Материалдар / Дәстүрлі емес материалдардан сәндік бұйым.Бұйым дайындау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дәстүрлі емес материалдардан сәндік бұйым.Бұйым дайындау

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлемдік және қазақтың ұлттық мәдени өнері, қолөнері мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2022
870
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: 13

Мектеп:

Күні

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқан саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Дәстүрлі емес материалдардан сәндік бұйым.Бұйым дайындау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.6.2 - бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау

5.2.2.1 - конструкциялық, табиғи және жасанды материалдарды өңдеу үшін қол еңбегі құралдары мен жабдықтарын анықтау, сипаттау және қолдану



Сабақтың мақсаты

Әлемдік және қазақтың ұлттық мәдени өнері, қолөнері мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.

Жетістік критерийлері

Оқушылар орындай алады:

Сәндік - қолданбалы өнер түрлерін баяндайды.

Қазақтың ұлттық және басқа да этностардың халқтарының тұрмыстық ғұрып- салтын, дәстүрін, тарихын айта алады.

Бұйым жасаудағы өзгенің шығармашылдық идеясын, ойын түсіндіріп береді.

Тілдік мақсаттар

Бұл бөлім қазақтың ұлттық және басқа да этностардың сәндік - қолданбалы өнер түрлері туралы білімді кеңейтуге бағытталған, еңбек пен шығармашылдыққа деген қызығушылықты арттыру, анализдеу дағдысын жетілдіру, бағалауды синтездеу, өз жұмысын және басқалардың жұмыстарын таныстырып және түсіндіре білуді қарастырады. Әр түрлі жағдайларға негізделіп практикалық ізденістер қалыптастыру дағдысы жалғасын табады, сондай ақ идеяны жетілдіру, түрлі материалдарды тәжірибелеу, бұйымды жасау және дайындау жүзеге асады. Оқушылар құралдарды қауіпсіздік жұмыс ережелерін сақтай отырып қолдану дағдыларын дамытады.

Құндылықтарды дарыту

Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу.

Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату.

Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.

Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

зерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, дүниетану, сызу, математика .пәндерімен және өнермен байланыстыру.

АКТ қолдану дағдылары

Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.

Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .

Бастапқы білім

Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология

Өткен тапсырмаларды еске түсүру.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

1 кезең











Сабақтың ортасы

2 кезең

Оқушылар сабаққа қажетті құрал- жабдықтар мен материалдар алып келулері керек. Оқушылар жеңіл тапсырмаларды орындай отырып, материалдарды дұрыс және сенімді қолданып кезең барысымен жұмыс орындау арқылы дағдыларын дамытады. Мұғалім жұмыс барысында оқушыларды қадағалап, керек болған жағдайда көмек көрсетеді. Оқушылар кейбір материалдарды кесу үшін өткір немесе ұшты жүздер пайдаланатындықтан еңбек тазалығы мен қауіпсіздік ережелерін естеріне сала кету керек. Өз өзін бағалау мүмкіндіктері; оқушылар жұмыстарын жетілдіру мақсатында жеке тақырыптарды (мұқият қарау, материалдарды дамыту, техникалық дағдылар) талдап, жұмыстарының әлсіз және мықты жақтарын анықтап, түзетулер еңгізу. Бүкіл сынып алдыңда талқылама жасамас бұрын, оқушылар жұпта талқылап алуға болады

(МК) Оқушылар техникалық суреттер мен нобайларды қарай отырып, бетперде ( құрастыру әдісі, папье- маше әдісі және т.б.) жасалу технологиясымен танысады. Жұмыс үдерісіне техникалық суреттер мен нобайлардың ерекшеліктерімен нақтылау керек екендігін түсіндіріңіз. (Ө) Оқушылар сәндеу және дайындау материалдарын анықтап, бетперденің дизайның (эскиз) орындайды. Жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау керек. (Қ) (Ұ) Оқушылар бетперделерінің ерекшеліктері мен дайындау материалдарын сипаттай отырып, өздерінің нобайларын таныстырады Дайын болған нобайларын бағалайды. (Қ)Тапсырма №1 «Сәндік-қолданбалы өнер» тақырыбын қайталауға арналған тестік сұрақтарға жауап беріңіз

Суретшілер жұмыстарының көшірмелері

И.Айвазовский, И.Шишкин, И.Левитан, А. Куинджи, К.Коровин А.Саврасов, А.Пластов, Жорж Сера, К. моне, Уке Ажиев, М. Кенбаев, К. Бекмағанбетов,Ә. Қастеев, М. Тельжанов,С.Кульбеков, Н. Хлудов, Шарденов Ж.,Анар Абжанова

Қазақстанның табиғаты бейнеленген картиналар / Nature of Kazakhstan

https://www.youtube.com/watch?v=DWysE0u_kZ0

https://www.youtube.com/watch?v=YDRPEXGOtJU

Сабақтың соңы






Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау.

(Ұ) Мұғалім оқушыларға ұлттық бұйымдарды, олардың атауы мен қолданылуын қарастыруға ұсынады.

Ұсынылған бұйымдардың қайсысы сіздерге таныс? Олар қалай аталады?Олардың қолданылуын түсіндіріңіздер. Олар қандай материалдан жасалған?Олардың пішіні, түсі мен фактурасы қандай?

(Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.


Сабақтың соңы

2-мин

кері байланыс

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет


Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!