Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ

    Мектеп: «A- Status» мектеп- гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Ыдырысова А.Е

    Сынып: 5 «А»

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Координаталық сәуле.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.3.1.1

    өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну;

    5.5.2.2

    натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу;

    Сабақтың мақсаты:

    - бірлік кесінде дегенді түсінеді

    - натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу;

    - координаталық сәулені қолданып, натурал сандарды салыстыра алады

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    5 минут

    Ұйымдастыру сәті

    Оқушылармен амандасу, түгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Шаттық шеңбері арқылы оқушыларға бір – біріне тілек айтқыза отырып, жайлы ахуал ұйымдастыру

    Үйге тапсырмасын тексеру: Сандар сыры туралы мәлімет жинау

    Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.



    Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

    10 минут

    Жаңа мәліметті түсіну

    «Түймедақ» әдісі

    Книдский Евдокс (б.ғ.д. 408-355 жж.)- ежелгі грек астрономы, дәрігер, философ және математик. Негізінен Платонның ілімін өңдеп оның идеялар дүниесін материалдық. Евдокстың көптеген ғылыми жұмыстары бар. Олардың біреуі – координаталық сәуле болып табылады.

    Сәуле бойында натурал сандарды орналастыру.

    Мұғалім оқушыларға сандар бар карточкаларды ұсынады.Тапсырма: тақтада сызылған координаталық сәуледе карточкаларды орналастырыңыз.

    1

    2

    0

    3

    5

    7

    15

    6

    10

    12

    25

    36

    28

    8

    11


    Ойлауға уақыт беріледі.

    Сұрақтарды қою:

    1. Қалай ойлайсыңдар: неден бастауға болады?

    2. Карточкаларды қойғаннан кейін не көріп тұрсыңдар?

    3. Сандардың орналасуы туралы не айта аламыз?

    4. Координаталық сәулені қолданып, сандарды салыстыра аламыз ба?

    Тақтада талдау.

    Істеген жұмысымызды қорытындылап, не айта аламыз?

    Координаталық сәулесінің анықтамасы:

    Санақ басы мен бірлік кесіндісі таңдалған сәуле, координаталық сәуле деп аталады. Әр нүктесінің бір ғана координатасы бар. Мысалы, санақ басынан арақашықтығы бес бірлік кесіндісіне тең болса, онда осы нүктенің координатасы беске тең болады.

    1. Мини-зерттеу.

    2. А) Координаталық сәулені салу үшін қандай қадамдарды жасау керек?

    В) Координаталық сәулені пайдаланып сандарды қалай қосуға болады?

    С) Координаталық сәулені пайдаланып сандарды қалай азайтуға болады?

    D) Координаталық сәулені пайдаланып сандарды қалай салыстыруға болады?

    Е) Координаталық сәулені біздің өмірімізге қайда кездестіре аламыз?




    «Түймедақ» әдісі арқылы жаңа мәліметпен өз бетінше оқып танысады. Нақты анықтамаларға (+) белгісін қояып отырады.












    «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады
























    «Жапондық бағалау»




    Оқулық, жұмыс дәптері

    Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

    ДК экраны












    Үлестірмелі қағаздар

    Оқулықпен жұмыс

    25 минут

    Тапсырма №1

    1. Координаталық сәулесінде белгіленген  D, Е, Т және Кнүктелердің координаталарын жазыңыз.

    Picture 7

    2. Координаталық сәулесін салыңыз және келесі нүктелердің координаталарың белгілеңіз: А(8), К(12), Р(1), М(9), N(6), S(3).

    3.

    a) Берілген нүктелердің қайсысы координаталық түзуде солға қарай орналасқан: L(7), D(4), E(5), A(1)?

    b) Берілген нүктелердің қайсысы координаталық түзуде оңға қарай орналасқан: С(3), М(8), F(6), B(2)?


    Тапсырма №2

    Автомобиль А нүктесінен 6 бірлікке оңға жылжытқаннан кейін В(17) нүктесіне келді. Ол қай нүктеден шықты? С(8) нүктесіне келу үшін автомобиль қалай жүру керек еді?

    М (16) нүктесінен а) 14;  б) 22;  в) 12;  г) 6;  д)21; е) 0; ж)16 нүктелерге келу үшін М нүктесін неше бірлікке және қай жаққа жылжыту керек?


    Тапсырма №3

    1. Ауаның таңертеңгі температурасы 170С болды, ал күндіз 140С –ға көтерілді, кешке 60С-қа төмендеді. Кешкі температураны анықтаңдар..

    240 С; 250 С; 260 С; Басқа жауап.

    2. Берілген нүктелердің қайсысы қалғандарына қарағанда солға қарай орналасқан?

    А(7); В(10); С(11); D(4).

    3. Координаталық сәуледе 19 және 43 сандарының арасында неше бірлік кесінді бар?

    23; 24; 25; Басқа жауап.

    4. Берілген нүктелердің қайсысы координаталық сәуледе екі нүктенің ортасында орналасқан?

    А(18); В(14); С(11); D(8)

    5. Координаталық сәуледе 7-ден кем сандарды белгілеңдер.

    6. Координаталық сәуледе 9-ден кем, 3-тен артық болатын сандарды белгілеңдер.



    Жұмыс дәптеріне жазылым тапсырмаларын орындау



    Дескриптор:

    Білім алушы

    1. Санақ басын анықтайды;

    2. Координаталық сәулені қолданып сыза алады;

















    Дескриптор:

    1. Амалдарды дұрыс қолданады;

    2. Өрнектің мәнің дұрыс табады;

    3.Шыққан мәндерді к

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ыдырысова Арай Есенгелдиевна
    23 Желтоқсан 2022
    606
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дәстүрлі сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дәстүрлі сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5.3.1.1 өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну; 5.5.2.2 натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ

    Мектеп: «A- Status» мектеп- гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Ыдырысова А.Е

    Сынып: 5 «А»

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Координаталық сәуле.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.3.1.1

    өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну;

    5.5.2.2

    натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу;

    Сабақтың мақсаты:

    - бірлік кесінде дегенді түсінеді

    - натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу;

    - координаталық сәулені қолданып, натурал сандарды салыстыра алады

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    5 минут

    Ұйымдастыру сәті

    Оқушылармен амандасу, түгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Шаттық шеңбері арқылы оқушыларға бір – біріне тілек айтқыза отырып, жайлы ахуал ұйымдастыру

    Үйге тапсырмасын тексеру: Сандар сыры туралы мәлімет жинау

    Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.



    Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

    10 минут

    Жаңа мәліметті түсіну

    «Түймедақ» әдісі

    Книдский Евдокс (б.ғ.д. 408-355 жж.)- ежелгі грек астрономы, дәрігер, философ және математик. Негізінен Платонның ілімін өңдеп оның идеялар дүниесін материалдық. Евдокстың көптеген ғылыми жұмыстары бар. Олардың біреуі – координаталық сәуле болып табылады.

    Сәуле бойында натурал сандарды орналастыру.

    Мұғалім оқушыларға сандар бар карточкаларды ұсынады.Тапсырма: тақтада сызылған координаталық сәуледе карточкаларды орналастырыңыз.

    1

    2

    0

    3

    5

    7

    15

    6

    10

    12

    25

    36

    28

    8

    11


    Ойлауға уақыт беріледі.

    Сұрақтарды қою:

    1. Қалай ойлайсыңдар: неден бастауға болады?

    2. Карточкаларды қойғаннан кейін не көріп тұрсыңдар?

    3. Сандардың орналасуы туралы не айта аламыз?

    4. Координаталық сәулені қолданып, сандарды салыстыра аламыз ба?

    Тақтада талдау.

    Істеген жұмысымызды қорытындылап, не айта аламыз?

    Координаталық сәулесінің анықтамасы:

    Санақ басы мен бірлік кесіндісі таңдалған сәуле, координаталық сәуле деп аталады. Әр нүктесінің бір ғана координатасы бар. Мысалы, санақ басынан арақашықтығы бес бірлік кесіндісіне тең болса, онда осы нүктенің координатасы беске тең болады.

    1. Мини-зерттеу.

    2. А) Координаталық сәулені салу үшін қандай қадамдарды жасау керек?

    В) Координаталық сәулені пайдаланып сандарды қалай қосуға болады?

    С) Координаталық сәулені пайдаланып сандарды қалай азайтуға болады?

    D) Координаталық сәулені пайдаланып сандарды қалай салыстыруға болады?

    Е) Координаталық сәулені біздің өмірімізге қайда кездестіре аламыз?




    «Түймедақ» әдісі арқылы жаңа мәліметпен өз бетінше оқып танысады. Нақты анықтамаларға (+) белгісін қояып отырады.












    «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады
























    «Жапондық бағалау»




    Оқулық, жұмыс дәптері

    Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

    ДК экраны












    Үлестірмелі қағаздар

    Оқулықпен жұмыс

    25 минут

    Тапсырма №1

    1. Координаталық сәулесінде белгіленген  D, Е, Т және Кнүктелердің координаталарын жазыңыз.

    Picture 7

    2. Координаталық сәулесін салыңыз және келесі нүктелердің координаталарың белгілеңіз: А(8), К(12), Р(1), М(9), N(6), S(3).

    3.

    a) Берілген нүктелердің қайсысы координаталық түзуде солға қарай орналасқан: L(7), D(4), E(5), A(1)?

    b) Берілген нүктелердің қайсысы координаталық түзуде оңға қарай орналасқан: С(3), М(8), F(6), B(2)?


    Тапсырма №2

    Автомобиль А нүктесінен 6 бірлікке оңға жылжытқаннан кейін В(17) нүктесіне келді. Ол қай нүктеден шықты? С(8) нүктесіне келу үшін автомобиль қалай жүру керек еді?

    М (16) нүктесінен а) 14;  б) 22;  в) 12;  г) 6;  д)21; е) 0; ж)16 нүктелерге келу үшін М нүктесін неше бірлікке және қай жаққа жылжыту керек?


    Тапсырма №3

    1. Ауаның таңертеңгі температурасы 170С болды, ал күндіз 140С –ға көтерілді, кешке 60С-қа төмендеді. Кешкі температураны анықтаңдар..

    240 С; 250 С; 260 С; Басқа жауап.

    2. Берілген нүктелердің қайсысы қалғандарына қарағанда солға қарай орналасқан?

    А(7); В(10); С(11); D(4).

    3. Координаталық сәуледе 19 және 43 сандарының арасында неше бірлік кесінді бар?

    23; 24; 25; Басқа жауап.

    4. Берілген нүктелердің қайсысы координаталық сәуледе екі нүктенің ортасында орналасқан?

    А(18); В(14); С(11); D(8)

    5. Координаталық сәуледе 7-ден кем сандарды белгілеңдер.

    6. Координаталық сәуледе 9-ден кем, 3-тен артық болатын сандарды белгілеңдер.



    Жұмыс дәптеріне жазылым тапсырмаларын орындау



    Дескриптор:

    Білім алушы

    1. Санақ басын анықтайды;

    2. Координаталық сәулені қолданып сыза алады;

















    Дескриптор:

    1. Амалдарды дұрыс қолданады;

    2. Өрнектің мәнің дұрыс табады;

    3.Шыққан мәндерді к

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 5 сынып
    23.12.2022
    606
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ыдырысова Арай Есенгелдиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации