Сабақтың тақырыбы:
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі.
Көркем сөз
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні:
|
СЫНЫП: 5
|
Қатысқаноқушылар саны:
|
Қатыспағаноқушылар саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
5.1.4.1- көркем шығармалардан шағын көлемді
үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
5.3.4.1 (Б/С)- оқырманның рухани дүниесіне
шығарма әсерін талдай отырып,
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады
орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Тілдік құзіреттілік
|
теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер,
қайталау, өлең құрылысы
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын,
көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Музыка, қазақ тілі.
|
Алдыңғы оқу
|
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі.
Не жетім?
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы
5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға бөлу. «Қағаз
қиындылары»
Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы
оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып,
оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін
сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3
минут
«Өзі туралы кластер»
тренинг
Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер
құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін
жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес
негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос
т.б
|
1-топ:
Жазушылар
2-топ: Зерттеушілер
3-топ: Суретшілер
«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар,
қалам.
|
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
Берілген мәтіндерді балалар оқып
алады.
«Жариялау» әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын
жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5
мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын
жеткізеді.)
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10 минут
|
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау
Дулаттың арнау өлеңдері ішінде «Ақтанға» деген
өлеңінің сипаты өзгешелеу. Жетім бала Ақтанның өмірі ақынның
аяушылық сезімін қозғап, жүрегін тебірентеді. Ал Дулатты баланың
болашағы көбірек толғандырады. Ол осы Ақтан баланың бойынан ел
тілегін арқалап, халық басына өз еркі өзіндегі өткен дәуренін қайта
оралтар ерді, батырды көргісі келеді.
Ақын Ақтан бала ер жетіп, «бадана көз тоғыз тор
сауыт» киіп, қашан ғана жауды қуар екен деп
армандайды.
О, Ақтан жас, Ақтан жас,
Сенде жетер ме екенсің?
Жетімдіктің белінен
Асып өтер ме екенсің?
Жарық сәуле көре алмай,
Ел шаңына ере алмай,
Сол бойы кетер ме екенсің?
Талдау
«Ыстық
орындық» орындық
әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта,
орындықтар оны айнала қоршай
орналастырылады.
Жаттығудың сипаттамасы:
Бір
оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға
жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар
белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей
алады.
Мазмұны бойынша Ақтан жас деген
кім?
Ақын Ақтан жасқа қандай үміт
артады?
Қалай ойлайсындар,ақын үміті ақтала
ма?
Болжау сұрақтары:
1.Егер сен осы ортада Дулат Бабатайұлы отырса
қандай сұрақ қояр едің?
3.Осы өсиет батадан кейін Ақтан жас
қандай адам болады деп ойлайсыңдар?
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Сергіту сәті
2
минут
|
«Қара жорға» биі
|
видеожазба
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10
минут
|
Синтез «Ойлан – жұптас –
бөліс» әдісі
1/ Өлең неліктен «О, Ақтан жас, Ақтан жас» деп
аталды?
2/ Неліктен, Д.Бабатайұлының өлеңін сұрай арнау
үлгісінде жазылған дейміз?
3/ Ақтанға айтқан ақынның ақ тілек батасынан ел
қатарына қосылған ер жігітке тән қандай сипаттарды байқауға
болады?
4/Дулат бабатайұлы Қазақ әдебиетінде қандай орын
алды?
5/Ақын қай жылы дүниеге
келді,қайда?
6/Кішкентай кезінде қандай
болды?
3.Дәл осы заманда жүйрік атың болса машинаға
немесе ақшаға айырбастар ма едің?
|
«Ойлан – жұптас –
бөліс» әдісі
|
Бағалау
Кері байланыс
|
Бағалау «Бас бармақ»
«Рефлексиялық шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға
жауап береді.
-
Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды?
Неліктен?
-
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық
болды?
-
Сабаққа қатысуыңызды қалай
бағалайсыз?
-
Сабақта қандай қиындықтар
туындады?
-
Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай?
Неліктен?
|
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек
көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманыкүрделендіруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне
еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен
байланысҚұндылықтардағыбайланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары
тиімді болды ма?Мен берілген
уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз
жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|