Дефектологиялық зерттеу
2 жас
1. Қарым-қатынасқа түсуі _______________________________________________
________________________________________________________________________
2. Өзі туралы ақпарат_____________________________________________________
________________________________________________________________________
3. Сөйлеу тілін түсінуі _________________________________________________
________________________________________________________________________
4. Жалпы хабардарлық деңгейі _________________________________________
________________________________________________________________________
5. Графомоторлық дағдылары:
А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________
Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________
________________________________________________________________________
6. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:
А) Пішін _______________________________________________________________
Б) Түс _________________________________________________________________
В) Шама (пирамида құрастыру) ____________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
7. Эмоциональды-ерік-жігерінің ерекшеліктері ________________________________
________________________________________________________________________
Шешім: _________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қорытынды: _____________________________________________________________
________________________________________________________________________
Түзету жұмысының жоспары:_______________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дефектолог:
Дефектологиялық зерттеу
3 жас
1. Қарым-қатынасқа түсуі __________________________________________________
________________________________________________________________________
2. Өзі туралы ақпарат _____________________________________________________
________________________________________________________________________
3. Сөйлеу тілін түсінуі ____________________________________________________
________________________________________________________________________
4. Жалпы хабардарлық деңгейі _____________________________________________
________________________________________________________________________
5. Графомоторлық дағдылары:
А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________
Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________
6. Уақыт бойынша бағдарлауы (күннің бөліктерін білуі: күн, түн, таң, кеш)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:
А) Түс:
|
Түстерді атауы бойынша таңдау |
Түс атаулары |
||||||
|
сары |
жасыл |
көк |
қызыл |
сары |
жасыл |
көк |
қызыл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Б) Форма:
|
Пішіндерді атауы бойынша таңдау |
Пішін атаулары |
||||
|
дөңгелек |
шаршы |
үшбұрыш |
дөңгелек |
шаршы |
үшбұрыш |
|
|
|
|
|
|
|
В) Шама (матрёшка, пирамида құрау) _______________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Есте сақтау:
А) Есту арқылы есте сақтау көлемі:
|
|
мысық |
қол |
ұл |
сабын |
үй |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
Б) Көру арқылы есте сақтау:
1) Не бейнеленгенін есте сақта:
|
гүл |
қуыршақ |
доп |
кесе |
балық |
|
|
|
|
|
|
2) Аңдардың ішінен әрқайсысы не ұстап тұрғанын есте сақта?________________
__________________________________________________________________
9. Зейінді зерттеу:
А) Суретке қара. Онда қандай заттар жасырылған? ____________________________
________________________________________________________________________
Б) Бірдей заттарды тап ____________________________________________________
В) Қандай айырмашылық бар?______________________________________________
________________________________________________________________________
10. Ойлау:
А) Кілемге қажетті бөлікті таңда____________________________________________
________________________________________________________________________
Б) Қиылған сурет ________________________________________________________
________________________________________________________________________
В) Суретте бейнеленген жануарлар нені жақсы көреді?_________________________
________________________________________________________________________
11.Математика:
А) Қандай заттар көбірек (азырақ)? _________________________________________
Б) 3-4 затты шамасына қарай салыстыр______________________________________
В) Көп және бір затты тап _________________________________________________
12. Эмоциональды-ерік-жігерінің ерекшеліктері _______________________________
Шешім:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Қорытынды:_____________________________________________________________
________________________________________________________________________
Түзету жұмысының жоспары: ______________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дефектолог:
Дефектологиялық зерттеу
4 жас
1. Қарым-қатынасқа түсуі __________________________________________________
________________________________________________________________________
2. Өзі туралы ақпарат _____________________________________________________
________________________________________________________________________
3. Сөйлеу тілін түсінуі ____________________________________________________
________________________________________________________________________
4. Жалпы хабардарлық деңгейі _____________________________________________
________________________________________________________________________
5. Графомоторлық дағдылары:
А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________
Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________
6. Кеңістіктік-уақыттық ұғымдар мен қатынастар:
А) Күннің бөліктері:_______________________________________________________
________________________________________________________________________
Б) Жыл мезгілдері:________________________________________________________
________________________________________________________________________
В) Оң жақ, сол жақ қолыңды (аяғыңды) көрсет________________________________
Г) Қиылған суреттерді құрастыру (2-4 бөліктен) _______________________________
________________________________________________________________________
Д) Көсемшелерді түсіну (астында, үстінде, ішінде)_____________________________
7. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру:
А) Түс:
|
Түстерді атауы бойынша таңдау |
Түс атаулары |
||||||||||
|
қ |
к |
ж |
с |
қс |
к-л |
қ |
к |
ж |
с |
қс |
к-л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Б) Пішін:
|
Пішіндерді атауы бойынша таңдау |
Пішін атаулары |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В) Шама (матрёшка, пирамида құрау) _______________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
8. Есте сақтау:
А) Есту арқылы есте сақтау көлемі:
|
|
үй |
ат |
орман |
аға |
мысық |
түн |
көпір |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5. |
|
|
|
|
|
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Қуекесова Гүлжанар ТөремұратқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Дефектологиялық тексеру парақшалары (2-8 жас)
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Дефектологиялық тексеру парақшалары (2-8 жас)Материал туралы қысқаша түсінік
Дефектологиялық зерттеу (тексеру) парақшалары. Мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған (2-8 жас аралығы)
Материалдың қысқаша нұсқасы Дефектологиялық зерттеу 2 жас 1. Қарым-қатынасқа түсуі _______________________________________________ ________________________________________________________________________ 2. Өзі туралы ақпарат_____________________________________________________ ________________________________________________________________________ 3. Сөйлеу тілін түсінуі _________________________________________________ ________________________________________________________________________ 4. Жалпы хабардарлық деңгейі _________________________________________ ________________________________________________________________________ 5. Графомоторлық дағдылары: А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________ Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________ ________________________________________________________________________ 6. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру: А) Пішін _______________________________________________________________ Б) Түс _________________________________________________________________ В) Шама (пирамида құрастыру) ____________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ 7. Эмоциональды-ерік-жігерінің ерекшеліктері ________________________________ ________________________________________________________________________ Шешім: _________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Қорытынды: _____________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Түзету жұмысының жоспары:_______________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дефектолог: Дефектологиялық зерттеу 3 жас 1. Қарым-қатынасқа түсуі __________________________________________________ ________________________________________________________________________ 2. Өзі туралы ақпарат _____________________________________________________ ________________________________________________________________________ 3. Сөйлеу тілін түсінуі ____________________________________________________ ________________________________________________________________________ 4. Жалпы хабардарлық деңгейі _____________________________________________ ________________________________________________________________________ 5. Графомоторлық дағдылары: А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________ Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________ 6. Уақыт бойынша бағдарлауы (күннің бөліктерін білуі: күн, түн, таң, кеш) ________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру: А) Түс:
Б) Форма:
В) Шама (матрёшка, пирамида құрау) _______________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 8. Есте сақтау: А) Есту арқылы есте сақтау көлемі:
Б) Көру арқылы есте сақтау: 1) Не бейнеленгенін есте сақта:
2) Аңдардың ішінен әрқайсысы не ұстап тұрғанын есте сақта?________________ __________________________________________________________________ 9. Зейінді зерттеу: А) Суретке қара. Онда қандай заттар жасырылған? ____________________________ ________________________________________________________________________ Б) Бірдей заттарды тап ____________________________________________________ В) Қандай айырмашылық бар?______________________________________________ ________________________________________________________________________ 10. Ойлау: А) Кілемге қажетті бөлікті таңда____________________________________________ ________________________________________________________________________ Б) Қиылған сурет ________________________________________________________ ________________________________________________________________________ В) Суретте бейнеленген жануарлар нені жақсы көреді?_________________________ ________________________________________________________________________ 11.Математика: А) Қандай заттар көбірек (азырақ)? _________________________________________ Б) 3-4 затты шамасына қарай салыстыр______________________________________ В) Көп және бір затты тап _________________________________________________ 12. Эмоциональды-ерік-жігерінің ерекшеліктері _______________________________ Шешім:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Қорытынды:_____________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Түзету жұмысының жоспары: ______________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Дефектолог: Дефектологиялық зерттеу 4 жас 1. Қарым-қатынасқа түсуі __________________________________________________ ________________________________________________________________________ 2. Өзі туралы ақпарат _____________________________________________________ ________________________________________________________________________ 3. Сөйлеу тілін түсінуі ____________________________________________________ ________________________________________________________________________ 4. Жалпы хабардарлық деңгейі _____________________________________________ ________________________________________________________________________ 5. Графомоторлық дағдылары: А) Қолмен жүргізуі________________________________________________________ Б) Білек пен саусақтардың моторикасы_______________________________________ 6. Кеңістіктік-уақыттық ұғымдар мен қатынастар: А) Күннің бөліктері:_______________________________________________________ ________________________________________________________________________ Б) Жыл мезгілдері:________________________________________________________ ________________________________________________________________________ В) Оң жақ, сол жақ қолыңды (аяғыңды) көрсет________________________________ Г) Қиылған суреттерді құрастыру (2-4 бөліктен) _______________________________ ________________________________________________________________________ Д) Көсемшелерді түсіну (астында, үстінде, ішінде)_____________________________ 7. Сенсорлық стандарттарды қалыптастыру: А) Түс:
Б) Пішін:
В) Шама (матрёшка, пирамида құрау) _______________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ 8. Есте сақтау: А) Есту арқылы есте сақтау көлемі:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













