Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
циклограмма.Мектеп алды даярлық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектепалды сынып балаларының өмірі мен тәрбиесін ұйымдастыруын жоспарлау циклограммасы
Қыркүйек1 апта (1 - 4қыркүйек
Өтпелі тақырыбы: «Мен кіммін және қандаймын?»
|
Дүйсенбі 31
|
Сейсенбі 1
|
Сәрсенбі 2
|
Бейсенбі 3
|
Жұма4
|
Күн тәртібінің үлгісі және қысқаша мазмұны
|
Денсаулық», «Коммуникация» «Шығармашылық» «Әлеумет»
|
Таным», «Шығармашылық» «Коммуникация» |
«Коммуникация» «Денсаулық», «Таным»
|
«Таным», «Әлеумет» «Шығармашылық» |
«Коммуникация», «Денсаулық», «Таным» |
Сәлеметсіздер ме, балалар!(Таңертеңгілік шеңбер. Ойындар. Таңертеңгі жаттығулар. |
Сәлеметсіздер ме, балала!(Таңертеңглік шеңбер. Ойындар. Таңертеңгі жаттығулар.
|
Балалармен әңгімелесу. «Біз- бұл біздің сынып» бір-бірімен татулыққа тәрбиелеу, үлкен адамды сыйлауға тәрбиелеу. Тәрбиелі сөйлеуге үйрету.
|
« Біздің сынып» атты ойын ойнату. Ойын бұрышының ойынымен таныстыру. |
Саусақтар ойыны: «Барабанда ойнаймыз.» Балалар саусақтарын бүгіп, яғни жұдырықтарын түйіп, кеуде тұсынан сәл төмен ұстайды. Содан соң сұқ саусағын жазып, тік ұстап көрсетеді де, «барабанда ойнаймыз» деген тәрбиешінің белгісі бойынша сұқ саусағын жоғары төмен қозғалтады. |
«Әңгімелеу: «бізге керекті сиқырлы сөздер» Мақсаты:өмірде керек кезінде сиқырлы сөздерді пайдалану. |
Оқы да ойна (оқу іс-әрекетін ұйымдастыру) |
|
Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: Кел, танысайық! 0.1.1.1 Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.6.1 Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.4.2 Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.2.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу Музыка Тақырыбы :Менің музыкалық әлемім 0.1.1.2. Музыкалық шығарманың сипатын ажырату (көңілді, салтанатты, қуанышты, ашық – жарқын, көңілсіз, мұңды, қайғылы). 0.2.1.1. Қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз таза интонация бойынша есту қабілетіне сүйеніп ән салу Қоршаған орта Т: Менің отбасым 0.1.1.1. Отбасындағы өзара тату қарым-қатынастың маңызын түсініп, отбасы мүшелерімен бірлесе жұмыс жасау |
Сауат ашу Тақырыбы: Кел, танысайық! Сөйлеу 0.1.2.1 Сөйлемнің мағынасын түсіну 0.1.2.2. Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару 0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас нұсқаударын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы жəне т.б.) қолдану Мүсіндеу Тақырыбы: Ермексаз әлемі 0.1.1.1. Затқа қарап және елестету арқылы, ермексаздың, сазбалшықтың және басқа да материалдардың бүтін бөліктерін соза отырып, таныс заттарды, түрлі пішіндегі, көлемдегі жемісжидек, жануар, құстардың модельдерін қарапайым геометриялық пішіндер негізінде мүсіндеу. 0.2.1.1. Мүсіндеуге арналған материалдарды үнемді пайдалану. Өзін-өзі тану |
Орыс тілі Көркем әдебиет Т: Кім болғым келеді? 0.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.1.1.2. Өзінің эмоциялық жағдайын сөзбен жеткізу 0.1.2.1. Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту 0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ және т.б.) Аппликаыия Т: менің көңіл күйім 0.1.1.1. Жырту, қиып алу әдістерімен түрлі ертегі бейнелерін, т.б. жасай отырып, қарапайым заттарды жапсыру. 0.2.2.1. Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар). 0.2.2.4. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. Дене шынықтыру Тақырыбы: Менің топтағы достарым 0.2.1.2. Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру, қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру 0.2.1.4. Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, тепе-теңдікті сақтай отырып өзгермелі жағдайлардағы секірулер 0.2.1.7. Допты домалату, лақтыру және қағып алу, допты жерге оң қолмен және сол қолмен ұру, екі қолымен басынан асыра лақтыру және бір қолмен кедергіден лақтыру |
Сауат ашу Тақырыбы:Біздің ойындарымыз. Сөйлем 0.1.2.1. Сөйлемді ажыратып, оның мағынасын түсіну, оларды үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде жазу. 0.3.1.1. Сөйлем сызбасын құру. Музыка Тақырыбы: Менің музыкалық әлемім 0.2.2.1. Балаларға арналған ұрмалы музыка аспаптарында (дыбыс жоғарылығы айқындалмаған) жеке және ансамбльде күрделі емес ырғақтық суреттерді ойнау. 0.3.1.1. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасау Дене шынықтыру Тақырыбы: Менің дене құрылысым 0.2.1.1. Бір орында тұрып және қозғалыс барысында сапқа тұру түрлерін, сапта түзу жүру түрлерін орындау 0.2.1.2. Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру, қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру 0.2.1.4. Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, тепе-теңдікті сақтай отырып өзгермелі жағдайлардағы секірулер 0.2.2.1. Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, күш, жылдамдық пен реакция |
Вариативтік бөлім |
«Логика» |
«Сиқырлы сандар» |
|
«Өнерлі екен он саусақ» |
|
Алакай! Ойын! Мектеппен қоштасу |
Сыныпты жинастыру |
Қимылды ойын ойнау |
Қимылды ойын ойнау |
Қимылды ойын ойнау |
Қимылды ойын ойнау |
Мектепалды сынып балаларының өмірі мен тәрбиесін ұйымдастыруын жоспарлау циклограммасы
Қыркүйек 2 апта (7-11қыркүйек )
Өтпелі тақырыбы: «Мен кіммін және қандаймын?»
|
Дүйсенбі7
|
Сейсенбі 8
|
Сәрсенбі 9
|
Бейсенбі 10
|
Жұма11
|
Күн тәртібінің үлгісі және қысқаша мазмұны
|
Денсаулық», «Коммуникация» «Шығармашылық» «Әлеумет»
|
Таным», «Шығармашылық» «Коммуникация» |
«Коммуникация» «Денсаулық», «Таным»
|
«Таным», «Әлеумет» «Шығармашылық» |
«Коммуникация», «Денсаулық», «Таным» |
Сәлеметсіздер ме, балалар! (Таңертеңгілік шеңбер. Ойындар. Таңертеңгі жаттығулар.
|
Сәлеметсіздер ме, балала!(Таңертеңглік шеңбер. Ойындар. Таңертеңгі жаттығулар.
|
Балалармен әңгімелесу. «Біз- бұл біздің сынып» бір-бірімен татулыққа тәрбиелеу, үлкен адамды сыйлауға тәрбиелеу. Тәрбиелі сөйлеуге үйрету. |
« Біздің сынып» атты ойын ойнату. Ойын бұрышының ойынымен таныстыру. |
Саусақ гимнастикасы «Біздер – ұстамыз». Балалар екі қолын түйіп, сол қолымен «шеге», ал оң қолымен «балға» ұстап, балғамен шегені ұрады. |
Сөздік тақпақ Қызыл алма, көк алма Қызыл алма, көк алма, Мен де алмайын, сен де алма. Бақшамызда көбейсін Дәрумендер-деді Алма |
Оқы да ойна (оқу іс-әрекетін ұйымдастыру) |
ҚМҰҚТақырыбы: Менің ойыншықтарым. Не қайда орналасқан? 0.1.1.1.Қағаз бетінде бағдарлану, карточкалардағы геометриялық фигуралардың орналасуын сипаттау. 0.1.1.2. Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында. Жаратылыстану Тақырыбы: Табиғат құбылыстарын қалай байқауға болады? 0.1.1.2. Табиғат нысандары мен құбылыстарына қысқа уақыт аралығын- да бақылау жүргізу Сурет салу Т:Кемпірқосаққа «қонаққа келдім» (сюжетті) 0.1.3.1. Негізгі және қосалқы, жылы және суық түстерді ажырату. 0.2.2.1. Жұмыс барысында жұмыс орны мен құралдарды ретке келтіру, материалдарды үнемдеп жұмсау. Дене шынықтыру Т: Спорт алаңымен танысу, таза ауада жаттығу жасау кезіндегі қауіпсіздік техникасы 0.2.1.2. Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру, қарапайым дене жаттығуларымен ұштастыру. 0.2.1.3. Секірудің алуан түрлерін орындау, өзгермелі жағдайларда секіру. 0.2.1.5. Қашықтыққа, көлденең және тік нысанаға лақтыру. 0.2.2.1. Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түріндегі ептілік, тепе-теңдік, үйлесімділік, күш, жылдамдық пен реакция. . |
Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: Мен үлгілі баламын 0.1.1.1 Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын/қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану 0.1.3.1 Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау 0.1.6.2 Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру Музыка Тақырыбы: Мен өнерлі баламын 0.2.1.1. Қарапайым әуендерді, тыныс әндерді сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз таза интонация бойынша есту қабілетіне сүйеніп ән салу. 0.1.1.4. Таныс әннің, музыкалық шығарманың күшті және әлсіз бөліктерін ажырату Құрастыру Тақырыбы: Көңілді қуыршақтар. 0.1.1.2. Табиғи және жасанды материалдардың қасиеттерін атау. 0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 0.2.1.1. Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. |
Сауат ашу 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |