Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Дәстүрлі сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
5.3.1.1
өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну;
5.5.2.2
натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу;
-координаталық сәулені
қолданып, натурал сандарды салыстыра
алады
Сабақ
барысы
Сабақтың кезеңі
Педагогтің
әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
5 минут
Ұйымдастырусәті
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Шаттық шеңбері арқылы
оқушыларға бір – біріне тілек айтқыза отырып, жайлы ахуал
ұйымдастыру
Үйгетапсырмасын тексеру:Сандар сыры туралы
мәлімет жинау
Психологиялық ахуалға берілген
тапсырманы орындайды.
Негізгі
бөлімТақырыпты
ашу
10
минут
Жаңа мәліметті
түсіну
«Түймедақ»
әдісі
КнидскийЕвдокс(б.ғ.д. 408-355 жж.)-
ежелгі грек астрономы, дәрігер, философ және математик. Негізінен
Платонның ілімін өңдеп оның идеялар дүниесін материалдық. Евдокстың
көптеген ғылыми жұмыстары бар. Олардың біреуі – координаталық сәуле
болып табылады.
Сәуле бойында натурал сандарды
орналастыру.
Мұғалім оқушыларға сандар бар
карточкаларды ұсынады.Тапсырма: тақтада сызылған координаталық
сәуледе карточкаларды
орналастырыңыз.
1
2
0
3
5
7
15
6
10
12
25
36
28
8
11
Ойлауға уақыт
беріледі.
Сұрақтарды
қою:
1.Қалай ойлайсыңдар: неден
бастауға болады?
2.Карточкаларды қойғаннан кейін
не көріп тұрсыңдар?
Санақ басы мен
бірлік кесіндісі таңдалған сәуле, координаталық сәуле деп аталады.
Әр нүктесінің бір ғана координатасы бар. Мысалы, санақ басынан
арақашықтығы бес бірлік кесіндісіне тең болса, онда осы нүктенің
координатасы беске тең
болады.
Мини-зерттеу.
А) Координаталық сәулені салу
үшін қандай қадамдарды жасау керек?
В) Координаталық сәулені
пайдаланып сандарды қалай қосуға болады?
С) Координаталық сәулені
пайдаланып сандарды қалай азайтуға болады?
D) Координаталық сәулені
пайдаланып сандарды қалай салыстыруға
болады?
Е) Координаталық сәулені
біздің өмірімізге қайда кездестіре аламыз?
«Түймедақ» әдісі
арқылы жаңа мәліметпенөз бетінше оқып танысады.
Нақты анықтамаларға (+) белгісін қояып
отырады.
«Жапондық
бағалау»әдісі арқылы бағалайды.
Яғни«Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады
1. Координаталық
сәулесінде белгіленген D, Е, Т және Кнүктелердің координаталарын
жазыңыз.
2. Координаталық сәулесін салыңыз
және келесі нүктелердің координаталарың
белгілеңіз:А(8), К(12), Р(1), М(9), N(6), S(3).
3.
a) Берілген нүктелердің қайсысы
координаталық түзуде солға қарай орналасқан:
L(7), D(4), E(5),
A(1)?
b) Берілген нүктелердің қайсысы
координаталық түзуде оңға қарай орналасқан:
С(3), М(8),
F(6), B(2)?
Тапсырма
№2
Автомобиль А нүктесінен 6 бірлікке оңға
жылжытқаннан кейін В(17) нүктесіне келді. Ол қай нүктеден шықты?
С(8) нүктесіне келу үшін автомобиль қалай жүру керек
еді?
М (16) нүктесінен а) 14; б) 22;
в) 12; г) 6; д)21; е) 0; ж)16 нүктелерге келу үшін М
нүктесін неше бірлікке және қай жаққа жылжыту
керек?
Тапсырма
№3
1. Ауаның таңертеңгі
температурасы 170С болды, ал күндіз
140С –ға көтерілді, кешке
60С-қа төмендеді. Кешкі
температураны анықтаңдар..
240С;250С;260С; Басқа
жауап.
2. Берілген
нүктелердің қайсысы қалғандарына қарағанда солға қарай
орналасқан?
А(7); В(10);
С(11);D(4).
3. Координаталық
сәуледе 19 және 43 сандарының арасында неше бірлік кесінді
бар?
23;24;25; Басқа
жауап.
4. Берілген
нүктелердің қайсысы координаталық сәуледе екі нүктенің ортасында
орналасқан?
А(18);
В(14);С(11);D(8)
5. Координаталық
сәуледе 7-ден кем сандарды белгілеңдер.
6. Координаталық
сәуледе 9-ден кем, 3-тен артық болатын сандарды
белгілеңдер.
Жұмыс дәптеріне
жазылым тапсырмаларын
орындау
Дескриптор:
Білімалушы
Санақ басын
анықтайды;
Координаталық сәулені қолданып
сыза алады;
Дескриптор:
1. Амалдарды дұрыс
қолданады;
2. Өрнектің мәнің дұрыс
табады;
3.Шыққан мәндерді
к
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз