Материалдар / Дефектолог циклограмма
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дефектолог циклограмма

Материал туралы қысқаша түсінік
Циклограмма дефектолог
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Мамыр 2024
703
17 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбиелеу - білім беру процесінің конспектісі

Балалардың жасы: 4 жас

Жоспардың құрылу кезеңі: Қыркүйек айы. 1-3 апта. 01.09-16.09.2022ж

Дефектолог: Сандибекова Н.Н.

Күн тәртібінің үлгісі

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі



Ұйымдастыру кезеңі

Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет

Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері


Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру

Ата-анаға консултациялық кеңес беру. Жаднама тарату, сауалнама өткізу. Баладағы өзгерістер туралы сұрап отыру.


Арнайы түзетуші іс-әрекет

Негізгі бөлімі:

1. Отбасы мүшелермен танысу және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Қоршаған ортадағы заттарды бақылау. 5 көлемінде санау, көрнекіліктер арқылы қайталап санату.

Сергіту сәті.


1-2 апта диагностика

Ойын: «Тек ойыншықтарды тап».

Заттардың атауларын айтқызып үйрету. Жеке суреттердегі заттарды не үшін қолданатынымыз туралы мәлімет беру.

(Қоршаған ортанмен таныстыру)

Математикалық ойын: «Бір-көп затты тап».

Балаларға «Біреу», «Көп», «бір-бірден», «бірде-біреу жоқ» ұғымдарымен таныстыру, заттардан бір немесе көп заттарды тауып көрсетуге үйрету.

(Математика негіздері)

1-2 апта диагностика

Ойын:«Менің балабақшам».

Балабақшасы туралы әңгімелесу арқылы, балалардың сөздік қорын дамыту.

(Сөйлеуді дамыту)


Ойын:«Менің сүйікті балабақшам».

Балабақшаға деген қызығушушылығын, сүйіспеншілік сезімдерін ояту. Ой-өрістерін, сөздік қорларын дамыту.

(Сөйлеуді дамыту)

1-2 апта диагностика

Ойын: «Балабақшаға келетін жол».

Қаламсап ұстау дағдысын дамыту, қағазға солдан оңға қарай түзу сызық жүргізуді үйрету.


Жеке дәптермен жұмыс.

(Ұсақ қол моторикасымен жұмыс)

1-2 апта диагностика

Танымдық ойын: «Жоғалған суретті тап».

Балалардың танымдық және есте сақтау қабілеттері дамыту, жоғалған суретті табуға үйрету.


Танымдық ойын: «Кім не істеп жатыр?».

Балалардың ойлау қабілеттін дамыту, сурет сұраққа жауап беруге үйрету.


Қортынды

Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру

Тәрбиелеу - білім беру процесінің конспектісі

Балалардың жасы: 4 жас

Жоспардың құрылу кезеңі: Қыркүйек айы. 4-5 апта. 19.09-30.09.2022ж

Дефектолог: Сандибекова Н.Н.

Күн тәртібінің үлгісі


Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі


Ұйымдастыру кезеңі

Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет

Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері.

Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру

Ата-анаға консултациялық кеңес беру. Жаднама тарату, сауалнама өткізу. Баладағы өзгерістер туралы сұрап отыру.

Арнайы түзетуші іс-әрекет


Негізгі бөлімі:

1. Сурет бойынша заттар және ойыншықтар туралы әңгіме құрау. Адамдардың еңбегімен таныстыру. Геометриялық пішіндер (дөңгелек, төртбұрыш, үшбұрыш). Геометриялық денелерді (куб,шар, цилиндр)

Сергіту сәті.

Ойын: «Менің тату-отбасым». Отбасы мүшелері туралы жаңа сөздерді енгізіп,отбасы мүшелерін атау. Сұрақ-жауап арқылы сұхбатқа үйрету.

(Сөйлеуді дамыту)


Математикалық ойын: «Үлкен-кіші ойыншықты тап».

Балаларға үлкен және кіші ұғымдарын түсіндіру. Заттардан үлкен немесе кіші заттарды тауып көрсетуге үйрету, үлкен, кіші ұғымын ойында қолдану дағдыларын үйрету.

(Математика негіздер)

Жеке дәптермен жұмыс.


Саусақ жаттығуы: «Бір үйде біз нешеуміз?»

Бір үйде біз нешеуміз?

Бір үйде біз бесеуміз.

Анам, әкем, апам, атам және мен.

Бір үйде біз нешеуміз?

Бір үйде біз бесеуміз

Ойын: «Менің отбасым».

Балаларға отбасы және отбасы мүшелері туралы түсінік беру. Сөйлем құрап айтуға, дыбыстарды анық, таза жеткізе білуге дағдыландыру.

(Сөйлеуді дамыту)


Ойын:«Қуыршақтың бөлмесі».

Балаларды жиһаздардың атауын дұрыс атай білуге жаттықтыру.

(Қоршаған ортамен таныстыру)

Ойын: «Менің сүйікті ойыншықтарым».

Балаларды ойыншықтарды айналадағы бөліме ішінен тауып, айтуға үйрету, кеңістікте дұрыс орналастыра білуге үйрету.

(Қоршаған ортамен таныстыру)


Үстел үсті ойыны:

«Қарап ал да, есіне сақта».

Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту, ойыншықтардың суретін таныстырып, есте сақтап үйрету.

Қортынды

Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру

Тәрбиелеу - білім беру процесінің конспектісі

Балалардың жасы: 4 жас

Жоспардың құрылу кезеңі: Қазан айы. 1-2 апта. 03.10-14.10.2022ж

Дефектолог: Сандибекова Н.Н.

Күн тәртібінің үлгісі


Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі



Ұйымдастыру кезеңі

Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет

Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері.


Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру

Ата-анаға консултациялық кеңес беру. Жаднама тарату, сауалнама өткізу. Баладағы өзгерістер туралы сұрап отыру.


Арнайы түзетуші іс-әрекет


Негізгі бөлімі:

1. Сөздік қорды заттар тобын білдіретін жалпылаушы сөздермен толықтыру. Күз мезгілі. Табиғат құбылыстары туралы ұғымдарын кеңейту. 5-ке дейін реттік санау дағдыларын дамыту.

Сергіту сәті.


Ойын: «Күзгі табиғат». Күз мезгілінің ерекшеліктері: аспанның бұлттануы, жаңбыр, жапырақтардың сарғаюы мен түсуі, күннің суытуы туралы түсініктерін кеңейту.

(Сөйлеуді дамыту)


Ойын: «Жапырақтың түсіне сәйкес тап».

Балалардың түстер туралы білімдерін арттыру, негізгі түстерді жаттатуға дағдыландыру.

Саусақ жаттығуы: Жаңбыр жауды,

Тық-тық-тық.

Сен көшеге шық-шық-шық.

Жел соғады гу-гу-гу,

Жапырақтар ұшты ду-ду-ду

Құйын тұрды ой-ой-ой

Билеп кетті жапырақтар.

(Сөйлеуді дамыту)


Ойын: «Пішінді суретті бояп аяқта»

Балалардың пішіндер және түстер туралы білімдерін кеңейту.

(Математика негіздері)


Ойын: «Алтын күз».

Күз туралы білімдерін тиянақтау. Адамдардың күз мезгіліндегі еңбегі туралы әңгімелей білу дағдыларын қалыптастыру.

(Сөйлеуді дамыту)


Ойын: «Тәрелкедегі қиярлар мен қызанақтар».

Адамдардың күзгі еңбегі туралы білімдерін кеңейту. Көкөністер туралы білімдерін арттыру,

Пішіндер таңдап желімдей білу.


Ойын: «Күзгі жапырақтар».

Балаларды

қағазбен жұмыс жасауға дағдыландыру, саусақ бұлшықеттерін дамыту.

(Ұсақ қол моторикасымен жұмыс)


Ойын: «Суретте қандай жапырық жасырып тұр?».

Балалардың есте сақтау қабілеттерін дамыту, суретін қалған бөліктерін табуға үйрету.


Танымдық ойын:«Жау-жау жаңбыр».

Сызықтарды қағаз бетіндегі кеңістікті дұрыс пайдалана отырып түсіруге жаттықтыру.



Қортынды

Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру



























Тәрбиелеу - білім беру процесінің конспектісі

Балалардың жасы: 4 жас

Жоспардың құрылу кезеңі: Қазан айы. 3-4 апта. 17.10-28.10.2022ж

Дефектолог: Сандибекова Н.Н.

Күн тәртібінің үлгісі


Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі


Ұйымдастыру кезеңі

Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет

Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері

Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру

Ата-анаға консултациялық кеңес беру. Жаднама тарату, сауалнама өткізу. Баладағы өзгерістер туралы сұрап отыру.

Арнайы түзетуші іс-әрекет


Негізгі бөлімі:

1. Диалогтік сөйлеуді жетілдіру. Балалардың сөздік қорын: көкөніс пен жеміс. Өзінің атын, тегін, жасын, жынысын атай білуге үйрету. Ұзындығы, ені, және биіктігі бойынша екі затты салыстыру

Сергіту сәті.

Ойын: «Көкөністер мен жемістер».

Көкөністер мен жемістердің сипаттық ерекшеліктерімен таныстыру.

(Қоршаған ортамен таныстыру)


Математикалық ойын: Сана, жануарлардың қанша түрлері бейнеленген?»

Балалардың санау дағдысын қалыптастыру, жануарлардың түрлерін атауға дағдыландыру.

(Математика негіздері)

Денешова текшелерімен жұмыс.

Ойын: «Күз, күз сыйы».

Күз мезгілінің ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту. Сөйлемді толық, анық айтуға, өз ойын жеткізе білуге үйрету. Күз мезгілінде жиналатың өнімдер туралы әңгімелеу.

(Сөйлеуді дамыту)

Ойын: «Суреттегі жемістерді бастыр».

Балалардың жазу дағдысын қалыптастыру. Суретті дұрыс бастыру.


Ойын: «Қара өрік және сары өрік».

Балаларға өріктердің суреттерін көрсетіп, олардың түсін, пішінің ажыратуға үйрету. Жемістермен таныстыруды жалғастыру.


Танымдық ойын: «Не артық?»

Балалардың ойлау қабілетін дамыта отырып, сөздік қорын молайту.


Танымдық ойын:«Сиқырлы суреттер».

Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту, суреттін жалғасын табуға, суретті есте сақтауға дағдыландыру.

Қортынды

Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру.

Тәрбиелеу - білім беру процесінің конспектісі

Балалардың жасы: 4 жас

Жоспардың құрылу кезеңі: Қараша айы. 1-2 апта 31.10-11.11.2022ж

Дефектолог: Сандибекова Н.Н.

Күн тәртібінің үлгісі


Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі


Ұйымдастыру кезеңі

450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!