Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дарынды оқушылармен жұмыс
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған дарынды оқушымен жұмыс үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
426
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС
ДАРЫНДЫЛЫҚТЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛАУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ МОДЕЛІ
ДАРЫНДЫ БАЛАРАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДІҢ КӘСІБИ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫНА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ ТАҢДАУ БАРЫСЫНДАҒЫ НАЗАР АУДАРАТЫН ЕРЕКШЕЛІКТЕР:
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЖҰМЫС ІСТЕУІНЕ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-МАЗМҰНДЫҚ КЕСТЕСІ
МОТИВАЦИЯЛЫҚ КОМПОНЕТТЕРІ:
ДАРЫНДЫЛЫҚ 3 ПАРАМЕТРМЕН АНЫҚТАЛАДЫ:
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ СИПАТТАМАСЫ:
ДАРЫНДЫЛЫҚТЫ АНЫҚТАУҒА ТӨМЕНДЕГІ ФАКТОРЛАРДЫ ЕСКЕРТУ КЕРЕК
ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫНЫ АНЫҚТАУ КАРТАСЫ
Мектеп құрылымындағы дарындылықты дамыту динамикасы
Профилактикалық жұмысСұраныс хат
Сұраныс бойынша жүргізілетін жұмыс түрі
Әлеуметтік психологиялық картасы
Салыстыру
Өмірмен байланыс
Атақты адамдардың мектеп қабырғасында кей пәндерде білімі төмен болғанымен танымдық қабілеті жүре дамитындығын дәлел ретінде айтуға болады. Мысалы:Лейбниицтің, Ньютонның, Лобачевскийдің математикаға қабілеттері 20 жастан соң байқалыпты -Томас Эдисонның бала кезінде есте сақтау қабілеті өте нашар болды. Мектепте үйреткенін ұмыта беріп, мұғалімдерді жиі ренжітетін.Ол мектепте барлығы үш ай ғана оқыды.1869-76 ж. қашықтықтан ақпарат жіберетін прибор құрастырды, жазу машинкасымен әлемді таң қалдырды. Өмірмен байланыстыра отырып баланың тек жақсы оқуына ғана емес, бойындағы қабілеттілікті көре, тани білуіміз керектігін естен шығармағанымыз да дұрыс болар еді.
Дарынды балаларға қолдау көрсету -Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру; -Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету (мұражай, театр, қаланың көрнекті жерлеріне саяхат ұйымдастыру т.б.) -Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру, -Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу; -Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда денсаулығын бақылау,консультация, профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.)-Қажетіне қарай жағдай туғызу-Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру.
Оқушының өзін өзі бақылауы-Интеллектуалды эмоциялық бірлікті сақтай біледі;-Шешім қабылдайды;-Сенімділік туындайды;-Өзгелермен салыстырады;-Өзін-өзі бақылайды;-Жауапкершілік туындайды;-Мінез-құлқы өзгеріледі;-Ғылыми тұрғыда ізденеді;-Материалдарын жинақтайды.Зерттеу нәтижесіЗерттеу нәтижесіДарынды балалардың психологиялық тұрғыда ұйымдастыру кестесі
Тарату,жинақтау
-Тәжірибелерін газет,журнал беттеріне беру;-Байқауларға қатысу;-Іс-шаралар ұйымдастыру;-Мектептермен тәжірибе алмасу.-Бақылау күнделігін жазып отыру;-Психологиялық материалдар жинақтау;-Кітапша құрастыру.-”Реферат”;-”Портфолио”
Қорытынды:
-Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады:-Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатыстырып, қабілеттерін дәлелдеу.-Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти отырып,шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндіктер бар;-Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады:-Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.
Перспектива:
-Өзін-өзі тануға, өзін-өзі тәрбиелеуге, жаңашыл, төзімі берік, үнемі өзін дамытуға, ізденетін, экспериментшіл, принципке берік, ешкімді қайталамайтын, энтузиазист,бойына дарындылықты қалыптастырабілетін тұлғаны күтеміз.-Келешектегі кәсіби мамандық таңдауда өздері шешім қабылдайды. -Мектеппен ғана шектелмей, жоғары оқу орындарымен байланыс жасау; -Өз беттерімен дарындылық орталығын құру; -Болашақ бағдарламасын қолдап,шетелдермен тәжірибе алмасу, -Ұлтымыздың психологиялық ерекшеліктерін зерттеп, дамытатын ғылыми еңбектер жазу.
ДАРЫНДЫЛЫҚТЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛАУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ МОДЕЛІ
ДАРЫНДЫ БАЛАРАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДІҢ КӘСІБИ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫНА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ ТАҢДАУ БАРЫСЫНДАҒЫ НАЗАР АУДАРАТЫН ЕРЕКШЕЛІКТЕР:
- Дарынды бала өзгеше және шапшаң ойлайды.
- Дарынды оқушылардың ішкі сезімі жағынан өзгешелігі: өте сезімтал, ықылас қойған нәрсесін, тақырыбын әр жерде негізгі мәселе етіп ұсынады.
- Дарынды оқушының физикалық тұрғыдан ерекшелігі: дамудағы шапшаңдылық, ақындарша сөйлеуі, жиі-жиі ойға берілуі, қиял-күйінің басым түсуі.
- Әлеуметтік тұрғыдан ерекшелігі: адамгершілік сезімдерінің ерте дамып, жоғары моральдық қасиеттерге ие болуы.
- Дәстүрлі және дәстүрлі емес сабақтарда дарынды оқушыға баса назар аудару.
- Екі түрлі жарыс, есеп т.б. сабақтардың оқушының қабілетін ашып, тереңдету.
- Сыныптан тыс жұмыстарда дарынды оқушыны тәрбиелеудің бір түрі. Түрлі кездесулер ертеңгілік, ашық сабақтар, тәрбие сағаттары.
- Кітапханамен байланыс жасай отырып «Балдырған», «Айгөлек», «Ұлан» т.б. ақын жазушылар өмірімен шығармаларын өз бетінше оқып, ойларын ортаға салуға баулу.
- Ой-өрісін қиялын, ізденімпаздығының, есеп шығару қабілетін дамыту.
- Дарынды баланың білімін, тереңдетудің жұмыстың бірі үйірме.
- Есеп, жұмбақ құрастыру қабілетіне баулу.
- Бақылау, есептер шығару, нәтижесін шығару.
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЖҰМЫС ІСТЕУІНЕ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-МАЗМҰНДЫҚ КЕСТЕСІ
МОТИВАЦИЯЛЫҚ КОМПОНЕТТЕРІ:
- Жұмыс істеудің қажеттілігін сезіну.
- Балаларды сүюі.
- Жаңа эффектілі әдістерді табуға құлшыныс.
- Жоғары нәтижелерге жету.
Мазмұндық компонент | Процестік компонент |
Білім берудің мемлекеттік стандартында мол көлемді білім мазмұнын білу | Кластағы педагогикалық процесті анықтай білу |
Қызметтің объектісін білу, жалпы педагогикалық процесті білу. | Дарындылықты анықтаудың метожикасын білу |
Балалардың дарындылық моделін білу | Топтық және программа жасау, жұмыс істеу |
Дарындылықты анықтау диагностикалық методикасын білу | Аса бейімдң балалар үшін жаттығулар мен тапсырмалардың жаңа түрін қолдану |
Жаңа білім беру технологиясының негіздерін білу | Жаңа оқыту технологиясын қолдану |
Қарым-қатынасты дұрыс ұйымдастыру | |
Жұмыс нәтижелерін дұрыс есептеп талдау | |
Дарынды балаларға дұрыс бағыт-бағдар беру |
ДАРЫНДЫЛЫҚ 3 ПАРАМЕТРМЕН АНЫҚТАЛАДЫ:
- Танымдық жеке дамуы.
- Психологиялық дамуы.
- Физикалық дамуы.
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ СИПАТТАМАСЫ:
- Интеллектуалдық сферасы.
- Білімдік өрісі.
- Ойлау қабілетті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен айналысса, тоқтай алмайды, өз ойын ерте жеткізеді.
ДАРЫНДЫЛЫҚТЫ АНЫҚТАУҒА ТӨМЕНДЕГІ ФАКТОРЛАРДЫ ЕСКЕРТУ КЕРЕК
- Жас ерекшелігін.
- Тұлғалық ерекшелігін.
- Экспериментатордың тұлғалық ерекшелігін.
- Тестілеу кезінде жағдай туғызу.
ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫНЫ АНЫҚТАУ КАРТАСЫ
Мектеп құрылымындағы дарындылықты дамыту динамикасы
Профилактикалық жұмысСұраныс хат
Сыныбы(топ,жеке) | Сұранысберуші | Сұранысберушіденмәлімет | АтаананыңСұранысқа келісімі | Сұраныстыңсебебі | Қай күні берілді |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Сұраныс бойынша жүргізілетін жұмыс түрі
- Сыныбы________________________________________________
Зерттеубағыттары(профилактикалық,консультациялық,коррекциялық,диагностикалық.) | Бағытберу | Ата-анаменбайланыс | Мұғалімменбайланыс | Қиындықтар | Жетістіктер | Зерттеу жүргізуші |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Әлеуметтік психологиялық картасы
- Оқушының аты-жөні __________________________________
- Туған жылы____________Сыныбы ____________
Денсаулығы | Жанұя туралы мәлімет | Материалдық жағдайы | Қабілеті | Тәртібі | Білімі | Қызығушылығы | Ортаменқарым-қатынасы |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Салыстыру
- Психологиялық ерекшеліктерін айқындап,психологиялық зерттеу жұмысының қорытындысын (темперамент,зейін,ес,қабылдау,
- ойлауы, т.б.)және басқа мәліметтерді салыстыра отырып баланың әлсіз жақтарын дамытуға бағыт беріп отыру.
Өмірмен байланыс
Атақты адамдардың мектеп қабырғасында кей пәндерде білімі төмен болғанымен танымдық қабілеті жүре дамитындығын дәлел ретінде айтуға болады. Мысалы:Лейбниицтің, Ньютонның, Лобачевскийдің математикаға қабілеттері 20 жастан соң байқалыпты -Томас Эдисонның бала кезінде есте сақтау қабілеті өте нашар болды. Мектепте үйреткенін ұмыта беріп, мұғалімдерді жиі ренжітетін.Ол мектепте барлығы үш ай ғана оқыды.1869-76 ж. қашықтықтан ақпарат жіберетін прибор құрастырды, жазу машинкасымен әлемді таң қалдырды. Өмірмен байланыстыра отырып баланың тек жақсы оқуына ғана емес, бойындағы қабілеттілікті көре, тани білуіміз керектігін естен шығармағанымыз да дұрыс болар еді.
Дарынды балаларға қолдау көрсету -Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру; -Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету (мұражай, театр, қаланың көрнекті жерлеріне саяхат ұйымдастыру т.б.) -Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру, -Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу; -Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда денсаулығын бақылау,консультация, профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.)-Қажетіне қарай жағдай туғызу-Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру.
Оқушының өзін өзі бақылауы-Интеллектуалды эмоциялық бірлікті сақтай біледі;-Шешім қабылдайды;-Сенімділік туындайды;-Өзгелермен салыстырады;-Өзін-өзі бақылайды;-Жауапкершілік туындайды;-Мінез-құлқы өзгеріледі;-Ғылыми тұрғыда ізденеді;-Материалдарын жинақтайды.Зерттеу нәтижесіЗерттеу нәтижесіДарынды балалардың психологиялық тұрғыда ұйымдастыру кестесі
Қалай анықталады | Қандай қолдау көрсетіледі | Бағыт беру жолдары | Кемшіліктер | Кері байланыс | Жетістіктер |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Тарату,жинақтау
-Тәжірибелерін газет,журнал беттеріне беру;-Байқауларға қатысу;-Іс-шаралар ұйымдастыру;-Мектептермен тәжірибе алмасу.-Бақылау күнделігін жазып отыру;-Психологиялық материалдар жинақтау;-Кітапша құрастыру.-”Реферат”;-”Портфолио”
Қорытынды:
-Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады:-Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатыстырып, қабілеттерін дәлелдеу.-Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти отырып,шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндіктер бар;-Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады:-Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.
Перспектива:
-Өзін-өзі тануға, өзін-өзі тәрбиелеуге, жаңашыл, төзімі берік, үнемі өзін дамытуға, ізденетін, экспериментшіл, принципке берік, ешкімді қайталамайтын, энтузиазист,бойына дарындылықты қалыптастырабілетін тұлғаны күтеміз.-Келешектегі кәсіби мамандық таңдауда өздері шешім қабылдайды. -Мектеппен ғана шектелмей, жоғары оқу орындарымен байланыс жасау; -Өз беттерімен дарындылық орталығын құру; -Болашақ бағдарламасын қолдап,шетелдермен тәжірибе алмасу, -Ұлтымыздың психологиялық ерекшеліктерін зерттеп, дамытатын ғылыми еңбектер жазу.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)