Материалдар / Дәстүрлі сабақ "Ондық бөлшектерге амалдар қолдану"

Дәстүрлі сабақ "Ондық бөлшектерге амалдар қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбына арналған дәстүрлі сабақта өткен тақырыптарды қайталауға арналған сұрақтар бар. Оқулықтармен жұмыс атқарылуда.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2018
555
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы: Ондық бөлшектерге амалдар қолдану. 04,04.17 Сабақтың мақсаты:Білімділік: 1) Ондық бөлшектерп, айта білуге үйрету және оны есептеуге пайдалана білуге дағдыландыру;Дамытушылық: 1) Әр түрлі әдістер негізінде танымдық қызығушылығын;2) Ондық бөлшекке амалдар қолдану шеберлігін дамыту .Тәрбиелілік: Шығармашылық қабілеті дамыған жеке тұлға тәрбиелеу.Сабақ түрі : алған білімді нақтылау, қорытындылау сабағы.Сабақ көрнекілігі : Вассерман тапсырмалары, тірек-схема, тест тапсырмалары, есептер жазылған топшамалар.Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, өз бетімен жұмыс, жекелеме оқушымен жұмыс, практикалық, рефлексия.Сабақ барысы:І Ұйымдастыру бөлімі:Оқушылармен амандасу;Оқушылардың сабаққа қатысын қадағалау;Оқу-құралдарын түгелдеу.ІІ Үй тапсырмасын тексеру:1) Үй тапсырмасында кластер әдісі қолданылады, яғни әр топ ондық бөлшектерге қолданылатын амалдарды өздерінің ойларымен бейнелеп шығады.№872В-с-1,2=Жауабы: ұн қалды.2) Кубизм бойынша ережелерге шолу жасалады.Қаталауға арналған есептер шығару. Иә- , жоқ-
  • Ондық бөлшекті жай бөлшекке көбейтуге болады. -иә
  • 0,5=-иә
  • 25.25:5=5.5. –жоқ
  • 3.5+0.102=3.152-жоқ
  • Ондық бөлшекті 0.1;0,01,0,001 сандарына көбейтсек үтірді солға қарай неше саны болса жылжытамыз? -иә




№4Машина бір рейсте т тас көмір тасиды. 26,6 т тас көмірді неше рейсте тасып бітіреді?Шешуі: 26,6:3,8=7Жауабы: 7 рейсМектеп кітапханасындағы кітаптардың 0,85-і оқулықтар, қалғаны әдеби кітаптар. Мектеп кітапханасында 3570 оқулық бар. Мектеп кітапханасында неше әдебикітап бар?Шешуі: 3570:0,85=4200 4200-3570=630Жауабы:630 әдеби кітап бар№5
  • =0.282
  • ):-8,95)=0.3VІІ. Бекіту сұрақтары:Ондық бөлшектерді қалай қосамыз?Ондық бөлшектерді қалай азайтамыз?Ондық бөлшектерді кбейтуді қалай орныдаймыз? Ондық бөлшекті дәрежелеуді қалай орындаймыз?Ондық бөлшекті бөлу ережесі қалай?VІІІ. Үй тапсырмасы:№875ІХ. Бағалау. Оқушыларды жинаған стикерлерінің саны бойынша бағалау.Х. Рефлексия. Бүгінгі өткен сабақ бойынша оушылар өздерінің алған әсерлерін смайликтерді жапсыру арқылы білдіреді.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ