Материалдар / Деформация

Деформация

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге қажет сабақ жоспар жаңартылған бағдарлама бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
460
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Денелердің өзара әрекеттесуіМектеп:
Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Саламатов Қыдырбай
Сынып: 7 «ә»Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы

Деформация
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 7.2.2.3 – пластикалық және серпімді деформацияларды ажырату, мысалдар келтіру
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: Деформация ұғымын және оның түрлерін ажыратадыОқушылардың басым көпшілігі: Деформацияның түрлеріне мысал келтіредіКейбір оқушылар: Деформация құбылысына мысалдар келтіре отырып, тәжірибе жүзінде дәлелдей алады
Бағалау критерийлері- деформация ұғымын түсінеді- серпімді және пластикалық деформацияны ажыратады- өмірмен байланыстырып мысалдар келтіре алады
Тілдік мақсатОқушылар серпімді және пластикалық деформацияны ажырата отырып, мысалдар арқылы өмірмен байланыстырып ауызша түсіндіре аладыПәнге тән лексика мен терминология: деформация, пластикалық деформация, серпімді деформацияДиалогтар мен сөз тіркестері:- Менің ойымша.......... болады- Мен деформацияны...............қолдана аламын- Деформацияның түрлеріне ............... мысалдар келтіре аламын-Бұл құбылысты ....................қолдана аламын
Құндылықтарға баулу Сын тұрғысынан ойлауЕңбекқорлыққа және жауапкершілікке баулу
Пәнаралық байланыстарДене тәрбиесі, математика, технология
Тақырып бойынша алдыңғы білімДенелердің өзара әрекеттесуі, салмақ, күш
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы 8 минут Ұйымдастыру. Оқушылар сыныпта жақсы ахуал туғызу үшін «Ұлттардың сәлемдесуі» тренингі арқылы амандасады«Жауапты суреттейміз» әдісі (Өткен тақырып бойынша мұғалім сұрақтарды береді, оқушылар жауабын сурет арқылы береді) Оқушыларға суреттер үлестіремін, сұрақтар қоямын.Оқушылар сәйкесінше қолдарындағы суреттерді байланыстырып жауап береді.1.Күш дегеніміз не?Өлшем бірлігі?2.Ауырлық күші дегеніміз не?3. Гравитациялық күштер дегеніміз не?4. Асқын салмақ қандай жағдайда болады?5.Қандай жағдайда дене салмақсыздық күйін кешеді?6. Адамзаттық тұңғыш ғарышкері?7. Қазақстандық ғарышкерлер?ҚБ: «Бас бармақ» әдісі Суреттер

Сабақтың ортасы27 минут«Ой қозғау» әдісіОқушыларға әртүрлі заттар таратылады. Қолдарындағы заттарды зерттейді.
  • Сұрақ қойылады
  • Қолдарыңыздағы заттар бүгінгі сабақта не үшін қажет деп ойлайсындар? Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыздар? Өз болжамдарын стикерге жазып «Идеялар себетіне» орналастырады
  • Қолдарыңыздағы заттарға физикалық сипаттама беріңдер?
  • Қолдарыңыздағы заттармен не істей аласыз?
  • Заттардың пішіні мен өлшемін өзгерте аласыздарма?
  • Оқушылардың пікірі тыңдалып, жаңа тақырып ашылады.
  • Деформация құбылысын видеоролик арқылы көріп, түсінеді.
  • ҚБ: «Қол шапалақтары» әдісіЭксперименттік жұмыс:Деформацияның қандай шамаға тәуелді екенін анықтайды.
  • Серіппені штативке іліп, оған массасы белгілі жүктерді іліп созылуын бақылаймыз. Әрбір жүк ілген сайын созылуын сызғышпен өлшеп, белгілеп алып отырамыз.
  • Қорытынды жасаймыз.
  • ҚБ. «Бағдаршам» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды.Жеке жұмысБағалау критерийі Пластикалық және серпімді деформациялардың айырмашылығын көрсетеді1- тапсырма:Көрсетілген суретте деформацияның қандай түрлері берілген?Дескриптор: Білім алушы
  • серпімді және пластикалық деформацияларды анықтайды.
  • 2-тапсырма:Берілген суреттердің айырмашылығы неде, түсіңдіріңіз. Деформация түрін анықтаңыз. Деформация неге тәуелді екенін түсіндіріңіз.Дескриптор:
  • денелер деформациясын салыстырады;
  • деформация түрін анықтайды;
  • деформацияның қандай шамаға тәуелді екенін анықтайды.
  • ҚБ: 1-3 балдық жүйе
    ПластилинРезинка СеріппеШарПластикалық қаламсаптарГубка

    СтикерВидеороликhttps://www.youtube.com/watch?v=0MGnlXIDEaI





    Ақпарат парақшалары

    А3 форматтарФламастер, маркерлерШтативтерСеріппелер Денелер
    Сабақтың соңы 5 минутҮйге тапсырма:1. Деформация тақырыбын оқу 2.Шығармашылық жұмыс Деформация құбылысына негізделген демонстация дайындау Рефлексия «Бес саусақ » әдісі


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ