Материалдар / Дене шынықтыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дене шынықтыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепалды сыныбы тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2018
713
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітемін: -------------------- Ш.Т.Еркінов атындағы орта мектеп


Дене шынықтыру


Тақырыбы: Қимыл-қозғалыс пен көңіл күйді жақсартамыз


Күні:19.12.2018ж

Педагогтің аты-жөні: Изимова Г


топ/сынып:МАД «Ә»

қатысқандар саны:

қатыспағандар:

ҰОқ-ның оқыту мақсаты

0.1.1.1. Заттармен және заттарсыз жалпы дамытушы жаттығуларды орындау.

0.2.1.4. Секірудің алуан түрлерін орындау, тепе-теңдікті сақтай отырып өзгермелі жағдайларда секіру.


Күтілетін нәтиже

Барлық балалар орындай алады:

Шығармашылық үлгісін көрсету.

Қозғалыс кеңістігінде жұппен қауіпсіз жұмыс жүргізу. Зал кеңістігінде бағдарлау.

Бір қолмен жерге доп соғу.

тілдік мақсат

Балалар доппен жаттығу жасау кезінде дене мен нысананы бақылау дағдысын; қозғалыс кезіндегі белсенді бұлшық еттер мен дене мүшелері туралы білімін көрсете алады.

Пәндік лексика және терминология:

Шығармашылық, бастапқы қалып, жанымен қозғалу, эмоция, көңіл күй, доп.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Жабырқаңқы көңіл күйді қандай белгілерге қарап білеміз? Секіру кезінде қай дене мүшелері көмектеседі? Допты соққан кезде қай дене мүшелері қатысады?


Неге екенін айта аласыңдар ма?

Неліктен көңіл күйді жақсартуға доп немесе шар пайдаланады? Достарыңның көңіл күйін қалай көтеруге болатынын айта аласыңдар ма?

Алдыңғы оқыту

Жануардың атауына сәйкес келетін қозғалыс. Еркін бағытта екі табан ортасына доп қысып жүру. Еркін бағытта екі тізе арасына доп қысып секіру.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

ресурстар

Қызығушылықты ояту

0–3 минут

(Ұ, ПК ) Балаларға көңілсіз болу себептерін атау ұсынылады. Доппен ойнау арқылы көңіл күйді жақсарту ұсынылады.


«Шеңбер құрып тұрамыз, Достарымыз бәріміз.

Солға адымдап жүреміз, Оңға адымдап жүреміз, Шыр көбелек айнала Ортада сап түземіз.

Шаттанамыз, күлеміз, Жалқаулықты тастайық,

Ойынды қайта бастайық!» – тақпаққа сәйкес қозғалу.

Кең, бос кеңістік.

Негізгі бөлім 4–12










13–20

таспамен орындалатын ЖДЖ (Ұ, Ө) Мимикалық жаттығу

Бұл жаттығуды орындау кезінде 6–8 секундтан теріге батырмай, саусақ ұшымен сипалау қажеттігі ескеріледі. Мұнда Өкпелегіш тұрады. Бала бұртиып, саусағын түйілген екі қастың ортасына апарады.

Мұнда Келемеж тұрады. «Буратино» жаттығуы, бала тілін шығарады.

Мұнда Күлегеш тұрады.

Бала сұқ саусағын екі ұртына апарып жымияды.

Мұнда Қорқытқыш тұрады. Бала көзін бақырайтып, аузын ашып, қолын созып, саусақтарын бүгеді.

Бұл Бибка деген мұрын! Саусақпен мұрын ұшын басады.

Ал неге күлмейсіңдер? Балалар педагогтің сұрағына күлкімен жауап береді.

Мұнда Өкпелегіш тұрады. Қастың екі арасына массаж жасалады.

Мынау Бибка деген мұрын! Сұқ саусақтың ұштарын кезек- кезек мұрынның ұшына тигізу.

Ал неге күлмейсіңдер? Екі ұрттағы нүктелерді сұқ саусақпен уқалау.

Үш қатар тізбекке тұру



(Ұ, ПК)

қолына доп ұстап жанымен жүру – қолға доп ұстап бір жанымен адымдай жүру, содан кейін артымен бұрылып доп алып кері жүру, содан кейін қайта бері бұрылу.

Барлық дене мүшелеріне күш түсіруге назар аудару – шыныққан бұлшық еттер фигураның барынша айқын кескінін көрсетеді.


Бала санына қарай доп.



Гимнастикалық төсеніштер.

Аралығы 1 метр қашықтықта бір қатарға орналастырылған кедергі заттар арасымен оң және сол қолмен доп домалату. Нұсқау – саусақтарға қатты күш салмай допты итеру.

«Жылдам доп» қимыл ойыны

Оң және сол қолмен кезекпен допты жерге соғу. Нұқсау – доптың үстінен саусақтарды жаза отырып алақанмен жеңіл соғу.


«Қызыл ала, сары доп Секіресің шаршамай. Жиі-жиі ойнақтап, Қайта жерге түсесің. Тарс-тарс етіп тағы да Секіресің биікке.

Жете алмайсың бірақ та, Бәрібір қолға түсесің!





Қорытынды бөлім 20–25

«Жақсы-жаман» мінез-құлық ұстанымын қалыптастыру. Ұжымның бір мүшесінің жабырқау көңіл күйі басқаларының көңіл күйіне кері ықпал ететінін еске салады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!