Материалдар / Дефектологиялық тексеру парақшалары (2-8 жас)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дефектологиялық тексеру парақшалары (2-8 жас)

Материал туралы қысқаша түсінік
Дефектологиялық зерттеу (тексеру) парақшалары. Мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған (2-8 жас аралығы)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
96
1 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дефектологиялық зерттеу

2 жас

1. Қарым-қатынасқа түсуі _______________________________________________

________________________________________________________________________

2. Өзі туралы ақпарат_____________________________________________________

________________________________________________________________________

3. Сөйлеу тілін түсінуі _________________________________________________

________________________________________________________________________

4. Жалпы хабардарлық деңгейі _________________________________________

________________________________________________________________________

5. Графомоторлық дағдылары:

А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________

Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________

________________________________________________________________________

6. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:

А) Пішін _______________________________________________________________

Б) Түс _________________________________________________________________

В) Шама (пирамида құрастыру) ____________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

7. Эмоциональды-ерік-жігерінің ерекшеліктері ________________________________

________________________________________________________________________


Шешім: _________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Қорытынды: _____________________________________________________________

________________________________________________________________________

Түзету жұмысының жоспары:_______________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дефектолог:





Дефектологиялық зерттеу

3 жас

1. Қарым-қатынасқа түсуі __________________________________________________

________________________________________________________________________

2. Өзі туралы ақпарат _____________________________________________________

________________________________________________________________________

3. Сөйлеу тілін түсінуі ____________________________________________________

________________________________________________________________________

4. Жалпы хабардарлық деңгейі _____________________________________________

________________________________________________________________________

5. Графомоторлық дағдылары:

А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________

Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________

6. Уақыт бойынша бағдарлауы (күннің бөліктерін білуі: күн, түн, таң, кеш)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:

А) Түс:

Түстерді атауы бойынша таңдау

Түс атаулары

сары

жасыл

көк

қызыл

сары

жасыл

көк

қызыл










Б) Форма:

Пішіндерді атауы бойынша таңдау

Пішін атаулары

дөңгелек

шаршы

үшбұрыш

дөңгелек

шаршы

үшбұрыш








В) Шама (матрёшка, пирамида құрау) _______________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Есте сақтау:

А) Есту арқылы есте сақтау көлемі:


мысық

қол

ұл

сабын

үй

1.






2.






3.






4.






5.







Б) Көру арқылы есте сақтау:

1) Не бейнеленгенін есте сақта:

гүл

қуыршақ

доп

кесе

балық






2) Аңдардың ішінен әрқайсысы не ұстап тұрғанын есте сақта?________________

__________________________________________________________________

9. Зейінді зерттеу:

А) Суретке қара. Онда қандай заттар жасырылған? ____________________________

________________________________________________________________________


Б) Бірдей заттарды тап ____________________________________________________

В) Қандай айырмашылық бар?______________________________________________

________________________________________________________________________

10. Ойлау:

А) Кілемге қажетті бөлікті таңда____________________________________________

________________________________________________________________________

Б) Қиылған сурет ________________________________________________________

________________________________________________________________________

В) Суретте бейнеленген жануарлар нені жақсы көреді?_________________________

________________________________________________________________________

11.Математика:

А) Қандай заттар көбірек (азырақ)? _________________________________________

Б) 3-4 затты шамасына қарай салыстыр______________________________________

В) Көп және бір затты тап _________________________________________________

12. Эмоциональды-ерік-жігерінің ерекшеліктері _______________________________

Шешім:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Қорытынды:_____________________________________________________________

________________________________________________________________________

Түзету жұмысының жоспары: ______________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дефектолог:







Дефектологиялық зерттеу

4 жас

1. Қарым-қатынасқа түсуі __________________________________________________

________________________________________________________________________

2. Өзі туралы ақпарат _____________________________________________________

________________________________________________________________________

3. Сөйлеу тілін түсінуі ____________________________________________________

________________________________________________________________________

4. Жалпы хабардарлық деңгейі _____________________________________________

________________________________________________________________________

5. Графомоторлық дағдылары:

А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________

Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________

6. Кеңістіктік-уақыттық ұғымдар мен қатынастар:

А) Күннің бөліктері:_______________________________________________________

________________________________________________________________________

Б) Жыл мезгілдері:________________________________________________________

________________________________________________________________________

В) Оң жақ, сол жақ қолыңды (аяғыңды) көрсет________________________________

Г) Қиылған суреттерді құрастыру (2-4 бөліктен) _______________________________

________________________________________________________________________

Д) Көсемшелерді түсіну (астында, үстінде, ішінде)_____________________________

7. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:

А) Түс:

Түстерді атауы бойынша таңдау

Түс атаулары

қ

к

ж

с

қс

к-л

қ

к

ж

с

қс

к-л













Б) Пішін:

Пішіндерді атауы бойынша таңдау

Пішін атаулары

DrawObject1

DrawObject2

DrawObject3

DrawObject4

DrawObject6 DrawObject5

DrawObject7

DrawObject8

DrawObject9

DrawObject10

DrawObject11





DrawObject12






В) Шама (матрёшка, пирамида құрау) _______________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

8. Есте сақтау:

А) Есту арқылы есте сақтау көлемі:


үй

ат

орман

аға

мысық

түн

көпір

1.








2.








3.








4.








5.







1300 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!