Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
10.2.2.6 -қазақтардың әлеуметтік
жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек »,
«хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану;
|
Сабақтың басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты ояту
8 мин
|
-
Сәлемдесу
Ынтымақтастықты
қалыптастыру мақсатында оқушыларды шатты шеберіне аясында
бір-біріне жағымды тілекте айту.
Топқа
бөлу.
1.
«Батырлар»
2.
«Билер»
2.
Оқушылардың
сабаққа дайындығын тексеру.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Оқушылар өз болжамдарын
айтып, талқылау жүргізеді
|
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық
суреттер
|
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ
30 мин
|
№1 Тапсырма
«Болжау»әдісі.Көрсетілген суреттер арқылы жасырылған ойды
анықта
1.Суретте кімдер
туралы бейнеленген?
2.Бүгінгі сабақтың
мақсаты не туралы деп ойлайсыңдар?
Жаңа сабақтың
тақырыбы,оқу мақсаты,бағалау критерийлері
анықталады.
Жаңа тақырыпты игеру
кезеңі:
Топтық
жұмыс
№2 тапсырма:Мәтінмен
жұмыс. (әр топқа оқулықтағы мәтін бойынша тапсырма
беріледі)
1-топ Дәстүрлі қазақ
қоғамының қызметін талдайды.
«Кластер» әдісі
бойынша постер қорғайды
2-топ Дәстүрлі қазақ
қоғамының ерекшеліктерін ажыратады
«Эссе» немесе «Еркін
әңгіме» әдісі
ажыратады
ажырата
БЫМ/Б оқушылар назарына
әлеуметтік топтардың өмірін сипаттайтын суреттері, анықтамалар мен
ұғымдар («хан», «сұлтан», «би», «батыр», «қараша», «төлеңгіт»)
ұсынылады. Оқушылар ұғымдарды, анықтамаларды, суреттерді
топтастырады. Келесі сұрақтар төңірегінде ойлануды
сұраңыз:
- ақсүйектер тобына
кімдер кірді?
-қарасүйектер
кімдер?
Оқушылардың жауаптарын
тындатыңыз.
Жұмыс
дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен,
сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен
танысу.
|
Дескриптор
-Хандардың қызметін
жазады
-сұлтандардың
қызметін жазады
-Қожалардың қызметін
жазады.
Дискриптор
Билер,ақсақалдар,байлар,батырлар
|
ҚБ
Мұғалім
оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ
«Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік
жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ж. Құрманқұлов Дереккөзі: "Қазақстан"
ұлттық энциклопедиясы, Алматы, "Қазақ энциклопедиясы", 1998 ж.
2-том Источник: http://e-history.kz/kz/contents/view/493
© e-history.kz
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ
парағы
|
Сабақтың соңы Қорытынды
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
№3
Сәйкестендіру
Дәстүрлі қазақ
қоғамы әлеуметтік топтарының жіктелуін
сәйкестендіру
1
|
Ақсүйектер
|
А
|
Хан мен сұлтанның
сол жағындағы құрметке ие
|
2
|
Сұлтан
|
Ә
|
Көшпелі адамдарды
біріктіруші топ
|
3
|
Қожалар
|
Б
|
Әлеуметтік сатының
жоғарысы
|
4
|
Билер
|
В
|
Қазақ қоғамындағы
құл мен күн
|
5
|
Байлар
|
Г
|
Шыңғысхан ұрпақтары
тарады
|
6
|
Батырлар
|
Д
|
Әскери адам деп
айтуға болады
|
7
|
Ақсақалдар
|
Ж
|
Ру мен тайпаның
басшысы
|
8
|
Қара
халық
|
З
|
Көп малмен мүлікке
ие
|
9
|
Еріксіз
адамдар
|
И
|
Дін таратушы
пайғамбардың ұрпақтары
|
1
|
Б
|
4
|
Ж
|
7
|
А
|
2
|
Г
|
5
|
З
|
8
|
Ә
|
3
|
И
|
6
|
Д
|
9
|
В
|
№4
Тапсырма Сабақты бекіту. «Синквейн» әдісі.Бес олды өлең
құрастыр.
Батыр,сұлтан,хан,би,ақсақал,ақсүйек,қарасүйек т.б
сөздерге бес жолды өлең құрастырыңдар
Кері
байланыс
|
Дискриптор
Дәстүрлі қазақ
қоғамы әлеуметтік топтарының жіктелуін
сәйкестендіру
Дискриптор
Оқушылар тақырыпқа
сай бес жолды өлең құрастырады.
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4, конспект
|