Бекітемін:
Темірбек Жүргенов
атындағы
№123 мектеп-лицей
директоры:
______________
Л.Шөменова
Темірбек Жүргенов атындағы
№123 мектеп-лицейінің
2019-2020 оқу жылына арналған
мұғалім-дефектологтың
ЖЫЛДЫҚ
ЖОСПАРЫ
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115
бұйрығымен бекітілген
Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА-ның
оқу бағдарламалары мен 2019-2020 оқу жылына арналған әдістемелік
нұсқау хатына бағытына сүйеніп
құрастырылды.
2019-2020 оқу
жылы
Темірбек Жүргенов
атындағы №123 мектеп-лицейнің 2019-2020 оқу
жылындағы
Дефектолог-мұғалімнің
жылдық жоспары
Мұғалім-дефектолог жұмысының
мақсаты: ерекше білім беруді қажет
ететін балаларға түзете-дамыту сабақтарын тиімді әдіс-тәсілдерін
ұйымдастыру, ата-аналарға және ұстаздарға кеңес
беру.
Міндеттері:
-
дефектолог-мұғалімнің, ППҚҚ мамандарымен, мұғалімдер және
ата-аналар бірлесе бала бойындағы қиындықты шешу жолдарын анықтау;
түзету-дамыту жұмысының бірлік жүйесін
жетілдіру;
- жоғары психикалық
функцияларды және танымдық қызметін
дамыту;
- балалардың
бейімделген жалпы білім беру бағдарламасын меңгерудегі
қиындықтардың алдын алу және
шешу;
- мұғалімдер мен ата-аналарға
консультациялық көмек көрсету;
- балалардың танымдық қабілеттерін
дамытуда оң динамикаға қол жеткізу;
-ата-аналарды, отбасын
түзете-дамыту процесіне
тарту;
- Ерекше білім беруді қажет
ететін әр оқушыға жеке және топтық даму бағдарламасын
құрастыру;
-Өз білімдерін
жетілдіру және өзара тәжірибе алмасуды
ұйымдастыру;
-Республикалық,
облыстық, қалалық және мекеме деңгейіндегі семинар, конференция,
педагогикалық оқулар мен тамыз мәслихаттарының секция жұмыстарына
қатысу.
Жұмыс
бағыттары
|
Іс-шаралар
|
Мерзімі
|
Диагностикалық
бағыт
|
- Мектепке жаңадан
қабылданған оқушылардың танымдық әрекетін және сенсорлық қабілетін
тексеру;
- Медициналық-психологиялық-педагогикалық
құжаттарды зерттеу;
- Ерекше білім беруді қажет
ететн оқушыларының тізімін жасау. ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарын
зерделеу (1-нысан);
- Ата-аналармен
әңгіме-сауалнама өткізу, оқушы туралы мәліметтерді жинау,
әңгімелесу хаттамасына мәліметтерді енгізу (1Б
нысаны);
- ЕБҚ-мен оқушыны
бірнеше күн бойы бақылап отыру, "сабақта оқушыны бақылау хаттамасы"
ағымдағы нысанын толтыру
(2а-нысан);
- «Сабақта
оқушыларды бақылау хаттамасы» (2б нысаны) қорытынды нысанына
бақылау нәтижелерін
жинақтау;
- Оқушының оқытудағы
қиындықтардың нақты себептерін зерттеуге бағытталған жеке тексеру
жүргізу;
- Бақылау, әңгімелесу,
ата-аналарға сауалнама жүргізу және "оқушының сипаттамасы"
нысанында тереңдетілген зерттеу нәтижелерін қорыту (3
нысан);
- Бастауыш сынып
оқушыларының оқудағы қиындығы мен бұзылыс түрлері мен себептерін
анықтап хаттама толтыру;
|
Қыркүйек
І
тоқсан
|
Түзете-дамыту
бағыты
|
-
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің жеке
бағдарламасын (оның ішінде қысқартылған немесе жеке оқу
бағдарламаларын) жасауға қатысу
(5-нысан);
-
Ерекше білім беруді
қажет ететін оқушымен жеке жұмыс бағдарламасына сәйкес жеке (кіші
топтық) дамыту жұмыстарын
жүргізу;
-
Жеке және топтық
даму бағдарламасы мен күнтізбелік
жоспар құрастыру;
–
Түзете-дамыту
сабақтарын өткізу.
Түзете-дамыту сабағының
міндеттері:
1) заттардың қасиеттері (түс,
түр, мөлшер), кеңістікте заттардың орналасуы туралы оқушылардың
жалпы түсініктерін
қалыптастыру;
2) табиғаттағы құбылыстар
туралы түсініктері мен білімдерін
жинақтау;
3) сөздікті байыту және
жүйелеу, сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорын
молайту;
4) оқушылардың (көру, есту,
тактильді-қозғалыс, кеңістікті) қабылдауын, көрнекті-әрекетті және
көрнекі-бейнелі ойлауды, түсінікті ойлаудың элементтері, ойлау
операцияларын (сараптау, синтез, салыстыру, топтастыру, жалпылау,
абстрактілеу) түзету және
дамыту.
|
Қазан,
қараша
Жыл
бойы
|
Кеңес беру, ағартушылық
және профилактикалық
бағыт
|
Педагогтармен
жұмыс:
-
Мұғалімдердің әдістемелік
бірлестіктерінде, педкеңестерде жиналыстарда (баяндамалар тақырыбы)
сөз сөйлеу;
- Ата-аналарды диагностикалық
бақылау қорытындысымен таныстыру;
-Психологпен кеңес:
қарамағындағы оқушыларды бақылау нәтижесін
талқылау;
- ЕББ қажет
ететін түзете-дамыту жолдарын
анықтау.
-Диагностикалық деректердің
анализі, баланың даму динамикасы. Баланың болашақ дамуының бағытты
түзете-жетілдіру жұмысының қорытындысын
шығару.
-Мұғалімдер мен ата-аналарды
баланы түзете тәрбиелеудің өзекті мәселелерімен
таныстыру.
|
Жыл
бойы
|
Әдістемелік
ұйымдастырушылық бағыт
|
-Лекция, тәжірибе алмасу,
әдістемелік бірлестік, курстарға
қатысу.
– Өз бетімен білім алу
(әдебиетпен жұмыс,түзете-дамыту жұмысының әдістемелерін іріктеу,
арнайы әдебиеттер, дидактикалық материалдар,дамытушы оқулықтардың,
көрнекілік материалдарының картотекасын құрастыру); – Басылымдар,
конференцияларға, семинарларға,дөңгелек үстелдерге
қатысу;
-Коррекциялық білім беру
талаптарына сәйкес түзету процесінің сапасын жетілдіру:
дефектология және білім беру мәселелері бойынша ғылыми-әдістемелік
әдебиеттерді зерделеу.
|
Жыл
бойы
|
Талдамалы
бағыт
|
-
Оқушының ерекше білім алу
қажеттіліктерін алқалық (мұғаліммен және ата-аналармен) талқылауды
және оқушының психологиялық-педагогикалық қолдау мазмұнын анықтауды
ұйымдастыру және өткізу;
-
Қажеттіліктер мен қол
жеткізілген нәтижелерді қайта командалық талқылау
жүргізу;
-. Сүйемелдеудің жеке
бағдарламасына өзгерістер енгізу, келесі тоқсанға (қажет болған
жағдайда) жеке оқу бағдарламаларын қысқартуға немесе жасауға
қатысу;
-
Оқушының дамуы мен
жетістіктеріне мониторинг жүргізу және оның нәтижелерін
қорыту;
-Әр оқушының дамуына
түзетушілік әсер ету үдерісіне талдау және оның тиімділігін
бағалау. -Кеңестер және ПМПК үшін оқушыларға мінездемелер мен
ұсынымдар құрастыру.
|
Жыл
бойы
Сәуір-Мамыр
|
Мұғалім-дефектолог:
Карифуллаева Ибагүл