Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Long-term plan unit:1. All about me
School:secondary school Beineu
Date:. 09. 2018
Teacher name:Esentemirova Zh
Grade: 3« »
Number present:
absent:
Theme of the lesson:
Our world
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to
3.L1 understand a range of short basic supported classroom instructions 3.L2 recognise with considerable support an increasing range of common personal questions3.S2 ask questions in order to satisfy basic needs and find information on familiar topics and classroom routines3.S4 respond to basic supported questions giving personal and factual informationto practice introductions and greetings;
to present\revise colours and shapes
Lesson objectives
All learners will be able to:•can repeat names of colours and shapesMost learners will be able to:•remember the colours and shapesSome learners will be able to•make word combination using colours and shapes
Cross curricular links
Lesson is connected withKazakh:
ICT skills:
Interactive\ white board
Previous learning
Plan
Planned timings
Planned activities
Resources
Beginning10 minutes
Lesson starts dividing into groups. - Before the beginning lesson I want to divide you into 2 groups-Now, I show you different pictures you must say what are they?(children revise previous learning’s words and letters etc.)
pictures
Middle 25
BRAINSTORM WITH PICTURES
Activity 29.Listen and read
Activity 30.Look, read and complete.(3 700)(pandas)(world)(lions)
Pupil’s book
book
https://www.youtube.com/watch?v=X4IVaa1dEGY
Additional information
Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners?
Assessment – how are you planning to check learners’ learning?
Health and safety checkICT links
Stronger students explain and tell the words to the class, make sentences. Weaker students are helped by teacher and a partner in pair work
Observation and cards for quick answer
Singing and dancing
Reflection
Were the lesson objectives/learning objectives realistic? Did all learners achieve the LO? If not, why?Did my planned differentiation work well? Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why?
Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson.
Summary evaluation
What two things went really well (consider both teaching and learning)?1:
2:
What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?1:
2:
What have I learned from this lesson about the class orachievements/difficulties of individuals that will inform my next lesson?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз