Материалдар / "Дауыссыз н мен ң" ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Дауыссыз н мен ң" ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып мұғаліміне арналған сабақ үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2020
678
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Дауыссыз н мен ң

Кішкене бағбан


1 орта мектеп

Мұғалім аты: Мұсаева Ж

Күні:



СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0



Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру

2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және

емлесін сақтап жазу



Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.



Бағалау критерийі

Жеке тапсырмаларды орындайды.



Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.



Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.



Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.



Сабақтың жоспары



Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері



Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру:


Қайырлы таң достым,

Қайырлы күн құрбым,

Жуманың сәті сәттілікке толсын,

Біздің алар бағамыз ,

Тек бестік болсын

Топтарға бөлу. «Стикерлер арқылы» 3 минут

Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай стикерді тандап алады

Сол арқылы топтарға бөлінеді.(Әрбір топтан спикер,хатшы,кеңесші,таймспикер сайланады.)

Үй жұмысын тексеру




1-топ:

Алғырлар

2-топ: Тапқырлар

3-топ: Білгірлер





Жаңа білім

10 минут






Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

66 - жаттығу Мәтінді тыңда. Кішкене бағбан.

Мәтін не туралы?

1 топ - Садық пен Қалелге мінездеме беріп көр.

2 топ -Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады ?(сурет салады)

3 топ –сахналау


Оқулық,қабырға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер





Ортасы

10 минут


67 -жаттығу Мақалды жатқа жаз. Дәптермен жұмыс.

Жұппен жұмыс бір-бірін тексереді






.





Сергіту сәті

2 минут





Видеожазба





Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут



«Мамандықтың бәрі жақсы» –презентация



69 жаттығу.Берілген мамандықтар бойынша диалог құрастыр







«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі









Бағалау


5 минут











Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы.


1 тапсырма

мәтінмен жұмыс

Рефлексия « Блоб ағашы»



2 тапсырма

67 жаттығу


























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!