Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Cұрыптау әдістері қмж 10 сынып жаратылыстану бағыты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім: Алгоритмдер және программалау |
Мектеп: С.Сапарбеков атындағы №125 ЖОМ |
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ағманова Зұлпия |
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
Сұрыптау әдістері |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.5.1.4 практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін іске асыру |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар сұрыптау функияларын біледі Басым көпшілігі: Сұрыптау функцияларын файлдардан ажырата алады Кейбір оқушылар: Оқушылар сұрыптауды пайдалана отырып, программа құрады |
Бағалау критерийі |
Есептерді шешуде сұрыптау алгоритмдерін қолданады |
Тілдік мақсаттар
|
Пән бойынша оқыту мақсаты
Тілдік мақсаты Функция мен процедура арасындағы айырмашылықты түсіндіре алады; Пәндік лексика және терминология Сұрыптау, көпіршікті сұрыптау Диалог құруға қажетті сөздер топтамасы - Функцияның процедурадан айырмашылығы процедура..., ал функция.... - Көпіршікті сұрыптау дегеніміз ……. |
Құндылықтарға баулу
|
|
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тіліндегі сөздер қолданылады Математика пәні |
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Сұрыптау алгоритмін біледі. ( 9 сынып) |
Сабақ барысы
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Жаңа тақырыпты ашу |
1. Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу және түгелдеу; 2.Психологиялық ахуал Шаттық шеңбері Оқушылар дөңгелек жасап тұрып, бір –біріне жылы лебіздерін айтады. Топқа бөлу «Әріптер арқылы» (латын әріптері) екі топқа бөлінеді. 3. Үй тапсырмасын тексереді. Оқулық бойынша 4 тапсырманы интербелсенді тақтадан дайын жауап арқылы оқушылар бір – бір дәптерлерін алмастыру арқылы тексереді. Бірін бірі бас бармақ арқылы бағалайды Осы оқушылардың жұмысын өзім соңынан қорытындылау үшін қысқаша түсіндірме беріп кетемін. Қате қай жерден кеткенін және ол қатені келесі жолы жібермес үшін жұмыс жасаймын.
Жаңа сабақ тақырыбын анаграмма арқылы шешу арқылы табамын: ТАУРЫПҰС ІРТЕІСДЕ СҰРЫПТАУ ӘДІСТЕРІ |
|
|||
Сабақтың ортасы
|
Бейне көрініс Оқушылаға сұрыптау және Рython программасындағы сұрыптау функциясы.Сұрыптау функциясының әдістері туралы видео көрсетіледі.
Осы ресурстарды пайдалана отырып топтық жұмыстарды орындайды. Топтық жұмыс Бірінші топқа: Көпіршікті сұрыптау әдісі Екінші топқа: Алмастыру арқылы сұрыптау әдісі Сұрыптаудың әдісі арқылы топтар жоба қорғайды. Бағалау «Смайликтер сөйлейді» бағалау әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды. Жұптық жұмыс Оқушыларға бүгінгі тақырып бойынша ақпараттық диктант орындайды. 1.Сұрыптау дегеніміз- .......... 2. Сұрыптау әдістерінің арасындағы ұқсастық _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3. Сұрыптау әдістерінің арасындағы айырмашылық _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау АКТ- дағы дұрыс жауабы арқылы көршісінің тапсырмасын тексереді. Балмен бағалайды. Практикалық жұмыс Алдымен бірөлшемді массивтің өлшемін енгізу, содан кейін массив кездейсоқ сандармен толтырылып, көпіршікті әдіспен сұрыпталаған программа мәтіні беріледі.Қатесін тауып, нәтижесін көріңдер. Программасы:
Программа нәтижесі.
Бағалау Бас бармақ арқылы бағалайды
«Тормоз» ойыны Сергіту сәті Шеңберде тұрып, ретімен саналады. Жүргізуші өз санын айтып, санын шапалақтайды, барлығы солай қайталайды. Сосын басқа әріптестің санын айтады, сол кезде сол әріптес әрі қарай жалғастыру керек. Жеке жұмыс Тапсырма (Оқулық бойынша) Жиынды сұрыптайтын программаны жазыңдар, содан кейін массивте бірнеше рет пайда болған сандардың ең үлкенін табыңдар. Кірістірілген функцияны пайдаланбаңдар. Дескриптор Оқушылар сұрыптаудың әдісін қолданып, программа құрады Дескриптор арқылы тексере отырып тапсырманы орындау дейгейіне қарай ауызша тиімді кері байланыс беремін. |
https://www.youtube.com/watch?v=cChTiiNIu9w Оқулық, қосымша үлестірме материалдар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |