Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
-(төмен
деңгейлі)оқушылары репродуктивті
деңгейдегі тапсырманы орындайды. Олар XIX ғасырдың соңындағы
француз карикатурасымен жұмыс жасайды. Тапсырма: «1890 ж француз
карикатурасының мазмұның қалай
түсінесіндер?»
-(орта
деңгейлі)оқушылары продуктивті
деңгейдегі тапсырманы
орындайды.
Тапсырма: Суретте
сандар мен қандай ел белгіленгенін табыңдар. Қытайды бөліске
салудағы әр елдің мақсаттарын
анықтаңдар.
-(жоғары
деңгейлі)оқушылары продуктивті және
шығармашылық деңгейдегі тапсырма
орындайды.
Тапсырма: Сұраққа
кеңейтілген жауап жазыңдар. «Карикатуристің еркі бойынша қай елге
пирогтың көп бөлігі тиесілі және
неліктен?»
3
тапсырмаТерминмен
жұмыс
Мәтінді оқу
негізінде төменде берілген терминдерді анықтамасымен
сәйкестендіріңдер.
Экспорт
ішкі
рынокта өткізу үшін елге шет елдерден тауарлар,
технологиялар
әкелу
Импорт
«ішкі», өз елінің шет және
елсіз аймақтарын игеріп, қоныстану; «сыртқы» - өз елінен өзге
жерлерде тұрақтар салуы, өзге аумақтарды басып
алу
Экспансия
капиталды‚ қызметтерді‚ зияткерлік қызмет нәтижелерін‚
соның ішінде оларға
айрықша құқықтарды сыртқы нарықтарға өткізу үшін шетелге
әкету
Отарлау
Еуропа саудагерлерінің колониядағы
сауда-саттық
мекені
Фактория
Монополистік бірлестіктердің, мемлекеттердің,
әлеуметтік топтардың экономикалық әдістермен де, басқа әдістермен
де (аумақтарды қарулы күшпен басып алу, дипломатиялық қысым жасау,
т.б.) ықпал ету аясын
кеңейтуі.
4. Оқулықпен жұмыс.
"Рольдік көрініс ретінде" Оқушыларға 92-94 беттердегі Апиын
соғыстары мен Айгүн келісімшарттары туралы мәтінмен танысып,
көрініс ретінде сыныптастарына жеткізу
ұсынылады.
5. "ВЕНН"
диаграммасы.
Екі апиын соғысын
салыстыру.
6. Бекіту. "Фишбоун"
әдісімен.
8.
Бағалау
9.
Рефлексия.
1.Неліктен британдықтар шәй және басқа да
белігілі қытай азық-түліктерін күміске емес, апиынға айырбастауды
шешті?
2.Апиын Қытай еліне қандай зардаптар
әкелді?
3.Англия неге апиын саудасын
тоқтатпады?
Дискриптор:
1. Бейнематералды
түсінеді
2. Апиын сатушылардың ойын
біледі
3. Апиынның зардаптарын айта
алады
Оқушылар суретпен
таныса отырып сұрақтарға жауап
береді.
Дескрипторлар
оқушылар 1890 ж
француз карикатурасының мазмұның
сипаттайды;
оқушылар суретте
сандармен белгіленген елдерді
анықтайды;
Қытайды бөліске
салудағы әр елдің мақсаттарын
анықтайды;
«Карикатуристің еркі
бойынша қай елге пирогтың көп бөлігі тиесілі және неліктен?» -деген
сұраққа топта кеңейтілген жауап
жазылады;
Дескрипторлар
Кестедеберілген терминдерді
анықтамасымен дұрыс
сәйкестендіреді
Дискриптор:
1. Оқушылар 1 -
апиын соғыстары туралы айта
алады.
2. 2- апиын
соғыстары туралы айта алады.
3. Айгүн
келісімшарты туралы айта
алады.
Екі апиын соғысын
салыстырады.
Дискриптор:
1. Бүгін қай
мемлекет тарихымен таныстық?
2. Апиын
соғыстарының себептері?
3. Соғыс
салдарлары
4. Маңызы: Неліктен
Апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының
есінде?
1-5......................ТАЛПЫН
6-7........................ЖАҚСЫ
8-10......................ӨТЕ
ЖАҚСЫ
ҚБМұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
1-балл
«Ең үздік
жауап»
1балл
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз