Материалдар / Дене шынықтыру 11 сынып 3 тоқсан 382 бұйрық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дене шынықтыру 11 сынып 3 тоқсан 382 бұйрық

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру 11 сынып 3 тоқсан 382 бұйрық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2024
300
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






Құрметті әріптес!

    Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

 

472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

https://ust.kz/qmg





































ЭМПИРИКАЛЫҚ ОҚУ АРҚЫЛЫ

КӨШБАСШЫЛЫҚ ҚАСИЕТІ

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сыныбы:11

Қатысқан оқушы

саны :

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Топтық динамиканы және көшбасшылық түсіну.

Меңгеру мақсаттары:

11. 1. 1. 1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау

Сабақ мақсаттары:

1. Спорттық ойындардағы қозғалыс дағдыларын түсіну

2. Волейбол ойынынд ажұптық ойын арқылы әртүрлі дағдыларды меңгеру, жетілдіру

3. Топтық жұмыс арқылы дене жаттығуын жақсартуға арналған әдістерді меңгеру

Бағалау критерийлері:

1. Волейбол ойынындағы жаңа қозғалыс техникаларын орындайды, қайталау арқылы жетілдіреді

2. Жұптық ойында реттілікті сақтайды

3. Дене жаттығуын жақсартуға арналған әдістер құрастырады


Бағыттаушы сұрақтар

Қозғалыс дағдысы дегеніміз не?

Спорттық ойындарда қозғалыс дағдысынқалайдамытуғаболады?

Волейбол ойынында әртүрлі әдістердібілунеге маңызды?

Миссия, пайымдау, құндылықтар


МИССИЯ

-Шығармашылықты нығайту

-Әлемдік білім беруді түсіну

ПАЙЫМДАУ

-Қазақстанның белсенді азаматтарын дамыту

ҚҰНДЫЛЫҚТАР

-Ынтымақтастық

-Жауапкершілік


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Спорт ойындарының жеке және командалық қозғалыс дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өзінің түсінігін талдап, көрсете алады.

Оқушылар төмендегідей сөздер мен сөз тіркестері туралы біледі:

шабуыл, қорғаныс

адалойын, өзараәрекеттестік, жарыс

кеңістіктебағдарлану

төреші, ойыншылар

командалық жұмыс

тактика, стратегиялар

жүгіру, жылдамдықтыжәнебағытты өзгерту

Талқылауүшінсұрақ:

Сендергеойыналаңындақозғалысты не үшінжақсартуқажет?

Құндылықтарды дарыту:

Бағдарламасындағы құндылықтар мен ұлттық, жалпы адамзаттық құндылықтарды дарыту арқылы іс-әрекеттерді сипаттау.

Пән аралық байланыс:

Биология, физика пәнімен кіріктіре ұйымдастыру

Бастапқы білім:

Оқушылардың алдыңғы сабақтардан және мектептен тыс қызметтен алған командалық ойындар туралы білімдері мен дағдылары бар.


САБАҚ БАРЫСЫ.

Сабақ кезеңдері

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағлау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин.

Тақырып көлеміндегі әрекеттер»

Мақсаты: Игергелі отырған тақырып пен оқыту мақсаттары жөнінде ақпарат беру.

Сипаттамасы: Мұғалім мен оқушының тақырып бойынша бірлескен іс-әрекеттер. Сұрақ-жауап арқылыойынның қозғалыс дағдысытуралы ақпарат анықталады.

Мұғалім әрекеті: Тақырып, жоспардағы іс-әрекеттер жөнінде ақпаратпен, мақсаттарымен таныстырады. Оқушыларды бағалау критерийлерін талқылауға тартады. Сұрақтарға жауап береді. Сыныптың алдына сұрақ қояды:

Қозғалыс дағдысы дегеніміз не?

Спорттық ойындарда қозғалыс дағдысын қалай дамытуға болады?

Қыздырыну жаттығуларын ұйымдастырады.

Оқушы әрекеті: Мұғалімнің берген ақпаратын тыңдайды. Сыныппен бірге сабақ мақсаттарын, бағалау критерийлерін талқылайды, мұғалімнің бағыттаушы сұрағына жауап іздейді.

Тапсырмаларды орындау кезіндегі дене жарақаты қауіпінің алдын-алу үшін қыздырыну жаттығуларын орындайды (жүру, жүгіру, қайталап жүгіру, бір орындағы ЖДЖ-ын орындайды).


Мұғалім ауызша кері байланыс береді. Ерекшеленген сұрақтар мен жауаптарды атап өтеді.

Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырық. Волейбол алаңы мен тор. Волейбол доптары.


Сабақтың ортасы

31 мин.

Жұптық және топтық ойынның қозғалыс дағдысы

Мақсаты: Түрлі жарақаттардың алдын алу үшін нұсқаулықты ескетүсіру, жұптық және топтық жұмыс арқылы волейболдағы қозғалыс дағдыларын жетілдіру, сабақты жүзеге асыру үшін сынамалау жаттығуларын орындату, оқыту мақсаттарын шешу.

Сипаттама: Оқушылар нұсқаулықпен жеке танысады, шағын топтарда жұмыстана отырып сабақ тақырыбын жүзеге асырады.

Мұғалім әрекеті:

Сынып ішінде жарақаттанудың алдын алу үшін қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулықты жүргізеді;

Бейнематериал көрсетеді;

Жақындату жаттығуларын волейбол добымен ұйымдастырады;

Сыныпты жұптастырады, топтастырады;

Оқушылардың доппен орындаған жаттығуларының дұрыс орындалуын қадағалайды;

Оқушылардың жіберген қателіктерін айтып отырады;

Жаттығуларды бір біріне көрсету барысында кері байланыс бере отырып қателіктерді түзетіп отырады;

Келесідей сұрақ қою арқылы білімді бекітеді:

Волейбол ойынында әртүрлі әдістерді білу неге маңызды?

Оқушы әрекеті: (С).

1-тапсырма:

Бейнематериал тамашалайды. Оқушылар жұптасып бір-біріне 6-7 м арақашықтықта қарама-қарсы тұрады. Мұғалім көрсеткен жақындату жаттығуларын орындайды. Оқушылар көрген жаттығуларды жаттығуын әр фазасын бөлшектеп орындайды:

- Допты жоғарыдан беру әдіс-тәсілі.

(допты беру үшін бастапқы қалып негізінде тұрыс);

- волейбол добын төменнен қабылдау әдісі

(қолды төменнен қою арқылы, алақанды бір-біріне жинау бағытымен допты қабылдау кезі);

- допты жоғары лақтырып, қайтадан қабылдап, арықарай қарсыласына көтеріп беру;

- допты қайтару әдісі, соғу.

(допты, екі қолды біріктіре отырып,    жоғары қаратылған күйде соғу керек)

-тордың алдында біріне доп беріп көтеру арқылы тордан доп соғу, яғни шабуылдау әдістерін үйрету.

- тордың алдында доп көтеру арқылы саусақтың ұштарымен қарсыланың алаңының бос жеріне доп тастау.

- тор алдында 1-2 немесе 3 адамнан қарсыласына тосқауыл қою (блок).

- әріптесі тосқауыл қоюға секіргенде сақтандыру әдістерін жасау.

Тапсырмаларды орындау деңгейін бағалау үшін дескрипторлар:

-тапсырмаларды орындау кезінде реттілікті сақтайды;

-волейбол добымен жаттығуларды орындау барысында қол, аяқ, дене қалыптарын талапқа сай қояды;

2-тапсырма:

Оқушылар 2 топқа бөлінеді, дене жаттығуының сапасын жақсартуға арналған баламалы ережелер мен құрылымдық әдістер құрады. Өздерінің ойлап тапқан әдістерін флипчартқа түсіреді. Тапсырмаларды орындау деңгейін бағалау үшін дескрипторлар:

- сабақ барысында қолдануға келетін тәсілдер құрастырады;

Бағалау кішкене қиылған қағаздардағы төмендегідей сөйлемдерді аяқтау арқылы жүзеге асырылады:

- мен бүгін . . . туралы білдім;

- … қиын болды;

- … туралы түсінік пайда болды;

- мен … үйрендім;

- … жасау қолымнан келді;

- … туралы білу қызықты болды;

- … мені таң қалдырды;

- мен … жасағым келді және т. с. с.

Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырық. Волейбол алаңы мен тор. Волейбол доптары. Флипчарт, маркерлер.


Волейболдағы допты берулер туралы шеберлік сыныптары:


https://youtu. be/nYF-pmBqh-E





Сабақтың соңы


7 мин.

«Сабақты қорытындылау»

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағымұғалім сұрағына жауап береді.


Мұғалім оқушыларына өзіндік және бірін бірі бағалау арқылы білім бекітеді.











Мектеп:

Күні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып: 11



Сабақ тақырыбы

Топтық динамиканы және көшбасшылық түсіну. .

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11. 1. 1. 1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау

Сабақ мақсаттары

қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсете отырып үйлестіреді

Жетістік критерийлері

қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылайды;

кең ауқымда жоғары дәрежеде шеберлік көрсетуді үйлестіреді

Тілдік мақсаттар


Ойындар олардың физикалық және спорттық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады.

Мыналардықамтиды:

лақтыру, қағыпалу, доптыалыпжүру

мәселенішешу

қауіпсіздік

Талқылауға арналған сұрақтар:

Баскетболмен айналысқан кезде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар?

Баскетболдағы дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін түсіндіріңіз?

Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?

Құндылықтарды дарыту



оқушының төзімділік, жылдамдық, күш, ептілік және икемділік сияқты қозғалыс дағдыларын дамытады;

ұлтжандық, құрмет, командада жұмыс;

оқушыларды өмір бойы салауатты өмір салтын ұстануға бағыттай отырып, алынған дағдыларды қолдануға ынталандырады;

Пәнаралық байланыстар

Ғылыммен байланыс – денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы.

АКТ қолдану

дағдылары

Тақырып бойынша спорттық ойындары арқылы ынтымақтастық және коммуникативті орта құру реттілігін АКТ арқылы көрсету.

Бастапқы білім


Оқушылар алдыңғы сыныптарда, дене шынықтыру сабақтары мен сабақтан тыс уақытта алған спорттық ойындар бойынша дағдылары бар.

САБАҚ БАРЫСЫ.

Сабақ кезеңдері

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағлау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин.

Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты және сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Осыдан кейін білім алушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен танысады.

Білім алушылар спорттық ойындар ойнаған кезіндегі қауіпсіздік ережелері бойынша жалпы талаптармен таныстырылады. Білім алушылар жүру, жүгіру кезіндегі жаттығуларын орындағаннан кейін, демдерін қалпына келтіріп, дененің барлық бұлшық еттеріне дене қыздыру жаттығуларын орындайды.

( Білім алушылар, бір орында, қозғалыста және жүгіру кезінде ЖДДЖ орындайды.

Мадақтау сөздері арқылы оқушыларды ынталандыру мақсатында бағалайды.

250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!