ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС
Пәні: Химия
2017-2018 ж.ж.
«Адамды бір нәрсеге үйретіп қажеті жоқ, бар болғаны оған өзіне керекті
жаңалықты ашуға көмек беру қажет»
Г. Галилей
Ел Президенті өз жолдауында «Біздің жас мемлекетіміз өсіп-жетіліп, кемелденді, біздің балаларымыз бен немерелеріміз онымен бірге ер жетеді. Олар өз ұрпағының өрісі биік, денсаулығы мықты өкілдері болады», - деп атап көрсетілгендей, өз ұрпағының жауапты да, жігерлі болып, өрісі биік жеткіншекті тәрбиелеуде мұғалімнің жаңаша ойлау түрін педагогикалық ғылыми тұрғыда ұйымдастырғанда ғана қол жетеді. Бұл міндетке дарынды балаларды таңдау және олардың бойындағы ерекше қасиетті бағалап, өмірден өз орындарын табуға көмектесу де қосылады.
Мектепте оқу-тәрбие жұмысындағы әдіс-тәсілдің қай-қайсысы болсын, негізінде оқушылардың сана-сезімін, ақыл-ойын дамытуды мақсат ететін болғандықтан, олардың да дара ерекшеліктерін біліп, санасып отыру қажет. Бұл ұстаз-парызы.
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС
Мақсаты:
Мектепте дарынды оқушылармен жұмыс жүйесін қалыптастыруға жағдай жасау. Мектепте шығармашылық орта туғызу жұмыстың бар кезеңдерінің ішіндегі ең маңыздысы болып табылады:
Мұғалімдер де, оқушылар да мынаны түсінгені абзал:
-
Мектеп – қателесуге рұқсат етілетін орын;
-
Әркім өз көзқарасын және өз ойын ашық айтуына болады;
-
Әрекетті немесе нәтижені сынау, жеке тұлғаны мақтау;
-
Оқушы тек өз-өзімен ғана салыстырылады;
-
Мұғалім мақтаудың ретін табуы керек;
-
Оқушыларға жол сілтей бермей, керісінше тәуелсіз әрекет етуге көмектесу;
Міндеттері:
Баланың жеке тұлғалық ерекшеліктерін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау
Балалардың кәсіби және жеке даралық қабілетін анықтай алуына психологиялық –педагогикалық көмек көрсету
Негізгі принциптері: Баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату
Болжап отырған нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалаптасқан тұлға
Дарындылық анықтамасы:
· Іс-әрекеттің сәтті орындалуын қамтамасыз ететін қабілеттік істің өзара сәйкестік сапалығын айтады
· Іс-әрекеттің жағдайдағы ерекшелігі, кеңінен қамтылған адам мүмкіндігі.
· Ақылдың потенциалы немесе интеллект. Оқуға, білімге жалпы танымдық мүмкіндіктер және қабілеті
· Баланың табиғаты арқылы дамыған қабілет туралы
· Таланттылық және адамгершілігінің жоғары жетістіктерге жеткізетін іс-шаралар
Дарынды баланың сипаттамасы:
· Интелектуалды сферасы
· Білімділік өрісі
· Ойлау қабілеті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен айналысса тоқтай аламайды, өз ойын ерте жеткізеді
Дарындылық үш параметрмен анықталады:
· Танымдық жеке дамуы.
· Психологиялықжекедамуы.
· Физикалықдамуы.
Дарынды балаларды анықтау мен олармен жұмыс ұйымдастыру
І. Дайындық жұмыстары (кімдер жұмыс істейді)
1. Мектеп әкімшілігі не бірлестік мүшелері дарынды балалармен жұмыс жасауға қабілетті, шебер мұғалімдерді анықтау
2. Мұғалімдерді қажетті құжаттармен қамтамасыз ету, дайындықтан өткізу, пікір алмасу шараларын белгілеу
3. Қабілетті оқушылармен жұмыс жүргізетін мұғалімдер тобына жетекшіні бекіту не тағайындау
4. Оқушылар дарындылығын анықтау шараларын ұйымдастыру (жарыс, байқау, емтихан, олимпиада, т.с.с)
5. Дарынды оқушылармен жұмыс бұрышын жабдықтау (кабинетін)
ІІ. Оқушылар арасынан қабілетті оқушыны анықтау (кіммен жұмыс істейді?)
1. Сынып жетекші мұғалімдерімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу
2. Пән мұғалімдерімен (сынып жетекшілерімен) қабілетті не айрықша өнері, бейімі бар оқушыларды іріктеу
3. Жыл сайын мектепішілік жарыстарда, олимпиадаларда, т.с.с байқауларда жеңімпаз оқушыларды топтастыру (бағытына қарай)
4. Білім деңгейінің стандарттық өлшемнен ерекшелігін (игеру қабілетін) анықтау
“Дарынды балалар” бағдарламасының жұмыс бағыттары:
І. Дарынды балаларға арналған қосымша оқу бағдарламаларын, тест тапсырмаларын және түрлі бақылау жұмыстарының мәтіндерін дайындау.
ІІ. Диагностика жүргізу
ІІІ. Дарынды балалардың шығармашылық потенциалын жүзеге асыруда жағдай туғызу
IV. Дарынды балалардың шығармашылық қабілетін дамыту.
V. Дарынды балалардың шығармашылық дамуының негізгі көзі-ынталандару іс-шараларын өткізу
VІ. “Дарынды балалар” мәселесі бойынша мұғалімдермен ғылыми-әдістемелік іс-шаралар ұйымдастыру
2016-2017 оқу жылы бойынша оқушылардың шығармашылық қабілетін анықтауға мектеп психологы сараптама жасап, пән мұғалімдеріне ұсынымдар берді. Зерттеулер мен жобалар бойынша мұғалімдер барлық пәндерден дарынды балалардың тізімін жасап, «Дарынды балалар» бағдарламасы әзірленді және мектеп басшысымен бекітілді.
Химия пәнінен дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
8 сынып
|
Сабақ реті |
Оқу тақырыбы |
Сағат саны |
Өткізуі |
Түзетуі |
|
1 2 |
Заттардың молекулалық формуларын шығаратың есептеулер. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
3 4 |
Авогадро заңы. Газдардың тығыздығы және салыстырмалы тығыз -дығы. Газдардың химиялық реакциялардағы көлемі қатынасы. |
2 |
|
|
|
5 6 |
Заттардың еріткіштік қасиеттері. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
7 8 |
Заттардың ерітіндегі косылымдарын белгілейтін тәсілдер. Ерітінді -лерді араластыру. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
9 10 |
Әрекеттесуші заттардың біреуі артық алынғандағы химиялық ре -акциялардың теңдеулері бойынша шығаратың есептеулер. |
2 |
|
|
|
11 12 |
Ізінше өтетін химиялық реакциялардың теңдеулері бойынша шыға -ратың есептеулер. |
2 |
|
|
|
13 14 |
Қос өтетін химиялық реакциялардың теңдеулері бойынша шығара -тың есептеулер. |
2 |
|
|
|
15 16 |
Теориялық мүмкіндікпен салыстыра отырып, реакция өніміндегі шы -ғымның массалық үлесін есептеу. |
2 |
|
|
|
17 18 |
Әрекеттесуші заттардың біреуінің құрамында қоспалар болатын хи- миялық реакциялардың теңдеулері бойынша шығаратың есептеулер. |
2 |
|
|
|
19 20 |
Балама. Балама заңы. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
21 22 |
Оксидтер : алынуы, қасиеттері, қолданылуы. Оксидтердің генетикалық байланыстары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
23 24 |
Қышқылдар : алынуы, қасиеттері, қолданылуы. Қышқылдардың гене -тикалық байланыстары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
25 26 |
Негіздер : алынуы, қасиеттері, қолданылуы. Негіздердің генетикалық байланыстары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
27 28 |
Тұздар : алынуы, қасиеттері, қолданылуы. Тұздардың генетикалық байланыстары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
29 30 |
Д. И. Менделеевтің Периодтық заңы мен Периодтық жүйесі. Атом құрылысы. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
31 32 |
Тотығу - тотықсыздану химиялық реакциялардың теңдеулері бойын -ша шығаратын есептеулер. |
2 |
|
|
|
33 34 |
Қоспалардың сандық құрамдары : массалық үлесі, көлемі, молярлық үлесі. Есептер шығару. |
2 |
|
|
Химия пәнінен дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
9 сынып
|
Сабақ реті |
Оқу тақырыбы |
Сағат саны |
Өткізуі |
Түзетуі |
|
1 2 |
Электролиттік диссоциациялану. Электролиттік диссоциациялану дәре -жесі. Диссоциацияның константасы. Иондардың белсендігі. |
2 |
|
|
|
3 4 |
Кристалгидраттары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
5 6 |
Бейорганикалық заттардың сапалық құрамдарын белгілейтін реакциялар. Бейорганикалық заттардың сапалық құрамдарын белгілеу. Есеп шығару. |
2 |
|
|
|
7 8 |
Заттардың еріткіштік қасиеттері. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
9 10 |
Сутек көрсеткіш. Судың иондық көбейтуы. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
11 12 |
Тұздар гидролизі. Гидролиздің константасы. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
13 14 |
Тотығу - тотықсыздану реакциялар. Жартылық реакциялар бойынша тә -сілдер. Айналадағы ортаның тотығу - тотықсыздану реакцияларға тигі - зетің әсері. |
2 |
|
|
|
15 16 |
Қоюландырған күкірт және азот қышқылдарының ерекше қасиеттері. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
17 18 |
Нитраттардың және аммоний тұздардың ыдырауы. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
19 20 |
Тұздардың ерітінділерінде өтетін реакциялар. Табақшалардың массала -рының айырымдылығына байланысты есептер шығару. |
2 |
|
|
|
21 22 |
Газдардың заңдары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
23 24 |
І - ІІІ А топтардағы металдардың химиялары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
25 26 |
ІV А тобындағы элементтердің химиялары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
27 28 |
V А тобындағы элементтердің химиялары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
29 30 |
VІ А тобындағы элементтердің химиялары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
31 32 |
VІІ А тобындағы элементтердің химиялары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
33 34 |
Бейорганикалық заттардың генетикалық байланыстар. Есептер шығару. |
2 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дарынды балалармен жұмыс жасау жоспары
Дарынды балалармен жұмыс жасау жоспары
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС
Пәні: Химия
2017-2018 ж.ж.
«Адамды бір нәрсеге үйретіп қажеті жоқ, бар болғаны оған өзіне керекті
жаңалықты ашуға көмек беру қажет»
Г. Галилей
Ел Президенті өз жолдауында «Біздің жас мемлекетіміз өсіп-жетіліп, кемелденді, біздің балаларымыз бен немерелеріміз онымен бірге ер жетеді. Олар өз ұрпағының өрісі биік, денсаулығы мықты өкілдері болады», - деп атап көрсетілгендей, өз ұрпағының жауапты да, жігерлі болып, өрісі биік жеткіншекті тәрбиелеуде мұғалімнің жаңаша ойлау түрін педагогикалық ғылыми тұрғыда ұйымдастырғанда ғана қол жетеді. Бұл міндетке дарынды балаларды таңдау және олардың бойындағы ерекше қасиетті бағалап, өмірден өз орындарын табуға көмектесу де қосылады.
Мектепте оқу-тәрбие жұмысындағы әдіс-тәсілдің қай-қайсысы болсын, негізінде оқушылардың сана-сезімін, ақыл-ойын дамытуды мақсат ететін болғандықтан, олардың да дара ерекшеліктерін біліп, санасып отыру қажет. Бұл ұстаз-парызы.
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС
Мақсаты:
Мектепте дарынды оқушылармен жұмыс жүйесін қалыптастыруға жағдай жасау. Мектепте шығармашылық орта туғызу жұмыстың бар кезеңдерінің ішіндегі ең маңыздысы болып табылады:
Мұғалімдер де, оқушылар да мынаны түсінгені абзал:
-
Мектеп – қателесуге рұқсат етілетін орын;
-
Әркім өз көзқарасын және өз ойын ашық айтуына болады;
-
Әрекетті немесе нәтижені сынау, жеке тұлғаны мақтау;
-
Оқушы тек өз-өзімен ғана салыстырылады;
-
Мұғалім мақтаудың ретін табуы керек;
-
Оқушыларға жол сілтей бермей, керісінше тәуелсіз әрекет етуге көмектесу;
Міндеттері:
Баланың жеке тұлғалық ерекшеліктерін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау
Балалардың кәсіби және жеке даралық қабілетін анықтай алуына психологиялық –педагогикалық көмек көрсету
Негізгі принциптері: Баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату
Болжап отырған нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалаптасқан тұлға
Дарындылық анықтамасы:
· Іс-әрекеттің сәтті орындалуын қамтамасыз ететін қабілеттік істің өзара сәйкестік сапалығын айтады
· Іс-әрекеттің жағдайдағы ерекшелігі, кеңінен қамтылған адам мүмкіндігі.
· Ақылдың потенциалы немесе интеллект. Оқуға, білімге жалпы танымдық мүмкіндіктер және қабілеті
· Баланың табиғаты арқылы дамыған қабілет туралы
· Таланттылық және адамгершілігінің жоғары жетістіктерге жеткізетін іс-шаралар
Дарынды баланың сипаттамасы:
· Интелектуалды сферасы
· Білімділік өрісі
· Ойлау қабілеті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен айналысса тоқтай аламайды, өз ойын ерте жеткізеді
Дарындылық үш параметрмен анықталады:
· Танымдық жеке дамуы.
· Психологиялықжекедамуы.
· Физикалықдамуы.
Дарынды балаларды анықтау мен олармен жұмыс ұйымдастыру
І. Дайындық жұмыстары (кімдер жұмыс істейді)
1. Мектеп әкімшілігі не бірлестік мүшелері дарынды балалармен жұмыс жасауға қабілетті, шебер мұғалімдерді анықтау
2. Мұғалімдерді қажетті құжаттармен қамтамасыз ету, дайындықтан өткізу, пікір алмасу шараларын белгілеу
3. Қабілетті оқушылармен жұмыс жүргізетін мұғалімдер тобына жетекшіні бекіту не тағайындау
4. Оқушылар дарындылығын анықтау шараларын ұйымдастыру (жарыс, байқау, емтихан, олимпиада, т.с.с)
5. Дарынды оқушылармен жұмыс бұрышын жабдықтау (кабинетін)
ІІ. Оқушылар арасынан қабілетті оқушыны анықтау (кіммен жұмыс істейді?)
1. Сынып жетекші мұғалімдерімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу
2. Пән мұғалімдерімен (сынып жетекшілерімен) қабілетті не айрықша өнері, бейімі бар оқушыларды іріктеу
3. Жыл сайын мектепішілік жарыстарда, олимпиадаларда, т.с.с байқауларда жеңімпаз оқушыларды топтастыру (бағытына қарай)
4. Білім деңгейінің стандарттық өлшемнен ерекшелігін (игеру қабілетін) анықтау
“Дарынды балалар” бағдарламасының жұмыс бағыттары:
І. Дарынды балаларға арналған қосымша оқу бағдарламаларын, тест тапсырмаларын және түрлі бақылау жұмыстарының мәтіндерін дайындау.
ІІ. Диагностика жүргізу
ІІІ. Дарынды балалардың шығармашылық потенциалын жүзеге асыруда жағдай туғызу
IV. Дарынды балалардың шығармашылық қабілетін дамыту.
V. Дарынды балалардың шығармашылық дамуының негізгі көзі-ынталандару іс-шараларын өткізу
VІ. “Дарынды балалар” мәселесі бойынша мұғалімдермен ғылыми-әдістемелік іс-шаралар ұйымдастыру
2016-2017 оқу жылы бойынша оқушылардың шығармашылық қабілетін анықтауға мектеп психологы сараптама жасап, пән мұғалімдеріне ұсынымдар берді. Зерттеулер мен жобалар бойынша мұғалімдер барлық пәндерден дарынды балалардың тізімін жасап, «Дарынды балалар» бағдарламасы әзірленді және мектеп басшысымен бекітілді.
Химия пәнінен дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
8 сынып
|
Сабақ реті |
Оқу тақырыбы |
Сағат саны |
Өткізуі |
Түзетуі |
|
1 2 |
Заттардың молекулалық формуларын шығаратың есептеулер. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
3 4 |
Авогадро заңы. Газдардың тығыздығы және салыстырмалы тығыз -дығы. Газдардың химиялық реакциялардағы көлемі қатынасы. |
2 |
|
|
|
5 6 |
Заттардың еріткіштік қасиеттері. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
7 8 |
Заттардың ерітіндегі косылымдарын белгілейтін тәсілдер. Ерітінді -лерді араластыру. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
9 10 |
Әрекеттесуші заттардың біреуі артық алынғандағы химиялық ре -акциялардың теңдеулері бойынша шығаратың есептеулер. |
2 |
|
|
|
11 12 |
Ізінше өтетін химиялық реакциялардың теңдеулері бойынша шыға -ратың есептеулер. |
2 |
|
|
|
13 14 |
Қос өтетін химиялық реакциялардың теңдеулері бойынша шығара -тың есептеулер. |
2 |
|
|
|
15 16 |
Теориялық мүмкіндікпен салыстыра отырып, реакция өніміндегі шы -ғымның массалық үлесін есептеу. |
2 |
|
|
|
17 18 |
Әрекеттесуші заттардың біреуінің құрамында қоспалар болатын хи- миялық реакциялардың теңдеулері бойынша шығаратың есептеулер. |
2 |
|
|
|
19 20 |
Балама. Балама заңы. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
21 22 |
Оксидтер : алынуы, қасиеттері, қолданылуы. Оксидтердің генетикалық байланыстары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
23 24 |
Қышқылдар : алынуы, қасиеттері, қолданылуы. Қышқылдардың гене -тикалық байланыстары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
25 26 |
Негіздер : алынуы, қасиеттері, қолданылуы. Негіздердің генетикалық байланыстары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
27 28 |
Тұздар : алынуы, қасиеттері, қолданылуы. Тұздардың генетикалық байланыстары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
29 30 |
Д. И. Менделеевтің Периодтық заңы мен Периодтық жүйесі. Атом құрылысы. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
31 32 |
Тотығу - тотықсыздану химиялық реакциялардың теңдеулері бойын -ша шығаратын есептеулер. |
2 |
|
|
|
33 34 |
Қоспалардың сандық құрамдары : массалық үлесі, көлемі, молярлық үлесі. Есептер шығару. |
2 |
|
|
Химия пәнінен дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
9 сынып
|
Сабақ реті |
Оқу тақырыбы |
Сағат саны |
Өткізуі |
Түзетуі |
|
1 2 |
Электролиттік диссоциациялану. Электролиттік диссоциациялану дәре -жесі. Диссоциацияның константасы. Иондардың белсендігі. |
2 |
|
|
|
3 4 |
Кристалгидраттары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
5 6 |
Бейорганикалық заттардың сапалық құрамдарын белгілейтін реакциялар. Бейорганикалық заттардың сапалық құрамдарын белгілеу. Есеп шығару. |
2 |
|
|
|
7 8 |
Заттардың еріткіштік қасиеттері. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
9 10 |
Сутек көрсеткіш. Судың иондық көбейтуы. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
11 12 |
Тұздар гидролизі. Гидролиздің константасы. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
13 14 |
Тотығу - тотықсыздану реакциялар. Жартылық реакциялар бойынша тә -сілдер. Айналадағы ортаның тотығу - тотықсыздану реакцияларға тигі - зетің әсері. |
2 |
|
|
|
15 16 |
Қоюландырған күкірт және азот қышқылдарының ерекше қасиеттері. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
17 18 |
Нитраттардың және аммоний тұздардың ыдырауы. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
19 20 |
Тұздардың ерітінділерінде өтетін реакциялар. Табақшалардың массала -рының айырымдылығына байланысты есептер шығару. |
2 |
|
|
|
21 22 |
Газдардың заңдары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
23 24 |
І - ІІІ А топтардағы металдардың химиялары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
25 26 |
ІV А тобындағы элементтердің химиялары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
27 28 |
V А тобындағы элементтердің химиялары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
29 30 |
VІ А тобындағы элементтердің химиялары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
31 32 |
VІІ А тобындағы элементтердің химиялары. Есептер шығару. |
2 |
|
|
|
33 34 |
Бейорганикалық заттардың генетикалық байланыстар. Есептер шығару. |
2 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













