Циклограмма ересек тобындағы балалардың өмірі мен тәрбиесін ұйымдастыру.
( Наурыз 4 апта)
Тәрбиеші: Аксакалова Н.Б
|
Балалардың өмірі мен тәрбиесін ұйымдастыру |
|||||||
|
Өтпелі тақырыб « Көктем » |
|||||||
|
Күн тәртібінің үлгісі және оның қыскаша мазмұны. |
Дүйсенбі 26.03.2018ж |
Сейсенбі 27.03.2018ж |
Сәрсенбі 28.03.2018ж |
Бейсенбі 29.03.2018ж |
Жұма 30.03.2018ж |
||
|
«Денсаулық» «Әлеуметтік тану» |
«Әлеуметтік тану» |
«Таным» «Әлеуметтік тану» |
«Денсаулық» |
«Таным» «Әлеуметік тану» |
|||
|
«Сәлеметсіздер ме, балалар!» Таңертеңгілік шеңбер. Ойындар. Таңертеңгілік жаттығулар. Гигиеналық процедурасы. Топ қарым-қатынасы: Қызықты қысқа және ұзақ жұмыстардың бірлескен жобасы. |
Таңертеңгі жаттығу (карточка № ) |
||||||
|
Апта таппағы: Көктем!
Көктем келді алақай, Қуанар
барлық балақай. Көктемде жаңбыр жауады, Бақшаға гүлдер
толады. Шарты: балалар жануарлардың құйрығын табуларына көмектеседі. |
Көктем мезгілі бейнеленген
бірнеше суреттерді қарап
сипаттаймыз.
-Қай айдан басталады? Дид. ойын. «Көктемгі
гүлдер» |
Балалармен көктем мезгілінің ерекшелігі туралы әңгімелесу. Жұбақ: Қар, мұз еріп, су көбейіп, Сай-салаға ағады, Бүршік шашып, жапырақ ашып Гүл бәйшешек басады Ал, балалар айтыңдаршы Бұл қай мезгілде болады? «Бұл қай кезде болады?» дидактикалық ойыны. Шарты:жыл мезгілдерінің суреттерін көрсету,оның ішінде көктемнің суреттерін таңдап тақтаға іліп қою. |
Сурет арқылы әңгіме құрастыру. «Кім тапқыр» ойыны. Шарты; Суретке қарап не бейнеленгенін айтады, соған байланысты мақал-мәтел ойлап табу керек. Балалар кезек-кезек шығады. Ағаш көркі –жапырақ. Бала -көңілдің гүлі, көздің нұры. Жылқы -малдың патшасы, түйе -малдың қасқасы. Істі ине тікпейді, икемді қол тігеді. Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны алады. |
Көктем мезгілнің ерекшелктрі туралы әңгімелесу. Артикуляциялық гимнастика.Жаттығулар: «Балкон»: балалардың артикуциялық аппаратын дамыту, тілдің алдыңғы бөлігін кең көтеріп жаттығу, оның қозғалғыштығын дамыту, бұлшық етін нығайту. «Кеме»: балалардың артикуляциялық аппаратын дамыту, арқаны және тілдің түбін көтеру жаттығулары, оның бұлшық еттерін нығайту. «Алақанымызды жылытамыз»: балаларда артикуляциялық тыныс алуды дамыту, жылы ауа ағынын қалыптастыруға үйрету, «х» дыбысын айту, тілдің артқы жағын көтеру жаттығулары. |
|||
|
Ұйымдастырылған оқу қызметтері |
Қатынас: Тіл дамыту; Тақырыбы: «Көрікті көктем» Мақсаты: Көктем мезгіліндегі табиғи құбылыстар, өсімдіктер мен жануарлардағы маусымдық өзгерістер,адамдардың көктемдегі пайдалы іс-әрекеттері туралы мағлұмат беру. Үлкендер еңбегін бақылау арқылы бағалай білу,бақылағандарын есте сақтай білу дағдыларын қалыптастыру. Еңбексүйгіштікке, табиғатқа деген қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу. Таным:Құрастыру;Тақырыбы: «Мозайкадан гүл құрастыру» Мақсаты: Балаларға қызғалдақ гүлі туралы түсінік беру. Мозайкадан қызғалдақ гүлін құрастыруды үйрету.Балалардың ойлау қабілеттерін, сөздік қорларын, саусақ моторикаларын дамыту. Өз ойларын толық жеткізе білуге, гүлдерге қамқорлық жасауға тәрбиелеу. |
Қатынас:Сауат ашу; Тақырыбы: «М дыбысы мен әрпі.» Мақсаты: Үнді дауссыз М дыбысы және әріпімен таныстыру. Берілген дыбысқа сөз ойлау дағдыларын арттыру, сөздерді буынға бөліп, оқу барысында буындағы дауысты дыбысқа сүйенуге дағдыландыру. Ма, Мо, Му буындарын, Марат, Арман сөздерін оқуға үйрету. Мама, Шама сөздеріне дыбыстық талдау жасау. М әрпін таңбалату. Суретті аяқтауға үйрету, қызығушылықтарын арттыру. Д/о Буынға әріп қос Сөздерді буынға бөліп оқу барысында буындағы дауысты дыбысқа сүйенуге машықтандыру. Таным.Жаратылыстану: Тақырыбы: «Жыл мезгілі Көктем.» Мақсаты: Табиғаттағы көктем мезігіліндегі өзгерістерді (күн қысқарды,түн ұзарды, жапырақтардың түсуі, тұман, құрау, жаңбыр, жел, шыбын-шіркейлердің біртіндеп жоғалуы) ажырата айта білуге үйрету. Көктем айы-жаңбырлы, желді болатынын түсіндіру. Ай аттарының атауын бекіту. Шығармашылық.Жапсыру: Тақырыбы: Раушан гүлі. Мақсаты: Балаларға қайшыны дұрыс ұстай бәлуге үйрету. Жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақтай білуге тәрбиелеу. |
Денсаулық:Қауіпсіздік негіздері: Тақырыбы: «Ұлдар мен қыздар» Мақсаты: Балаларға қыздар мен ұлдардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсету. Бір – бірімен қарым – қытнастарын қалыптастыру және дамыту. Адамның денсаулығын сақтап, нығайтудағы көңіл күйдің тигізетін әсері жайлы білімдерін қалыптастыру. Шығармашылық; Мүсіндеу: Тақырыбы : Әдемі гүлдер Мақсаты: Гүлдердің түрлерімен таныстыру Гүлдердің түр – түстерін ажырата білуге баулу. Түймедағы гүлін мүсіндеуге үйрету; көктем мезгілі туралы білімдерін кеңейту,саусақ бұлшыұ еттерін,сөздік қорын,тілін дамыту; табиғатты қорғауға, адамгершілікке, ұқыптылыққа, бастаған ісін аяқтай білуге тәрбиелеу; |
Таным.ҚМҰ: Тақырыбы: Теңге. Мақсаты:Балаларды теңге ұғымымен таныстыру. 11-ден 20-ға дейінгі сандардың құрамын теңгелермен есептеуге үйрету. Әлеуметтіктану: Өзін –өзі тану. Тақырыбы: Өзі-өзі тану әлеміне саяхат. Мақсаты: Өзін-өзі тану пәнінен үйренгендері туралы түсінік беру. |
Қатынас;Драмма: Тақырыбы: «Ертегіде қонақта» Мақсаты: : Балаларды ертегінің мазмұнын дұрыс түсініп, сұраққа жауап беруге үйрету. Ертегі кейіпкерлерінің іс - әрекетін сезіну және одан әсер алу Ертегі кейіпкерлерінің ішкі күйі мен іс - әрекетін сахнада ойнай отырып, бейнелей білуге дағдыландыру, қызығушылық әрекетін қабілеттерін ояту. Ертегі кейіпкерлерінің мінез құлықтарын дауыс ырғағымен дәл айта, көрсете білуге баулу. Өздерінің тиесілі рольдеріне еніп, оны іскерлікпен, үлкен шығармашылықпен орындауға тәрбиелеу. Шығармашылық;Сурет салу: Тақырыбы: «Көктемгі аспан»(дымқыл қағазға сурет салуды жалғастыру). Мақсаты: Аспанды түстерді «ылғалда» созу арқылы бейнелеуге үйрету. Акварель бояулар және басқа да материалдарды еркін пайдалануға мүмкіндік беру; Ағаштарды бейнелеу техникасын жетілдіру. Суретте көктем көрінісін бейнелеуге жағдай туғызу;Шығармашылықты дамыту; Қоршаған табиғаттың сұлулығын байқап, оған сүйсіне білуге тәрбиелеу; |
||
|
«Табиғатпен біргеміз» Серуенге дайындық. Серуен: табиғатпен, таныстыру, ойындар, еңбек. Серуеннен қайту. Гигиеналық және шынықтыру процедурасы. |
Күнге бақылау жасауБақылауКүннің аңыздылығы адам өмірінде өсімдік пен жануарлар әлеміндегі алатын орны жайында түсінік қалыптастыру. Күн көзінің көктем кезіндегі белсенді өзгерісін көруге үйрету(жоғары көтеріледі, шуақтары жылу шашқанда, қарай алмайсын). Тақырып бойынша белсенді сөздікті дамыту. «Күн мен бұлт» Шеңбер бойында жұппен тұруды жалғастыру, ойын ережесін сақтау. «Күн» деген сөзді естігенде қыдырып жүреді, ойнайды, «түн» сөзінде тығылады. Еңбек әрекеті Балаларға жұмыстың қарапайым,оңай түрін үйрету. Құрал-саймандарды ұқыпты ұстауға тәрбиелеу. Дидактикалық ойындар. Тәжірибе мен сараптама Тапсырма 1. Ауладан күнге қызған затты табу. Оның неден жасалғанын айту. Қорытынды. Алдымен темір заттар қызады. Тапсырма 2. Қай зат тез ысиды? Қорытынды. Ақшылға қарағанда қара заттар тез ысиды. Тапсырма 3. Ағаштың көлеңке жағымен күн түсетін тұсын ұстап көру. Қорытынды. Күн түскен жақ жылы, ал көлеңке жағы суық. Өзіндік іс-әрекет Әр балаға өзін қызықтыратын іспен айналысуға жағдай туғызу. |
Шоғырланған бұлтқа бақылау жасау. Бақылау Наурыз айының екінші жартысында алғашқы шоғырланған бұлттар пайда бола бастайды. Ауа райының жылуына байланысты олардың пайда болатынын түсіндіру. Қардың еруі қалай тез болса,бұлттар да сонша көбейе түседі. Олар қысты күндегідей аспанды толық баспайды. Тек шоғырланып жүреді. Осы бұлттар ұлпа мақтадай түрлі пішінде тегіс негізде болады. Шоғырланған бұлтты аспаннан көріп, қайталанбас сұлулығын байқай білуге үйрету. Шығармашылық қабылдауын дамыту. Қимылды ойын «Кілттер» Кеңістікті бағдарлап жылдам әрекет жасауға үйрету. Бастаушы шеңбер бойымен жүріп, кілт кімде деп сұрайды. Балалар жауап беріп орындарын ауыстырады. Бастаушы бос шеңберді жылдам алып қою керек. Шеңберсіз бос қалған бала бастаушы орнына болады. Балалардың ойынға деген қызығушылығын арттыру. Еңбек іс-әрекеті Ауладағы қарды тазалау. Күрекпен жұмыс істей білу, қарды үю. Оны анықталған орынға апару. Еңбекті ынтамен жасауларын қалыптастыру. Дидактикалық ойын. Тәжірибе мен сараптама «Бұлт неге ұқсайды?» Түрлі заттар мен жануарлардың келбетін таба білуге үйрету. Қиялын, шығармашылық қабылдауын дамыту. Өзіндік іс-әрекет Балалардың бірлескен мықты нәтижелі еңбегіне баға беріп,құптау. |
Қардың еруін бақылау Бақылау Балалардың назарын қардың алғашқы еріген тұстарына аудару, неліктен барлық жерде бірдей қар кетпейді.(ең алдымен жазық жерлер мен төбелердің қары ериді, себебі ол жерге күн көзі мол түседі.) Күн сәулесі мен жарық жердің тұстары тез еритіндігі туралы балалардың түйсігіне түю. Байқампаздықты дамыту. Қимылды ойын «Жүгір-отыр-жүгір!» Белгі бойынша әрекет жасауды дамытуды жалғастыру.(«Жүгір!»-балалар алаңда жүгіреді, «Отыр!»-отырады);жылдамдықты(бұйрықты тез орындау). Күнделікті белсенді қимыл әрекетті қалыптастыру. Еңбек іс-әрекеті Терезе алдындағы бақша (суару) Өз бетімен суару ережесін орындауды үйрету, топырақты қопсыту,су бүрку.Ұқыптылық пен еңбексүйгіштікті тәрбиелеу. Дидактикалық ойын. Тәжірибе мен сараптама. «Көктем ерекшеліктерін кім көп атайды?» Ерте түскен көктемнің ерекшеліктерін атай білуге үйрету. Сөздік қорын молайту. Тәжірибе. «Қай жердің қары тез ериді?» Табиғат құбылысының себеп-салдарын түсіндіру. Өзіндік іс-әрекет Ойын барысында бірігіп 2-3 рөлден тұратын ойындарды құрдастарымен бірігіп ойнау. Ойын әрекетін орындау. |
Жылғалар мен шалшықтарды бақылау. Бақылау Балаларда қардың еруінен пайда болатын жылға мен шалшықтар туралы түсінігін қалыптастыру. Жылғаның басталатын тұсы мен ағар жолын тауып алу. Жылғаның сыңғырлап ағуын тыңдау. Қимылды ойын «Батылдар» Жылғалар мен шалшықтардан секіріп өту, ұзындыққа секіруді үйретуді жалғастыру, дұрыс қона білу.Секіру барысында тепе-теңдікті сақтай білуге тәрбиелеу. Еңбек іс-әрекеті Аула маңын қоқыстан тазарту Ұжымда еңбектене білуді қалыптастыру,жұмысты жоспарлау,бақылауды іске асыру.Ұқыптылық пен белсенділікті тәрбиелеу. Дидактикалық ойын. Тәжірибе мен сараптама Тапсырма 1. « Қайық қайда жүзіп барады?» Жылғаға қағаздан жасалған қайықты жіберіп,оның қайда жүзетінін бақылау. Қорытынды. Су қайықты жүргізеді,жылғаның ағысына байланысты ағады. Тәжірибе. «Батады, батпайды» Түрлі материалдан жасалған заттардың қасиетін анықтау суда бататын, батпайтын;Сараптама арқылы балалардың бір қорытындыға келе білуін үйрету.Сөздік қорын молайту. Тапсырма 2. Шалшықтың суын қолымен ұстап көру. Қорытынды. Су өте салқын, себебі ауа да суық .Сондықтан өсімдік қыстан кейін жаңа оянады,бірақ өспейді. Өзіндік іс-әрекет Ойын барысында балалардың бір-бірімен қарым-қатынас жасауын қадағалау. Өзге балалардың жасаған қылықтарына баға бере білу. |
Аспанға бақылау жасау. Бақылау Балалардың көктемгі аспанға назар аударуларын талап ету. Аспанның қыста қандай болатынын, қазіргі кезі қандай екенін нақтылау. (Қыста аспан- сұр,ал қазір -көкшіл) Бақылау барысында көркем сөзді қолдануды үйрету. Қимылды ойын «Қазым,қазым қаңқылда!» Ойын шартына сай түрлі қимылдар жасауға үйрету. Балалардың ойында қырағылық, шапшаңдық таныта білдіруіне назар аудару. Еңбек іс-әрекеті Тұқымды қарашірікке отырғызу. Топырақты жәшіктерге өз беттерімен салуды үйрету, оған тұқым себу. Құралдарға деген ұқыптылықты тәрбиелеу. Дидактикалық ойындар. Тәжірибе мен сараптама «Көктемге арнап бояу табайық» Балалардың жыл мезгілі туралы білімін тиянақтау-көктем табиғаттағы өзгеріс. Өсімдіктер мен жануарлардың көктемде бояуы қанық болатынын түсіндіру. Байланыстыра сөйлеуді дамыту. Өзіндік іс-әрекет Дәлізде ойынға,оқу іс-әрекетіне қолайлы жағдай туғызу. Ауа райының жағымды тәртіп дағдыларын қалыптастыру. |
||
|
«Оянамыз, оятамыз» Үйқыдан тұру. Ояну гимнастикасы. Шынықтыру процедурасы. Түстен кейінгі ас |
«Су біздің досымыз» «Сылдырлайды мөлдір су...» «Дос бол сабын, сумен сен...» Өз орамалдарына құрғатып сүртінуін қадағалау. Таза жуынуларын қадағалау. |
||||||
|
«Алакай! Ойын!» Желілі – рөлдік шығармашылық және нақты дидактикалық ойындар. Серуенге шығуға дайыдық. Серуен, қимылды ойындар. Серуеннен қайту. Гигиеналы және шыныктыру процедуралары. Кешкі ас. Балалардың әз еркімен еркін әрекеттері. |
Балалар мен сұхбат: Көктемнің қыс мезгілінен қандай айырмашылығы бар? Мақсат: Ойлау қабилеттерін дамыту. Табиғатты қорғау. «Кім тапқыр» ойыны. Шарты; Суретке қарап не бейнеленгенін айтады, соған байланысты таппақ ойлап табу керек. Балалар кезек-кезек шығады. Сюжеттік р/о: «Дүкенде» Мақсаты: бір-бірімен қарым-қатынасты, өзін-өзі ұстай білуін қалыптастыру.
Жеке жұмыс: Аниса, Саша, Максим, Андрей, Маргорита балапан дәптері мен жұмыс. Вариативтік қосымша сабақ: «Бала тілі бал» |
Балалар мен суурет қарау: «Сулы жерлерде қыдыру тәртібі туралы.» Сурет салу «Көктемгі жарық аспан». Мақсаты:балалардың шығармашылық қабилиеттерин ояту. Ойын: «Пәрменділік және су – үйлесімсіз.» «Толықтыр» дидактикалық ойыны. «Бұл қай кезде болады?» дидактикалық ойыны. Шарты:жыл мезгілдерінің суреттерін көрсету,оның ішінде көктемнің суреттерін таңдап тақтаға іліп қою. Сюжеттік р/о: «Емхана». Мақсаты:дәрігер құрал-жабдық тарын атай білуге,үлкендердің еңбегіне деген сүйіспеншілігін арттыру. Жеке жұмыс: Мақсат, Мансур, Инжу, Бақытжан, Аруна, Арыстан сиқырлы қоржын ойыны (геометриялық фигуралар формасы, түсі үш тілде) |
Балаларды көктемгі гүлдердің түрлерімен таныстыру. Суреттер бойынша әңгімелесу.
Дидактикалық ойын. «Көктемгі
гүлдер» Дидактикалық ойын «Не қайда өседі?». Балалар суретке қарап отырып, түсінгендерін айтып, сұрақтарға жауап береді. Сюжеттік р/о: «Емхана». Мақсаты:дәрігер құрал-жабдық тарын атай білуге,үлкендердің еңбегіне деген сүйіспеншілігін арттыру. Жеке жұмыс: Таня, Айша, Настя, Лейла, Абылай, Жанболат төртбұрыш пішінді қағаздан үшбұрышты қию. Қауіпсіздік уақыты:мультфильм қарау-«Аркадий поровозов», «Уроки тетушки Совы» Вариативтік қосымша сабақ: «Табиғатты қорғайық» |
Көктемде жануарларда қандай өзгерістер болады? -Суырлар,кірпі,жылан,аюлар қонжығымен бірге апанан шығады,бақалар,борсық,жәндіктер оянады. Қоян үстіндегі ақ тонын сұр түске өзгертеді. Дид.ойын: «Суретті жина» дидактикалық ойыны. Шаштараз с/р ойыны. Мақсаты:Балаларды құыптылыққа тәрбиелеу, өздеріне берілген рөлдердідқрыс орындап, татау ойнауға тәрбиелеу.
Жеке жұмыс: Мақсат, Мансур, Инжу, Жазира, Айсултан қаламсапты дұрыстап ұстап үйрету. |
Құстар туралы әңгімелесу. Таппақтар айтып ойын ойнау: «Ұясын тап» Сюжеттік р/о:Бесік жыры. Әлди-әлди ақ бөпем, Ақ бесікке жат бөпем, Жылама бөпем жылама, Көзіңнің жасын бұлама, Құнан қойды сой бөпем, Құйрығына той бөпем. Жеке жұмыс: Настя, Таня, Жанболат, Абылай, Андрей, Максим, Саша, Айша дәптермен жұмыс (матем). Вариативік қосымша сабақ: «Қазақ халқының салт дәстүрімен таныстыру.» |
||
|
Ата – аналармен әңгімелесу. Баллардың үйге қайтуы. |
Әңгімелесу: «Сүзалмасаң –суға түспе!» Кеңес беру: «Жұқа мұз. Қыста судың қауіпсіздігі.», «Шомылуға тийым салынған орындар.» «Мектеп жасына дейінгі балалар судағы қауіпсіздік шаралары туралы не білуі керек?» |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Циклограмма Өтпелі тақырыбы: "Көктем. "
Циклограмма Өтпелі тақырыбы: "Көктем. "
Циклограмма ересек тобындағы балалардың өмірі мен тәрбиесін ұйымдастыру.
( Наурыз 4 апта)
Тәрбиеші: Аксакалова Н.Б
|
Балалардың өмірі мен тәрбиесін ұйымдастыру |
|||||||
|
Өтпелі тақырыб « Көктем » |
|||||||
|
Күн тәртібінің үлгісі және оның қыскаша мазмұны. |
Дүйсенбі 26.03.2018ж |
Сейсенбі 27.03.2018ж |
Сәрсенбі 28.03.2018ж |
Бейсенбі 29.03.2018ж |
Жұма 30.03.2018ж |
||
|
«Денсаулық» «Әлеуметтік тану» |
«Әлеуметтік тану» |
«Таным» «Әлеуметтік тану» |
«Денсаулық» |
«Таным» «Әлеуметік тану» |
|||
|
«Сәлеметсіздер ме, балалар!» Таңертеңгілік шеңбер. Ойындар. Таңертеңгілік жаттығулар. Гигиеналық процедурасы. Топ қарым-қатынасы: Қызықты қысқа және ұзақ жұмыстардың бірлескен жобасы. |
Таңертеңгі жаттығу (карточка № ) |
||||||
|
Апта таппағы: Көктем!
Көктем келді алақай, Қуанар
барлық балақай. Көктемде жаңбыр жауады, Бақшаға гүлдер
толады. Шарты: балалар жануарлардың құйрығын табуларына көмектеседі. |
Көктем мезгілі бейнеленген
бірнеше суреттерді қарап
сипаттаймыз.
-Қай айдан басталады? Дид. ойын. «Көктемгі
гүлдер» |
Балалармен көктем мезгілінің ерекшелігі туралы әңгімелесу. Жұбақ: Қар, мұз еріп, су көбейіп, Сай-салаға ағады, Бүршік шашып, жапырақ ашып Гүл бәйшешек басады Ал, балалар айтыңдаршы Бұл қай мезгілде болады? «Бұл қай кезде болады?» дидактикалық ойыны. Шарты:жыл мезгілдерінің суреттерін көрсету,оның ішінде көктемнің суреттерін таңдап тақтаға іліп қою. |
Сурет арқылы әңгіме құрастыру. «Кім тапқыр» ойыны. Шарты; Суретке қарап не бейнеленгенін айтады, соған байланысты мақал-мәтел ойлап табу керек. Балалар кезек-кезек шығады. Ағаш көркі –жапырақ. Бала -көңілдің гүлі, көздің нұры. Жылқы -малдың патшасы, түйе -малдың қасқасы. Істі ине тікпейді, икемді қол тігеді. Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны алады. |
Көктем мезгілнің ерекшелктрі туралы әңгімелесу. Артикуляциялық гимнастика.Жаттығулар: «Балкон»: балалардың артикуциялық аппаратын дамыту, тілдің алдыңғы бөлігін кең көтеріп жаттығу, оның қозғалғыштығын дамыту, бұлшық етін нығайту. «Кеме»: балалардың артикуляциялық аппаратын дамыту, арқаны және тілдің түбін көтеру жаттығулары, оның бұлшық еттерін нығайту. «Алақанымызды жылытамыз»: балаларда артикуляциялық тыныс алуды дамыту, жылы ауа ағынын қалыптастыруға үйрету, «х» дыбысын айту, тілдің артқы жағын көтеру жаттығулары. |
|||
|
Ұйымдастырылған оқу қызметтері |
Қатынас: Тіл дамыту; Тақырыбы: «Көрікті көктем» Мақсаты: Көктем мезгіліндегі табиғи құбылыстар, өсімдіктер мен жануарлардағы маусымдық өзгерістер,адамдардың көктемдегі пайдалы іс-әрекеттері туралы мағлұмат беру. Үлкендер еңбегін бақылау арқылы бағалай білу,бақылағандарын есте сақтай білу дағдыларын қалыптастыру. Еңбексүйгіштікке, табиғатқа деген қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу. Таным:Құрастыру;Тақырыбы: «Мозайкадан гүл құрастыру» Мақсаты: Балаларға қызғалдақ гүлі туралы түсінік беру. Мозайкадан қызғалдақ гүлін құрастыруды үйрету.Балалардың ойлау қабілеттерін, сөздік қорларын, саусақ моторикаларын дамыту. Өз ойларын толық жеткізе білуге, гүлдерге қамқорлық жасауға тәрбиелеу. |
Қатынас:Сауат ашу; Тақырыбы: «М дыбысы мен әрпі.» Мақсаты: Үнді дауссыз М дыбысы және әріпімен таныстыру. Берілген дыбысқа сөз ойлау дағдыларын арттыру, сөздерді буынға бөліп, оқу барысында буындағы дауысты дыбысқа сүйенуге дағдыландыру. Ма, Мо, Му буындарын, Марат, Арман сөздерін оқуға үйрету. Мама, Шама сөздеріне дыбыстық талдау жасау. М әрпін таңбалату. Суретті аяқтауға үйрету, қызығушылықтарын арттыру. Д/о Буынға әріп қос Сөздерді буынға бөліп оқу барысында буындағы дауысты дыбысқа сүйенуге машықтандыру. Таным.Жаратылыстану: Тақырыбы: «Жыл мезгілі Көктем.» Мақсаты: Табиғаттағы көктем мезігіліндегі өзгерістерді (күн қысқарды,түн ұзарды, жапырақтардың түсуі, тұман, құрау, жаңбыр, жел, шыбын-шіркейлердің біртіндеп жоғалуы) ажырата айта білуге үйрету. Көктем айы-жаңбырлы, желді болатынын түсіндіру. Ай аттарының атауын бекіту. Шығармашылық.Жапсыру: Тақырыбы: Раушан гүлі. Мақсаты: Балаларға қайшыны дұрыс ұстай бәлуге үйрету. Жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақтай білуге тәрбиелеу. |
Денсаулық:Қауіпсіздік негіздері: Тақырыбы: «Ұлдар мен қыздар» Мақсаты: Балаларға қыздар мен ұлдардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын көрсету. Бір – бірімен қарым – қытнастарын қалыптастыру және дамыту. Адамның денсаулығын сақтап, нығайтудағы көңіл күйдің тигізетін әсері жайлы білімдерін қалыптастыру. Шығармашылық; Мүсіндеу: Тақырыбы : Әдемі гүлдер Мақсаты: Гүлдердің түрлерімен таныстыру Гүлдердің түр – түстерін ажырата білуге баулу. Түймедағы гүлін мүсіндеуге үйрету; көктем мезгілі туралы білімдерін кеңейту,саусақ бұлшыұ еттерін,сөздік қорын,тілін дамыту; табиғатты қорғауға, адамгершілікке, ұқыптылыққа, бастаған ісін аяқтай білуге тәрбиелеу; |
Таным.ҚМҰ: Тақырыбы: Теңге. Мақсаты:Балаларды теңге ұғымымен таныстыру. 11-ден 20-ға дейінгі сандардың құрамын теңгелермен есептеуге үйрету. Әлеуметтіктану: Өзін –өзі тану. Тақырыбы: Өзі-өзі тану әлеміне саяхат. Мақсаты: Өзін-өзі тану пәнінен үйренгендері туралы түсінік беру. |
Қатынас;Драмма: Тақырыбы: «Ертегіде қонақта» Мақсаты: : Балаларды ертегінің мазмұнын дұрыс түсініп, сұраққа жауап беруге үйрету. Ертегі кейіпкерлерінің іс - әрекетін сезіну және одан әсер алу Ертегі кейіпкерлерінің ішкі күйі мен іс - әрекетін сахнада ойнай отырып, бейнелей білуге дағдыландыру, қызығушылық әрекетін қабілеттерін ояту. Ертегі кейіпкерлерінің мінез құлықтарын дауыс ырғағымен дәл айта, көрсете білуге баулу. Өздерінің тиесілі рольдеріне еніп, оны іскерлікпен, үлкен шығармашылықпен орындауға тәрбиелеу. Шығармашылық;Сурет салу: Тақырыбы: «Көктемгі аспан»(дымқыл қағазға сурет салуды жалғастыру). Мақсаты: Аспанды түстерді «ылғалда» созу арқылы бейнелеуге үйрету. Акварель бояулар және басқа да материалдарды еркін пайдалануға мүмкіндік беру; Ағаштарды бейнелеу техникасын жетілдіру. Суретте көктем көрінісін бейнелеуге жағдай туғызу;Шығармашылықты дамыту; Қоршаған табиғаттың сұлулығын байқап, оған сүйсіне білуге тәрбиелеу; |
||
|
«Табиғатпен біргеміз» Серуенге дайындық. Серуен: табиғатпен, таныстыру, ойындар, еңбек. Серуеннен қайту. Гигиеналық және шынықтыру процедурасы. |
Күнге бақылау жасауБақылауКүннің аңыздылығы адам өмірінде өсімдік пен жануарлар әлеміндегі алатын орны жайында түсінік қалыптастыру. Күн көзінің көктем кезіндегі белсенді өзгерісін көруге үйрету(жоғары көтеріледі, шуақтары жылу шашқанда, қарай алмайсын). Тақырып бойынша белсенді сөздікті дамыту. «Күн мен бұлт» Шеңбер бойында жұппен тұруды жалғастыру, ойын ережесін сақтау. «Күн» деген сөзді естігенде қыдырып жүреді, ойнайды, «түн» сөзінде тығылады. Еңбек әрекеті Балаларға жұмыстың қарапайым,оңай түрін үйрету. Құрал-саймандарды ұқыпты ұстауға тәрбиелеу. Дидактикалық ойындар. Тәжірибе мен сараптама Тапсырма 1. Ауладан күнге қызған затты табу. Оның неден жасалғанын айту. Қорытынды. Алдымен темір заттар қызады. Тапсырма 2. Қай зат тез ысиды? Қорытынды. Ақшылға қарағанда қара заттар тез ысиды. Тапсырма 3. Ағаштың көлеңке жағымен күн түсетін тұсын ұстап көру. Қорытынды. Күн түскен жақ жылы, ал көлеңке жағы суық. Өзіндік іс-әрекет Әр балаға өзін қызықтыратын іспен айналысуға жағдай туғызу. |
Шоғырланған бұлтқа бақылау жасау. Бақылау Наурыз айының екінші жартысында алғашқы шоғырланған бұлттар пайда бола бастайды. Ауа райының жылуына байланысты олардың пайда болатынын түсіндіру. Қардың еруі қалай тез болса,бұлттар да сонша көбейе түседі. Олар қысты күндегідей аспанды толық баспайды. Тек шоғырланып жүреді. Осы бұлттар ұлпа мақтадай түрлі пішінде тегіс негізде болады. Шоғырланған бұлтты аспаннан көріп, қайталанбас сұлулығын байқай білуге үйрету. Шығармашылық қабылдауын дамыту. Қимылды ойын «Кілттер» Кеңістікті бағдарлап жылдам әрекет жасауға үйрету. Бастаушы шеңбер бойымен жүріп, кілт кімде деп сұрайды. Балалар жауап беріп орындарын ауыстырады. Бастаушы бос шеңберді жылдам алып қою керек. Шеңберсіз бос қалған бала бастаушы орнына болады. Балалардың ойынға деген қызығушылығын арттыру. Еңбек іс-әрекеті Ауладағы қарды тазалау. Күрекпен жұмыс істей білу, қарды үю. Оны анықталған орынға апару. Еңбекті ынтамен жасауларын қалыптастыру. Дидактикалық ойын. Тәжірибе мен сараптама «Бұлт неге ұқсайды?» Түрлі заттар мен жануарлардың келбетін таба білуге үйрету. Қиялын, шығармашылық қабылдауын дамыту. Өзіндік іс-әрекет Балалардың бірлескен мықты нәтижелі еңбегіне баға беріп,құптау. |
Қардың еруін бақылау Бақылау Балалардың назарын қардың алғашқы еріген тұстарына аудару, неліктен барлық жерде бірдей қар кетпейді.(ең алдымен жазық жерлер мен төбелердің қары ериді, себебі ол жерге күн көзі мол түседі.) Күн сәулесі мен жарық жердің тұстары тез еритіндігі туралы балалардың түйсігіне түю. Байқампаздықты дамыту. Қимылды ойын «Жүгір-отыр-жүгір!» Белгі бойынша әрекет жасауды дамытуды жалғастыру.(«Жүгір!»-балалар алаңда жүгіреді, «Отыр!»-отырады);жылдамдықты(бұйрықты тез орындау). Күнделікті белсенді қимыл әрекетті қалыптастыру. Еңбек іс-әрекеті Терезе алдындағы бақша (суару) Өз бетімен суару ережесін орындауды үйрету, топырақты қопсыту,су бүрку.Ұқыптылық пен еңбексүйгіштікті тәрбиелеу. Дидактикалық ойын. Тәжірибе мен сараптама. «Көктем ерекшеліктерін кім көп атайды?» Ерте түскен көктемнің ерекшеліктерін атай білуге үйрету. Сөздік қорын молайту. Тәжірибе. «Қай жердің қары тез ериді?» Табиғат құбылысының себеп-салдарын түсіндіру. Өзіндік іс-әрекет Ойын барысында бірігіп 2-3 рөлден тұратын ойындарды құрдастарымен бірігіп ойнау. Ойын әрекетін орындау. |
Жылғалар мен шалшықтарды бақылау. Бақылау Балаларда қардың еруінен пайда болатын жылға мен шалшықтар туралы түсінігін қалыптастыру. Жылғаның басталатын тұсы мен ағар жолын тауып алу. Жылғаның сыңғырлап ағуын тыңдау. Қимылды ойын «Батылдар» Жылғалар мен шалшықтардан секіріп өту, ұзындыққа секіруді үйретуді жалғастыру, дұрыс қона білу.Секіру барысында тепе-теңдікті сақтай білуге тәрбиелеу. Еңбек іс-әрекеті Аула маңын қоқыстан тазарту Ұжымда еңбектене білуді қалыптастыру,жұмысты жоспарлау,бақылауды іске асыру.Ұқыптылық пен белсенділікті тәрбиелеу. Дидактикалық ойын. Тәжірибе мен сараптама Тапсырма 1. « Қайық қайда жүзіп барады?» Жылғаға қағаздан жасалған қайықты жіберіп,оның қайда жүзетінін бақылау. Қорытынды. Су қайықты жүргізеді,жылғаның ағысына байланысты ағады. Тәжірибе. «Батады, батпайды» Түрлі материалдан жасалған заттардың қасиетін анықтау суда бататын, батпайтын;Сараптама арқылы балалардың бір қорытындыға келе білуін үйрету.Сөздік қорын молайту. Тапсырма 2. Шалшықтың суын қолымен ұстап көру. Қорытынды. Су өте салқын, себебі ауа да суық .Сондықтан өсімдік қыстан кейін жаңа оянады,бірақ өспейді. Өзіндік іс-әрекет Ойын барысында балалардың бір-бірімен қарым-қатынас жасауын қадағалау. Өзге балалардың жасаған қылықтарына баға бере білу. |
Аспанға бақылау жасау. Бақылау Балалардың көктемгі аспанға назар аударуларын талап ету. Аспанның қыста қандай болатынын, қазіргі кезі қандай екенін нақтылау. (Қыста аспан- сұр,ал қазір -көкшіл) Бақылау барысында көркем сөзді қолдануды үйрету. Қимылды ойын «Қазым,қазым қаңқылда!» Ойын шартына сай түрлі қимылдар жасауға үйрету. Балалардың ойында қырағылық, шапшаңдық таныта білдіруіне назар аудару. Еңбек іс-әрекеті Тұқымды қарашірікке отырғызу. Топырақты жәшіктерге өз беттерімен салуды үйрету, оған тұқым себу. Құралдарға деген ұқыптылықты тәрбиелеу. Дидактикалық ойындар. Тәжірибе мен сараптама «Көктемге арнап бояу табайық» Балалардың жыл мезгілі туралы білімін тиянақтау-көктем табиғаттағы өзгеріс. Өсімдіктер мен жануарлардың көктемде бояуы қанық болатынын түсіндіру. Байланыстыра сөйлеуді дамыту. Өзіндік іс-әрекет Дәлізде ойынға,оқу іс-әрекетіне қолайлы жағдай туғызу. Ауа райының жағымды тәртіп дағдыларын қалыптастыру. |
||
|
«Оянамыз, оятамыз» Үйқыдан тұру. Ояну гимнастикасы. Шынықтыру процедурасы. Түстен кейінгі ас |
«Су біздің досымыз» «Сылдырлайды мөлдір су...» «Дос бол сабын, сумен сен...» Өз орамалдарына құрғатып сүртінуін қадағалау. Таза жуынуларын қадағалау. |
||||||
|
«Алакай! Ойын!» Желілі – рөлдік шығармашылық және нақты дидактикалық ойындар. Серуенге шығуға дайыдық. Серуен, қимылды ойындар. Серуеннен қайту. Гигиеналы және шыныктыру процедуралары. Кешкі ас. Балалардың әз еркімен еркін әрекеттері. |
Балалар мен сұхбат: Көктемнің қыс мезгілінен қандай айырмашылығы бар? Мақсат: Ойлау қабилеттерін дамыту. Табиғатты қорғау. «Кім тапқыр» ойыны. Шарты; Суретке қарап не бейнеленгенін айтады, соған байланысты таппақ ойлап табу керек. Балалар кезек-кезек шығады. Сюжеттік р/о: «Дүкенде» Мақсаты: бір-бірімен қарым-қатынасты, өзін-өзі ұстай білуін қалыптастыру.
Жеке жұмыс: Аниса, Саша, Максим, Андрей, Маргорита балапан дәптері мен жұмыс. Вариативтік қосымша сабақ: «Бала тілі бал» |
Балалар мен суурет қарау: «Сулы жерлерде қыдыру тәртібі туралы.» Сурет салу «Көктемгі жарық аспан». Мақсаты:балалардың шығармашылық қабилиеттерин ояту. Ойын: «Пәрменділік және су – үйлесімсіз.» «Толықтыр» дидактикалық ойыны. «Бұл қай кезде болады?» дидактикалық ойыны. Шарты:жыл мезгілдерінің суреттерін көрсету,оның ішінде көктемнің суреттерін таңдап тақтаға іліп қою. Сюжеттік р/о: «Емхана». Мақсаты:дәрігер құрал-жабдық тарын атай білуге,үлкендердің еңбегіне деген сүйіспеншілігін арттыру. Жеке жұмыс: Мақсат, Мансур, Инжу, Бақытжан, Аруна, Арыстан сиқырлы қоржын ойыны (геометриялық фигуралар формасы, түсі үш тілде) |
Балаларды көктемгі гүлдердің түрлерімен таныстыру. Суреттер бойынша әңгімелесу.
Дидактикалық ойын. «Көктемгі
гүлдер» Дидактикалық ойын «Не қайда өседі?». Балалар суретке қарап отырып, түсінгендерін айтып, сұрақтарға жауап береді. Сюжеттік р/о: «Емхана». Мақсаты:дәрігер құрал-жабдық тарын атай білуге,үлкендердің еңбегіне деген сүйіспеншілігін арттыру. Жеке жұмыс: Таня, Айша, Настя, Лейла, Абылай, Жанболат төртбұрыш пішінді қағаздан үшбұрышты қию. Қауіпсіздік уақыты:мультфильм қарау-«Аркадий поровозов», «Уроки тетушки Совы» Вариативтік қосымша сабақ: «Табиғатты қорғайық» |
Көктемде жануарларда қандай өзгерістер болады? -Суырлар,кірпі,жылан,аюлар қонжығымен бірге апанан шығады,бақалар,борсық,жәндіктер оянады. Қоян үстіндегі ақ тонын сұр түске өзгертеді. Дид.ойын: «Суретті жина» дидактикалық ойыны. Шаштараз с/р ойыны. Мақсаты:Балаларды құыптылыққа тәрбиелеу, өздеріне берілген рөлдердідқрыс орындап, татау ойнауға тәрбиелеу.
Жеке жұмыс: Мақсат, Мансур, Инжу, Жазира, Айсултан қаламсапты дұрыстап ұстап үйрету. |
Құстар туралы әңгімелесу. Таппақтар айтып ойын ойнау: «Ұясын тап» Сюжеттік р/о:Бесік жыры. Әлди-әлди ақ бөпем, Ақ бесікке жат бөпем, Жылама бөпем жылама, Көзіңнің жасын бұлама, Құнан қойды сой бөпем, Құйрығына той бөпем. Жеке жұмыс: Настя, Таня, Жанболат, Абылай, Андрей, Максим, Саша, Айша дәптермен жұмыс (матем). Вариативік қосымша сабақ: «Қазақ халқының салт дәстүрімен таныстыру.» |
||
|
Ата – аналармен әңгімелесу. Баллардың үйге қайтуы. |
Әңгімелесу: «Сүзалмасаң –суға түспе!» Кеңес беру: «Жұқа мұз. Қыста судың қауіпсіздігі.», «Шомылуға тийым салынған орындар.» «Мектеп жасына дейінгі балалар судағы қауіпсіздік шаралары туралы не білуі керек?» |
||||||
шағым қалдыра аласыз













