Материалдар / Дара және күрделі сан есім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дара және күрделі сан есім

Материал туралы қысқаша түсінік
Дара және күрделі сан есім қазақ тілі пәніне арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
1213
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:
Сабақтың тақырыбы: Дара және күрделі сан есім47-51 жаттығуМұғалімнің аты-жөні:Габдушева Г.А.Күні:
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы

Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.Кеме түстері бойынша топқа бөлінуПсихологиялық ахуал қалыптастыру: «Кемедегі капитан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: 1- палуба2- қайыққа.3- құтқару шеңбері (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.

«Кемедегі капитан»Тренинг.
Жаңа білім









Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіБерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.47.-жаттығу Суретке қарап, балалардың қайда саяхатқа бармақшы болғанын тап.48.-жаттығу Мәтінді көшіріп жаз.49. -жаттығуДиалог сұрақтары мен жауаптарын толықтыр.






Оқулық,мәтіндер.





«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Ортасы











ҚолдануДәптермен жұмыс. 50.- жаттығу Өздік жұмысы.Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
Сергіту сәті

Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"

Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы Сабақты бекіту

Синтез"Таңда да таста" әдісіhttps://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ

"Таңда да таста" әдісі
Бағалау Кері байланыс

Өзара бағалау . Жұпта тексеру

.

Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.
Үйге тапсырма: №51, 114-бетте.
Саралау – жеке жұмыс барысында өз деңгейіндегі тапсырмаларды таңдауға мүмкіндік беру арқылы.Бағалау – Өзара бағалау . Жұпта тексеруКері байланыстағы «Жетістік» баспалдағы әдістемесі барысында жүзеге асырыладыОқушылар сабақ соңында:дара және күрделі сан есім ажыратадыатаулары мен ережелерін біледінұсқауға талдау жасай аладыайтылған пікірдің ақиқат, жалғандығын ажыратады
Қиналатын оқушылардың қасына барып, оқушыларға жетекші сұрақтар қою немесе бағыт беру арқылы көмек көрсету. Өзіндік жұмысты орындау барысында қабілеті жоғары оқушыларға жеке тапсырманы ұсыну.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!