Сабақтың тақырыбы: Дара және күрделі сан есім47-51 жаттығу | Мұғалімнің аты-жөні:Габдушева Г.А.Күні: |
СЫНЫП: 2
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы
| Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.Кеме түстері бойынша топқа бөлінуПсихологиялық ахуал қалыптастыру: «Кемедегі капитан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: 1- палуба2- қайыққа.3- құтқару шеңбері (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) | Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.
«Кемедегі капитан»Тренинг. |
Жаңа білім
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіБерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.47.-жаттығу Суретке қарап, балалардың қайда саяхатқа бармақшы болғанын тап.48.-жаттығу Мәтінді көшіріп жаз.49. -жаттығуДиалог сұрақтары мен жауаптарын толықтыр. |
Оқулық,мәтіндер.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі
|
Ортасы
| ҚолдануДәптермен жұмыс. 50.- жаттығу Өздік жұмысы.Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
| Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
Сергіту сәті
| Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"
| Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту
| Синтез"Таңда да таста" әдісіhttps://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ |
"Таңда да таста" әдісі |
Бағалау Кері байланыс
| Өзара бағалау . Жұпта тексеру
.
| Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
Үйге тапсырма: №51, 114-бетте. |
Саралау – жеке жұмыс барысында өз деңгейіндегі тапсырмаларды таңдауға мүмкіндік беру арқылы. | Бағалау – Өзара бағалау . Жұпта тексеруКері байланыстағы «Жетістік» баспалдағы әдістемесі барысында жүзеге асырыладыОқушылар сабақ соңында:•дара және күрделі сан есім ажыратады•атаулары мен ережелерін біледі•нұсқауға талдау жасай алады•айтылған пікірдің ақиқат, жалғандығын ажыратады |
Қиналатын оқушылардың қасына барып, оқушыларға жетекші сұрақтар қою немесе бағыт беру арқылы көмек көрсету. Өзіндік жұмысты орындау барысында қабілеті жоғары оқушыларға жеке тапсырманы ұсыну. |