Материалдар / циклограмма сәуір айы 2024ж 1-2 апта 2 жас
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

циклограмма сәуір айы 2024ж 1-2 апта 2 жас

Материал туралы қысқаша түсінік
циклограмма 2 жас сәуір айы 2024ж 1-2 аптасы тәрбиешілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2024
183
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы

Сәуір айы 2024жыл 1 апта

Топ: «Балапан»

Балалардың жасы: 2 жас

Жоспардың құрылу кезеңі: 01.04 - 05.04.2024жыл

Тәрбиешілер: Исатаева.Г.

Абдикеримова.Ш

Күн тәртібі

Дүйсенбі

01.04.2024ж

Сейсенбі

02.04.2024ж

Сәрсенбі

03.04.2024ж

Бейсенбі

04.04.2024ж

Жұма

05.04.2024ж

Балаларды

қабылдау

Ата-аналармен

әңгімелесу,

кеңес беру

Балалардың терісін, дене қызуын, сыртқы келбетін тексеру. Балаларды жақсы көңіл күймен қарсы алу және оларға қолайлы жағдай жасау. Баланың көңіл күйін, оның жеке пікірін, қызығушылығын анықтау. (сөйлеуді дамыту) "Баланың сұрақтарына, қажеттеріне құлақ асу қажет пе?", "Баланың мінезіндегі жаңа қылықтары нені білдіреді?".

Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары,

бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

Үстел үсті, саусақ

және т.б ойындар.

Құрылыс ойындары

Жуыну бөлмесінде жуыну әдебін игерту: қолдарын өздігінен сабындауды, су ағымы астына қойып, уқалау қадағалау; өз орамалын тауып, сүртіп, орнына іле білуге дағдыландыру; қолының тазалығын байқауға ынталандыру, мақтау.






Ойын бұрыштарында тұрған ойыншықтарды өз еркімен алып, өзге баламен бөлісіп, алмасуға ынталандыру; ойын әрекеттерін жасауды қадағалау; ойнап болғаннан кейін ойыншықты өз орнына жинау әдебін бекіту, мақтау; ойнамау

себебін айтуға үйрету ("ойнап болдым").



Үстел ойындары сөресінің шаңын сүртуге ынталандыру, ойыншықтармен тазалықта ойнау туралы түсіндіру.

Балаларға табиғат бұрышындағы өсімдіктерді суару не үшін қажет екенін айтқызу; балалардың суқұйғышты ұстап, өздігінен суаруларын қадағалау; өсімдіктердің гүлдегенін байқату.

Таңертенгі жаттығу

«Жапырақтар түседі»

Б.қ. аяқ алшақ, жапырақ төменде;

1-3 қолды алға, жоғары, екі жаққа көтере түсіру;

қолды алға созу;1-2 оңға ,солға бұрылу;

1-4 алға енкейіп, қол төменде; 1-2 отыру, жапырақты еденге қою;3-4 тік тұру, қолды белге қою; 5-6 отырып, жапырақты алу;

Таңғы ас

Оңға, солға бұрылдық,

Алға, артқа иілдік.

Тіземізді бүктіріп,

Қолды создық тік тұрып.

Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау Асқа деген құрметті түсіндіру. Бата беріп барып, астан алу

Бата: Асқа адалдық

Басқа амандық

Денге саулық

Берсін аумин

Ұйымдастырылған іс-әрекетке

дайындық

1.Дене шынықт.

2.Сенсорика

1.Музыка

2.Құрастыру

1.Дене шынықт.

2Сурет салу

1.Дене шынықт.

2.Көркем әдеб.2\4

3.Сөйлеуді дамыт.1/3

1.Музыка

2.Қоршаған орт.тан.

3.Жапсыр.\Мүсіндеу

Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырылған

іс-әрекет

Дене шынықтыру

«Бір қатармен қолды жоғары созып көтеріп жүру, иілу, керілу»

Мақсаты: Меңгерген іскерлік,ептілік дағдыларды бекітіп:шағын топпен тұру,тәрбиещінің соңынан жүру, жүгіру, иілу , қолды жоғары көтеріп керілу. Тура жолмен жүгіруді

үйрету

Музыка

М.Ж.Б

Дене шынықтыру

Жалпы дамытушы жаттығулар

Қолдың білектерін, иық белдеуінің бұлшық еттерін дамытуға және нығайтуға арналған жаттығулар.

Қолды алға, жоғары, екі жаққа көтеру; қолды кеуде тұсында айқастыру және екі жаққа жазу. Қолды артқа қою;

оларды бүгіп, жазу, қолды шапалақтау, қолдарды алға-артқа сермеу, саусақтарды

бүгу және ашу.


Дене шынықтыру

Арқаның бұлшық

еттерін және

омыртқаның

иілгіштік қасиетін дамытуға және

нығайтуға арналған жаттығулар.

Жанында тұрған (отырған) адамға қолындағы заттарды беріп, оңға-солға

бұрылу.


Алға және екі жаққа еңкею. Еденде отырып, аяқтарды кезекпен

бүгу және жазу. Шалқасынан жатқан қалыпта аяқтарын

көтеру және түсіру. Тізерлеп тұрып,

өкшеге отыру және

тұру.


Музыка

М.Ж.Б

«Суретті жина» дидактикалық ойыны.

Мақсат-міндеттер: кескіндерден тұтас суретті құрастыруды үйрету.

сенсорика

"Зымыран".

Мақсат-міндеттер. Балаларды текшелер, призма және цилиндр құрылыс материалдарынан зымыран құрылысын жасауға дағдыландыру; жасалған әрекетінен жағымды әсер ала білу қабілетін дамыту.

Педагог балаларға зымыранның құрылыс үлгісін көрсетеді, көркем сөзді оқып береді; балалардың

бірі құрылысты

жасап болғаннан кейін тақпақты қосылып

оқи алады.

Биік-биік көк аспан,

Көк аспанда сұр қыран.

Қыраннан да озады

Ғарыштағы зымыран.

Құрастыру


"Ғарыштағы бояулар".

Мақсат-міндеттер. Балаларды геометриялық пішіндерге жатпайтын пішіндер мен кескіндердің қасиетттерін ажырата білуге үйрету; әртүрлі заттардағы түстер сәйкестігін байқап, топтауға дағдыландыру; бірнеше түстердің қосындысы нәтижесінде жаңа түстердің пайда болуын байқау қасиетін қалыптастыру.

Сурет салу

Ритмикалық жаттығу

Біз зу-зу ұшақ боламыз (саусақтарды жоғары-төмен қозғау),

Моторды қыздырып аламыз (кеуде алдында бүгілген қолдарды өзара айналдыру).

Қанатты түзу жайып (қолдарды екі жаққа тік жаю),

Аспанға биік ұшамыз (екі қолды жайып ойын алаңында жан-жаққа жүгіріп "ұшу")

-Зуууу! Зуууу!

Балалар педагог соңынан әуен

ырғағына, сөздерге

сай қимылдайды.

Сөйлеуді дамыту

"Сақина".

Мақсат-міндеттер. Балаларды ермексаздың бір бөлігінен домалатып, сопақшалап, таяқша илеп жаттықтырып, дайын таяқша ұштарын бір-біріне тигізіп қосуға үйрету; өз әрекеттерін белгілі жүйеге салуға дағдыландыру. Балаларды түс пен пішінді қабылдауын, танымы мен зейінін дамыту. Балалардың жасалған мүсінге қуануға, өзінің еңбегінің нәтижесін бағалай білуге тәрбиелеу.

Мүсіндеу






Екінші таңғы ас

Тағамның атауын есте сақтауға, тазалыққа бейімдеу. "Тәбетіміз ашылды. Ас болсын!" (мәдени-гигиеналық дағдылар, сөйлеуді дамыту, көркем сөзді қайталау)

Серуенге дайындық

Балаларды өз киімдерін тануға, атауға, өз шкафын таңбалауыш арқылы табуға үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар, дербес әрекет)

Серуен

Картотека №


Картотека№

Картотека№

Картотека№

Картотека№

Серуеннен оралу

Серуеннен ішке қатармен, саппен жүруді үйрету.

Балаларға қимылды ойын түрінде үйрету.

Қимылды ойын: «Сапқа тұр»

Мақсаты: Балаларды қатарға, сапқа тұруды көрсету.

Түскі ас

Балалардың назарын тағамға аудару, тамақтарын реттілігімен тауысып ішуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті)

Ас алдында айтылатын тақпақ:

Ас дегенде отырып,

Тәрбиешіні тыңдаймыз.

Тамақ ішіп болған соң,

Орнымызды жинаймыз.

Күндізгі ұйқы

Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағытуды қалыптастыру. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды үйрету. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Балалардың  тыныш ұйықтауы үшін жайы баяу музыка тыңдау. (Музыка)

Біртіндеп ұйқыдан ояту,

Сауықтыру

шаралары

Өз орындарында отырып керілу, тыныстау  жаттығуларын жасату.

(дене жаттығулар мен белсенділігі)

Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. Қыз балалардың шаштарын жинауға әркет жасауын  үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту)

Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық  дағдылар).


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!