Сабақтың
басы
5 мин
|
Үйге берілген
тапсырманы сұрайды.
Өткен сабақты
пысықтау мақсатында сұрақтар
қояды.
1.Етістік тұлғасына
қарай нешеге бөлінед? Оларды
ата.
2. Негізгі етістік дегеніміз
не?
3.Туынды етістіктің
жасалу жолы? Мысал
келтіріңіз.
4. Отыр, жүр, тұр,
оқы, кел сөздері етістіктің қай түріне жатады? Не
үшін?
5. Зат есімнен
туынды етістік жасайтын сөздерге мысал
келтіріңіздер?
Жауаптары:
1.Негізгі және
туынды.
2.Жеке тұрып сұраққа
жауап бере алатын өз алдына сөйлем мүшесі болатын, толық мағыналы
етістіктер.
3. Түбір етістіктен
және басқа сөз табынан сөз тудырушы жұрнақтар арқылы жасалатын
етістік.
4. Негізгі
етістік
5. Ой+ ла, есеп+те,
шеге+ле, көз+де.
Оқушылар сұрақтарға жауап
бергеннен кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Үй тапсырмасын
айтады.
Өткен сабақты еске түсіреді
және сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ
«Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді. «Жарайсың! Дұрыс
жауап!»
|
Оқулық, жұмыс дәптері,
интернет материалдары
|
1-тапсырма
Берілген мәтінді
оқып, сұрақтарға жауап беріңіздер. Балама шешімдер
ұсыныңыздар.
1.Асық дегеніміз
не?
2.Оның қандай
түрлері бар?
3. Сиыр асығы мен
қой, ешкі асығының айырмашылығы
неде?
Асықтың
түрлері мен атаулары
Асық – төрт түлік
малдың тілерсегінде болатын, қызметі аса күрделі, буынға біткен
шымыр сүйек. Қой, ешкі, сиыр, түйе асығы үлкен-кішілігіне
қарамастан бір пішіндес, мүсіндес келеді. Ал жылқы асығы басқа
пішінде болады. Алшы – асықтың иірілгенде тегіс табаны жерге тиіп,
тұрық түсуі. Ойын кезінде оған бірінші дәрежелі мән
беріледі.
Алшы – асықтың
иірілгенде табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ойын кезінде оған аса
мән беріледі. Ол - бірінші дәрежелі
асық.
Тәйке – асықтың
иірілгенде табаны үстіне қарап, тұрық түсуі. Ол – екінші дәрежелі
асық.
Бүге – асықтың
иірілгенде дөңес жоны үстіне қарап, етпетінен жатық түсуі. Ол
үшінші дәрежелі мәнге ие. Сонымен қатар шіге, тұрық, омпы деген
түрлері бар.
2-Тапсырма
Мәтіннен зат есім,
сан есім, сын есім, етістік cөз таптарын тауып, оларға
морфологиялық талдау
жасаңыздар.
|
Мәтінді оқып,
сұрақтарға жауап береді. Балама шешімдер
ұсынады.
Мәтіннен зат есім, сан есім,
сын есім, етістік сөз таптырын тауып, морфологиялық талдау
жасайды.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-Мәтінді
оқып,
сұрақтарға жауап
береді-1 ұпай
-Балама сұрақтар
ұсынады-1ұпай
-Ойын жүйелі
жеткізеді-1 ұпай
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл
-Мәтіннен зат
есім, сан есім, сын есім, етістік сөз таптарын табады-2
ұпай
- Морфологиялық талдау
жасайды-2 ұпай
|
Белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру
Жұмыс
дәптері
|