Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы

    Сәуір айы 2024жыл 1 апта

    Топ: «Балапан»

    Балалардың жасы: 2 жас

    Жоспардың құрылу кезеңі: 01.04 - 05.04.2024жыл

    Тәрбиешілер: Исатаева.Г.

    Абдикеримова.Ш

    Күн тәртібі

    Дүйсенбі

    01.04.2024ж

    Сейсенбі

    02.04.2024ж

    Сәрсенбі

    03.04.2024ж

    Бейсенбі

    04.04.2024ж

    Жұма

    05.04.2024ж

    Балаларды

    қабылдау

    Ата-аналармен

    әңгімелесу,

    кеңес беру

    Балалардың терісін, дене қызуын, сыртқы келбетін тексеру. Балаларды жақсы көңіл күймен қарсы алу және оларға қолайлы жағдай жасау. Баланың көңіл күйін, оның жеке пікірін, қызығушылығын анықтау. (сөйлеуді дамыту) "Баланың сұрақтарына, қажеттеріне құлақ асу қажет пе?", "Баланың мінезіндегі жаңа қылықтары нені білдіреді?".

    Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары,

    бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

    Үстел үсті, саусақ

    және т.б ойындар.

    Құрылыс ойындары

    Жуыну бөлмесінде жуыну әдебін игерту: қолдарын өздігінен сабындауды, су ағымы астына қойып, уқалау қадағалау; өз орамалын тауып, сүртіп, орнына іле білуге дағдыландыру; қолының тазалығын байқауға ынталандыру, мақтау.






    Ойын бұрыштарында тұрған ойыншықтарды өз еркімен алып, өзге баламен бөлісіп, алмасуға ынталандыру; ойын әрекеттерін жасауды қадағалау; ойнап болғаннан кейін ойыншықты өз орнына жинау әдебін бекіту, мақтау; ойнамау

    себебін айтуға үйрету ("ойнап болдым").



    Үстел ойындары сөресінің шаңын сүртуге ынталандыру, ойыншықтармен тазалықта ойнау туралы түсіндіру.

    Балаларға табиғат бұрышындағы өсімдіктерді суару не үшін қажет екенін айтқызу; балалардың суқұйғышты ұстап, өздігінен суаруларын қадағалау; өсімдіктердің гүлдегенін байқату.

    Таңертенгі жаттығу

    «Жапырақтар түседі»

    Б.қ. аяқ алшақ, жапырақ төменде;

    1-3 қолды алға, жоғары, екі жаққа көтере түсіру;

    қолды алға созу;1-2 оңға ,солға бұрылу;

    1-4 алға енкейіп, қол төменде; 1-2 отыру, жапырақты еденге қою;3-4 тік тұру, қолды белге қою; 5-6 отырып, жапырақты алу;

    Таңғы ас

    Оңға, солға бұрылдық,

    Алға, артқа иілдік.

    Тіземізді бүктіріп,

    Қолды создық тік тұрып.

    Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау Асқа деген құрметті түсіндіру. Бата беріп барып, астан алу

    Бата: Асқа адалдық

    Басқа амандық

    Денге саулық

    Берсін аумин

    Ұйымдастырылған іс-әрекетке

    дайындық

    1.Дене шынықт.

    2.Сенсорика

    1.Музыка

    2.Құрастыру

    1.Дене шынықт.

    2Сурет салу

    1.Дене шынықт.

    2.Көркем әдеб.2\4

    3.Сөйлеуді дамыт.1/3

    1.Музыка

    2.Қоршаған орт.тан.

    3.Жапсыр.\Мүсіндеу

    Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырылған

    іс-әрекет

    Дене шынықтыру

    «Бір қатармен қолды жоғары созып көтеріп жүру, иілу, керілу»

    Мақсаты: Меңгерген іскерлік,ептілік дағдыларды бекітіп:шағын топпен тұру,тәрбиещінің соңынан жүру, жүгіру, иілу , қолды жоғары көтеріп керілу. Тура жолмен жүгіруді

    үйрету

    Музыка

    М.Ж.Б

    Дене шынықтыру

    Жалпы дамытушы жаттығулар

    Қолдың білектерін, иық белдеуінің бұлшық еттерін дамытуға және нығайтуға арналған жаттығулар.

    Қолды алға, жоғары, екі жаққа көтеру; қолды кеуде тұсында айқастыру және екі жаққа жазу. Қолды артқа қою;

    оларды бүгіп, жазу, қолды шапалақтау, қолдарды алға-артқа сермеу, саусақтарды

    бүгу және ашу.


    Дене шынықтыру

    Арқаның бұлшық

    еттерін және

    омыртқаның

    иілгіштік қасиетін дамытуға және

    нығайтуға арналған жаттығулар.

    Жанында тұрған (отырған) адамға қолындағы заттарды беріп, оңға-солға

    бұрылу.


    Алға және екі жаққа еңкею. Еденде отырып, аяқтарды кезекпен

    бүгу және жазу. Шалқасынан жатқан қалыпта аяқтарын

    көтеру және түсіру. Тізерлеп тұрып,

    өкшеге отыру және

    тұру.


    Музыка

    М.Ж.Б

    «Суретті жина» дидактикалық ойыны.

    Мақсат-міндеттер: кескіндерден тұтас суретті құрастыруды үйрету.

    сенсорика

    "Зымыран".

    Мақсат-міндеттер. Балаларды текшелер, призма және цилиндр құрылыс материалдарынан зымыран құрылысын жасауға дағдыландыру; жасалған әрекетінен жағымды әсер ала білу қабілетін дамыту.

    Педагог балаларға зымыранның құрылыс үлгісін көрсетеді, көркем сөзді оқып береді; балалардың

    бірі құрылысты

    жасап болғаннан кейін тақпақты қосылып

    оқи алады.

    Биік-биік көк аспан,

    Көк аспанда сұр қыран.

    Қыраннан да озады

    Ғарыштағы зымыран.

    Құрастыру


    "Ғарыштағы бояулар".

    Мақсат-міндеттер. Балаларды геометриялық пішіндерге жатпайтын пішіндер мен кескіндердің қасиетттерін ажырата білуге үйрету; әртүрлі заттардағы түстер сәйкестігін байқап, топтауға дағдыландыру; бірнеше түстердің қосындысы нәтижесінде жаңа түстердің пайда болуын байқау қасиетін қалыптастыру.

    Сурет салу

    Ритмикалық жаттығу

    Біз зу-зу ұшақ боламыз (саусақтарды жоғары-төмен қозғау),

    Моторды қыздырып аламыз (кеуде алдында бүгілген қолдарды өзара айналдыру).

    Қанатты түзу жайып (қолдарды екі жаққа тік жаю),

    Аспанға биік ұшамыз (екі қолды жайып ойын алаңында жан-жаққа жүгіріп "ұшу")

    -Зуууу! Зуууу!

    Балалар педагог соңынан әуен

    ырғағына, сөздерге

    сай қимылдайды.

    Сөйлеуді дамыту

    "Сақина".

    Мақсат-міндеттер. Балаларды ермексаздың бір бөлігінен домалатып, сопақшалап, таяқша илеп жаттықтырып, дайын таяқша ұштарын бір-біріне тигізіп қосуға үйрету; өз әрекеттерін белгілі жүйеге салуға дағдыландыру. Балаларды түс пен пішінді қабылдауын, танымы мен зейінін дамыту. Балалардың жасалған мүсінге қуануға, өзінің еңбегінің нәтижесін бағалай білуге тәрбиелеу.

    Мүсіндеу






    Екінші таңғы ас

    Тағамның атауын есте сақтауға, тазалыққа бейімдеу. "Тәбетіміз ашылды. Ас болсын!" (мәдени-гигиеналық дағдылар, сөйлеуді дамыту, көркем сөзді қайталау)

    Серуенге дайындық

    Балаларды өз киімдерін тануға, атауға, өз шкафын таңбалауыш арқылы табуға үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар, дербес әрекет)

    Серуен

    Картотека №


    Картотека№

    Картотека№

    Картотека№

    Картотека№

    Серуеннен оралу

    Серуеннен ішке қатармен, саппен жүруді үйрету.

    Балаларға қимылды ойын түрінде үйрету.

    Қимылды ойын: «Сапқа тұр»

    Мақсаты: Балаларды қатарға, сапқа тұруды көрсету.

    Түскі ас

    Балалардың назарын тағамға аудару, тамақтарын реттілігімен тауысып ішуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті)

    Ас алдында айтылатын тақпақ:

    Ас дегенде отырып,

    Тәрбиешіні тыңдаймыз.

    Тамақ ішіп болған соң,

    Орнымызды жинаймыз.

    Күндізгі ұйқы

    Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағытуды қалыптастыру. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды үйрету. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Балалардың  тыныш ұйықтауы үшін жайы баяу музыка тыңдау. (Музыка)

    Біртіндеп ұйқыдан ояту,

    Сауықтыру

    шаралары

    Өз орындарында отырып керілу, тыныстау  жаттығуларын жасату.

    (дене жаттығулар мен белсенділігі)

    Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. Қыз балалардың шаштарын жинауға әркет жасауын  үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту)

    Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық  дағдылар).


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Исатаева Гульмира Муратовна
    07 Сәуір 2024
    343
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    циклограмма сәуір айы 2024ж 1-2 апта 2 жас

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    циклограмма сәуір айы 2024ж 1-2 апта 2 жас

    Материал туралы қысқаша түсінік
    циклограмма 2 жас сәуір айы 2024ж 1-2 аптасы тәрбиешілерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы

    Сәуір айы 2024жыл 1 апта

    Топ: «Балапан»

    Балалардың жасы: 2 жас

    Жоспардың құрылу кезеңі: 01.04 - 05.04.2024жыл

    Тәрбиешілер: Исатаева.Г.

    Абдикеримова.Ш

    Күн тәртібі

    Дүйсенбі

    01.04.2024ж

    Сейсенбі

    02.04.2024ж

    Сәрсенбі

    03.04.2024ж

    Бейсенбі

    04.04.2024ж

    Жұма

    05.04.2024ж

    Балаларды

    қабылдау

    Ата-аналармен

    әңгімелесу,

    кеңес беру

    Балалардың терісін, дене қызуын, сыртқы келбетін тексеру. Балаларды жақсы көңіл күймен қарсы алу және оларға қолайлы жағдай жасау. Баланың көңіл күйін, оның жеке пікірін, қызығушылығын анықтау. (сөйлеуді дамыту) "Баланың сұрақтарына, қажеттеріне құлақ асу қажет пе?", "Баланың мінезіндегі жаңа қылықтары нені білдіреді?".

    Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары,

    бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

    Үстел үсті, саусақ

    және т.б ойындар.

    Құрылыс ойындары

    Жуыну бөлмесінде жуыну әдебін игерту: қолдарын өздігінен сабындауды, су ағымы астына қойып, уқалау қадағалау; өз орамалын тауып, сүртіп, орнына іле білуге дағдыландыру; қолының тазалығын байқауға ынталандыру, мақтау.






    Ойын бұрыштарында тұрған ойыншықтарды өз еркімен алып, өзге баламен бөлісіп, алмасуға ынталандыру; ойын әрекеттерін жасауды қадағалау; ойнап болғаннан кейін ойыншықты өз орнына жинау әдебін бекіту, мақтау; ойнамау

    себебін айтуға үйрету ("ойнап болдым").



    Үстел ойындары сөресінің шаңын сүртуге ынталандыру, ойыншықтармен тазалықта ойнау туралы түсіндіру.

    Балаларға табиғат бұрышындағы өсімдіктерді суару не үшін қажет екенін айтқызу; балалардың суқұйғышты ұстап, өздігінен суаруларын қадағалау; өсімдіктердің гүлдегенін байқату.

    Таңертенгі жаттығу

    «Жапырақтар түседі»

    Б.қ. аяқ алшақ, жапырақ төменде;

    1-3 қолды алға, жоғары, екі жаққа көтере түсіру;

    қолды алға созу;1-2 оңға ,солға бұрылу;

    1-4 алға енкейіп, қол төменде; 1-2 отыру, жапырақты еденге қою;3-4 тік тұру, қолды белге қою; 5-6 отырып, жапырақты алу;

    Таңғы ас

    Оңға, солға бұрылдық,

    Алға, артқа иілдік.

    Тіземізді бүктіріп,

    Қолды создық тік тұрып.

    Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау Асқа деген құрметті түсіндіру. Бата беріп барып, астан алу

    Бата: Асқа адалдық

    Басқа амандық

    Денге саулық

    Берсін аумин

    Ұйымдастырылған іс-әрекетке

    дайындық

    1.Дене шынықт.

    2.Сенсорика

    1.Музыка

    2.Құрастыру

    1.Дене шынықт.

    2Сурет салу

    1.Дене шынықт.

    2.Көркем әдеб.2\4

    3.Сөйлеуді дамыт.1/3

    1.Музыка

    2.Қоршаған орт.тан.

    3.Жапсыр.\Мүсіндеу

    Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырылған

    іс-әрекет

    Дене шынықтыру

    «Бір қатармен қолды жоғары созып көтеріп жүру, иілу, керілу»

    Мақсаты: Меңгерген іскерлік,ептілік дағдыларды бекітіп:шағын топпен тұру,тәрбиещінің соңынан жүру, жүгіру, иілу , қолды жоғары көтеріп керілу. Тура жолмен жүгіруді

    үйрету

    Музыка

    М.Ж.Б

    Дене шынықтыру

    Жалпы дамытушы жаттығулар

    Қолдың білектерін, иық белдеуінің бұлшық еттерін дамытуға және нығайтуға арналған жаттығулар.

    Қолды алға, жоғары, екі жаққа көтеру; қолды кеуде тұсында айқастыру және екі жаққа жазу. Қолды артқа қою;

    оларды бүгіп, жазу, қолды шапалақтау, қолдарды алға-артқа сермеу, саусақтарды

    бүгу және ашу.


    Дене шынықтыру

    Арқаның бұлшық

    еттерін және

    омыртқаның

    иілгіштік қасиетін дамытуға және

    нығайтуға арналған жаттығулар.

    Жанында тұрған (отырған) адамға қолындағы заттарды беріп, оңға-солға

    бұрылу.


    Алға және екі жаққа еңкею. Еденде отырып, аяқтарды кезекпен

    бүгу және жазу. Шалқасынан жатқан қалыпта аяқтарын

    көтеру және түсіру. Тізерлеп тұрып,

    өкшеге отыру және

    тұру.


    Музыка

    М.Ж.Б

    «Суретті жина» дидактикалық ойыны.

    Мақсат-міндеттер: кескіндерден тұтас суретті құрастыруды үйрету.

    сенсорика

    "Зымыран".

    Мақсат-міндеттер. Балаларды текшелер, призма және цилиндр құрылыс материалдарынан зымыран құрылысын жасауға дағдыландыру; жасалған әрекетінен жағымды әсер ала білу қабілетін дамыту.

    Педагог балаларға зымыранның құрылыс үлгісін көрсетеді, көркем сөзді оқып береді; балалардың

    бірі құрылысты

    жасап болғаннан кейін тақпақты қосылып

    оқи алады.

    Биік-биік көк аспан,

    Көк аспанда сұр қыран.

    Қыраннан да озады

    Ғарыштағы зымыран.

    Құрастыру


    "Ғарыштағы бояулар".

    Мақсат-міндеттер. Балаларды геометриялық пішіндерге жатпайтын пішіндер мен кескіндердің қасиетттерін ажырата білуге үйрету; әртүрлі заттардағы түстер сәйкестігін байқап, топтауға дағдыландыру; бірнеше түстердің қосындысы нәтижесінде жаңа түстердің пайда болуын байқау қасиетін қалыптастыру.

    Сурет салу

    Ритмикалық жаттығу

    Біз зу-зу ұшақ боламыз (саусақтарды жоғары-төмен қозғау),

    Моторды қыздырып аламыз (кеуде алдында бүгілген қолдарды өзара айналдыру).

    Қанатты түзу жайып (қолдарды екі жаққа тік жаю),

    Аспанға биік ұшамыз (екі қолды жайып ойын алаңында жан-жаққа жүгіріп "ұшу")

    -Зуууу! Зуууу!

    Балалар педагог соңынан әуен

    ырғағына, сөздерге

    сай қимылдайды.

    Сөйлеуді дамыту

    "Сақина".

    Мақсат-міндеттер. Балаларды ермексаздың бір бөлігінен домалатып, сопақшалап, таяқша илеп жаттықтырып, дайын таяқша ұштарын бір-біріне тигізіп қосуға үйрету; өз әрекеттерін белгілі жүйеге салуға дағдыландыру. Балаларды түс пен пішінді қабылдауын, танымы мен зейінін дамыту. Балалардың жасалған мүсінге қуануға, өзінің еңбегінің нәтижесін бағалай білуге тәрбиелеу.

    Мүсіндеу






    Екінші таңғы ас

    Тағамның атауын есте сақтауға, тазалыққа бейімдеу. "Тәбетіміз ашылды. Ас болсын!" (мәдени-гигиеналық дағдылар, сөйлеуді дамыту, көркем сөзді қайталау)

    Серуенге дайындық

    Балаларды өз киімдерін тануға, атауға, өз шкафын таңбалауыш арқылы табуға үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар, дербес әрекет)

    Серуен

    Картотека №


    Картотека№

    Картотека№

    Картотека№

    Картотека№

    Серуеннен оралу

    Серуеннен ішке қатармен, саппен жүруді үйрету.

    Балаларға қимылды ойын түрінде үйрету.

    Қимылды ойын: «Сапқа тұр»

    Мақсаты: Балаларды қатарға, сапқа тұруды көрсету.

    Түскі ас

    Балалардың назарын тағамға аудару, тамақтарын реттілігімен тауысып ішуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті)

    Ас алдында айтылатын тақпақ:

    Ас дегенде отырып,

    Тәрбиешіні тыңдаймыз.

    Тамақ ішіп болған соң,

    Орнымызды жинаймыз.

    Күндізгі ұйқы

    Киім түймелерін, сырмаларын өздігінше ағытуды қалыптастыру. Киімдерін ұқыпты орындыққа іліп (немесе арнайы сөреге) қоюды үйрету. Өз төсек орнын тауып жатуды үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту) Балалардың  тыныш ұйықтауы үшін жайы баяу музыка тыңдау. (Музыка)

    Біртіндеп ұйқыдан ояту,

    Сауықтыру

    шаралары

    Өз орындарында отырып керілу, тыныстау  жаттығуларын жасату.

    (дене жаттығулар мен белсенділігі)

    Киімдерін реттілікпен өздігінен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс киюді үйрету. Қыз балалардың шаштарын жинауға әркет жасауын  үйрету. (өзіне-өзі қызмет ету дағдылары, ірі және ұсақ моториканы дамыту)

    Қолдарын жуу, құрғатып сүрту, сүлгіні өз орнына іліп қоюды үйрету. (мәдени-гигиеналық  дағдылар).


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    07.04.2024
    343
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Исатаева Гульмира Муратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации