Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
3.1.1.5
үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және
салыстыру
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар:
Көрнекілік негізінде
үлестің пайда болуын көрсетеді.
Бірқатар
оқушылар:
Көрнекілік негізінде
үлестерді көрсету, үлестерді жазады, оқу және
салыстыру.
Кейбір
оқушылар:
Өз бетімен фигураны бірдей бөліктерге
бөлу, үлестерді ерекшелейді
|
Қызығушылықты ояту. Ұжымдық
жұмыс
5мин
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Мен
ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай
өсіп келе жатқандарын
айтады.
Мыс:
Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан
біліміммен барлығынан асып түссем деймін
т.б.
«Бір
сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі
сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді
таңдайды.
(қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу,
сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
Жұмыс
ережесін
келісу
-
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта
өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа
белсене қатысып, жақсы баға
аламыз!
|
Психологиялық
ахуалға
Өздерін
таныстыруды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар
аудару.
|
Мұғалім
ұйымдастыру кезінде белесене қатысқан оқушылар «Мадақтау сөз» әдісі
арқылы бағаланады. «Жарайсың» «Жақсы»
«Тамаша»
|
Психологиялық
ахуал.
«Бір
сөзбен» әдісіне арналған сөздер жазылған
слайд
Ережелер
слайды
|
10
минут
|
Алдыңғы
білімді еске түсіру
(ұжымда)
Алмалардың суретін
ұсыну.
8-алманы ағайынды 2 балаға бөліп беру
керек.
-әр
бала қанша алмадан
алады?
-Алмаларды қалай
бөлесіңдер?
-Ағайынды екі бала 1 алманы бөле ала
ма?
-Не
шығады?
Жарты –
бұл бүтін санның бір бөлігі. Адамдар өмірде жиі бүтінді бөліктерге
бөлуге тура келеді. Бұндай бірдей бөлінген бөліктерді математикада
үлес деп атайды. Егер бүтінді екі үлеске бөлсе, онда бір үлес былай
жазуға
болады

Бөлшек
сызығы : (бөлу таңбасын) білдіреді. Егер бүтінді үш бөлікке бөлсе,
бір үлесті былай жазуға
болады

|
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты
берілген түріне қарай орындайды. Оқушының танымдық дағдысын
арытады. Сонымен қатар оқушыға өмірмен байланысын көрсетеді және
сабақтың мақсыты мен тақырыбын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді
Берілген сұрақтар барысы бойынша түйінді
ой Қорытындысын
айтады.
ҚБ:
Отшашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Алма
суреттері
Үлестерге арналған
слайд
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу
15
минут
|
Ширату тапсырмасы.
Жаңаны ашу. Жаңаны ашу үшін балалар
практикалық жұмыс орындайды.
–Сіздердің қолдарыңызда геометриялық фигура
бар. Ол қалай аталады? (Дөңгелек) –
Дөңгелекті екіге бүктеңіз. – Ашыңыз. – Қанша бірдей бөлік болды?
(2) – Сонымен, біз дөңгелекті қақ бөлдік, яғни тең екі бөлікке.
Балаларға дөңгелекті тағы да ортасынан бүктеуді ұсынады. Содан
кейін оны ашуды сұрайды. –Неше бөлік шықты?
–Бір бөлігі қалай аталады? (Ширек.)
–Тағы бүктеуге бола ма? – Неше бөлік болды? (4)
–Дөңгелекті тағы да бүктеуге бола ма?
–Неше бөлік шықты? Сегіздің бір бөлігі – сегізден бір бөлік.
Бөлшектердің атауларын уақыт өлшеген кезде де
пайдаланады.
|
Геометриялық фигураның көмегімен
сипаттама
береді.
|
Дескриптор:
Гометриялық фигураның атауын
айтады.
Дөңгелек фигуаны бөліктерге
бөледі
Дөңгелек бөліктерінің санын
анықтайды.
ҚБ:
Жұлдызша арқылы
бағалау
|
Геометриялық
фигуралар
|
1-тапсырмадағы сағаттың макетін
қараңыздар. Циферблат неше бөлікке бөлінген? Үлестердің атауларын
сағат бөліктерімен де атайтын кездері болады.
|
|
Дескриптор:
Оқулықта берілген тапсырмаларды
орындайды.
Цеферблаттың бөлінген бөліктерін
анықтайды
Уақытты
айтады
ҚБ:
Бағдаршам әдісі арқылы
бағалау
|
ДТ
Оқулық
Жұмыс
дәптер
|