Анықтама
Дәптер тексеру нәтижесі туралы
Күні _____________________________________________________________
Пәні______________________________________________________________
Сыныбы___________________________________________________________
Пән мұғалімі_______________________________________________________
|
№ |
Өлшемдері |
Нәтижесі |
|
1. |
Дәптерге қойылатын бірыңғай талаптың орындалуы: көркем жазуы, тазалағы, дәптер жүргізу мәдениеті, дағдысы. |
|
|
2. |
Үй жұмысы нормасының орындалуы |
|
|
3. |
Қатемен жұмыстың орындалуы, тексеру сапасы |
|
|
4. |
Өз бетімен жұмыс түрі, мазмұны |
|
|
5 |
Орфографиялық режимнің сақталуы |
|
|
6 |
Оқушы дәптерін тексеру сапасы: тексеру жиелігі, нашар оқитын оқушы жұмысының тексерілуі |
|
|
7 |
Бағаның дұрыс қойылуы |
|
|
8 |
Деңгейлік тапсырмалар |
|
|
9 |
Шығармашылық жұмыстар |
|
Қорытынды___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар _______________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Кемшіліктердің жойылуы туралы__________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Тексеруші ________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Таныстым ________________________________________________________
__________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дәптерді тексеру бойынша анықтамасы
Дәптерді тексеру бойынша анықтамасы
Анықтама
Дәптер тексеру нәтижесі туралы
Күні _____________________________________________________________
Пәні______________________________________________________________
Сыныбы___________________________________________________________
Пән мұғалімі_______________________________________________________
|
№ |
Өлшемдері |
Нәтижесі |
|
1. |
Дәптерге қойылатын бірыңғай талаптың орындалуы: көркем жазуы, тазалағы, дәптер жүргізу мәдениеті, дағдысы. |
|
|
2. |
Үй жұмысы нормасының орындалуы |
|
|
3. |
Қатемен жұмыстың орындалуы, тексеру сапасы |
|
|
4. |
Өз бетімен жұмыс түрі, мазмұны |
|
|
5 |
Орфографиялық режимнің сақталуы |
|
|
6 |
Оқушы дәптерін тексеру сапасы: тексеру жиелігі, нашар оқитын оқушы жұмысының тексерілуі |
|
|
7 |
Бағаның дұрыс қойылуы |
|
|
8 |
Деңгейлік тапсырмалар |
|
|
9 |
Шығармашылық жұмыстар |
|
Қорытынды___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар _______________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Кемшіліктердің жойылуы туралы__________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Тексеруші ________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Таныстым ________________________________________________________
__________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













