|
Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз н мен ң Кішкене бағбан |
Мұғалім аты: Мұсаева Ж Күні: |
|
|
||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|
|
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру 2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу |
|
|
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|
|
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке тапсырмаларды орындайды. |
|
|
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|
|
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|
|
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|
|
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|
|
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|
|
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: Қайырлы таң достым, Қайырлы күн құрбым, Жуманың сәті сәттілікке толсын, Біздің алар бағамыз , Тек бестік болсын Топтарға бөлу. «Стикерлер арқылы» 3 минут Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай стикерді тандап алады Сол арқылы топтарға бөлінеді.(Әрбір топтан спикер,хатшы,кеңесші,таймспикер сайланады.) Үй жұмысын тексеру |
1-топ: Алғырлар 2-топ: Тапқырлар 3-топ: Білгірлер |
|
|
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 66 - жаттығу Мәтінді тыңда. Кішкене бағбан. Мәтін не туралы? 1 топ - Садық пен Қалелге мінездеме беріп көр. 2 топ -Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады ?(сурет салады) 3 топ –сахналау |
Оқулық,қабырға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
|
|
|||||
|
Ортасы 10 минут |
67 -жаттығу Мақалды жатқа жаз. Дәптермен жұмыс. Жұппен жұмыс бір-бірін тексереді |
. |
|
|
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
|
Видеожазба |
|
|
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
«Мамандықтың бәрі жақсы» –презентация 69 жаттығу.Берілген мамандықтар бойынша диалог құрастыр |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі |
|
|
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы. 1 тапсырма мәтінмен жұмыс Рефлексия « Блоб ағашы» |
2 тапсырма 67 жаттығу |
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Дауыссыз н мен ң" ашық сабақ
"Дауыссыз н мен ң" ашық сабақ
|
Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз н мен ң Кішкене бағбан |
Мұғалім аты: Мұсаева Ж Күні: |
|
|
||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|
|
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру 2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу |
|
|
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|
|
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке тапсырмаларды орындайды. |
|
|
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|
|
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|
|
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|
|
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|
|
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|
|
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: Қайырлы таң достым, Қайырлы күн құрбым, Жуманың сәті сәттілікке толсын, Біздің алар бағамыз , Тек бестік болсын Топтарға бөлу. «Стикерлер арқылы» 3 минут Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай стикерді тандап алады Сол арқылы топтарға бөлінеді.(Әрбір топтан спикер,хатшы,кеңесші,таймспикер сайланады.) Үй жұмысын тексеру |
1-топ: Алғырлар 2-топ: Тапқырлар 3-топ: Білгірлер |
|
|
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 66 - жаттығу Мәтінді тыңда. Кішкене бағбан. Мәтін не туралы? 1 топ - Садық пен Қалелге мінездеме беріп көр. 2 топ -Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады ?(сурет салады) 3 топ –сахналау |
Оқулық,қабырға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
|
|
|||||
|
Ортасы 10 минут |
67 -жаттығу Мақалды жатқа жаз. Дәптермен жұмыс. Жұппен жұмыс бір-бірін тексереді |
. |
|
|
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
|
Видеожазба |
|
|
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
«Мамандықтың бәрі жақсы» –презентация 69 жаттығу.Берілген мамандықтар бойынша диалог құрастыр |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі |
|
|
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы. 1 тапсырма мәтінмен жұмыс Рефлексия « Блоб ағашы» |
2 тапсырма 67 жаттығу |
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














