Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Цин империясының оқшаулану саясаты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
||||||||||||||
Бөлім: |
XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері |
||||||||||||||
Күні: |
02.02 |
||||||||||||||
Сынып: 7а,б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Цин империясының оқшаулану саясаты. Неліктен Апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде? |
||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау; 7.4.1.4 «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру |
||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттайды; «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіреді |
||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
Ұйымдастыру |
Музыка арқылы оқушыларға жақсы көңіл - күй сыйлау. ҚХР әнұраны - бүгінгі сабаққа кіріспе |
Тыңдалым
|
|
Интернет |
|||||||||||
Жаңа білім |
1. Бейнематериалмен жұмыс: «Миға шабуыл» әдісі. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. 2тапсырма "Ойлан, тап" әдісі. Суретпен жұмыс. Оқушыларды деңгейлеріне қарай, деңгейлік тапсырмаларды орындату. -(төмен деңгейлі)оқушылары репродуктивті деңгейдегі тапсырманы орындайды. Олар XIX ғасырдың соңындағы француз карикатурасымен жұмыс жасайды. Тапсырма: «1890 ж француз карикатурасының мазмұның қалай түсінесіндер?» - (орта деңгейлі)оқушылары продуктивті деңгейдегі тапсырманы орындайды. Тапсырма: Суретте сандар мен қандай ел белгіленгенін табыңдар. Қытайды бөліске салудағы әр елдің мақсаттарын анықтаңдар. -(жоғары деңгейлі) оқушылары продуктивті және шығармашылық деңгейдегі тапсырма орындайды. Тапсырма: Сұраққа кеңейтілген жауап жазыңдар. «Карикатуристің еркі бойынша қай елге пирогтың көп бөлігі тиесілі және неліктен?»
3 тапсырма Терминмен жұмыс Мәтінді оқу негізінде төменде берілген терминдерді анықтамасымен сәйкестендіріңдер.
4. Оқулықпен жұмыс. "Рольдік көрініс ретінде" Оқушыларға 92-94 беттердегі Апиын соғыстары мен Айгүн келісімшарттары туралы мәтінмен танысып, көрініс ретінде сыныптастарына жеткізу ұсынылады.
5. "ВЕНН" диаграммасы. Екі апиын соғысын салыстыру.
6. Бекіту. "Фишбоун" әдісімен.
8. Бағалау
9. Рефлексия.
|
1. Неліктен британдықтар шәй және басқа да белігілі қытай азық-түліктерін күміске емес, апиынға айырбастауды шешті? 2. Апиын Қытай еліне қандай зардаптар әкелді? 3. Англия неге апиын саудасын тоқтатпады? Дискриптор: 1. Бейнематералды түсінеді 2. Апиын сатушылардың ойын біледі 3. Апиынның зардаптарын айта алады
Оқушылар суретпен таныса отырып сұрақтарға жауап береді.
Дескрипторлар оқушылар 1890 ж француз карикатурасының мазмұның сипаттайды; оқушылар суретте сандармен белгіленген елдерді анықтайды; Қытайды бөліске салудағы әр елдің мақсаттарын анықтайды; «Карикатуристің еркі бойынша қай елге пирогтың көп бөлігі тиесілі және неліктен?» -деген сұраққа топта кеңейтілген жауап жазылады;
Дескрипторлар Кестеде берілген терминдерді анықтамасымен дұрыс сәйкестендіреді
Дискриптор: 1. Оқушылар 1 - апиын соғыстары туралы айта алады. 2. 2- апиын соғыстары туралы айта алады. 3. Айгүн келісімшарты туралы айта алады.
Екі апиын соғысын салыстырады.
Дискриптор: 1. Бүгін қай мемлекет тарихымен таныстық? 2. Апиын соғыстарының себептері? 3. Соғыс салдарлары 4. Маңызы: Неліктен Апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?
1-5......................ТАЛПЫН 6-7........................ЖАҚСЫ 8-10......................ӨТЕ ЖАҚСЫ
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады 1-балл
«Ең үздік жауап» 1балл
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |