Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дефектологиялық тексеру парақшалары (2-8 жас)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Дефектологиялық зерттеу
2 жас
1. Қарым-қатынасқа түсуі _______________________________________________
________________________________________________________________________
2. Өзі туралы ақпарат_____________________________________________________
________________________________________________________________________
3. Сөйлеу тілін түсінуі _________________________________________________
________________________________________________________________________
4. Жалпы хабардарлық деңгейі _________________________________________
________________________________________________________________________
5. Графомоторлық дағдылары:
А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________
Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________
________________________________________________________________________
6. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:
А) Пішін _______________________________________________________________
Б) Түс _________________________________________________________________
В) Шама (пирамида құрастыру) ____________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
7. Эмоциональды-ерік-жігерінің ерекшеліктері ________________________________
________________________________________________________________________
Шешім: _________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қорытынды: _____________________________________________________________
________________________________________________________________________
Түзету жұмысының жоспары:_______________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дефектолог:
Дефектологиялық зерттеу
3 жас
1. Қарым-қатынасқа түсуі __________________________________________________
________________________________________________________________________
2. Өзі туралы ақпарат _____________________________________________________
________________________________________________________________________
3. Сөйлеу тілін түсінуі ____________________________________________________
________________________________________________________________________
4. Жалпы хабардарлық деңгейі _____________________________________________
________________________________________________________________________
5. Графомоторлық дағдылары:
А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________
Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________
6. Уақыт бойынша бағдарлауы (күннің бөліктерін білуі: күн, түн, таң, кеш)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:
А) Түс:
Түстерді атауы бойынша таңдау |
Түс атаулары |
||||||
сары |
жасыл |
көк |
қызыл |
сары |
жасыл |
көк |
қызыл |
|
|
|
|
|
|
|
|
Б) Форма:
Пішіндерді атауы бойынша таңдау |
Пішін атаулары |
||||
дөңгелек |
шаршы |
үшбұрыш |
дөңгелек |
шаршы |
үшбұрыш |
|
|
|
|
|
|
В) Шама (матрёшка, пирамида құрау) _______________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Есте сақтау:
А) Есту арқылы есте сақтау көлемі:
|
мысық |
қол |
ұл |
сабын |
үй |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
Б) Көру арқылы есте сақтау:
1) Не бейнеленгенін есте сақта:
гүл |
қуыршақ |
доп |
кесе |
балық |
|
|
|
|
|
2) Аңдардың ішінен әрқайсысы не ұстап тұрғанын есте сақта?________________
__________________________________________________________________
9. Зейінді зерттеу:
А) Суретке қара. Онда қандай заттар жасырылған? ____________________________
________________________________________________________________________
Б) Бірдей заттарды тап ____________________________________________________
В) Қандай айырмашылық бар?______________________________________________
________________________________________________________________________
10. Ойлау:
А) Кілемге қажетті бөлікті таңда____________________________________________
________________________________________________________________________
Б) Қиылған сурет ________________________________________________________
________________________________________________________________________
В) Суретте бейнеленген жануарлар нені жақсы көреді?_________________________
________________________________________________________________________
11.Математика:
А) Қандай заттар көбірек (азырақ)? _________________________________________
Б) 3-4 затты шамасына қарай салыстыр______________________________________
В) Көп және бір затты тап _________________________________________________
12. Эмоциональды-ерік-жігерінің ерекшеліктері _______________________________
Шешім:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Қорытынды:_____________________________________________________________
________________________________________________________________________
Түзету жұмысының жоспары: ______________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дефектолог:
Дефектологиялық зерттеу
4 жас
1. Қарым-қатынасқа түсуі __________________________________________________
________________________________________________________________________
2. Өзі туралы ақпарат _____________________________________________________
________________________________________________________________________
3. Сөйлеу тілін түсінуі ____________________________________________________
________________________________________________________________________
4. Жалпы хабардарлық деңгейі _____________________________________________
________________________________________________________________________
5. Графомоторлық дағдылары:
А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________
Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________
6. Кеңістіктік-уақыттық ұғымдар мен қатынастар:
А) Күннің бөліктері:_______________________________________________________
________________________________________________________________________
Б) Жыл мезгілдері:________________________________________________________
________________________________________________________________________
В) Оң жақ, сол жақ қолыңды (аяғыңды) көрсет________________________________
Г) Қиылған суреттерді құрастыру (2-4 бөліктен) _______________________________
________________________________________________________________________
Д) Көсемшелерді түсіну (астында, үстінде, ішінде)_____________________________
7. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:
А) Түс:
Түстерді атауы бойынша таңдау |
Түс атаулары |
||||||||||
қ |
к |
ж |
с |
қс |
к-л |
қ |
к |
ж |
с |
қс |
к-л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Б) Пішін:
Пішіндерді атауы бойынша таңдау |
Пішін атаулары |
||||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В) Шама (матрёшка, пирамида құрау) _______________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
8. Есте сақтау:
А) Есту арқылы есте сақтау көлемі:
|
үй |
ат |
орман |
аға |
мысық |
түн |
көпір |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
1300 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |