Материалдар / Д дыбысы және әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Д дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2020
407
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: сауат ашу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тыңдалым және айтылым.

Менің отбасым және достарым

Күні:

Сынып: 1сынып

Мұғалімнің аты-жөні: Туралиева Р.М.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

1.9.Сөздерді,дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес айту.

Д д дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

Мақсаттары

1.1.9.1. сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,дауыссыз,жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.

1.1.9.2.дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну.

1.1.9.3.сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Жаңа білімді меңгереді

Сөздегі дыбыстардың түрлерін

(дауысты/дауыссыз, жуан және жіңішке

дауыстылар) анықтайды.

Дыбыстарды дұрыс айтады.

Көптеген оқушылар: Өткен әріпті таниды, ажыратады.Сөздерді буынға бөліп,сөз,

сөйлем құрай алады.

Кейбір оқушылар: Сюжетті суреттің көмегімен әңгіме құрай алады.Сөз тіркестерін орынды қолданады,ойын жүйелі жеткізе алады.

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары.

6-қадам.Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

Пәнаралық байланыстар

Математика

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

«Менің мектебім» бөлімі бойынша алған білімдеріне сүйенеді. Оқушылар кейбір әңгімелерді, әр алуан мәтіннен ақпарат алуға болатынын білуі керек, сол сияқты тұтас сөздерді, жиі кездесетін сөздерді, үш буынды сөздерді буынға бөліп оқи білуі керек.

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық дайындық

Топқа бөліну























Әлем елдерінің амандасуы”

  • Қазақ халқы - қол алысады.

  • Италия – құшақтасады.

  • Қытай – қос алақандарын кеуделеріне қойып иіледі.

  • Америка - қол алысады.(ұлттық құндылықтар)


Мақсаты: Топқа бөле отырып, өзара әрекеттестік пен қарым-қатынасты нығайту, кедергілерден шығу жолдарын іздеу.

Оқушылар алма банан алмұрт суреттері арқылы үш топқа бөлінеді.





«Еркін микрофон» әдісі

Мақсаты: Өткен білімдерін еске түсіру.

Д дыбысы қандай дыбыс?

Неліктен д дыбысы дауыссыз?

Д дыбысы сөздің қай буындарында кездеседі?

Достық сөзінде неше буын бар?

Д дыбысы сөз басында кездесетін сөз айт

Д дыбысы сөз ортасында кездесетін сөз айт

Адал достықты қалай түсінесің?

Доп сөзіне дыбыстық талдау жаса

Сол сөзбен сөйлем құра

Сөйлемнің сызбасын сызып көрсет


ҚБ: доллар жинау арқылы

Шаттық шеңбері.







Алма , алмұрт, банан суреттері бар қима суреттер




Микрофон

Сұрақтар жазылған парақшалар











Сабақтың ортасы

Жазылым


Деңгейлік тапсырма










Дескриптор





Ойлау деңгейінің дағдысы


Бағалау (ҚБ)


Рефлексия


























Дескриптор




Бағалау


Оқушылар дәптерлеріне Д д әрпін жазады


«Ашық конверт» әдісі

Мақсаты: Әр оқушының тапсырманы орындау барысындағы деңгейін анықтау.

А.Суреттегі заттарды атап,сөздегі д дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасау.

Дәптер, домбыра, дәрігер

В.Кестедегі сандарды пайдаланып, сөз құрастыру.

доп,Дана, дала , Дулат

С.Суреттегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құрау. Оны жазу Далада


-Суретті атап,дыбыстық талдау жасайды.

-Сандардв пайдаланып, сөз құрайды.

Суреттегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құрастырады, жазады.


Қолдану, жинақтау дағдыларын дамыту


Тапсырманы топқа салып, талқылату. Әрбір топ бірін-бірі бағалайды.


  • Бұл тапсырманы орындағанда сіздерге қандай қиындық туды?


«Серпілген сауал» әдісі

Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін бекіту.

Нұсқау:Сұрақтарға жылдам әрі дұрыс жауап беріңіз.

Д дыбысы қандай дыбыс?

Д дыбысы кездесетін қандай сөздерді білеміз?

Домбыра сөзінде неше буын бар?

Доп сөзіне дыбыстық талдау жасаңыздар?

Д дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?


  • Тапсырманы тыңдайды

  • Сұрақтарға жауап береді


Өзін – өзі бағалау. доллар алады

Сабақтың соңында долларларын санайды, көп доллар жинаған жинаған оқушыларды мадақтаймын да басқа оқушыларды келесі сабаққа ынталандырамын.

  • Сұрақтар сіздерге қиындық тудырған жоқ па?


Жазу дәптері






Тапсырмалар салынған конверттер,






Сюжетті сурет




Суретті кесте









Доп


Сабақтың соңы Қорытынды рефлексия





Кері байланыс



  • Сабағымыздың бүгінгі міндетіне жете алдық па?

  • Қандай тапсырманы орындағанда қиындық туды?

  • Сол қиындықты жеңу үшін не істеу керек?

  • Алдағы уақыттағы міндетіміз қандай?

  • Бүгінгі сабақтың сіздердің өмірлеріңізге қандай пайдасы бар?

Ой толғаныс.

Мен не білдім?

Маған не ұнады?

Осы сабақтағы менің бағалауым қандай?

Өз пікірлерін айтып,блоб ағашы арқылы көрсету








Блоб ағашы парағы





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!