Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Дефектологиялық зерттеу

    2 жас

    1. Қарым-қатынасқа түсуі _______________________________________________

    ________________________________________________________________________

    2. Өзі туралы ақпарат_____________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    3. Сөйлеу тілін түсінуі _________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    4. Жалпы хабардарлық деңгейі _________________________________________

    ________________________________________________________________________

    5. Графомоторлық дағдылары:

    А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________

    Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________

    ________________________________________________________________________

    6. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:

    А) Пішін _______________________________________________________________

    Б) Түс _________________________________________________________________

    В) Шама (пирамида құрастыру) ____________________________________________

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    7. Эмоциональды-ерік-жігерінің ерекшеліктері ________________________________

    ________________________________________________________________________


    Шешім: _________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Қорытынды: _____________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    Түзету жұмысының жоспары:_______________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Дефектолог:





    Дефектологиялық зерттеу

    3 жас

    1. Қарым-қатынасқа түсуі __________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    2. Өзі туралы ақпарат _____________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    3. Сөйлеу тілін түсінуі ____________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    4. Жалпы хабардарлық деңгейі _____________________________________________

    ________________________________________________________________________

    5. Графомоторлық дағдылары:

    А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________

    Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________

    6. Уақыт бойынша бағдарлауы (күннің бөліктерін білуі: күн, түн, таң, кеш)

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    7. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:

    А) Түс:

    Түстерді атауы бойынша таңдау

    Түс атаулары

    сары

    жасыл

    көк

    қызыл

    сары

    жасыл

    көк

    қызыл










    Б) Форма:

    Пішіндерді атауы бойынша таңдау

    Пішін атаулары

    дөңгелек

    шаршы

    үшбұрыш

    дөңгелек

    шаршы

    үшбұрыш








    В) Шама (матрёшка, пирамида құрау) _______________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    8. Есте сақтау:

    А) Есту арқылы есте сақтау көлемі:


    мысық

    қол

    ұл

    сабын

    үй

    1.






    2.






    3.






    4.






    5.







    Б) Көру арқылы есте сақтау:

    1) Не бейнеленгенін есте сақта:

    гүл

    қуыршақ

    доп

    кесе

    балық






    2) Аңдардың ішінен әрқайсысы не ұстап тұрғанын есте сақта?________________

    __________________________________________________________________

    9. Зейінді зерттеу:

    А) Суретке қара. Онда қандай заттар жасырылған? ____________________________

    ________________________________________________________________________


    Б) Бірдей заттарды тап ____________________________________________________

    В) Қандай айырмашылық бар?______________________________________________

    ________________________________________________________________________

    10. Ойлау:

    А) Кілемге қажетті бөлікті таңда____________________________________________

    ________________________________________________________________________

    Б) Қиылған сурет ________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    В) Суретте бейнеленген жануарлар нені жақсы көреді?_________________________

    ________________________________________________________________________

    11.Математика:

    А) Қандай заттар көбірек (азырақ)? _________________________________________

    Б) 3-4 затты шамасына қарай салыстыр______________________________________

    В) Көп және бір затты тап _________________________________________________

    12. Эмоциональды-ерік-жігерінің ерекшеліктері _______________________________

    Шешім:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    Қорытынды:_____________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    Түзету жұмысының жоспары: ______________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Дефектолог:







    Дефектологиялық зерттеу

    4 жас

    1. Қарым-қатынасқа түсуі __________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    2. Өзі туралы ақпарат _____________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    3. Сөйлеу тілін түсінуі ____________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    4. Жалпы хабардарлық деңгейі _____________________________________________

    ________________________________________________________________________

    5. Графомоторлық дағдылары:

    А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________

    Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________

    6. Кеңістіктік-уақыттық ұғымдар мен қатынастар:

    А) Күннің бөліктері:_______________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    Б) Жыл мезгілдері:________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    В) Оң жақ, сол жақ қолыңды (аяғыңды) көрсет________________________________

    Г) Қиылған суреттерді құрастыру (2-4 бөліктен) _______________________________

    ________________________________________________________________________

    Д) Көсемшелерді түсіну (астында, үстінде, ішінде)_____________________________

    7. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:

    А) Түс:

    Түстерді атауы бойынша таңдау

    Түс атаулары

    қ

    к

    ж

    с

    қс

    к-л

    қ

    к

    ж

    с

    қс

    к-л













    Б) Пішін:

    Пішіндерді атауы бойынша таңдау

    Пішін атаулары

    DrawObject1

    DrawObject2

    DrawObject3

    DrawObject4

    DrawObject6 DrawObject5

    DrawObject7

    DrawObject8

    DrawObject9

    DrawObject10

    DrawObject11





    DrawObject12






    В) Шама (матрёшка, пирамида құрау) _______________________________________

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    8. Есте сақтау:

    А) Есту арқылы есте сақтау көлемі:


    үй

    ат

    орман

    аға

    мысық

    түн

    көпір

    1.








    2.








    3.








    4.








    5.







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қуекесова Гүлжанар Төремұратқызы
    03 Сәуір 2024
    232
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дефектологиялық тексеру парақшалары (2-8 жас)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дефектологиялық тексеру парақшалары (2-8 жас)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дефектологиялық зерттеу (тексеру) парақшалары. Мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған (2-8 жас аралығы)
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Дефектологиялық зерттеу

    2 жас

    1. Қарым-қатынасқа түсуі _______________________________________________

    ________________________________________________________________________

    2. Өзі туралы ақпарат_____________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    3. Сөйлеу тілін түсінуі _________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    4. Жалпы хабардарлық деңгейі _________________________________________

    ________________________________________________________________________

    5. Графомоторлық дағдылары:

    А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________

    Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________

    ________________________________________________________________________

    6. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:

    А) Пішін _______________________________________________________________

    Б) Түс _________________________________________________________________

    В) Шама (пирамида құрастыру) ____________________________________________

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    7. Эмоциональды-ерік-жігерінің ерекшеліктері ________________________________

    ________________________________________________________________________


    Шешім: _________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Қорытынды: _____________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    Түзету жұмысының жоспары:_______________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Дефектолог:





    Дефектологиялық зерттеу

    3 жас

    1. Қарым-қатынасқа түсуі __________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    2. Өзі туралы ақпарат _____________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    3. Сөйлеу тілін түсінуі ____________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    4. Жалпы хабардарлық деңгейі _____________________________________________

    ________________________________________________________________________

    5. Графомоторлық дағдылары:

    А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________

    Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________

    6. Уақыт бойынша бағдарлауы (күннің бөліктерін білуі: күн, түн, таң, кеш)

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    7. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:

    А) Түс:

    Түстерді атауы бойынша таңдау

    Түс атаулары

    сары

    жасыл

    көк

    қызыл

    сары

    жасыл

    көк

    қызыл










    Б) Форма:

    Пішіндерді атауы бойынша таңдау

    Пішін атаулары

    дөңгелек

    шаршы

    үшбұрыш

    дөңгелек

    шаршы

    үшбұрыш








    В) Шама (матрёшка, пирамида құрау) _______________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    8. Есте сақтау:

    А) Есту арқылы есте сақтау көлемі:


    мысық

    қол

    ұл

    сабын

    үй

    1.






    2.






    3.






    4.






    5.







    Б) Көру арқылы есте сақтау:

    1) Не бейнеленгенін есте сақта:

    гүл

    қуыршақ

    доп

    кесе

    балық






    2) Аңдардың ішінен әрқайсысы не ұстап тұрғанын есте сақта?________________

    __________________________________________________________________

    9. Зейінді зерттеу:

    А) Суретке қара. Онда қандай заттар жасырылған? ____________________________

    ________________________________________________________________________


    Б) Бірдей заттарды тап ____________________________________________________

    В) Қандай айырмашылық бар?______________________________________________

    ________________________________________________________________________

    10. Ойлау:

    А) Кілемге қажетті бөлікті таңда____________________________________________

    ________________________________________________________________________

    Б) Қиылған сурет ________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    В) Суретте бейнеленген жануарлар нені жақсы көреді?_________________________

    ________________________________________________________________________

    11.Математика:

    А) Қандай заттар көбірек (азырақ)? _________________________________________

    Б) 3-4 затты шамасына қарай салыстыр______________________________________

    В) Көп және бір затты тап _________________________________________________

    12. Эмоциональды-ерік-жігерінің ерекшеліктері _______________________________

    Шешім:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    Қорытынды:_____________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    Түзету жұмысының жоспары: ______________________________________________

    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Дефектолог:







    Дефектологиялық зерттеу

    4 жас

    1. Қарым-қатынасқа түсуі __________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    2. Өзі туралы ақпарат _____________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    3. Сөйлеу тілін түсінуі ____________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    4. Жалпы хабардарлық деңгейі _____________________________________________

    ________________________________________________________________________

    5. Графомоторлық дағдылары:

    А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________

    Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________

    6. Кеңістіктік-уақыттық ұғымдар мен қатынастар:

    А) Күннің бөліктері:_______________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    Б) Жыл мезгілдері:________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    В) Оң жақ, сол жақ қолыңды (аяғыңды) көрсет________________________________

    Г) Қиылған суреттерді құрастыру (2-4 бөліктен) _______________________________

    ________________________________________________________________________

    Д) Көсемшелерді түсіну (астында, үстінде, ішінде)_____________________________

    7. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:

    А) Түс:

    Түстерді атауы бойынша таңдау

    Түс атаулары

    қ

    к

    ж

    с

    қс

    к-л

    қ

    к

    ж

    с

    қс

    к-л













    Б) Пішін:

    Пішіндерді атауы бойынша таңдау

    Пішін атаулары

    DrawObject1

    DrawObject2

    DrawObject3

    DrawObject4

    DrawObject6 DrawObject5

    DrawObject7

    DrawObject8

    DrawObject9

    DrawObject10

    DrawObject11





    DrawObject12






    В) Шама (матрёшка, пирамида құрау) _______________________________________

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

    8. Есте сақтау:

    А) Есту арқылы есте сақтау көлемі:


    үй

    ат

    орман

    аға

    мысық

    түн

    көпір

    1.








    2.








    3.








    4.








    5.







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
    03.04.2024
    232
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қуекесова Гүлжанар Төремұратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации