҚЫШ СҰР ҚҰР-ЫҚ СҰР-АҚ ҰС-ТА ЖҰ-МА

ЖҰМ-ЫС ЖҰМ-БАҚ ҰР-ПАҚ ЖҰРТ ҚҰРТ


ҰЛ Ұ-ЛАН Ұ-ЛУ ҰЛ-АР БҰ-ТАҚ БҰЛ-БҰЛ БҰ-ЛАҚ ҚҰР-АҚ ҚҰС ҚҰС-ТАР ҚҰР-АН НҰР ҰШ-АҚ ҚҰ-ЛЫН ҚҰ-ЛАҚ ҰШ-ҚЫШ СҰР ҚҰР-ЫҚ СҰР-АҚ ҰС-ТА ЖҰ-МА

ЖҰМ-ЫС ЖҰМ-БАҚ ҰР –ПАҚ ЖҰРТ ҚҰРТ


ҰЛ Ұ-ЛАН Ұ-ЛУ ҰЛ-АР БҰ-ТАҚ БҰЛ-БҰЛ БҰ-ЛАҚ ҚҰР-АҚ ҚҰС ҚҰС-ТАР ҚҰР-АН НҰР ҰШ-АҚ ҚҰ-ЛЫН ҚҰ-ЛАҚ ҰШ-ҚЫШ СҰР ҚҰР-ЫҚ СҰР-АҚ ҰС-ТА ЖҰ-МА

ЖҰМ-ЫС ЖҰМ-БАҚ ҰР –ПАҚ ЖҰРТ ҚҰРТ



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.02.2019
816
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі