Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Дүниежүзі тарихы

    Бөлім:

    XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері

    Күні:

    02.02

    Сынып: 7а,б

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Цин империясының оқшаулану саясаты.

    Неліктен Апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау;

    7.4.1.4 «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттайды;

    «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіреді

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру




    Музыка арқылы оқушыларға жақсы көңіл - күй сыйлау. ҚХР әнұраны - бүгінгі сабаққа кіріспе


    Тыңдалым




    Интернет

    Жаңа білім




    1. Бейнематериалмен жұмыс:

    «Миға шабуыл» әдісі.

    Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.




















    2тапсырма "Ойлан, тап" әдісі.

    Суретпен жұмыс. Оқушыларды деңгейлеріне қарай, деңгейлік тапсырмаларды орындату.

    -(төмен деңгейлі)оқушылары репродуктивті деңгейдегі тапсырманы орындайды. Олар XIX ғасырдың соңындағы француз карикатурасымен жұмыс жасайды. Тапсырма: «1890 ж француз карикатурасының мазмұның қалай түсінесіндер?»

    - (орта деңгейлі)оқушылары продуктивті деңгейдегі тапсырманы орындайды.

    Тапсырма: Суретте сандар мен қандай ел белгіленгенін табыңдар. Қытайды бөліске салудағы әр елдің мақсаттарын анықтаңдар.

    -(жоғары деңгейлі) оқушылары продуктивті және шығармашылық деңгейдегі тапсырма орындайды.

    Тапсырма: Сұраққа кеңейтілген жауап жазыңдар. «Карикатуристің еркі бойынша қай елге пирогтың көп бөлігі тиесілі және неліктен?»



    3 тапсырма Терминмен жұмыс

    Мәтінді оқу негізінде төменде берілген терминдерді анықтамасымен сәйкестендіріңдер.

    Экспорт

    ішкі рынокта өткізу үшін елге шет елдерден тауарлар, технологиялар әкелу

    Импорт

    «ішкі», өз елінің шет және елсіз аймақтарын игеріп, қоныстану; «сыртқы» - өз елінен өзге жерлерде тұрақтар салуы, өзге аумақтарды басып алу

    Экспансия

    капиталды‚ қызметтерді‚ зияткерлік қызмет нәтижелерін‚ соның ішінде оларға айрықша құқықтарды сыртқы нарықтарға өткізу үшін шетелге әкету

    Отарлау

    Еуропа саудагерлерінің колониядағы сауда-саттық мекені

    Фактория

    Монополистік бірлестіктердің, мемлекеттердің, әлеуметтік топтардың экономикалық әдістермен де, басқа әдістермен де (аумақтарды қарулы күшпен басып алу, дипломатиялық қысым жасау, т.б.) ықпал ету аясын кеңейтуі.

    4. Оқулықпен жұмыс. "Рольдік көрініс ретінде" Оқушыларға 92-94 беттердегі Апиын соғыстары мен Айгүн келісімшарттары туралы мәтінмен танысып, көрініс ретінде сыныптастарына жеткізу ұсынылады.











    5. "ВЕНН" диаграммасы.

    Екі апиын соғысын салыстыру.















    6. Бекіту. "Фишбоун" әдісімен.



















    8. Бағалау





    9. Рефлексия.



    1. Неліктен британдықтар шәй және басқа да белігілі қытай азық-түліктерін күміске емес, апиынға айырбастауды шешті?

    2. Апиын Қытай еліне қандай зардаптар әкелді?

    3. Англия неге апиын саудасын тоқтатпады?

    Дискриптор:

    1. Бейнематералды түсінеді

    2. Апиын сатушылардың ойын біледі

    3. Апиынның зардаптарын айта алады


    Оқушылар суретпен таныса отырып сұрақтарға жауап береді.







    Дескрипторлар

    оқушылар 1890 ж француз карикатурасының мазмұның сипаттайды;

    оқушылар суретте сандармен белгіленген елдерді анықтайды;

    Қытайды бөліске салудағы әр елдің мақсаттарын анықтайды;

    «Карикатуристің еркі бойынша қай елге пирогтың көп бөлігі тиесілі және неліктен?» -деген сұраққа топта кеңейтілген жауап жазылады;

















    Дескрипторлар

    Кестеде берілген терминдерді анықтамасымен дұрыс сәйкестендіреді































    Дискриптор:

    1. Оқушылар 1 - апиын соғыстары туралы айта алады.

    2. 2- апиын соғыстары туралы айта алады.

    3. Айгүн келісімшарты туралы айта алады.








    Екі апиын соғысын салыстырады.










    Дискриптор:

    1. Бүгін қай мемлекет тарихымен таныстық?

    2. Апиын соғыстарының себептері?

    3. Соғыс салдарлары

    4. Маңызы: Неліктен Апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?






    1-5......................ТАЛПЫН

    6-7........................ЖАҚСЫ

    8-10......................ӨТЕ ЖАҚСЫ





    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    1-балл


















    «Ең үздік жауап»

    1балл













    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байкелова Гулбану Курбанбековна
    15 Ақпан 2023
    633
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Цин империясының оқшаулану саясаты

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Цин империясының оқшаулану саясаты

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Цин империясы туралы ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Дүниежүзі тарихы

    Бөлім:

    XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері

    Күні:

    02.02

    Сынып: 7а,б

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Цин империясының оқшаулану саясаты.

    Неліктен Апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау;

    7.4.1.4 «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттайды;

    «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіреді

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру




    Музыка арқылы оқушыларға жақсы көңіл - күй сыйлау. ҚХР әнұраны - бүгінгі сабаққа кіріспе


    Тыңдалым




    Интернет

    Жаңа білім




    1. Бейнематериалмен жұмыс:

    «Миға шабуыл» әдісі.

    Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.




















    2тапсырма "Ойлан, тап" әдісі.

    Суретпен жұмыс. Оқушыларды деңгейлеріне қарай, деңгейлік тапсырмаларды орындату.

    -(төмен деңгейлі)оқушылары репродуктивті деңгейдегі тапсырманы орындайды. Олар XIX ғасырдың соңындағы француз карикатурасымен жұмыс жасайды. Тапсырма: «1890 ж француз карикатурасының мазмұның қалай түсінесіндер?»

    - (орта деңгейлі)оқушылары продуктивті деңгейдегі тапсырманы орындайды.

    Тапсырма: Суретте сандар мен қандай ел белгіленгенін табыңдар. Қытайды бөліске салудағы әр елдің мақсаттарын анықтаңдар.

    -(жоғары деңгейлі) оқушылары продуктивті және шығармашылық деңгейдегі тапсырма орындайды.

    Тапсырма: Сұраққа кеңейтілген жауап жазыңдар. «Карикатуристің еркі бойынша қай елге пирогтың көп бөлігі тиесілі және неліктен?»



    3 тапсырма Терминмен жұмыс

    Мәтінді оқу негізінде төменде берілген терминдерді анықтамасымен сәйкестендіріңдер.

    Экспорт

    ішкі рынокта өткізу үшін елге шет елдерден тауарлар, технологиялар әкелу

    Импорт

    «ішкі», өз елінің шет және елсіз аймақтарын игеріп, қоныстану; «сыртқы» - өз елінен өзге жерлерде тұрақтар салуы, өзге аумақтарды басып алу

    Экспансия

    капиталды‚ қызметтерді‚ зияткерлік қызмет нәтижелерін‚ соның ішінде оларға айрықша құқықтарды сыртқы нарықтарға өткізу үшін шетелге әкету

    Отарлау

    Еуропа саудагерлерінің колониядағы сауда-саттық мекені

    Фактория

    Монополистік бірлестіктердің, мемлекеттердің, әлеуметтік топтардың экономикалық әдістермен де, басқа әдістермен де (аумақтарды қарулы күшпен басып алу, дипломатиялық қысым жасау, т.б.) ықпал ету аясын кеңейтуі.

    4. Оқулықпен жұмыс. "Рольдік көрініс ретінде" Оқушыларға 92-94 беттердегі Апиын соғыстары мен Айгүн келісімшарттары туралы мәтінмен танысып, көрініс ретінде сыныптастарына жеткізу ұсынылады.











    5. "ВЕНН" диаграммасы.

    Екі апиын соғысын салыстыру.















    6. Бекіту. "Фишбоун" әдісімен.



















    8. Бағалау





    9. Рефлексия.



    1. Неліктен британдықтар шәй және басқа да белігілі қытай азық-түліктерін күміске емес, апиынға айырбастауды шешті?

    2. Апиын Қытай еліне қандай зардаптар әкелді?

    3. Англия неге апиын саудасын тоқтатпады?

    Дискриптор:

    1. Бейнематералды түсінеді

    2. Апиын сатушылардың ойын біледі

    3. Апиынның зардаптарын айта алады


    Оқушылар суретпен таныса отырып сұрақтарға жауап береді.







    Дескрипторлар

    оқушылар 1890 ж француз карикатурасының мазмұның сипаттайды;

    оқушылар суретте сандармен белгіленген елдерді анықтайды;

    Қытайды бөліске салудағы әр елдің мақсаттарын анықтайды;

    «Карикатуристің еркі бойынша қай елге пирогтың көп бөлігі тиесілі және неліктен?» -деген сұраққа топта кеңейтілген жауап жазылады;

















    Дескрипторлар

    Кестеде берілген терминдерді анықтамасымен дұрыс сәйкестендіреді































    Дискриптор:

    1. Оқушылар 1 - апиын соғыстары туралы айта алады.

    2. 2- апиын соғыстары туралы айта алады.

    3. Айгүн келісімшарты туралы айта алады.








    Екі апиын соғысын салыстырады.










    Дискриптор:

    1. Бүгін қай мемлекет тарихымен таныстық?

    2. Апиын соғыстарының себептері?

    3. Соғыс салдарлары

    4. Маңызы: Неліктен Апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?






    1-5......................ТАЛПЫН

    6-7........................ЖАҚСЫ

    8-10......................ӨТЕ ЖАҚСЫ





    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    1-балл


















    «Ең үздік жауап»

    1балл













    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Презентация 8 сынып
    15.02.2023
    633
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байкелова Гулбану Курбанбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации