2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / дарынды оқушылармен жұмыс математика бастауыш

дарынды оқушылармен жұмыс математика бастауыш

Материал туралы қысқаша түсінік
дарынды оқушылармен жұмыс математика бастауыш
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

34 – сабақ

1. а) Жұмысшылар әр 5 минут сайын ағаштың 1 метрін кеседі. Ұзындығы 2 м бөренені неше минутта кесіп болады?















































































ә) Екі бірдей цифрмен жазылған саннан екінші бір санды азайттық. Сонда азайтылған санмен бірдей сан шықты. Мысал келтіріп, жаз.















































































2. Лабиринттен шығатын жолды тап.

-

+

100 + +

Shape8

100

-


-

- + -

+

3. Ондықтары бірліктерден 2 – ге кем болатын барлық екі таңбалы сандарды жаз.

79, 68, ____________________________________________

4. «Адасқан әріптер» жануарлардың атын құрап жаз.

Р С А Н Т Ы А

К І Т Л Ү

Ж А Ы Б О Л С Р

А Қ Ы Р С Қ


а) ә)























































5. Батпырауықты заңдылығын сақтап сал, дұрыс боя.

Shape13 Shape12

Shape19 Shape16 Shape18 Shape17 Shape15 Shape14

Shape23 Shape20 Shape21






Алғы сөз


Қазіргі кезде Қазақстан Республикасында білім берудің жаңа мемлекеттік стандартына сәйкес мектептегі оқыту мен тәрбиелеу проритеті түбегейлі өзгеріп, бірінші кезекке бұрынғыдан оқушыны пәндік білім, білік және дағдылардың белгілі бір жиынтығымен қаруландыру емес, оның оқу – танымдық іс - әрекетін дұрыс және тиімді ұйымдастыру негізінде жеке бас тұлғасын тәрбиелеу мақсаты қойылып отыр.

Соңғы жылдары Қазақстан Республикасында жалпы білім беретін мектептің білім мазмұны түбегейлі өзгерту және жаңарту бағытында іс – шаралар жүзеге асырылуда.

Соның бірі ретінде бастауыш сыныпта логикалық математика вариативті курсын қолдану болып табылады. Стандартқа сәйкес білім берудегі аса мәнді өзгерістердің бірі оқушыларды математиканы оқыту барысында танымдық және шығармашылық ізденіске жетектейтін іс - әрекеттерге баулу.

Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған бұл көмекші құрал олардың жаңа буын математика оқулықтарының ерекшеліктерінің жете түсініп, оқыту процесінде оларға арқау болған негізгі идеяларды жүзеге асырылуына біршама жеңілдік келтіреді, сондай – ақ математиканы ақытуды орын алып отырған кейбір дәстүрлі, үйреншікті әдіс – тәсілдерден бас тарта отырып, оны оқушылардың танымдық дербестігі мен шығармашылық қабілеттерін дамы

Логикалық математика сабағы оқушылардың ой - өрісін, сана – сезімін жан – жақты дамуына зор ықпал етеді.

Мұнда мұғалімдердің талап – тілектерін, математиканың барлық қазіргі курстарының кеңістіктік, логикалық ойлау қабілетін дамыту ескерілді. Сөйтіп, 2 – сыныпқа арналған жинаққа келесі тапсырмалар енгізілді:

  • геометриялық мазмұндағы және кеңістік ұғымын дамытуға арналған тапсырмалар;

  • комбинаторлық тапсырмалар;

  • заңдылықты, реттілікті анықтауға арналған тапсырмалар;

  • жиынмен байланысты амалдарды орындауға арналған тапсырмалар;

  • математикалық басқатырғыштар (сандық ребстар, сиқырлы фигуралар, қызықты шаршылар);



  • логикалық қорытындылар;

  • лабиринттер;

  • көңілді жаттығулар;

  • реттеуге арналған тапсырмалар.

Түрлі ойын түрлері арқылы оқушылардың белсенділігін, қызығушылықтарын арттыру, математикалық білім, білік дағдыларын игеру, өздігінен білім алуға, оқушылардың ақыл - ойынның математикалық стилін дамыту көзделген.

2 – сыныпта жыл бойы – 34 сабақ

Әр сабақта – 5 негізгі және 1 қосымша тапсырмадан


























































33 – сабақ

1. Зообақта павлинге 1 күнде 50 гр бидай жейді. Сонда павлин 1 аптада неше грамм бидай жейді?
















































































2. Көктемде оқушылар ағаш түптерін әктеді. 5 – сыныптар – 45, 4 – сыныптар – 30, 3 – сыныптар – 25 ағаш түбін әктеді. Оқушылар барлығы неше ағашты әктеді. Есептің шартын құрып,мәнін тап.




































































































































3Shape27 Shape28 Shape26 Shape25 Shape24

20

. Ондықтармен белгісіз санды тап.

+ - + +

Shape30 Shape29

100


Shape45 Shape44 Shape43 Shape42 Shape41 Shape40

10

+ + - -



4. Фигураларды топтарға бөліп, суретін орналастыр.

Бос тораөздерге санын анықтап жаз.

Shape55 Shape50 Shape54 Shape53 Shape52 Shape51

Shape58 Shape57 Shape56

Shape62 Shape61 Shape60 Shape59



Shape66 Shape65 Shape63 Shape64

дөңгелектер

шаршылар




Shape68 Shape67 Shape69

тік төртбұрыштар



үшбұрыштар




Shape70



5. Ондықтары бірліктерден 1 – ге артық барлық екі таңбалы сандарды жаз.

98, 87, ___________________________________________

32 – сабақ

1. 6 стакан бар. Оның алғашқы 3 стаканында су бар. Бос стакан мен суы бар стаканды кезектестіріп қою керек. Орнынан тек екі стаканды ауыстыруға болады. Бұл қалай?
















































































2. Кәрім бір санды ойлап, оған 3 – ті қосып, 1 – ді азайтқанда 9 шықты. Кәрім қандай сан ойлаған? Есептеп жазып көрсет.










































































































3. «Сиқырлы» шаршыда көрсетілген бағыттағы сандар қосындысы бірдей. Бос торкөздерді толтыр.










































































































4Shape71 . Барлық қатардағы сандарды қосқанда 12 шығатындай етіп, 1 – ден 3 – ке дейінгі сандарды орналастыр.

Shape72

Shape73 Shape74

Shape77 Shape76 Shape75

12


Shape79 Shape78

Shape80 Shape83 Shape81 Shape82




5. Әр қатардағы сандар қалай орналасқанын мұқият қара. Әр қатарды кем дегенде 12 сан болатындай етіп жалғастыр.

а) 1, 3, 5, 7, _________________________________________

ә) 1, 4, 7, 10, ________________________________________

б) 40, 38, 36, 34, _____________________________________

в) 70, 65, 60, 55, _____________________________________



2 – сыныптарға арналған логикалық есептер



1 – сабақ

  1. 1, 2, 3, . . . . . . . . . . . 99 сандарына дейін 3 цифры неше рет кездеседі? Жазып шық.

















































































2. 5 бала 2 дөңгелекті және 3 дөңгелекті мотоциклмен жолға шықты. Егер барлық мотоциклдердің дөңгелектерінің саны 13 болса, 2 дөңгелекті мотоцикл мен 3 дөңгелекті мотоцикл нешеу болғаны?





































































































































3Shape84 . Мына сызбада неше бұрыш бар? Анықтап тап және жаз.



Shape85 Shape86





















































































45


42


30


18


15

4. «Қызықты квадрат» Барлық жолмен

Қосқанда 90 саны шығу керек.





5. Қай санды қоссақ та, азайтсақ та сол санның өзі шығады? Мысал келтіріп жаз.



















































































2 – сабақ

1. Белгілерді цифр бойынша қойып шық.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Shape87

Shape88

Shape89

Shape90

Shape91

Shape92

Shape93

Shape94

Shape95



3

5

9

1

4

8

6

2

7

9

5

1

7

3

4




















2. 1 – ден 100 – ге дейінгі сандардың ішінен толық ондықтарды жаз.

















































































3. Қорадағы қоян мен тауықтардың басының саны - 9, аяқтарының саны - 20. Қорада неше қоян, неше тауық бар?











































































































4. Суреттен 7 үшбұрыш, 3 төртбұрыш бар, соны анықта.

Shape96







Shape98 Shape99













5. Түйе, бота маң басқан

Төрт аяғын тең басқан.

Шұнақ құлақ 2 ешкі,

4 қозылы 2 қой,

Бәрі нешеу айта ғой?















































































31 – сабақ

1. 1,2,3,4,5 цифрларын бір рет қана пайдаланып, мысалды қалпына келтір:










































































































2. Жыл бұрын Ержан 8 жаста болған. 6 жылдан кейін Ержан неше жаста болады?
















































































3. Бірдей 9 таяқшадан 5 үшбұрыш құрастыр.Суретін

























































сал.





4



і



. «Бағалар» кроссворды.


і
















і









і





















і

5. Әр қатардағы заңдылықты анықтап, ары

қарай жалғастыр.


Shape109


Shape110


Shape111

Shape112

Shape113

Shape114




19

28

37

46

55

64





Shape115



Shape116

Shape117

Shape118

Shape119

Shape120







30 – сабақ

1. Мақалды оқып, жаз.

Shape125 Shape123 Shape122 Shape124 Shape121

тан-

шін-

күй-

от-

О-



Shape127 Shape128 Shape129 Shape130 Shape126

түс-

ү-

қа-

сің-

мей-







































































































































2. «Қызықты квадрат» Барлық жолмен қосқанда 100 саны шығу керек.





































































































































3Shape133 . Бір ғана санмен құрамын анықтап, жаз.

Shape137 Shape139 Shape140 Shape141 Shape136

100



Shape142

60



Shape143 Shape145 Shape144

Shape146 Shape147

Shape148



4. а) 3 бүтін ірімшік тең бөлінді. Неше жарты бөлік шықты?

ә) Берілген сөздерді оқы және жаз.

К 2 Л І К К 3 Т І С 10 А



















































































3 – сабақ

1. Болат сүт ішуді ұнатады. Ол күніне 1 л сүт ішеді. Болат аптасына неше литр сүт ішеді?





















































2. 2, 3, 5 сандарын пайдаланып, мәні 4 – ке тең өрнек жаз. Неше өрнек жаздың?

















































































3. Жұмбақ

Орманда жүрген бегемот, 3 жапалақ және де

Аузын ашты кеңірек. 7 маймыл не керек.

Түсті оның аузына: «Аузыма түсті қанша ас»

2 ұзақ, қос киік, Деп ойлады бегемот.

2 тиін, 8 бүр,



Жауабы:



4. Сөзжұмбақты шеш:

1. Ең үлкен бір таңбалы сан

2. Қоссаң да, азайтсаң да сол сан шығады?

3. Қосудың компоненті

4. 6 ондық

5

о

Shape152 Shape151 Shape150 Shape149 . Екі 20 – ның қосындысы

н

Shape153 Shape154

д

Shape155 Shape156 Shape157 Shape158 Shape159 Shape160



ы

Shape161 Shape162 Shape163 Shape164

қ

Shape166 Shape165 Shape167 Shape168



5. Сұрақ – жауап:

4 тышқанның құлағы нешеу?

3 мысықтың аяғы нешеу?

5 тырнаның мойны нешеу?

















































































4 - сабақ

1. Аналары көжектеріне 20 сәбізді бөліп берді. Әр көжекке 2 сәбізден тиді. Әр қоянда 5 көжектен бар. Неше қоян, неше көжек болды?

















































































2. Төрт бұрышта 4 мысық отыр. Алдында 3 мысықтан отыр. Барлығы неше мысық отыр?

















































































3. 11 сиыр, 5 жылқы

2 ешкі, 5 түлкі

2 қоян, 3 аю

Таба алмасаң бол күлкі.





Жауабы:



4. Дөңгелектегі сандарды пайдалана отырып, амалдарды дұрыс қойып шық. Өрнектің мәні 100 – ге, 30 – ға, 90 – ға тең болу керек.

Shape171 Shape170 Shape169 100

Shape172

Shape176 Shape175 Shape174 Shape173 30

Shape179 Shape178 Shape177

Shape180 90





5. Мына сызбада неше тік төртбұрыш бар?

Shape182
























































































29 – сабақ

1. Шифрды пайдаланып, сөздерді оқы.

А

Б

Ғ

И

Қ

Н

Р

С

Т

Ұ

Ы

І

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

а) 9, 4, 12, 6 – ______________________________

ә) 2, 10, 3, 11 – _____________________________

б) 5, 1, 8, 5, 11, 7 – __________________________

в) 1, 7, 11, 8, 9, 1, 6 – ________________________


2. Теңдеу құр, оны шығар.

а) 36 торғай және саны белгісіз қарғалар ұшып жүр. Барлығы 70 құс ұшып жүр. Қарғалар санын анықта.

ә) 35 кг алма және салмағы белгісіз алмұрт бар.

Екеуінің барлық салмағы 90. Алмұрт неше килограмм?




































































































































3. а) 2 және 1 санын пайдаланып, неше екі таңбалы сан жазуға болады?

ә) Ондықтарының саны бірліктерінің санынан 9 – ы артық санды жаз.

б) 10 ондық 1 – ден нешеге артық?


4Shape185 Shape186 Shape187 Shape188

25

6

27

3

. 50 ұпай жинау үшін қандай нысанаға тигізу керек? Боя.

Shape189

12


Shape192 Shape193 Shape194 Shape191 Shape190

16

21

30

19

9




5. Қаламды үзбей, нүктелерден қандай пішіндердің суретін салуға болады?





Shape201 Shape202 Shape203 Shape206 Shape207 Shape208 Shape198 Shape199 Shape200 Shape195 Shape196 Shape197


Shape215 Shape216 Shape217 Shape218 Shape219 Shape220 Shape212 Shape213 Shape214 Shape209 Shape210 Shape211

Shape230 Shape231 Shape232 Shape227 Shape228 Shape229 Shape224 Shape225 Shape226 Shape221 Shape223 Shape222

35



28 – сабақ

1. 9 17 25 33 41

6 11 16 21 26

8 16 24 32 40


7 15 23 31 39

Осы төрт қатарды бір-бірімен салыстырып, қай қатардың артық екенін анықта. Үш қатардың ұқсастығы неде? Артық қатардың басқаларынан өзгешелігі неде?
















































































2. Әр қабырғаға 2 орындықтан қойып, 5 орындықты бөлмеге орналастыр
















































































3. Өз орнынды тап. Билет нөміріндегі ондықтар - қатардың ретін, ал бірліктер – қатардағы орынды көрсетеді

24

33

48

35

19

43

39

15


Shape237 Shape238 Shape239 Shape240 Shape241 Shape236 Shape235 Shape233 Shape234 .


4. Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?

Shape242 Shape245 Shape243 Shape246


Shape250 Shape251 Shape248





5. Мақалды жалғастыр

а) Әке көрген – ________________________________

Шеше көрген – ______________________________

ә) Батыр – _____________________________________

Қорқақ – ____________________________________

5 – сабақ



1. Үстел басында 2 бала және 2 әке 3 жұмыртқаны тең бөліп жеп отыр. Сонда неше адам отыр?

















































































2. Айгүл кесіндінің бойына арақашықтығы 3 см – ден үш нүкте қойды. Бірінші нүктеден соңғы нүктеге дейінгі арақашықтық неше сантиметр? Сызып көрсет.

















































































3. 11 түйе, 5 жылқы

2 сиыр, 1 ешкі

2 қоян, 3 түлкі

Нешеу болды барлығы?



















































































4. Бір үшбұрыш қалу үшін 3 таяқшаны қалай алып тастауға болады?

Shape252 Shape253



Shape258 Shape255 Shape256 Shape257





5. Жорға құлыншаққа 7 ай, ал қаракөл қозыға 3 ай. Жорға құлыншаққа 1 жас 4 ай болғанда, қаракөл қозыға неше жас болады? Жасты айға айналдырып, есепте.













































































































6 – сабақ

1. Электровозда 7 вагон бар. 1 бала басынан санағанда

4 – ші вагонға отырды. Ал 2 – ші бала соңынан санағанда 4 – ші вагонға отырды. Олар бір вагонға отырды ма, әлде қай вагондарға орналасты?

















































































2. Қатар тұрған неше санның қосындысының мәні 21 – ге тең болады? Сондай сандардан қосындылар құрастыр.

















































































3Shape265 Shape264 Shape261 Shape262 Shape263 Shape266 . Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?

Жауабы:

Shape267







4. Теректе 15 алма өсіп тұр, ал қайыңда 8 өрік бар. Екі ағашта барлығы неше жеміс бар?

















































































5. Шатырдағы сандардың құрамын ондықтар арқылы анықта:

Shape271 Shape270 Shape269

50

70

90





Shape274 Shape273 Shape272






















































































27 – сабақ

1. Алмат текшелерден мұнара құрастырды. 1-суретте мұнараның алдынан қарағанда, ал 2-суретте жанынан қарағандағы көрінісі берілген. Алмат неше текше пайдаланған?

Shape276 Shape275 1 2

Shape278 Shape277 Shape280 Shape279


Shape285 Shape284 Shape283 Shape286 Shape281 Shape282

Shape287

2. Бір кесінді жүргіз, сонда:

аShape288 ) үшбұрыш және төртбұрыш;

ә) үшбұрыш және шаршы шығатын болсын.

Неше шешуі бар?


Shape289

45-5

3. Кім жылдам?

Shape291 Shape290

30+9

90+10


Shape292 Shape293

64-4

70+7


Shape295 Shape294

17-7



70-50




















































































4. Бақыт, Айгүл, Гүлжан жидек теруге барды. Олардың қолында бидон, себет және шелек бар. Айгүл бидон да, себет те ұстамады, Бақыт себет ұстаған жоқ. Қай қыздың қолында қандай ыдыс бар?
















































































5Shape297 Shape296 . Екі таяқшаны алып тастау арқылы екі шаршы шығарып ал.







26 – сабақ

1. Әр қорапта бір шардан бар, олар: сары, қызыл, көк және жасыл түсті. Бірінші қораптағы шар сары емес, екіншінсіндегі – жасыл да, сары да емес, үшіншісіндегі қызыл да, жасыл да емес, ал төртіншісіндегі көк те, жасыл да және қызыл да емес. Әр қорапта қандай шар бар?










































































































2. 25 ұпай жинайтындай етіп тор көздермен жүріп өт.















































































3. Артық бір әріпті сыз. Санның атауын айтып бер.

КОЫЗТҒ ЫҚЕҚРЫ НСКСЕМЕ

















































































4. Суретте бесбұрыш бар ма?


Shape304 Shape302


Shape305


















































































5. Абай – 150 жыл 150 жыл = .....ғасыр ..... жыл

Мұхтар – 100жыл 100жыл =.....ғасыр.

Жамбыл – 150 жыл 150 жыл = .....ғасыр ..... жыл





7 – сабақ

1. 100 – ге дейінгі сандардың ішінен жұп ондықтарды анықтап жаз.

Жауабы:

















































































2. Жұмбақ

Үш ағайынды жолда жүріп барады. Біреуі алда, екеуі артта. Артындағы екеуі алдыңғыға жете алмайды. Ол не?

















































































3. Матемтикалық ребусты шешіп, жауабын жаз.

К 3, 100 У, 6 Н, 7 М.















































































4. Сөзжұмбақ 1. 1 аптада неше күн бар?

Shape307 Shape306 Shape308

т

2. Артық болған жағдайда

о

Shape310 Shape309 Shape311 орындалатын амал

қ

Shape313 Shape312 Shape315 Shape314 3. 10 – нан 90 – ға дейінгі сандар

4. Кем болған жағдайда орында-

с

Shape316 Shape317 латын амал

а

Shape318 Shape319 5. «Жоқ» мағынасын беретін сан

Shape320 Shape321

н







5. Неше шаршы, неше тік төртбұрыш бар екенін жаз

Shape322































































8 – сабақ

1. Анасы 3 ұлына 9 дәптер сатып алып, бөліп берді. Ортаншысына қарағанда кіші ұлына ол 1 дәптер кем, ал үлкен ұлына 1 дәптер артық берді. Сонда әр ұлына неше дәптер берді?

















































































2. Сурет қандай цифрлардың көмегімен салынған?

Сандарды теріп, жаз. .



























































































3. 29 ақпанда туылған жас жігіт 20 жасқа келгенше туған күнін неше рет атап өтеді?

















































































4. Қабырғалары 4см, 5см, 5см үшбұрыш сыз да, оның периметрін тап.















































































Shape330

5. Бір ғана санмен құрамын анықтап, жаз.

Shape338 Shape334 Shape335 Shape337 Shape336

10



Shape339

20



Shape341 Shape340

Shape342 Shape344 Shape343



25 – сабақ

1. Бірліктерін қосқанда 16, ал ондықтарын қосқанда бір таңбалы сан шығатын екі таңбалы екі санның қосындысын жаз. Оның мәнін тап.
















































































2. Бірінші оқушы сынып бөлмесінің енін өлшегенде 5 дм 6 см болды. Ал екінші оқушы осы қабырғаны өлшегенде 56 дм болды Бұл қалай болғаны?
















































































3. Мына сандардың қандай зандылық бойынша орналасқанын анықта. Соны ескеріп, тиісті санды тап.

8

9

30

31


14

6

15

7



19

12

10

21




4. а) Екі бұзаудың біреуі оңға, ал екіншісі солға қарап тұр. Олар бірін – бірі көре ме? Түсіндір.

ә) Барлық бұрыштары бірдей төртбұрыш қалай аталады?

б) Аулада жүрген қаздардың аяқтарының саны – 8. Аулада қанша қаз жүр?

в) Сенбіден кейін 3 күн өтті. Ол қай күн?

г) 10 қоянның құлағы нешеу?
















































































5Shape346 Shape345 . Қарындашты қағаздан алмай фигураны сызып шық. Бірақ бір жерді екі рет сызуға болмайды.




24 – сабақ

1. Мәні 100-ге тең болатындай екі таңбалы екі қосылғыштан тұратын әр түрлі неше қосынды құруға болады? Жауабыңды негіздеп бер.










































































































2. Геометриялық фигуралардан сурет құрастыр.

Shape349 Shape348 Shape347

Shape350













3. Дауысты дыбыстарды қой. Қандай сөз пайда болды?

Қ ___ р ___ п с ___ нд ___ қ

____ рм ___ н т ___ т ___ қ

к ___ р б ___ л ___ п ___ н

4. Сандардың құрамын анықта.

8Shape352 Shape351 8 27 96 65 83 46 52 59

Shape367 Shape382 Shape381 Shape380 Shape379 Shape378 Shape377 Shape376 Shape373 Shape374 Shape375 Shape368 Shape369 Shape370 Shape371 Shape372 Shape366 Shape365 Shape364 Shape363 Shape362 Shape361 Shape360 Shape359 Shape358 Shape357 Shape356 Shape355 Shape354 Shape353

5. Түсіндіріп бер.

Аузын ашпады – ________________________________

Көзі түсті – ____________________________________

Төзімі жетпеді – ________________________________

Көз қырын салмады – ___________________________

Ыза болды – ___________________________________

Ит өлген жер – _________________________________

Бармағын шайнау – _____________________________



9 – сабақ

1. Жанұядаағы 7 ер баланың бір – бірден қарындасы бар. Жанұяда қанша бала бар?

















































































2. Қасымның 79 теңгесі бар еді. Оның 25 теңгесіне қалам сатып алды. Қалғанына әрқайсысы 9 теңгеден тұратын қарындаш сатып алды. Қасым неше қарындаш сатып алды?

















































































3. Үш жұлдызшаның орнын ауыстырып қойып, үшбұрышты «басынан аяғына» төңкеріп қойыңдар.

Shape383

Shape385 Shape384

Shape388 Shape386 Shape387

Shape391 Shape392 Shape389 Shape390



4. «Арифметикалық диктант»

1. 4 пен 3 – тің қосындысынан 2 – ні азайт

2. 40 пен 30 – дың қосындысынан 20 – ны азайт

3. 8 – ге 7 – мен 6 – ның айырмасын қос

4. 80 – ге 70 пен 60 – тың айырмасын қос































































































































































5. Қандай фигуралар берілген және әрқайсысы нешеу?

Shape393 Shape395 Shape394

Shape401 Shape400 Shape399 Shape398 Shape396 Shape397

Shape419 Shape417 Shape418 Shape416 Shape402 Shape412 Shape415 Shape413 Shape403 Shape410 Shape409 Shape411 Shape414 Shape406 Shape407 Shape408 Shape405 Shape404

10 - сабақ

1. Сұрақ – жауап:

1. Өзі дөңгелек, жасыл ала, үлкен әрі дәмді: ______

2. Бұдыр – бұдыр, кіртілдек, ұзын жэасыл ________

3. Нәзік, хош иісі аңқиды ______________________

4, Ұзын құлақ, сұр, қорқақ ____________________

5. Азулы, сұр, ашқарақ ________________________



. 2. Ақдана ойлаған санынан ең үлкен бір таңбалы санды азайтты. Нәтижеге ең кіші екі таңбалы санды қосқанда, 100 шықты. Ақдана қандай сан ойлады? Жазып көрсет.

















































































3. Симметрия заңы бойынша фигураларды оң жаққа көшір

Shape429 Shape424 Shape426 Shape425 Shape423 Shape420



Shape433 Shape432 Shape431





Shape439 Shape438 Shape437







4. Бір кесінді жүргіз, сонда:

а) үшбұрыш және төртбұрыш;

ә) үшбұрыш және шаршы шығатын болсын. Неше шешуі бар?















































































Shape440

5. 1 дм = см

Shape441

1 м = дм

Shape442

1 м = см




23 – сабақ

1. Үстелде 3 кәмпит жатыр. 2 шешесі, 2 қызы, әжесі мен немересі бір – бір кәмпиттен алды. Мұны қалай түсінуге болады? Кәмпитті неше адам жеді?
















































































2. Кім жылдам?

52+8

-11

+14 +14

Shape443

Shape444

-20

?

-16

Shape448 Shape447 Shape446 Shape445


3. Қабырғасы 3 см шаршы сал.

Жұмысты «Шаршы салу» алгоритмі бойынша орында.














































Shape449


Shape456

а) ә) б) в)


4. Сөзжұмбақты шеш:

1

1. Геометриялық фигура (сызық)
  1. Shape460 Shape459 Shape458

    4

    3

    Shape457

    2

    2. Көпбұрыштың элементі (бұрыш)
  2. Shape463 Shape462 Shape461 3. Төртбұрыштың түрі (шаршы)

5

Shape467 Shape466 Shape465 Shape464 Көлденеңінен:

Shape469 Shape468 4.Үш таңбалы сан (жүз)

Shape470 5. Толық ондық (қырық)


5Shape475 Shape474 Shape473 Shape472 Shape471

шәкірт

ұстаз

нан

атасы

асыл

. Шашылып жатқан сөздерден 3 мақал құрастырып жаз.


Shape476 Shape479 Shape477 Shape478

кітап

озар

асыл

қазына

ас








































































































































22 – сабақ

1. 8 адам кездесіп, бір-бірімен қол алысты. Олар барлығы неше рет қол алысты?

2. Өлшем бірліктерін атай отырып, сөзжұмбақты шеш.







1 2 1. Ұзындықтың өлшем бірлігі.













2.Сыйымдылық өлшем бірлігі.

4



















3.Уақыттың өлшем бірлігі.







4.Массаның өлшем бірлігі.









3. «Кім жылдам»

Shape481 Shape482 Shape483 Shape484 Shape485 Shape486 Shape487 Shape480

20

9

37

39

12

6

8

+ – + – + + =


4.Екі шаршы мен бір үшбұрыштан құралған көпбұрыштың периметрін тап.

Shape489 Shape488





























































Shape490



5. Бір қайшының неше сақинасы бар?

Төрт тышқанның құлағы нешеу?

Аяқ киімнен жолда қалған таңба.

Ата – анасының бірінші баласы.

Қанаты бар, алысқа ұша алмайды.













































































































11 – сабақ



1. Әріптер мен цифрларды пайдаланып, сөздерді жасыр:

а у қ т н р ы л д

1 2 3 4 5 6 7 8 9



Дуал – 9218 тау – _____________

Анар – _________ қуат – ____________

Дана – _________ дауыл – __________



2. Қаламды көтермей 9 нүктені 4 түзумен қос.

Shape493 Shape491 Shape492

Shape495 Shape496 Shape494

Shape499 Shape498 Shape497





3. Ертайдың бірнеше жаңғағы бар, ал Ақтайда одан 2 – еуі артық. Оларда барлығы 6 жаңғақ болса, әр балада неше жаңғақ бар? Есептеп шығар.



















































































































































































































5. Асқардың пәтері төменнен және жоғарыдан санағанда 5 – ші қабатта. Асқардың тұратын үйі неше қабатты?

Жауабы:







































































































































12 – сабақ



1. Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны – 10. Аулада неше тауық, неше бұзау болуы мүмкін?

















































































2. Роботтың айнадағыдай суретін сал.

Shape502 Shape500

Shape506 Shape505 Shape504













3. Жетіспей тұрған ондықты жаз.

20

50

80

40



20

40

30

10

30





4. Қаламды үзбей, нүктелерден қандай пішіндердің суретін салуға болады?

Shape513 Shape512

Shape519 Shape518 Shape517 Shape516 Shape514 Shape515

Shape525 Shape524 Shape523 Shape522 Shape521 Shape520

Shape531 Shape530 Shape529 Shape528 Shape527 Shape526





5Shape532 . Заңдылықты сақтап суретті аяқта. Оларды 4 түрлі түспен боя.



Shape534 Shape533



Shape536 Shape535







21 – сабақ



1. Киноға билет алу үшін кассаға кезекте 13 адам тұр. Мирас кезектің бас жағынан санағанда жетінші болып тұр. Кезектің соңынан санағанда ол нешінші болып тұр?

















































































2. Кім жылдам?

+Shape541 Shape540 Shape539 Shape537 Shape538 3 - 2 +10 -5 +6 -6

7Shape546 Shape545 Shape544 Shape543 Shape542 =13

Shape551 Shape550 Shape549 Shape547 Shape548 +2 +3 -2 +8 +4 +0

5Shape556 Shape555 Shape554 Shape553 Shape552 =20

Shape561 Shape560 Shape559 Shape557 Shape558 +5 +3 -8 -8 +7 -5

1Shape566 Shape565 Shape564 Shape563 Shape562 5 = 9

3. Буратино Мальвинаға дүйсенбі, сейсенбі, және сәрсенбі күндері қонаққа барды. Ал Пьеро сейсенбі, сәрсенбі және бейсенбі күндері барды . Қай күндері олар екеуі де Мальвинаға қонаққа барды?















































































4. Неше үшбұрыш бар? Санын анықтап жаз.



Shape569 Shape568 Shape567

Shape570





























5. Қандай сандар түсіп қалған?


Shape572 Shape571 4 > 93 > 98

Shape573 Shape574

1 > 100 – 1

Shape575 Shape579 Shape578 Shape577 Shape576

+ 1 =



20 – сабақ

1. Үйректер ұшып келе жатыр: 1 үйрек алдында, 3 үйрек артта келеді; 1 – і алда, 1 – і артында және 2 – і ортасында;

1 үйрек артында, 3 – і алдында келе жатыр. Барлығы неше үйрек?

Жауабы:

















































































2

100



65

54

46





24

78





84

90

. Бос төркөзге керекті санды жаз.

65+20

А

3. Нұрланнан «Сыныпта неше қыз бала бар?» деп сұрағанда, ол: «Қыз балалардың санынан ең кіші екі таңбалы санды азайтып, нәтижеге 8 бен 0 цифрлары арқылы жазылған санды қосса, екі сегіз арқылы жазылған сан шығады », - деп жауап берді.Сыныпта неше қыз бала бар?









































































































Shape580

5



4Shape582 Shape581 . Shape585 Shape583 Shape584

5

Shape587 Shape586

Shape593 Shape590 Shape591 Shape592 Shape589 Shape588

Shape595 Shape594 12 17

Shape604 Shape598 Shape603 Shape602 Shape599 Shape600 Shape601 Shape597 Shape596

4

5

5

6



5. Жұмбақ есеп

Келеді көп құс ұшып:

Қос кептер, аққу, қос шымшық.

Бесеуден қарға, торғай да,

Ұшып жүр осы тоғайда.

Қанша құс бар? Қосып шық.























































13 – сабақ

1. Сұрақ – жауап:

1. Сенбіден кейін 3 күн өтті. Ол қай күн?

2. Бір қайшының неше сақинасы бар?

3. Аяқ киімнен жолда қалған таңба?

4. Онсыз тамақтың дәмі жоқ. Ол не?

5. Ханның орындығы. Ол не?



2. 10 литрлік және 3 литрлік екі ыдысты пайдаланып,

8 литр суды қалай құйып алуға болады?

















































































3. Сөз құрастыр.

36 - 4

Л

28-20

П



95-10

А

18+ 1

Т

34-4

И



61-40

Р



8

85

32

30

19

21

85

п

а

л

и

т

р

а









4. Ұзындығы 13см кесінді сыз. Енді осыдан 2см, 3см, 10см қысқа кесінді сыз.





































































































































5Shape611 Shape610 . Суреттегі фигуралардың қайсысының әрі төбесі, әрі бұрышы, әрі қабырғасы бар? Неше төбесі, бұрышы, қабырғасы бар?

Shape612

Shape616 Shape615 Shape614 Shape613

Shape619 Shape618 Shape617





14 – сабақ

1. Жүгіруден Асан, Берік, Серік 3 – еуі алғашқы 3 орынды иеленді. Берік 2 –ші, 3 – ші орындарды иеленген жоқ, ал Серік 3 – ші орын алған жоқ. Кім қай орынды иеленген? Кестені толтыр.

















































































2. Суреттегі фигурадағы 5 сіріңке шиінің орнын 2 шаршы шығатындай ауыстыр, суретін сал.







Shape620

Shape622 Shape621





3. Ертай мен Дулат ыдыстағы жаңғақты 3 – тең бөліп алайын десе, 1 жаңғақ жетпейді, ыдыста неше жаңғақ бол - ған?

Жауабы:

















































































4

100

- 60



.

Shape623 Shape624

-50

-10

Shape626 Shape625



Shape627

Shape628





5Shape630 Shape632 Shape629 Shape631



П



К

Е

Т

Е

М

. Фигуралардың орнын ауыстырып, жасырын сөзді тап және жаз.











Жауабы:























































19 – сабақ

1. а) Ағашта 10 құс қонып отыр. Аңшы бір құсты атып түсірді. Ағашта неше құс қалды?

ә) Бір аяқтап тұрған қораздың массасы 3 кг. Екі аяқпен тұрса, оның массасы қанша болады?

2. Есепте:

85



100



Shape638 Shape637

-55



+70

Shape633 Shape636 Shape635 Shape634



3. Неше үшбұрыш бар, анықтап жаз.

Shape641 Shape640 Shape639

Shape653 Shape651 Shape649 Shape647 Shape646 Shape645





















































































4Shape663 Shape662 Shape661 Shape660 Shape659 Shape655 Shape654 Shape656 Shape657 Shape658

7+8

6+6

6+5

4+9

7+9

6+9

8+4

8+8

7+6

7+4

. Жауаптары бірдей бөлшектерді сызық арқылы қос.





5. Мақалды толықтырып жаз.

Адам досымен _____________________

___________ тамырымен мықты.

Бетегеден биік, жусаннан ____________

Бірлік болмай,

Тірлік ____________________________



18 – сабақ

1. Айдос Серіктен 2 жыл бұрын дүниеге келді. Қазір Айдос 25 жаста. Серік неше жаста?

















































































2. Кестедегі 16 санның орындарын ауыстырып орналастыру керек. Оларды тігінен де, көлденеңінен де қосып есептегенде, қосындының мәні 20 – ға тең болу керек.























































3. а) Ондықтары бірліктерінен 1 – ге артық болатын барлық екі таңбалы сандарды жаз.

98, 87, ____________________________________________



ә) ондықтары бірліктерден 2 – ге кем болатын барлық екі таңбалы сандарды жаз.

79, 68,_____________________________________________



4. Суретте АВ қабырғасы бар неше төртбұрыш бар?

А

Shape666 Shape664 Shape665 В























































5. Сұрақ – жауап:

Жарты жылда неше ай бар?

Неше ай «Р» әрпіне аяқталады?

Қай айда 28 күн бар?















































































15 – сабақ

1. 1, 2, 3 . . . . . 55 сандарына дейінгі аралықта 5 цифры неше рет кездеседі? Жазып шық.

















































































2. Жұмбақтың жауабын жаз.

Егер Т – дан бастасаң санмын

Т – ны алып тастасаң жаумын

Жауабы:

















































































3. Самат 2 балықтан, ал Марат бір балықтан ұстап отырған. Олар барлығы 12 балық ұстаса, әрқайсысы неше балықтан ұстаған?

















































































4. Әр машинаның гаражын тап.

14

70

45

20

60

Shape671 Shape668 Shape669 Shape670 Shape667



20-15+9

20+30-5

100-30



Shape677 Shape676 Shape675 Shape673 Shape672 Shape674

Shape681 Shape680 Shape683 Shape678 Shape682 Shape679

50-10-20

20+80-40



Shape687 Shape686 Shape685 Shape684

Shape689 Shape688 Shape690 Shape691



5. Әр фигурада қанша үшбұрыш бар? Жазып көрсет.

Shape692

Shape695 Shape698 Shape697 Shape696 Shape694 Shape693

Shape699

Shape700





16 – сабақ

1. Қандай жағдайда қатар тұрған сандардың мәні 45 – ке тең болады?

1 * 2 * 3 * 4 * 5 * 6 * 7 * 8 * 9























































2. Жұмбақтың шешімін тауып, жаз.

Қыздың атымын

1 – ші әріпті алсаң жеміспін,

2 – ші әріпті алсаң жануармын

3 – ші әріпті алсаң адамның жақсы қасиетімін.





























3. Теңдеу құр.

Бір бұтақта бірнеше торғай, ал екінші бұтақта 30 торғай қонып еді. Бірінші бұтаққа тағы 10 торғай қонғанда, әр бұтақта отырған торғай саны бірдей болады.Әуелде бірінші бұтақта қанша торғай отырған еді?





































































































































4. Нәтижесін сөзжұмбаққа жаз. Қандай сан шықты?







1) 9 – 4 = 1









2) 5 + 2 = 2











3) 4 + 4 = 3







4) 10 – 8= 4











5) 3 + 6 = 5

5. Суретте шаршы көп пе, тіктөртбұрыш көп пе? Санап жаз.



Shape708 Shape707



Shape706 Shape705 Shape704 Shape703 Shape702 Shape701

Shape718 Shape717 Shape716 Shape715 Shape714 Shape713 Shape712 Shape711 Shape710 Shape709

17 – сабақ



17-сабақ

1. Асханада 50 тамақ әзірленеді. Оның 10 – ы 10 балаға берілді. Тағы 20 – сы желінді. Оның 10 тамағы суып қалды. Неше тамақ қалды?























































2. Жетіспей тұрған санды жаз.

Shape720 Shape719

8030

30



Shape723 Shape724 Shape727 Shape728 Shape725 Shape726

4530

2530

Shape730 Shape729



Shape733 Shape731 Shape732 Shape737 Shape738 Shape735 Shape736 Shape734

9030

15





3. Жасырылған әріптерді жаз.



Shape748 Shape747 Shape739 Shape741 Shape740

Shape755 Shape756 Shape754 Shape750

Shape758



4. Ерсін алдынан санағанда 2 – ші, ал соңынан санағанда 4 – ші партада отыр. Ерсін отырған қатарда неше парта бар?























































5. Қарындашты қағаздан үзбей және түзуді екі рет қайталап сызбай, пішіннің суретін сал.

Shape763 Shape762 Shape765 Shape764



















































































Жариялаған:
Абиева Улбала
25 Желтоқсан 2024
168
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі