Материалдар / Дене шынықтыру 10 сынып 2 тоқсан 382 бұйрық
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дене шынықтыру 10 сынып 2 тоқсан 382 бұйрық

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру 410сынып 2 тоқсан 382 бұйрық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2024
58
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Құрметті әріптес!

Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.

«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі



472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

https://ust.kz/qmg































Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

1-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Қауіпсіздік ережесі. Гимнастикада компази-циялық элементтер құру

Бөлім

3-бөлім Гимнастика арқылы денені басқару дағдылары

Педагогтің аты-жөні


Күні


Сынып:10


Сабақтың тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі. Гимнастикада компази-циялық элементтер құру

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.4.4. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру

Сабақ мақсаттары

Іс-әрекет түрлеріне сәйкес дене қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын әзірлеу мен орындау

Бағалау критерийі

Жаттығуларды орындау барысында, қауіпсіздік ережелерін сақтайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: әріптeстік және топтық гимнастикалық тапсырмаларды, сондай-ақ композициялық қозғалыс әрекеттерін сипаттай және талқылай алады.

Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: орын ауыстыру, тепе-теңдік, айналу, алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, домалау; кең адым, отырып секіру және 360 градусқа бұрылып ыршып түсу, домалау, снарядтар, көтеру, алып жүру, қою, байланыс, реттілік, вариациялар, топ қалыптастыру, міндет, қауіп-қатер, қауіпсіздік

Талқылауға арналған сұрақтар:

- «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді?

- «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз?

- бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды?

- гимнастика сендерді қалай дамытады?

- сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар?

- үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты?

- басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады

Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді

Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады

Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау



Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау.

Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

«Қолмен белгі беру»











«Ауызша бағалау» әдісі













«Бір минуттық эссе»


Ысқырық, фишкалар, бор

Сабақтың

ортасы

30 минут

Жаттығуларды анатомиялық белгісі бойынша жіктеу олардың айналысушылардың ағзасына физиологиялық әсері сипатына көрсеткішімен толықтырылады. Жаттығулардың күшті, жылдамдықты, икемділікті, төзімділікті дамытуға әсері мегзеліп отыр. Топта өзара бағалау жүргізу, ширатудың ұсынылған нұсқасын қолдануда қандай элементтер пайдалы болды?

(Ж, С, К, Ф) Оқушылар ЖДЖ кешенін әзірлейді және орындайды. Сыныпты бірнеше топқа бөлу, әрбір топқа ширату нұсқасын ойластыруды және өз нұсқасын ұсыну тапсырмасын беру. Әрбір топқа әр түрлі бұлшық еттерге ширату жасау тапсырмасын беру.

Оқушылар буындардағы негізгі қозғалыстарды анықтайды: бүгу, жазу, келтіру, бұру, бұрылыс қозғалыстары, бұрылыстар.


Дескриптор

- гимнастика кешенінің жаттығуларын орындауда техника қауіпсіздігін сақтайды;

- жаттығуларды ретімен орындайды;

- жеткен жетістіктері мен қателіктерін талқылайды.

Сабақтың

соңы

7 минут

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.


Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.

«Қолмен белгі беру», «Бір минуттық эссе», «Ауызша бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасалды.

Ысқырық, фишкалар, бор

Үй тапсырмасы

Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары















Қысқа мерзімді жоспар

10– сынып, 2-тоқсан

2-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Гимнастикада компази-циялық элементтер құру.

(Саптық жаттығулар жиынтығы)

Бөлім

3-бөлім Гимнастика арқылы денені басқару дағдылары

Педагогтің аты-жөні


Күні


Сынып:10


Сабақтың тақырыбы

Гимнастикада компази-циялық элементтер құру. (Саптық жаттығулар жиынтығы)

Оқу мақсаттары

10.3.4.4. Дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын жүзеге асыру

Сабақ мақсаттары

Түрлі қимыл-қозғалыс комбинацияларын құру және оларды дене жаттығуларын орындауда қолдану реттілігі

Бағалау критерийі

Қимыл-қозғалыс комбинацияларын ретімен орындайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: әріптeстік және топтық гимнастикалық тапсырмаларды, сондай-ақ композициялық қозғалыс әрекеттерін сипаттай және талқылай алады.

Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: орын ауыстыру, тепе-теңдік, айналу, алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, домалау; кең адым, отырып секіру және 360 градусқа бұрылып ыршып түсу, домалау, снарядтар, көтеру, алып жүру, қою, байланыс, реттілік, вариациялар, топ қалыптастыру, міндет, қауіп-қатер, қауіпсіздік

Талқылауға арналған сұрақтар:

- «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді?

- «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз?

- бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды?

- гимнастика сендерді қалай дамытады?

- сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар?

- үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты?

- басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады

Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді

Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады

Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады


САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау


Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау.

Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

«Қолмен белгі беру»











«Ауызша бағалау» әдісі













«Бір минуттық эссе»












Ысқырық, фишкалар, бор

Сабақтың

ортасы

30 минут

Жұпта ең жақсы аударылып түсуді көрсететін оқушыларды таңдаңыз (унисон/бірізді көрсету) және оларды барлығына көрсетуді сұраңыз. Дене бөліктеріне және бұлшық еттерге назар аударыңыз, неліктен Сіз осы оқушыларды таңдағаныңызды түсіндіріңіз. Сұрақ қойыңыз: «Бірқалыпты» сөзі нені білдіреді? Біз бір қозғалыстан екіншісіне бірқалыпты өтуді қалай орындай аламыз?

«Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс істеу).







Гимнастика жаттығуларындағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын ретімен орындаңыз.

1. Қолыңызды тіреп отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.

2. Гимнастикалық төсенішке жатып, аяғыңызды кеудеге жинап, жинақталыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.

3. Алақаныңызды бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаңыз, осы күйде, тез отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.

4. Гимнастикалық төсенішке жатыңыз, тез арада отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.


Акробатикалық жаттығулар орындау

(ЖЖ, Т, Ф) Оқушылар жұптарда бірге жұмыс істейді және маттардағы аударылып түсулерді бір уақытта және бірізді үйлестіру мүмкіндігін қарастырады. Содан кейін олар аударылып түсуді маттарда қарама-қарсы орындау мүмкіндігін қарастырады. Олар 2-3 идеяны біріктіреді және аударылып түсулердің қысқа реттілігін орындауды. Жұптарда немесе топтарда 5-7 акробатикалық элементтен қарапайым кешен құру: алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, домалау; кең адым/аюдың аударылып түсуі, отырып секіру және 360 градусқа бұрылып ыршып түсу, домалау. Аударылып түсулерді бір-бірімен қалай орындауға болатынына тәжірибе жүргізіңіз (мысалы, аударылып түсуді орындау кезінде қолдан ұстау және басына бас қойып жату).


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!