Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Countries and nationalities
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ 2 Коучингтің қыска мерзімді жоспары
Күні: |
Коуч: Имашова Н.К. |
Уақыты: 60 минут |
||||
Коучинг тақырыбы: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану. |
|||||
Жалпы мақсаты: |
Мектеп ұстаздардын курс Бағдарламасымен таныстыру,оқытудың 7 модулі туралы түсінік бере отырып,оқу мен оқытуда жаңа әдіс-тәсілдерді топтық жұмыстар арқылы қолдану,оқушыларды бітімге,келісімге қол жеткізуге үйрету. |
|||||
Оқытуда күтілетін нәтижелер |
1. Оқыту мен оқуда
бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерін
толықтырады. |
|||||
Дерек көздер |
-мұғалімге арналған нұсқаулық -интернет материалдары |
|||||
Ресурстар |
Ватман, стикерлер, қаламдар, түрлі -түсті маркерлер мен қағаздар,степлерлер |
|||||
Түйінді идея: |
Бұлақ көрсең, көзін аш. |
|||||
Жаттығулар мен бірлескен жұмысқа негізделген тәсілдер: |
||||||
Жаттығулар |
Жаттығудың мазмұны |
Жұмыс әдісі |
Уақыт |
|||
Сергіту сәті |
«Менің бойымдағы қабілет» тренингін жүргіземін. Коучингке қатысушылар өз бойындағы дарындылық немесе қабілетімен таныстырады. |
Ахуалды жақсарту. |
3 мин |
|||
Топқа бөлу |
Гүлдердің түсі арқылы топқа бөлу. |
|
3 мин |
|||
І тапсырма |
|
«Мінсіз мұғалім» моделін құрастыру. /музыка әуенімен/ |
5 мин |
|||
ІІ тапсырма Ой шақыру |
Бейнежазба көрсету. |
Бейнежазба көру Пікір білдіру |
3 мин |
|||
ІІ тапсырма Постер қорғау |
ІІ. Әдіс-тәсілдер 1.Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. 2.Дарынды және талантты балаларды оқыту. 3.АҚТ-ны қолдану. |
Топтық жұмыс Постер құру, қорғау. |
10 мин |
|||
Көрсетілім |
«Оқу мен оқытуда жаңа әдіс-тәсілдер» |
Слайд-шоу |
5 мин |
|||
ІІІ тапсырма Миға шабуыл |
Сұрақтар қою.
|
Ашық сұрақтар қою арқылы жауаптар алу |
8 мин |
|||
Бағалау |
|
Формативті бағалау |
3 мин |
|||
Сергіту сәті |
Сергіту сәті |
3 мин |
||||
|
|
|
|
|||
Рефлексия |
«Балауыз шамның жануы» Балауыз шамның алауын дарынды балаланың шығармашылығымен теңестіру |
Ой толғау /эссе/ жазу |
10 мин |
|||
Кері байланыс |
Кері байланыс ұсыну. Коучинг қаншалықты ұнады? Не үйрендіңіз? Қандай ақпарат сіз үшін жаңалық болды? |
Кері байланыс парағын толтыру |
3 мин |
|||
Оқуға арналған тапсырмалар: |
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық ІІ деңгей, ІІІ деңгей; 2.Н.Қохаева, А.Тоқтағанова «Дарынды тану және дамыту мәселелері» әдістемелік құрал; 3.Ү.Жексенбаева «Балалардың дарындылығын диагностикалау» әдістемелік құрал; |
Коучинг№3
Күні: |
Коуч: Кончибаева Д.Р. |
Уақыты: 80 минут |
||||
Коучинг тақырыбы: |
Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру |
|||||
Жалпы мақсаты: |
-дарынды балалар туралы түсінік қалыптастыру; -мектепте дарынды оқушылармен жұмысты ұйымдастыру. |
|||||
Оқытуда күтілетін нәтижелер |
|
|||||
Дерек көздер |
-мұғалімге арналған нұсқаулық -интернет материалдары |
|||||
Ресурстар |
Ватман, стикерлер, қаламдар, түрлі -түсті маркерлер мен қағаздар,степлерлер |
|||||
Түйінді идея: |
Бұлақ көрсең, көзін аш. |
|||||
Жаттығулар мен бірлескен жұмысқа негізделген тәсілдер: |
||||||
Жаттығулар |
Жаттығудың мазмұны |
Жұмыс әдісі |
Уақыт |
|||
Сергіту сәті |
«Менің бойымдағы қабілет» тренингін жүргіземін. Коучингке қатысушылар өз бойындағы дарындылық немесе қабілетімен таныстырады. |
Ахуалды жақсарту. |
4 мин |
|||
Топқа бөлу |
Жеміс ағашынан өзі қалаған алманы таңдап, сол бойынша топқа бөлінеді. |
|
3 мин |
|||
І тапсырма |
|
«Мінсіз оқушы» моделін құрастыру. /музыка әуенімен/ |
5 мин |
|||
ІІ тапсырма Ой шақыру |
Бейнежазба көрсету. «Дарынды шахматшы қыз», «Бала Жамбыл» |
Бейнежазба көру Пікір білдіру |
3 мин |
|||
ІІ тапсырма Миға шабуыл |
ІІ. Сұрақтар қою
|
Ашық сұрақтар қою арқылы жауаптар алу |
8 мин |
|||
Көрсетілім |
«Дарындылық анықтамасы» |
Слайд-шоу |
5 мин |
|||
ІІІ тапсырма Постер қорғау |
Конверттегі тапсырма 4 ұлы тұлғаның суреттері беріледі.
|
Топтық жұмыс Постер құрастыру және қорғау |
15 мин |
|||
Бағалау |
|
Формативті бағалау |
4 мин |
|||
Сергіту сәті |
Сергіту сәті |
3 мин |
||||
|
|
|
||||
Рефлексия |
«Балауыз шамның жануы» Балауыз шамның алауын дарынды балаланың шығармашылығымен теңестіру |
Ой толғау /эссе/ жазу |
10 мин |
|||
Кері байланыс |
Кері байланыс ұсыну. Коучинг қаншалықты ұнады? Не үйрендіңіз? Қандай ақпарат сіз үшін жаңалық болды? |
Кері байланыс парағын толтыру |
5 мин |
|||
Оқуға арналған тапсырмалар: |
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық ІІ деңгей, ІІІ деңгей; 2.Н.Қохаева, А.Тоқтағанова «Дарынды тану және дамыту мәселелері» әдістемелік құрал; 3.Ү.Жексенбаева «Балалардың дарындылығын диагностикалау» әдістемелік құрал; |
Коучинг№1
Күні: |
Коуч: Имашова Н.К. |
Уақыты: 40 минут |
||||
Коучинг тақырыбы: |
Жаңа тәсілдер арқылы топтық жұмысты ұйымдастырудың тиімді жолдары. |
|||||
Жалпы мақсаты: |
Топтық жұмыстың тиімділігі,өзектілігі,ережесі туралы түсінік бере отырып мұғалімдердің іс тәжірибесіне енгізуіне ықпал ету. |
|||||
Оқытуда күтілетін нәтижелер |
Мұғалімдер жаңа тәсілдер арқылы топтық жұмысты ұйымдастыру жолдарымен танысады,топтық жұмыстың ерекшеліктерін түсінеді,бірлесе жұмыс атқарады.Оқушылар белсенділігін арттыруға және табысқа жетелейтін оңтайлы екеніне көздерін жеткізеді |
|||||
Дерек көздер |
-мұғалімге арналған нұсқаулық -интернет материалдары |
|||||
Ресурстар |
Ватман, стикерлер, қаламдар, түрлі -түсті маркерлер мен қағаздар,степлерлер |
|||||
Түйінді идея: |
Бұлақ көрсең, көзін аш. |
|||||
Жаттығулар мен бірлескен жұмысқа негізделген тәсілдер: |
||||||
Жаттығулар |
Жаттығудың мазмұны |
Жұмыс әдісі |
Уақыт |
|||
Сергіту сәті |
Өз көңіл-күйлерін көтеру үшін бір-біріне жылы лебіз білдіреді. |
Ахуалды жақсарту. |
4 мин |
|||
Топқа бөлу |
Топқа бөлу стратегиясын түсіндіру. «Шашу»алған кәмпиттердің қағазына қарай топтарға бөлу. |
|
3 мин |
|||
І тапсырма Ой шақыру |
Бейне ролик көрсету. Бүгінгі коучинг не туралы? Менің ойымша мен....... Мен келешекте...... Өзгелер мені...... |
Ашық сұрақтар қою арқылы жауаптар ал |
5 мин |
|||
ІІ тапсырма Презентация |
Топтық жұмысты ұйымдастырудың жаңа тәсілдері. |
Бейнежазба көру Пікір білдіру |
3 мин |
|||
|
|
|
||||
|
|
|
|
|||
ІІІ тапсырма Постер қорғау |
Постерді қорғаңыздар. 1-топ.Табысты мектеп моделін құру. 2-топ.Мінсіз мұғалім қандай болады? 3-топ.Мінсіз оқушының ата-анасыныңм моделін құру. |
Топтық жұмыс Постер құрастыру және қорғау |
10 мин |
|||
Бағалау |
|
Формативті бағалау |
3 мин |
|||
Сергіту сәті |
Сергіту сәті |
3 мин |
||||
Көрсетілім |
|
|
|
|||
Рефлексия |
Бүгінгі коучингтен алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату |
Ой толғау жазу |
4 мин |
|||
Кері байланыс |
Кері байланыс ұсыну. 1.Коучинг қаншалықты ұнады? 2.Не үйрендіңіз? 3.Қандай ақпарат сіз үшін жаңалық болды? |
Кері байланыс парағын толтыру |
5 мин |
|||
Оқуға арналған тапсырмалар: |
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық ІІ деңгей, ІІІ деңгей; 2.Н.Қохаева, А.Тоқтағанова «Дарынды тану және дамыту мәселелері» әдістемелік құрал; 3.Ү.Жексенбаева «Балалардың дарындылығын диагностикалау» әдістемелік құрал; |
Коучинг№4
Күні: |
Коуч: Кончибаева Д.Р. |
Уақыты: 40 минут |
||||
Коучинг тақырыбы: |
Жас ерекшеліктеріне сай тапсырма беру тиімділігі |
|||||
Жалпы мақсаты: |
Мұғалімдердің іс-орынын айқындау,белсенділікке ынталандыру,топтық жұмыс туралы маңызды ақпарат алу. |
|||||
Оқытуда күтілетін нәтижелер |
Алты қалпақ әдісі арқылы жас ерекшелігіне сай тапсырма берудің маңызы екенін зерделейді. |
|||||
Дерек көздер |
-мұғалімге арналған нұсқаулық -интернет материалдары |
|||||
Ресурстар |
Ватман, стикерлер, қаламдар, түрлі -түсті маркерлер мен қағаздар,степлерлер |
|||||
Түйінді идея: |
Бұлақ көрсең, көзін аш. |
|||||
Жаттығулар мен бірлескен жұмысқа негізделген тәсілдер: |
||||||
Жаттығулар |
Жаттығудың мазмұны |
Жұмыс әдісі |
Уақыт |
|||
Сергіту сәті |
Өз көңіл-күйлерін көтеру үшін бір-біріне жылы лебіз білдіреді. |
Ахуалды жақсарту. |
4 мин |
|||
Топқа бөлу |
Топқа бөлу стратегиясын түсіндіру. Түрлі түсті стикерлер арқылы топқа бөлу. |
|
3 мин |
|||
І тапсырма Ой шақыру |
«Әр түрлі жас бейнелері» фотосуреттер |
Мұғалімдер өз идеяларын алға тартады,өзге көзқарастармен танысады. |
5 мин |
|||
ІІ тапсырма Презентация |
Әр топ өзіне келген қалпақ түсінің тапсырмасына қарай,берілген «Компьютер»сөзін ашу кажет. Алты ойлау қалпағын Эдвард де Боно әзірлеген,ол әр түрлі шешімдердің ішінен шоғырландырылған ойды жеделдететін қосарлас ойлау үдерісін көрсетеді. |
Бейнежазба көру Пікір білдіру |
5 мин |
|||
|
|
|
||||
|
|
|
|
|||
ІІІ тапсырма Постер қорғау |
Постерді қорғаңыздар. 1-топ.Берілген әдісті бастауыш сыныбына,орта буынға жас ерекшелігіне сәйкес қалай қолдануға болады? 2-топ.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тапсырма беру қаншалықты маңызды? |
Топтық жұмыс Постер құрастыру және қорғау |
10 мин |
|||
Бағалау |
|
Формативті бағалау |
3 мин |
|||
Сергіту сәті |
Сергіту сәті |
3 мин |
||||
Көрсетілім |
|
|
|
|||
Рефлексия |
Бүгінгі коучингтен алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату |
Ой толғау жазу |
3 мин |
|||
Кері байланыс |
Кері байланыс ұсыну. 1.Коучинг қаншалықты ұнады? 2.Не үйрендіңіз? 3.Қандай ақпарат сіз үшін жаңалық болды? |
Кері байланыс парағын толтыру |
3 мин |
|||
Оқуға арналған тапсырмалар: |
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық ІІ деңгей, ІІІ деңгей; 2.Н.Қохаева, А.Тоқтағанова «Дарынды тану және дамыту мәселелері» әдістемелік құрал; 3.Ү.Жексенбаева «Балалардың дарындылығын диагностикалау» әдістемелік құрал; |
2-апта |
3-күн |
1-сабақ |
||
Сабақтың тақырыбы: |
Сыни тұрғыдан ойлау-өзін-өзі реттейтін ой үдерісі |
|||
Жалпы мақсаты: |
Оқушының қызығушылығын оятып,бақылау,талдау,қорытынды жасау дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасау |
|||
Сілтеме: |
Жоспар,Мұғалімге арналған нұсқаулық,Үлестірме материалдар |
|||
Дереккөздер: |
|
|||
Оқыту нәтижесі: |
Сабақта сыни тұрғыдан ойлау әдісін пайдалану нәтижесінде оқушының танымдық қабілеттері,қызығушылықтары,белсенділіктері арта түседі.Алға қойған мәселені бірлесе отырып шешуге ынталанады. |
|||
Негізгі идеялар: |
Сыни тұрғыдан ойлау әдісі мәселені бірлесе отырып шешудің жолын табуға мүмкіндік беріп,мұғалімге сабақ беруде көмектесетін маңызды құрал.(Нұсқаулық 44-бет) |
Сыни-тұрғыдан ойлау арқылы диалогке түсіру-мұғалімдер үшін ынталандырушы күш. |
||
Тапсырма көздері: |
«Сұрақтар мен жауаптар»(білім беру платформасы) |
|||
Мақсаты: |
Топтық жұмыс,сыни-тұрғыдан ойлау стратегиясы,сұрақ-жауап |
|||
Сабақ |
1-сабақ |
|||
Сабақ бойынша жаттығулар мен тапсырмалар: 1-тапсырма:(10 минут) Мұ-ға-лім, мек-те-бі деген буын сөздерді ала отырып,сөз құрастыру.Артындағы суретке назар аударта отырып, «Мұғалім-мектептің жүрегі»деген сөзді сабақтың мақсаты етіп алдым.Мұғалімдер орнына топ болып жайғасты. 2-тапсырма: «Тәртіпке бас иген құл болмайды»деген Б. Момышұлының сөзін негізге ала отырып,ереже шығаруды тапсырдым.(5минут) 3-тапсырма:Топқа арнайы рөл беру. Әр топқа ресурстар таратылып беріп,10 минут ішінде мектеп суретін салу тапсырылды.Тапсырма:мектеп биік болу керек және белгілі бір символ болуы қажет.(Таимкипер уақытты баяндап тұрады)Әр топ уақыт аяқталғанда суреттерін іліп қорғайды.Баяндамашы сөйлейді. 4-тапсырма: 1.Топта жұмыс істеу үшін не қажет? 2.Топтық жұмыстың ерекшелігі неде? 3.Мектеп суретін салуда кім қандай рөл атқарады? Бұл сұрақтарға жауап беруге 15 минут уақыт беріледі.Тапсырма барысында мұғалімдерге түрлі-түсті қағаздар таратылып,ойларын жинақтап жазып, бір заттың бейнесін шығару тапсырылады.Нәтижесінде тал,бәйтерек суреті шығуы тиіс.Ол тақтаға ілініп,баяндамашы қорғайды. Ойлау қабілетін дамыту үшін : «Тағы қалай толықтырар едіңіздер,не айтылмай қалды?»деп ойлана отырып мәселені шешуге тартамын.Толықтыру енгізіп,стикер арқылы ойларын жазады. «Біз топта ұтымды жұмыс жүргізе алдық» деп бір-бірінің қолын қысады. Сергіту сәті. «Қара жорға»биі. Келесі тапсырманы оқу үдерісінде кедергі келтіретін мәселелерді шешу үшін алдым. 1.Дәстүрлң оқыту туралы не ойлайсыз? 2.Оқытудың қандай тиімді тәсілдерін айта алар едіңіз?(ойлануға 15 минут) Флипчартқа не схема,не сурет түрінде беру.Мәселені шеше білдік деп,қолымызды аспанға көтереміз. 5-тапсырма:Оқудағы кедергілер.(көрініс арқылы көрсету) Көрсетілген көріністі тамашалай отырып,топ бірін-бірі бағалауы тиіс. «Неге»бұлай бағалағанын түсіндіруі тиіс,яғни бағалау критерийін жасау арқылы түсіндіру.Үлгі: 1.Тақырыпты дұрыс аша білуі 2.Рөлге ене білуі 3.Сөз қолдануы 4.Қимылдың сәйкестігі Кедергі анықтадық деп бір-бірімізге жымиямыз. Біз бүгінгі сабақта қандай қорытындыға келдік деп мұғалімдермен кері байланыс ұйымдастырдым.Тақтаға сандық суретін іліп,ойларын стикерге жазып, ішін қазынаға толтыру тапсырылды.
|