САБАҚ: Қазақ тілі | Мектеп: Т.Айтжанов атындағы жалпы орта мектебі
|
Күні:
| Мұғалімнің аты-жөні:
|
СЫНЫП: 7 «А» Дәрумендер – денсаулық кепілі | Қатысқандар:19 | Қатыспағандар:-
|
Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары | 7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану7.1.6.1. Коммуникативтік жағдаятқа сайкөркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолдана алады |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жағдаятқа сай диалогке түсіп,сөйлем құрай алады.Мәтін құрау барысында эмоциялық сөздерді қосып, дауыс ырғағына сай оқи алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады:Тақырып аясында қыстырма , қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогқа даярлықсыз түсіп, өз пікірін білдіре алады. |
Тілдік мақсат
| Оқушылар орындай алады: пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі |
| Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: логикалық кідіріс, екпін, көптік,септік,тәуелдік,жіктік жалғаулары |
| Диалог құруға / шығармажазуғаарналғанпайдалытіркестер: 10-12 үнқатымға түсе алады. |
| Талқылауға арналған сұрақтар:Дәрумендердің қандай түрлерін білесің?Адам ағзасы үшін қандай пайдасы бар? |
| Не себепті …. деп ойлайсыз?Не себепті адамдар ауырады? |
| ишара: Қол соғу, белгі беру , бас бармақ,саяхат, сергіту сәті |
Алдыңғы оқу: Дәрілік шөптердің денсаулыққа пайдасы |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 7 минут | Ұйымдастыру кезеңі.Үй тапсырмасын тексеру.Психологиялық ахуал. «Жемістер» ойыны.Адам денсаулығына пайдалы жемістер және дәрумендер туралы тақтадағы флипчартқа түрлі маркермен жазып шығады. Қай жемістің қандай дәруменге бай екендігін айтады.Миға шабуыл үй жұмысы 6-тапсырмаҚалыптастырушы бағалау жүреді: Жарайсың! Өте жақсы! Тамаша! | Смайликтер(жарайсың, тамаша) |
Ортасы28 минут | Оқылым 1-тапсырмаБілу және түсіну ЖАҢА БІЛІМ ТУРАЛЫ ВИДЕО ТАМАШАЛАУВитаминдер деп химиялық табиғаты әр түрлі органикалық заттарды айтады. Витамин латынша vіtа – өмір, тіршілік; vitman – тіршілік амині деген мағынаны білдіреді. Олар тағамдық заттармен организмге түсіп, зат алмасуға, организмнің өсіп-өнуіне әсерін тигізеді. Организмнің қорғаныштық қабілетін арттыруда витаминдердің атқаратын міндеті өте зор. Егер тамақтану дұрыс жолға қойылмаса, яғни күнделікті пайдаланатын тағамдарымызда организмдерге қажетті витаминдер мөлшері жеткіліксіз болса, онда организм әлсіреп, ол әр түрлі ауруларға шалдығады, оның өсіп-өнуі мен жетілуі нашарлайды. Витаминдер, сол сияқты, жоғары дәрежелі өсімдіктер мен микро-организмдердің қалыпты өсуі мен дамуы үшін қажетті заттар. Организмге тағамдар арқылы келіп түсетін белоктардың, майлардың, углеводтардың және минералдық тұздардың алмасуын жылдамдататын жәнс реттейтін де витаминдер. Соңғы кезде витаминдерді классификациялап үлкен 4 топқа бөледі:1) алифатикалық витаминдер қатары (аскорбин қышқылы);2) алицикдды витаминдер қатары;3) ароматикалық витаминдер қатары;4) Гетероциклды витаминдер қатары.
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Сақина салмақ ойыны»Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді3-тапсырмаЖазылымКестеде берілген мәлімет бойынша мәтін құрастырҚалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер).Сергіту сәті «16қыз»Топтық бағалау іске асады.
| Қызыл,жасыл, сары түсті фигуралар
Үлестірме қағаз
Сергіту сәті . Караоке «16 қыз»
|
Соңы 5 минут | Сабақ соңында кері байланыс жасайды. Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:Үй жұмысы 5-тапсырмаСауалнама құрастыру |
смайликтер |
Қосымша ақпарат |
Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?
| Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз?
| Пəнаралық байланыс –Денсаулық жəне қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтарменбайланыс(тəрбиеэлементі). |
Алғашқы азат жолындағы кідірістерді белгіле(деңгейі орташа).Дәрумен, қызылша, сәбіз, алма сөздерін септе, тәуелде.(с деңгейі)
| Бағалау шәкілі«8-9»-5«6-7»-4«5»-3
|
|
РефлексияСабақтың мақсатымен оқуміндеттеріорындалды ма?Бүгін оқушыларне үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?ЖоспарланғанСаралау жақсыІске асты ма?(тапсырмаларсəйкес болды ма?)Уақытты қалайпайдаландым?Жоспарымақандай өзгерісенгіздім жəненеге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
|
Қорытынды бағамдауЕң жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:
Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесісабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1
|