Материалдар / Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Шілде 2024
243
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Дәстүрлі қазақ қоғамы: этникалық құрылымы және әлеуметтік ұйымдасуы

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.2.6 -қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек », «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану;

Сабақ мақсаттары

Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтарды жіктеп, қоғамдағы қызметін талдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Ұйымдастыру

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


  1. Сәлемдесу

Ынтымақтастықты қалыптастыру мақсатында оқушыларды шатты шеберіне аясында бір-біріне жағымды тілекте айту.

Топқа бөлу.

1. «Батырлар»

2. «Билер»

2. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

1 Тапсырма «Болжау»әдісі.Көрсетілген суреттер арқылы жасырылған ойды анықта

1.Суретте кімдер туралы бейнеленген?

2.Бүгінгі сабақтың мақсаты не туралы деп ойлайсыңдар?

Жаңа сабақтың тақырыбы,оқу мақсаты,бағалау критерийлері анықталады.

Жаңа тақырыпты игеру кезеңі:

Топтық жұмыс

2 тапсырма:Мәтінмен жұмыс. (әр топқа оқулықтағы мәтін бойынша тапсырма беріледі)

1-топ Дәстүрлі қазақ қоғамының қызметін талдайды.

«Кластер» әдісі бойынша постер қорғайды



2-топ Дәстүрлі қазақ қоғамының ерекшеліктерін ажыратады

«Эссе» немесе «Еркін әңгіме» әдісі









































ажыратады ажырата

БЫМ/Б оқушылар назарына әлеуметтік топтардың өмірін сипаттайтын суреттері, анықтамалар мен ұғымдар («хан», «сұлтан», «би», «батыр», «қараша», «төлеңгіт») ұсынылады. Оқушылар ұғымдарды, анықтамаларды, суреттерді топтастырады. Келесі сұрақтар төңірегінде ойлануды сұраңыз:

- ақсүйектер тобына кімдер кірді?

-қарасүйектер кімдер?



Оқушылардың жауаптарын тындатыңыз.



Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.













Дескриптор

-Хандардың қызметін жазады

-сұлтандардың қызметін жазады

-Қожалардың қызметін жазады.







Дискриптор

Билер,ақсақалдар,байлар,батырлар

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады















ҚБ «Алақан-жұлдыз»













ҚБ «Ең үздік жауап»













ҚБ «Өзін-өзі бағалау»






Ж. Құрманқұлов Дереккөзі: "Қазақстан" ұлттық энциклопедиясы, Алматы, "Қазақ энциклопедиясы", 1998 ж. 2-том  Источник: http://e-history.kz/kz/contents/view/493
© e-history.kz







Суреттер









Тірек-сызбалар

Кесте



Карта







ҚБ парағы























Сабақтың соңы Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


3 Сәйкестендіру

Дәстүрлі қазақ қоғамы әлеуметтік топтарының жіктелуін сәйкестендіру

1

Ақсүйектер

А

Хан мен сұлтанның сол жағындағы құрметке ие

2

Сұлтан

Ә

Көшпелі адамдарды біріктіруші топ

3

Қожалар

Б

Әлеуметтік сатының жоғарысы

4

Билер

В

Қазақ қоғамындағы құл мен күн

5

Байлар

Г

Шыңғысхан ұрпақтары тарады

6

Батырлар

Д

Әскери адам деп айтуға болады

7

Ақсақалдар

Ж

Ру мен тайпаның басшысы

8

Қара халық

З

Көп малмен мүлікке ие

9

Еріксіз адамдар

И

Дін таратушы пайғамбардың ұрпақтары



1

Б

4

Ж

7

А

2

Г

5

З

8

Ә

3

И

6

Д

9

В



4 Тапсырма Сабақты бекіту. «Синквейн» әдісі.Бес олды өлең құрастыр.

Батыр,сұлтан,хан,би,ақсақал,ақсүйек,қарасүйек т.б сөздерге бес жолды өлең құрастырыңдар

Кері байланыс

  • Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті ме?

  • Не түсініксіз?

  • Нені білгіңіз келеді?

  • Мақсатымызға жеттік пе?



Дискриптор

Дәстүрлі қазақ қоғамы әлеуметтік топтарының жіктелуін сәйкестендіру



















Дискриптор

Оқушылар тақырыпқа сай бес жолды өлең құрастырады.

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект



Үй тапсырмасы

Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!