Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Өткізілген күндері
1-сабақ
Сабақтың тақырыбы: 1) Лексикалық тақырып: Танысым. Кіруге бола ма?2) Грамматикалық тақырып: Орфографиялық және орфоэпиялық нормалар.Сабақтың мақсаты:білімділік: Тыңдаушыларды жаңа тақырыппен таныстыру, жаңа сөздермен, сөз тіркестірмен таңыстыру. дамытушылық: қазақша сөйлеу мәдениетін дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, сөздік қорларын молайту, қызығушылық іс-әрекеттерін дамыту, сауатты сөйлеп, әдемі жаза білуді үйрету;тәрбиелік: ұйымшылдыққа, ұстамдыққа, адамгершілікке үйрету тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілгі: плакаттар, суреттер, слайд.Сабақтың түрі: аралас сабақСабақтың барысы:І Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу
ІІ Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ Жаңа сабақЕреже:Орфография–дұрыс жазамындеген ұғымды білдіретінгректілінен енгентермин.Тілдегі сөздердідұрыс жазу ережелерініңжиынтығы. Орфография— раздел лингвистики, изучающий правильность написания слова при письмеОрфоэпия–дұрыс айтамындеген ұғымды білдіретінгректілінен енгентермин. Тілдегі сөздердідұрыс айтутуралы ережелер жиынтығы.Дыбыс үндестігі, түрлері орфография. ОрфоэпияТүбір мен қосымшаның, сөз бен сөздің арасындағы дауыссыз дыбыстардыңбір-біріне әсер етуі дыбыс үндестігі деп аталады. Дыбыс үндестігі дауыссыз дыбыстар арасында орындалады. Дыбыс үндестігі ассимиляция деп те аталады. Асимилляция – латын тілінің аssimilato «ұқсату» деген мағынаны білдіретін сөзінен шыққан термин.Дыбыс үндестігі үшке бөлінеді: 1) ілгерінді ықпал; 2) кейінді ықпал; 3)тоғыспалы ықпал.Ілгерінді ықпал – қатар тұрған екі дауыссыз дыбыстыңалдыңғысының соңғысына ықпал етуі. Ілгерінді ықпал заңдылықтары:1. Сөздің соңғы дыбысы қатаң болса, жалғанатын қосымша да қатаңнанбасталады. Мысалы, тасты, көппен, шашқа, т.б.
.1.Жаңа сөздерБір – один Екі – два Үш – три Төрт – четыре Бес – Пять Алты – шесть Жеті – Семь Сегіз – восемь Тоғыз –Девять Он – десять Сәлеметсіз бе! – здравствуйте!Сәлем! – привет!Сәлеметсің бе! – Здравствуй!Оқытушы – преподаватель Кіруге болама? – Можно войти?Иә, болады. – Да, можно!Жоқ, күте тұрыңыз. – нет, подождите (вы в ед.ч.)Таныс болайық – будем знакомы [1,145б.].
2. Жаңа сөздерді талдау.3. қажетті әріптерді қойыңыз [1,7б.]
Пайдаланылған әдебиеттер:1. Қазақ тілі. Қарапайым деңгей: оқулық/ Г.Қ.Досмамбетова, А.К.Балабекова, А.Т.Бозбаева-Хунг, А.Д.Сейсенова. – астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2012 -164 бет.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз