Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
дарынды оқушылармен жұмыс математика бастауыш
34 – сабақ
1. а) Жұмысшылар әр 5 минут сайын ағаштың 1 метрін кеседі. Ұзындығы 2 м бөренені неше минутта кесіп болады?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ә) Екі бірдей цифрмен жазылған саннан екінші бір санды азайттық. Сонда азайтылған санмен бірдей сан шықты. Мысал келтіріп, жаз.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Лабиринттен шығатын жолды тап.
-
+
100 + +
100
-
-
- + -
+
3. Ондықтары бірліктерден 2 – ге кем болатын барлық екі таңбалы сандарды жаз.
79, 68, ____________________________________________
4. «Адасқан әріптер» жануарлардың атын құрап жаз.
Р С А Н Т Ы А
К І Т Л Ү
Ж А Ы Б О Л С Р
А Қ Ы Р С Қ
а) ә)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Батпырауықты заңдылығын сақтап сал, дұрыс боя.
Алғы сөз
Қазіргі кезде Қазақстан Республикасында білім берудің жаңа мемлекеттік стандартына сәйкес мектептегі оқыту мен тәрбиелеу проритеті түбегейлі өзгеріп, бірінші кезекке бұрынғыдан оқушыны пәндік білім, білік және дағдылардың белгілі бір жиынтығымен қаруландыру емес, оның оқу – танымдық іс - әрекетін дұрыс және тиімді ұйымдастыру негізінде жеке бас тұлғасын тәрбиелеу мақсаты қойылып отыр.
Соңғы жылдары Қазақстан Республикасында жалпы білім беретін мектептің білім мазмұны түбегейлі өзгерту және жаңарту бағытында іс – шаралар жүзеге асырылуда.
Соның бірі ретінде бастауыш сыныпта логикалық математика вариативті курсын қолдану болып табылады. Стандартқа сәйкес білім берудегі аса мәнді өзгерістердің бірі оқушыларды математиканы оқыту барысында танымдық және шығармашылық ізденіске жетектейтін іс - әрекеттерге баулу.
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған бұл көмекші құрал олардың жаңа буын математика оқулықтарының ерекшеліктерінің жете түсініп, оқыту процесінде оларға арқау болған негізгі идеяларды жүзеге асырылуына біршама жеңілдік келтіреді, сондай – ақ математиканы ақытуды орын алып отырған кейбір дәстүрлі, үйреншікті әдіс – тәсілдерден бас тарта отырып, оны оқушылардың танымдық дербестігі мен шығармашылық қабілеттерін дамы
Логикалық математика сабағы оқушылардың ой - өрісін, сана – сезімін жан – жақты дамуына зор ықпал етеді.
Мұнда мұғалімдердің талап – тілектерін, математиканың барлық қазіргі курстарының кеңістіктік, логикалық ойлау қабілетін дамыту ескерілді. Сөйтіп, 2 – сыныпқа арналған жинаққа келесі тапсырмалар енгізілді:
-
геометриялық мазмұндағы және кеңістік ұғымын дамытуға арналған тапсырмалар;
-
комбинаторлық тапсырмалар;
-
заңдылықты, реттілікті анықтауға арналған тапсырмалар;
-
жиынмен байланысты амалдарды орындауға арналған тапсырмалар;
-
математикалық басқатырғыштар (сандық ребстар, сиқырлы фигуралар, қызықты шаршылар);
-
логикалық қорытындылар;
-
лабиринттер;
-
көңілді жаттығулар;
-
реттеуге арналған тапсырмалар.
Түрлі ойын түрлері арқылы оқушылардың белсенділігін, қызығушылықтарын арттыру, математикалық білім, білік дағдыларын игеру, өздігінен білім алуға, оқушылардың ақыл - ойынның математикалық стилін дамыту көзделген.
2 – сыныпта жыл бойы – 34 сабақ
Әр сабақта – 5 негізгі және 1 қосымша тапсырмадан
33 – сабақ
1. Зообақта павлинге 1 күнде 50 гр бидай жейді. Сонда павлин 1 аптада неше грамм бидай жейді?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Көктемде оқушылар ағаш түптерін әктеді. 5 – сыныптар – 45, 4 – сыныптар – 30, 3 – сыныптар – 25 ағаш түбін әктеді. Оқушылар барлығы неше ағашты әктеді. Есептің шартын құрып,мәнін тап.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
20
+ - + +
100
10
4. Фигураларды топтарға бөліп, суретін орналастыр.
Бос тораөздерге санын анықтап жаз.
дөңгелектер
шаршылар
тік төртбұрыштар
үшбұрыштар
5. Ондықтары бірліктерден 1 – ге артық барлық екі таңбалы сандарды жаз.
98, 87, ___________________________________________
32 – сабақ
1. 6 стакан бар. Оның алғашқы 3 стаканында су бар. Бос стакан мен суы бар стаканды кезектестіріп қою керек. Орнынан тек екі стаканды ауыстыруға болады. Бұл қалай?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Кәрім бір санды ойлап, оған 3 – ті қосып, 1 – ді азайтқанда 9 шықты. Кәрім қандай сан ойлаған? Есептеп жазып көрсет.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. «Сиқырлы» шаршыда көрсетілген бағыттағы сандар қосындысы бірдей. Бос торкөздерді толтыр.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
. Барлық қатардағы сандарды
қосқанда 12 шығатындай етіп, 1 – ден 3 – ке дейінгі сандарды
орналастыр.
12
5. Әр қатардағы сандар қалай орналасқанын мұқият қара. Әр қатарды кем дегенде 12 сан болатындай етіп жалғастыр.
а) 1, 3, 5, 7, _________________________________________
ә) 1, 4, 7, 10, ________________________________________
б) 40, 38, 36, 34, _____________________________________
в) 70, 65, 60, 55, _____________________________________
2 – сыныптарға арналған логикалық есептер
1 – сабақ
-
1, 2, 3, . . . . . . . . . . . 99 сандарына дейін 3 цифры неше рет кездеседі? Жазып шық.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. 5 бала 2 дөңгелекті және 3 дөңгелекті мотоциклмен жолға шықты. Егер барлық мотоциклдердің дөңгелектерінің саны 13 болса, 2 дөңгелекті мотоцикл мен 3 дөңгелекті мотоцикл нешеу болғаны?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
. Мына
сызбада неше бұрыш бар? Анықтап тап және жаз.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
42 |
|
30 |
|
18 |
|
15 |
Қосқанда 90 саны шығу керек.
5. Қай санды қоссақ та, азайтсақ та сол санның өзі шығады? Мысал келтіріп жаз.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 – сабақ
1. Белгілерді цифр бойынша қойып шық.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
5 |
9 |
1 |
4 |
8 |
6 |
2 |
7 |
9 |
5 |
1 |
7 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. 1 – ден 100 – ге дейінгі сандардың ішінен толық ондықтарды жаз.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Қорадағы қоян мен тауықтардың басының саны - 9, аяқтарының саны - 20. Қорада неше қоян, неше тауық бар?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Суреттен 7 үшбұрыш, 3 төртбұрыш бар, соны анықта.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Түйе, бота маң басқан
Төрт аяғын тең басқан.
Шұнақ құлақ 2 ешкі,
4 қозылы 2 қой,
Бәрі нешеу айта ғой?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 – сабақ
1. 1,2,3,4,5 цифрларын бір рет қана пайдаланып, мысалды қалпына келтір:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Жыл бұрын Ержан 8 жаста болған. 6 жылдан кейін Ержан неше жаста болады?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Бірдей 9 таяқшадан 5 үшбұрыш құрастыр.Суретін
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
і
і
і
і
і
5. Әр қатардағы заңдылықты анықтап, ары
қарай жалғастыр.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
28 |
37 |
46 |
55 |
64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 – сабақ
1. Мақалды оқып, жаз.
тан-
шін-
күй-
от-
О-
түс-
ү-
қа-
сің-
мей-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. «Қызықты квадрат» Барлық жолмен қосқанда 100 саны шығу керек.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 . Бір ғана санмен құрамын анықтап, жаз.
100
60
4. а) 3 бүтін ірімшік тең бөлінді. Неше жарты бөлік шықты?
ә) Берілген сөздерді оқы және жаз.
К 2 Л І К К 3 Т І С 10 А
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 – сабақ
1. Болат сүт ішуді ұнатады. Ол күніне 1 л сүт ішеді. Болат аптасына неше литр сүт ішеді?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. 2, 3, 5 сандарын пайдаланып, мәні 4 – ке тең өрнек жаз. Неше өрнек жаздың?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Жұмбақ
Орманда жүрген бегемот, 3 жапалақ және де
Аузын ашты кеңірек. 7 маймыл не керек.
Түсті оның аузына: «Аузыма түсті қанша ас»
2 ұзақ, қос киік, Деп ойлады бегемот.
2 тиін, 8 бүр,
|
|
4. Сөзжұмбақты шеш:
1. Ең үлкен бір таңбалы сан
2. Қоссаң да, азайтсаң да сол сан шығады?
3. Қосудың компоненті
4. 6 ондық
5
о




н


д






ы




қ




5. Сұрақ – жауап:
4 тышқанның құлағы нешеу?
3 мысықтың аяғы нешеу?
5 тырнаның мойны нешеу?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 - сабақ
1. Аналары көжектеріне 20 сәбізді бөліп берді. Әр көжекке 2 сәбізден тиді. Әр қоянда 5 көжектен бар. Неше қоян, неше көжек болды?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Төрт бұрышта 4 мысық отыр. Алдында 3 мысықтан отыр. Барлығы неше мысық отыр?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. 11 сиыр, 5 жылқы
2 ешкі, 5 түлкі
2 қоян, 3 аю
Таба алмасаң бол күлкі.
|
|
Жауабы:
4. Дөңгелектегі сандарды пайдалана отырып, амалдарды дұрыс қойып шық. Өрнектің мәні 100 – ге, 30 – ға, 90 – ға тең болу керек.
90
5. Мына сызбада неше тік төртбұрыш бар?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 – сабақ
1. Шифрды пайдаланып, сөздерді оқы.
А |
Б |
Ғ |
И |
Қ |
Н |
Р |
С |
Т |
Ұ |
Ы |
І |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
а) 9, 4, 12, 6 – ______________________________
ә) 2, 10, 3, 11 – _____________________________
б) 5, 1, 8, 5, 11, 7 – __________________________
в) 1, 7, 11, 8, 9, 1, 6 – ________________________
2. Теңдеу құр, оны шығар.
а) 36 торғай және саны белгісіз қарғалар ұшып жүр. Барлығы 70 құс ұшып жүр. Қарғалар санын анықта.
ә) 35 кг алма және салмағы белгісіз алмұрт бар.
Екеуінің барлық салмағы 90. Алмұрт неше килограмм?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. а) 2 және 1 санын пайдаланып, неше екі таңбалы сан жазуға болады?
ә) Ондықтарының саны бірліктерінің санынан 9 – ы артық санды жаз.
б) 10 ондық 1 – ден нешеге артық?
4
25
6
27
3
. 50 ұпай жинау үшін қандай нысанаға тигізу керек? Боя.
12
16
21
30
19
9
5. Қаламды үзбей, нүктелерден қандай пішіндердің суретін салуға болады?












35
28 – сабақ
1. 9 17 25 33 41
6 11 16 21 26
8 16 24 32 40
7 15 23 31 39
Осы төрт қатарды бір-бірімен салыстырып, қай қатардың артық екенін анықта. Үш қатардың ұқсастығы неде? Артық қатардың басқаларынан өзгешелігі неде?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Әр қабырғаға 2 орындықтан қойып, 5 орындықты бөлмеге орналастыр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Өз орнынды тап. Билет нөміріндегі ондықтар - қатардың ретін, ал бірліктер – қатардағы орынды көрсетеді
24
33
48
35
19
43
39
15
.
4. Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?
5. Мақалды жалғастыр
а) Әке көрген – ________________________________
Шеше көрген – ______________________________
ә) Батыр – _____________________________________
Қорқақ – ____________________________________
5 – сабақ
1. Үстел басында 2 бала және 2 әке 3 жұмыртқаны тең бөліп жеп отыр. Сонда неше адам отыр?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Айгүл кесіндінің бойына арақашықтығы 3 см – ден үш нүкте қойды. Бірінші нүктеден соңғы нүктеге дейінгі арақашықтық неше сантиметр? Сызып көрсет.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. 11 түйе, 5 жылқы
2 сиыр, 1 ешкі
2 қоян, 3 түлкі
Нешеу болды барлығы?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Бір үшбұрыш қалу үшін 3 таяқшаны қалай алып тастауға болады?
5. Жорға құлыншаққа 7 ай, ал қаракөл қозыға 3 ай. Жорға құлыншаққа 1 жас 4 ай болғанда, қаракөл қозыға неше жас болады? Жасты айға айналдырып, есепте.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 – сабақ
1. Электровозда 7 вагон бар. 1 бала басынан санағанда
4 – ші вагонға отырды. Ал 2 – ші бала соңынан санағанда 4 – ші вагонға отырды. Олар бір вагонға отырды ма, әлде қай вагондарға орналасты?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Қатар тұрған неше санның қосындысының мәні 21 – ге тең болады? Сондай сандардан қосындылар құрастыр.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
. Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?
Жауабы:
4. Теректе 15 алма өсіп тұр, ал қайыңда 8 өрік бар. Екі ағашта барлығы неше жеміс бар?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Шатырдағы сандардың құрамын ондықтар арқылы анықта:
50
70
90
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 – сабақ
1. Алмат текшелерден мұнара құрастырды. 1-суретте мұнараның алдынан қарағанда, ал 2-суретте жанынан қарағандағы көрінісі берілген. Алмат неше текше пайдаланған?
1
2
2. Бір кесінді жүргіз, сонда:
а )
үшбұрыш және төртбұрыш;
ә) үшбұрыш және шаршы шығатын болсын.
Неше шешуі бар?
45-5
3. Кім жылдам?
30+9
90+10
64-4
70+7
17-7
70-50
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Бақыт, Айгүл, Гүлжан жидек теруге барды. Олардың қолында бидон, себет және шелек бар. Айгүл бидон да, себет те ұстамады, Бақыт себет ұстаған жоқ. Қай қыздың қолында қандай ыдыс бар?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
. Екі таяқшаны алып тастау
арқылы екі шаршы шығарып ал.
26 – сабақ
1. Әр қорапта бір шардан бар, олар: сары, қызыл, көк және жасыл түсті. Бірінші қораптағы шар сары емес, екіншінсіндегі – жасыл да, сары да емес, үшіншісіндегі қызыл да, жасыл да емес, ал төртіншісіндегі көк те, жасыл да және қызыл да емес. Әр қорапта қандай шар бар?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. 25 ұпай жинайтындай етіп тор көздермен жүріп өт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Артық бір әріпті сыз. Санның атауын айтып бер.
КОЫЗТҒ ЫҚЕҚРЫ НСКСЕМЕ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Суретте бесбұрыш бар ма?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Абай – 150 жыл 150 жыл = .....ғасыр ..... жыл
Мұхтар – 100жыл 100жыл =.....ғасыр.
Жамбыл – 150 жыл 150 жыл = .....ғасыр ..... жыл
7 – сабақ
1. 100 – ге дейінгі сандардың ішінен жұп ондықтарды анықтап жаз.
Жауабы:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Жұмбақ
Үш ағайынды жолда жүріп барады. Біреуі алда, екеуі артта. Артындағы екеуі алдыңғыға жете алмайды. Ол не?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Матемтикалық ребусты шешіп, жауабын жаз.
К 3, 100 У, 6 Н, 7 М.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Сөзжұмбақ 1. 1 аптада неше күн бар?
т
2. Артық болған жағдайда
о



қ




4. Кем болған жағдайда орында-
с


а


н
5. Неше шаршы, неше тік төртбұрыш бар екенін жаз
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 – сабақ
1. Анасы 3 ұлына 9 дәптер сатып алып, бөліп берді. Ортаншысына қарағанда кіші ұлына ол 1 дәптер кем, ал үлкен ұлына 1 дәптер артық берді. Сонда әр ұлына неше дәптер берді?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Сурет қандай цифрлардың көмегімен салынған?
Сандарды теріп, жаз. .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. 29 ақпанда туылған жас жігіт 20 жасқа келгенше туған күнін неше рет атап өтеді?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Қабырғалары 4см, 5см, 5см үшбұрыш сыз да, оның периметрін тап.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Бір ғана санмен құрамын анықтап, жаз.
10
20
25 – сабақ
1. Бірліктерін қосқанда 16, ал ондықтарын қосқанда бір таңбалы сан шығатын екі таңбалы екі санның қосындысын жаз. Оның мәнін тап.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Бірінші оқушы сынып бөлмесінің енін өлшегенде 5 дм 6 см болды. Ал екінші оқушы осы қабырғаны өлшегенде 56 дм болды Бұл қалай болғаны?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Мына сандардың қандай зандылық бойынша орналасқанын анықта. Соны ескеріп, тиісті санды тап.
8
9
30
31
14
6
15
7
19
12
10
21
4. а) Екі бұзаудың біреуі оңға, ал екіншісі солға қарап тұр. Олар бірін – бірі көре ме? Түсіндір.
ә) Барлық бұрыштары бірдей төртбұрыш қалай аталады?
б) Аулада жүрген қаздардың аяқтарының саны – 8. Аулада қанша қаз жүр?
в) Сенбіден кейін 3 күн өтті. Ол қай күн?
г) 10 қоянның құлағы нешеу?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
24 – сабақ
1. Мәні 100-ге тең болатындай екі таңбалы екі қосылғыштан тұратын әр түрлі неше қосынды құруға болады? Жауабыңды негіздеп бер.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Геометриялық фигуралардан сурет құрастыр.
|
3. Дауысты дыбыстарды қой. Қандай сөз пайда болды?
Қ ___ р ___ п с ___ нд ___ қ
____ рм ___ н т ___ т ___ қ
к ___ р б ___ л ___ п ___ н
4. Сандардың құрамын анықта.
8
8 27
96 65 83 46 52 59
5. Түсіндіріп бер.
Аузын ашпады – ________________________________
Көзі түсті – ____________________________________
Төзімі жетпеді – ________________________________
Көз қырын салмады – ___________________________
Ыза болды – ___________________________________
Ит өлген жер – _________________________________
Бармағын шайнау – _____________________________
9 – сабақ
1. Жанұядаағы 7 ер баланың бір – бірден қарындасы бар. Жанұяда қанша бала бар?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Қасымның 79 теңгесі бар еді. Оның 25 теңгесіне қалам сатып алды. Қалғанына әрқайсысы 9 теңгеден тұратын қарындаш сатып алды. Қасым неше қарындаш сатып алды?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Үш жұлдызшаның орнын ауыстырып қойып, үшбұрышты «басынан аяғына» төңкеріп қойыңдар.
4. «Арифметикалық диктант»
1. 4 пен 3 – тің қосындысынан 2 – ні азайт
2. 40 пен 30 – дың қосындысынан 20 – ны азайт
3. 8 – ге 7 – мен 6 – ның айырмасын қос
4. 80 – ге 70 пен 60 – тың айырмасын қос
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Қандай фигуралар берілген және әрқайсысы нешеу?
10 - сабақ
1. Сұрақ – жауап:
1. Өзі дөңгелек, жасыл ала, үлкен әрі дәмді: ______
2. Бұдыр – бұдыр, кіртілдек, ұзын жэасыл ________
3. Нәзік, хош иісі аңқиды ______________________
4, Ұзын құлақ, сұр, қорқақ ____________________
5. Азулы, сұр, ашқарақ ________________________
. 2. Ақдана ойлаған санынан ең үлкен бір таңбалы санды азайтты. Нәтижеге ең кіші екі таңбалы санды қосқанда, 100 шықты. Ақдана қандай сан ойлады? Жазып көрсет.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Симметрия заңы бойынша фигураларды оң жаққа көшір
4. Бір кесінді жүргіз, сонда:
а) үшбұрыш және төртбұрыш;
ә) үшбұрыш және шаршы шығатын болсын. Неше шешуі бар?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. 1 дм = см
1 м = дм
1 м = см
23 – сабақ
1. Үстелде 3 кәмпит жатыр. 2 шешесі, 2 қызы, әжесі мен немересі бір – бір кәмпиттен алды. Мұны қалай түсінуге болады? Кәмпитті неше адам жеді?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Кім жылдам?
52+8
-11
+14 +14

-20
?
-16




3. Қабырғасы 3 см шаршы сал.
Жұмысты «Шаршы салу» алгоритмі бойынша орында.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

а) ә) б) в)
4. Сөзжұмбақты шеш:
1
1. Геометриялық фигура (сызық)-
4
3
2
2. Көпбұрыштың элементі (бұрыш) -
3. Төртбұрыштың түрі (шаршы)
5




4.Үш таңбалы сан
(жүз)
5. Толық ондық
(қырық)
5
шәкірт
ұстаз
нан
атасы
асыл
. Шашылып жатқан сөздерден 3 мақал құрастырып жаз.
кітап
озар
асыл
қазына
ас
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 – сабақ
1. 8 адам кездесіп, бір-бірімен қол алысты. Олар барлығы неше рет қол алысты?
2. Өлшем бірліктерін атай отырып, сөзжұмбақты шеш.
4
3. «Кім жылдам»
20
9
37
39
12
6
8
+ – + – + + =
4.Екі шаршы мен бір үшбұрыштан құралған көпбұрыштың периметрін тап.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Бір қайшының неше сақинасы бар?
Төрт тышқанның құлағы нешеу?
Аяқ киімнен жолда қалған таңба.
Ата – анасының бірінші баласы.
Қанаты бар, алысқа ұша алмайды.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 – сабақ
1. Әріптер мен цифрларды пайдаланып, сөздерді жасыр:
а у қ т н р ы л д
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Дуал – 9218 тау – _____________
Анар – _________ қуат – ____________
Дана – _________ дауыл – __________
2. Қаламды көтермей 9 нүктені 4 түзумен қос.
3. Ертайдың бірнеше жаңғағы бар, ал Ақтайда одан 2 – еуі артық. Оларда барлығы 6 жаңғақ болса, әр балада неше жаңғақ бар? Есептеп шығар.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Асқардың пәтері төменнен және жоғарыдан санағанда 5 – ші қабатта. Асқардың тұратын үйі неше қабатты?
Жауабы:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 – сабақ
1. Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны – 10. Аулада неше тауық, неше бұзау болуы мүмкін?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Роботтың айнадағыдай суретін сал.
3. Жетіспей тұрған ондықты жаз.
20
50
80
40
20
40
30
10
30
4. Қаламды үзбей, нүктелерден қандай пішіндердің суретін салуға болады?
5 .
Заңдылықты сақтап суретті аяқта. Оларды 4 түрлі түспен
боя.
21 – сабақ
1. Киноға билет алу үшін кассаға кезекте 13 адам тұр. Мирас кезектің бас жағынан санағанда жетінші болып тұр. Кезектің соңынан санағанда ол нешінші болып тұр?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Кім жылдам?
+
3 -
2 +10 -5 +6 -6
7
=13
+2 +3 -2 +8 +4
+0
5
=20
+5 +3 -8 -8 +7
-5
1
5
= 9
3. Буратино Мальвинаға дүйсенбі, сейсенбі, және сәрсенбі күндері қонаққа барды. Ал Пьеро сейсенбі, сәрсенбі және бейсенбі күндері барды . Қай күндері олар екеуі де Мальвинаға қонаққа барды?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Неше үшбұрыш бар? Санын анықтап жаз.



5. Қандай сандар түсіп қалған?
4 > 93 >
98
1 > 100 – 1
+ 1 =
20 – сабақ
1. Үйректер ұшып келе жатыр: 1 үйрек алдында, 3 үйрек артта келеді; 1 – і алда, 1 – і артында және 2 – і ортасында;
1 үйрек артында, 3 – і алдында келе жатыр. Барлығы неше үйрек?
Жауабы:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
100
65
54
46
24
78
84
90
. Бос төркөзге керекті санды жаз.
65+20 |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
4
.
5
12
17
4
5
5
6
5. Жұмбақ есеп
Келеді көп құс ұшып:
Қос кептер, аққу, қос шымшық.
Бесеуден қарға, торғай да,
Ұшып жүр осы тоғайда.
Қанша құс бар? Қосып шық.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 – сабақ
1. Сұрақ – жауап:
1. Сенбіден кейін 3 күн өтті. Ол қай күн?
2. Бір қайшының неше сақинасы бар?
3. Аяқ киімнен жолда қалған таңба?
4. Онсыз тамақтың дәмі жоқ. Ол не?
5. Ханның орындығы. Ол не?
2. 10 литрлік және 3 литрлік екі ыдысты пайдаланып,
8 литр суды қалай құйып алуға болады?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Сөз құрастыр.
36 - 4 |
Л |
28-20 |
П |
95-10 |
А |
18+ 1 |
Т |
34-4 |
И |
61-40 |
Р |
8 |
85 |
32 |
30 |
19 |
21 |
85 |
п |
а |
л |
и |
т |
р |
а |
4. Ұзындығы 13см кесінді сыз. Енді осыдан 2см, 3см, 10см қысқа кесінді сыз.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
. Суреттегі фигуралардың қайсысының әрі төбесі, әрі бұрышы,
әрі қабырғасы бар? Неше төбесі, бұрышы, қабырғасы
бар?
14 – сабақ
1. Жүгіруден Асан, Берік, Серік 3 – еуі алғашқы 3 орынды иеленді. Берік 2 –ші, 3 – ші орындарды иеленген жоқ, ал Серік 3 – ші орын алған жоқ. Кім қай орынды иеленген? Кестені толтыр.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Суреттегі фигурадағы 5 сіріңке шиінің орнын 2 шаршы шығатындай ауыстыр, суретін сал.
3. Ертай мен Дулат ыдыстағы жаңғақты 3 – тең бөліп алайын десе, 1 жаңғақ жетпейді, ыдыста неше жаңғақ бол - ған?
Жауабы:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
100
- 60
-50
-10



5
П
К
Е
Т
Е
М
. Фигуралардың орнын ауыстырып, жасырын сөзді тап және жаз.
Жауабы:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 – сабақ
1. а) Ағашта 10 құс қонып отыр. Аңшы бір құсты атып түсірді. Ағашта неше құс қалды?
ә) Бір аяқтап тұрған қораздың массасы 3 кг. Екі аяқпен тұрса, оның массасы қанша болады?
2. Есепте:
85
100
-55
+70




3. Неше үшбұрыш бар, анықтап жаз.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
7+8
6+6
6+5
4+9
7+9
6+9
8+4
8+8
7+6
7+4
. Жауаптары бірдей бөлшектерді сызық арқылы қос.
5. Мақалды толықтырып жаз.
Адам досымен _____________________
___________ тамырымен мықты.
Бетегеден биік, жусаннан ____________
Бірлік болмай,
Тірлік ____________________________
18 – сабақ
1. Айдос Серіктен 2 жыл бұрын дүниеге келді. Қазір Айдос 25 жаста. Серік неше жаста?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Кестедегі 16 санның орындарын ауыстырып орналастыру керек. Оларды тігінен де, көлденеңінен де қосып есептегенде, қосындының мәні 20 – ға тең болу керек.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. а) Ондықтары бірліктерінен 1 – ге артық болатын барлық екі таңбалы сандарды жаз.
98, 87, ____________________________________________
ә) ондықтары бірліктерден 2 – ге кем болатын барлық екі таңбалы сандарды жаз.
79, 68,_____________________________________________
4. Суретте АВ қабырғасы бар неше төртбұрыш бар?
А
В
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Сұрақ – жауап:
Жарты жылда неше ай бар?
Неше ай «Р» әрпіне аяқталады?
Қай айда 28 күн бар?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. 1, 2, 3 . . . . . 55 сандарына дейінгі аралықта 5 цифры неше рет кездеседі? Жазып шық.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Жұмбақтың жауабын жаз.
Егер Т – дан бастасаң санмын
Т – ны алып тастасаң жаумын
Жауабы:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Самат 2 балықтан, ал Марат бір балықтан ұстап отырған. Олар барлығы 12 балық ұстаса, әрқайсысы неше балықтан ұстаған?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Әр машинаның гаражын тап.
14
70
45
20
60





20-15+9
20+30-5
100-30
50-10-20
20+80-40
5. Әр фигурада қанша үшбұрыш бар? Жазып көрсет.
16 – сабақ
1. Қандай жағдайда қатар тұрған сандардың мәні 45 – ке тең болады?
1 * 2 * 3 * 4 * 5 * 6 * 7 * 8 * 9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Жұмбақтың шешімін тауып, жаз.
Қыздың атымын
1 – ші әріпті алсаң жеміспін,
2 – ші әріпті алсаң жануармын
3 – ші әріпті алсаң адамның жақсы қасиетімін.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Теңдеу құр.
Бір бұтақта бірнеше торғай, ал екінші бұтақта 30 торғай қонып еді. Бірінші бұтаққа тағы 10 торғай қонғанда, әр бұтақта отырған торғай саны бірдей болады.Әуелде бірінші бұтақта қанша торғай отырған еді?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Нәтижесін сөзжұмбаққа жаз. Қандай сан шықты?
5. Суретте шаршы көп пе, тіктөртбұрыш көп пе? Санап жаз.








17 – сабақ
17-сабақ
1. Асханада 50 тамақ әзірленеді. Оның 10 – ы 10 балаға берілді. Тағы 20 – сы желінді. Оның 10 тамағы суып қалды. Неше тамақ қалды?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Жетіспей тұрған санды жаз.
8030
30
4530
2530
9030
15
3. Жасырылған әріптерді жаз.
4. Ерсін алдынан санағанда 2 – ші, ал соңынан санағанда 4 – ші партада отыр. Ерсін отырған қатарда неше парта бар?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Қарындашты қағаздан үзбей және түзуді екі рет қайталап сызбай, пішіннің суретін сал.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

