Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: «Жаратылыстану»
Тақырыбы: «Дәрігер мамандығы»
Мақсаты:
1.Балаларды мамандық түрлерімен таныстыру,соның ішінде дәрігер мамандығының маңыздылығын түсіндіру.
2.Ойын арқылы мамандықтарды ажырата білуге үйрету.
3.Дәрігер еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:Түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелесу,ойын.
Көрнекілігі:Дәрігерге қажетті құралдар,дәрігер киімі,үлестірмелі материалдар.
Билингвальді компонент:Дәрігер-доктор,дүкенші-продавщица, құрылысшы-стройтель,шаштараз-парехмахерская.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Табиғат ол анамыз, Табиғатқа баламыз. Құшағында ойнаймыз, Шаттық әнге саламыз. Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Доброе утро,доброе утро! Good morning, good morning, Good morning to you. Good morning, good morning, Good morning to you |
Балалар тәрбиешінің көмегімен бірге өлеңді қимыл-қозғалыспен қайталалайды. Үш тілде амандасады. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
1.Әңгіме жүргізу. -Ауырғада дәрі беретін, Емдейтін апайлар мен ағайларды дәрігерлер деп атайды.Дәрігер мамандыққа жатады.Мамандықтар әртүрлі болып келеді.Мысалы: жүргізуші көлік жүргізеді.Мұғалім бала оқытады.Мамандық иесі болу үшін көп оқып,еңбек етіп ,білімді болу керек. 2.Жұмбақтар жасырады. Тәп-тәтті тағамы, Астардың маманы? (Аспазшы) Кірпіштен сарай салады, Ол адам кім болады? (Құрылысшы) Үлкеге де,кішіге, Қиналғанда қасына Бірінші болып барады (Дәрігер) 3. Билингвальді компонент. Аспазшы-повар, құрылысшы-стройтель, дәрігер-доктор 4.Ғажайып сәт. - Балалар мына қораптың ішінде не бар екен?Қане ендеше,қораптың ішін ашып көрейік.Балар мұнда әр маман иесінің құралдары бар екен. Қане,ойланайық,табайық. -Жарайсыңдар,балалар! -Балалар адамдардың әдемі,көңілді,күліп жүруі неге байланысты? -Олай болса балалар , бүгін бізге қонаққа дәрігер апайларың келеді. Дәрігер апай: -Саламатсыңдар ма, балалар! -Жағдайларың қалай? Еш жерлерің ауырмай ма? -Балалар дені сау адам,ол бақытты адам.Олар қысы -жазы шынығады. Жемістер мен көкөністерді жуып жеуіміз керек.Әйтпесе әр-түрлі микроп кіріп,ішіміз ауырады.Содан кейін бізді ата-анамыз қайда апарады? -Дұрыс айтасыңдар, балалар!Балалар біз шаршап қалдық па?Бойымызды бір сергітіп алайық. 5.Сергіту сәті. Мынау -менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған. Мынау - басым ақылды. Бәрін осы басқарған. Мынау - менің оң қолым, Мынау-менің сол қолым Барлық істі атқарған. 6.Шығармашылық жұмыс. 7.Дидактикалық ойын. «Сөйлеп тұрған кім?» 1.Балмұздақ сатамын,балмұздақ. 2.Шашыңызды қай үлгіде қиып берейін? 3.Отырыңыз қай жеріңіз ауырып тұр? 4.Етігіңіздің қай жерін жөндеу керек? -Дәрігер апай , біздің балалардың дайындаған тақпақтары бар еді.Соған кезек берсек. -Жарайды. 8.«Мен өскенде кім боламын?»ойыны. Сұрақ-жауап. Балалардың тілектерін сиқырлы қаламмен жазып, арман гүліне іледі. Дәрігер апай: Қане онда тұрындар, Тапсырманы ұғындар. Көтер қолды,түсір қолды Бұрыл жедел,оңды-солды. Енді отыр,қайта тұр, Баяу жүгір,қатты жүр. Сабыр енді тоқтай тұр, Қан соғысын көрейін Барі тегіс қаралды, Бәрі тегіс жарамды. Бәрінеде рұқсат етем. Дәрігер апай дәрумендер таратып,балалармен қоштасады. |
Балалар мұқият тыңдап,тәрбиешінің көмегімен айтып береді.
Балалар қорапқа таңырқай қарап,тапсырманы тәрбиешінің көмегімен орындайды. -Денсаулыққа байланысты. -Саламатсыз ба? -Жақсы -Жоқ. -Дәрігерге -Иә. Балалар тәрбиешімен бірге қимыл-қозғалыс жасайды. -Дүкенші. -Шаштараз. -Дәрігер. -Етікші. Зере. Өрнектетіп,сәндетіп Тігістерін бүгетін. Тігінші болам мен ертен Киім-кешек тігетін. Нұрдәулет Кішкене әлі баламын, Таудай болар талабым Ақ халатты абзал жан Мен дәрігер боламын. Алинур Дәмді тамақ пісіріп Өнерлі бала боламын. Халқым сүйген ардақты Мен аспазшы боламын. Азамат Бір,екі,үш Бойға жинап күш. Шынығамын таңертең Солдат болам мен ертең. Балалар қуана өз тілектерін айтады. Дәрігермен бірге іс-қинылдар жасайды. Дәрігер апайға рахмет айтып,қоштасады. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
Сұрақтар қойылады. |
Балалар жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Дәрігердің адамды емдейтінін.
Игереді:Ойын арқылы дәрігерге қажетті құралдармен танысып,ажырата білуді игереді.
Меңгереді:Дәрігер мамандығы туралы білімді меңгереді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Дәрігер мамандығы»
«Дәрігер мамандығы»
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: «Жаратылыстану»
Тақырыбы: «Дәрігер мамандығы»
Мақсаты:
1.Балаларды мамандық түрлерімен таныстыру,соның ішінде дәрігер мамандығының маңыздылығын түсіндіру.
2.Ойын арқылы мамандықтарды ажырата білуге үйрету.
3.Дәрігер еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:Түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелесу,ойын.
Көрнекілігі:Дәрігерге қажетті құралдар,дәрігер киімі,үлестірмелі материалдар.
Билингвальді компонент:Дәрігер-доктор,дүкенші-продавщица, құрылысшы-стройтель,шаштараз-парехмахерская.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Табиғат ол анамыз, Табиғатқа баламыз. Құшағында ойнаймыз, Шаттық әнге саламыз. Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Доброе утро,доброе утро! Good morning, good morning, Good morning to you. Good morning, good morning, Good morning to you |
Балалар тәрбиешінің көмегімен бірге өлеңді қимыл-қозғалыспен қайталалайды. Үш тілде амандасады. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
1.Әңгіме жүргізу. -Ауырғада дәрі беретін, Емдейтін апайлар мен ағайларды дәрігерлер деп атайды.Дәрігер мамандыққа жатады.Мамандықтар әртүрлі болып келеді.Мысалы: жүргізуші көлік жүргізеді.Мұғалім бала оқытады.Мамандық иесі болу үшін көп оқып,еңбек етіп ,білімді болу керек. 2.Жұмбақтар жасырады. Тәп-тәтті тағамы, Астардың маманы? (Аспазшы) Кірпіштен сарай салады, Ол адам кім болады? (Құрылысшы) Үлкеге де,кішіге, Қиналғанда қасына Бірінші болып барады (Дәрігер) 3. Билингвальді компонент. Аспазшы-повар, құрылысшы-стройтель, дәрігер-доктор 4.Ғажайып сәт. - Балалар мына қораптың ішінде не бар екен?Қане ендеше,қораптың ішін ашып көрейік.Балар мұнда әр маман иесінің құралдары бар екен. Қане,ойланайық,табайық. -Жарайсыңдар,балалар! -Балалар адамдардың әдемі,көңілді,күліп жүруі неге байланысты? -Олай болса балалар , бүгін бізге қонаққа дәрігер апайларың келеді. Дәрігер апай: -Саламатсыңдар ма, балалар! -Жағдайларың қалай? Еш жерлерің ауырмай ма? -Балалар дені сау адам,ол бақытты адам.Олар қысы -жазы шынығады. Жемістер мен көкөністерді жуып жеуіміз керек.Әйтпесе әр-түрлі микроп кіріп,ішіміз ауырады.Содан кейін бізді ата-анамыз қайда апарады? -Дұрыс айтасыңдар, балалар!Балалар біз шаршап қалдық па?Бойымызды бір сергітіп алайық. 5.Сергіту сәті. Мынау -менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған. Мынау - басым ақылды. Бәрін осы басқарған. Мынау - менің оң қолым, Мынау-менің сол қолым Барлық істі атқарған. 6.Шығармашылық жұмыс. 7.Дидактикалық ойын. «Сөйлеп тұрған кім?» 1.Балмұздақ сатамын,балмұздақ. 2.Шашыңызды қай үлгіде қиып берейін? 3.Отырыңыз қай жеріңіз ауырып тұр? 4.Етігіңіздің қай жерін жөндеу керек? -Дәрігер апай , біздің балалардың дайындаған тақпақтары бар еді.Соған кезек берсек. -Жарайды. 8.«Мен өскенде кім боламын?»ойыны. Сұрақ-жауап. Балалардың тілектерін сиқырлы қаламмен жазып, арман гүліне іледі. Дәрігер апай: Қане онда тұрындар, Тапсырманы ұғындар. Көтер қолды,түсір қолды Бұрыл жедел,оңды-солды. Енді отыр,қайта тұр, Баяу жүгір,қатты жүр. Сабыр енді тоқтай тұр, Қан соғысын көрейін Барі тегіс қаралды, Бәрі тегіс жарамды. Бәрінеде рұқсат етем. Дәрігер апай дәрумендер таратып,балалармен қоштасады. |
Балалар мұқият тыңдап,тәрбиешінің көмегімен айтып береді.
Балалар қорапқа таңырқай қарап,тапсырманы тәрбиешінің көмегімен орындайды. -Денсаулыққа байланысты. -Саламатсыз ба? -Жақсы -Жоқ. -Дәрігерге -Иә. Балалар тәрбиешімен бірге қимыл-қозғалыс жасайды. -Дүкенші. -Шаштараз. -Дәрігер. -Етікші. Зере. Өрнектетіп,сәндетіп Тігістерін бүгетін. Тігінші болам мен ертен Киім-кешек тігетін. Нұрдәулет Кішкене әлі баламын, Таудай болар талабым Ақ халатты абзал жан Мен дәрігер боламын. Алинур Дәмді тамақ пісіріп Өнерлі бала боламын. Халқым сүйген ардақты Мен аспазшы боламын. Азамат Бір,екі,үш Бойға жинап күш. Шынығамын таңертең Солдат болам мен ертең. Балалар қуана өз тілектерін айтады. Дәрігермен бірге іс-қинылдар жасайды. Дәрігер апайға рахмет айтып,қоштасады. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
Сұрақтар қойылады. |
Балалар жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Дәрігердің адамды емдейтінін.
Игереді:Ойын арқылы дәрігерге қажетті құралдармен танысып,ажырата білуді игереді.
Меңгереді:Дәрігер мамандығы туралы білімді меңгереді.
шағым қалдыра аласыз













