Материалдар / Consoloidation
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Consoloidation

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі мұғалмдеріне көмегі тиеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
302
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



LESSON: ConsalidationSchool: №10
Date: Teacher name: Rustemova Zh
CLASS: 1 Number present: absent:
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to L1 to revise the colours and sizes, to understand the story about animals.S2 to describe the animals and pets, their difference
Lesson objectivesAll learners will be able to:


  • Name the animals, pets, colours and sizes
  • To understand the stories


  • Most learners will be able to:


  • To talk about the pets and animals


  • Some learners will be able to:





  • To speak about the colour and the size of animals, pets and describe them
  • Previous learningOur world-Time for CLIL
    Plan
    Planned timingsPlanned activities (replace the notes below with your planned activities)Resources
    10 minutes











    ORGANISATION MOMENT: Pupils should tell the letters which shown by teacher.e.g. Teacher: What letter is it? Pupil 1: It is the letter D.etc.











    20minutes





























    PRE-LEARNING: 1. Draw lines. 1 Glass 5 Umbrella 2 Pen 6 Bed 3 Cat 7 House 4 Egg 8 Dog 2. Complete the words. 1 _ p _l_ 2 _r_ _ _ 3 _e_ _ 4 q _ _e _ 5 _ _ - y _ 3. Trace. Draw yourself. Colour.Nanny Rose, Liam, This is me, Lilly, Charlie.





    Cards
    5 Minutes

    ENDING THE LESSON:The students should come to the front of the class, then looking at the cards ABC with pictures. After say them, repeating three times with the whole class. The task should done individually. Check their answers.






    Additional information
    Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners?Assessment – how are you planning to check learners’ learning?Cross-curricular linksHealth and safety checkICT linksValues links
  • Create mixed ability pairs for speaking activity.
  • through questioning and the redirecting of questioning in feedback activities
  • through observation in pair work




  • Art
  • ReflectionWere the lesson objectives/learning objectives realistic? What did the learners learn today? What was the learning atmosphere like? Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why?Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson.

    Yes, they were.

    They could make sentences, e.g.

  • An apple, B- a bat, C- a cat, D- a dog, E- an egg, F- a fish, G – a girl.


  • The atmosphere was good.

    Yes, I did.I didn’t change my plan.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!